Titaanien taistelu PS4 vs XBOX ONE

XBPS

32

2776

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PS4onparempi

Xbone pitää olla koko ajan yhteydessä nettiin se tarkistaa sen kerran päivässä, se maksaa 100€ enemmän, kuin pleikkari.
      Itellä oli ps2 ja nyt xbox 360, mutta xbone on syvältä

• Merkin vaihto

Mullakin oli ps2 ja nyt on xbox 360, tuntuu kuin microsoft yrittäisi kusta silmään, vaatia maksua sen kusen juomisesta pakottaen ja jos kuset kaverin pönttöön niin kaveri maksaa. En kyllä koske pitkällä tikullakaan xbox oneen. Myös ps vita löytyy ja siksi toi ps4 kiinnostaa.

• 360forever

Nii vitu mulkku ja kuinkas mont kertaa oot pelannu sillä??? No nii sitä vähä minäki

• En.tiiä

kunhan vouhotan ..
      PS4 Aika selkeesti parempi, sillä voi pelata pelejä :D. Esm mökillä ei ole nettiyhteyttä ollenkaan, mut voin silti pelata ps4 koneella pelejä. Eikös xboxilla pelaamine vaadi aina jonku ilmoitus rekisteröinti hässäkän joka kerta kun haluaa pelata vaikkapa vain yksinpeliä offline?. PS4 myös reippaasti tehokkaampi, paitsi jos yllättäen vaihtavat kaikki sisukalut uusiksi xboxis ennen myyntiin tuloo :D. Digiboxi ja netti on jo telkkarissa ja muutenkin on digiboxeja, joten täysin turhake. Mediaboxithan oli silloin 2000 luvulla, niitten aika on jo ohi koska telkkarit toistaa jo kaiken.

• jou18

Ja mitähän nyt kun kerta aina oli karsea tappelu ps3 ja xbox360 välil et kumpi on parempi konsoli.

Alkaakohan ps fanit kuittailee takaisin päin xbox faneille?
      Itehän en osta kumpaakaan kerta pelaan ennemmmin PC:llä.

• hightend

Ja mitähän nyt kun kerta aina oli karsea tappelu ps3 ja xbox360 välil et kumpi on parempi konsoli.

Alkaakohan ps fanit kuittailee takaisin päin xbox faneille?
      Itehän en osta kumpaakaan kerta pelaan ennemmmin PC:llä.

• Senssi

Hmm.. itseä ei niin konsolit enää niinkään kiinnosta, PC:llä tulee pelattua sen minkä nyt pelaa ja homma toimii. Mutta nyt kun nuo kaksi "ngc:tä" ilmoitettiin, niin on mieleeni noussut että MITÄ VITTUA TEKEE MICROSOFT!?! Sports, Sports, Sports, Tv, tv tv. E3:ssa kuitenkin korjasivat mokansa ja keksittyivät peleihin. Mutta silti, Sony on jo varma voittaja tässä tappelussa nimittäin 399€ hintalappu 499€ verrattuna, DRM, ja moni muu haittatekiä Microsoftille (esim: Indie ja käytetyt pelit.) "XO:ssa" myös se huonopuoli että kinectin pitää olla koko ajan kiinni itse konsolissa, ei yhtään ala jossain vaiheessa epäilyttää että joku sieltä kinectin pikkukamerasta kurkistelee. Jos ostan (TODELLAAKAAN EN) niin pitää kai alkaa kävellä foliohattu päässä ja peittää kamera jesarilla. PS4 alkaa näyttää aika selvältä voittajalta tässä. Ja ihan tähän loppuun, microsoft, EI NÄIN! :/

• Kalevi14

Ostan silti Yxboxin.

• järki käteen

WTF???? kalevi??? ootko vammanen vai tyhmä???

• Skutsku

LoL kaikki PS4 fanittaja pojat kertoo täällä et PS4 on parmpi sen takii koska siin ei oo pakko olla nettii ja se on halvempi. Iha ensimmäiseks xbox onessa ei oo pakollista nettii, xbox onen maksaa ainoostaa 40€ enemmän koska PS4 ei tuu sitä kamera häkkyrää mukana ja vikaks pitäkää ne turpanne kiinni jos ette tiiä mistää mitää!

• X o
      • 11+19

Xbox one ei ole enemmän tilattu, näkyy vain näin tilastoissa koska xboxista on vain yksi versio, kun taas ps4 on monta eri versiota joita tilataan, jos ne laskettaisiin yhteen näkyisi ps4 amazonin top konsolina ennakkotilauksissa.

Tilaan itsekkin ps4:n ja pelejä kunhan on varmistettu julkaisu päivä.
        3D tv on pakko osto myös!

• Skutsku (minä taas)
        11+19 kirjoitti:

Xbox one ei ole enemmän tilattu, näkyy vain näin tilastoissa koska xboxista on vain yksi versio, kun taas ps4 on monta eri versiota joita tilataan, jos ne laskettaisiin yhteen näkyisi ps4 amazonin top konsolina ennakkotilauksissa.

Tilaan itsekkin ps4:n ja pelejä kunhan on varmistettu julkaisu päivä.
        3D tv on pakko osto myös!

Nojoo aika hyvä perustelu mut kaikki ostaa ps 4 sen takii koska se on tehokkaampi mut kannattaa ottaa huomioo et xbox onen teho on vähintää riittävä sillä sen laskentateho on viis kertaa xbox 360 suurempi ja xbox one tuottaa myös sen takii paljon vähemmän lämpöö ku ps 4

• Skutaku (minä taas)

Trololololololollolololollololooo PS4 fanittaja pojilla ei oo enää mitää valittamista xbox onesta paitsi et ohjain on liian "painava" XD

• XBOX ONE

Moi ps4 haistaa pitkää paskaa one on parempi 1 parempi ohjain 2 kinekt2 3 turvat kiinni ps fanit ootte aika L O L sillä ei mitää jotain

• ps16

ps1

• ,c.öb

ootte kaikki iha pöllöi. ottakaa asioista selvää enne ku meette haukkuun URPOT!..............................................................JA XBOX ONE ON PAREMPI!!!!!

• xbox360

Microsoftin konsoleis netti o parempaa ja Xoneen tulee se kinecti mukaa ja vitu vajaat jos amazonis on et ps4 o 100$ kalliimpi ni se ei oo eurot mulkerot ja suomes Xone o kalliimpi 50€ ja huomattavasti omast mielest parempi no joo se ei oo yhtä tehokas ehkä ku ps4 mut ei se ero valtava ole ja ne vitun ps4 mukaan tulevat kuulokkeet ei oo mikää headset kattokaa kuva vaiks playstationin sivuilt ja online pelaaminenki on täysi saman hintast ja molemmissa saa ilmaisia pelejä ja muistakaa aina sonyn vehkeet = japanilaisten paskantama paskakasa

• Joku XD

Kato xbox one fanit tuli kiljuu ei vakuuta ps4 tulee olemaan parempi mutta jokaisella on oma mieli pide

• juqqiz

Itseäni kiinnostaisi enemmän Xbox One, koska mukana tulisi Kinekt, parempi ohjain, paree netti ja Boxilla on muutenkin rennompi pelata. Silti tulen todennäköisesti ostamaan PS4:n, koska sokeat jonne kaverini hankkii sen siitä syystä, että PS3 oli Xbox 360 parempi ja siinä oli ilmainen netti. En aijo ostaa kumpaakaan kuitenkaan vielä muutamaan vuoteen, sillä hinnat (ehkä) laskee ja koneista kehitellään parempia malleja vuosien kuluessa. Loppuun sanon vielä, että ne teho erot ei ole valtavia ja tuskin ihmissilmä pientä eroa näytöllä huomaa.

• xbox one!!!

xbox one on PARAS!!!!!!!!!!!!!!!

• pleikka heikki

Hmmm. Ite en mesis pelaa semmosen krotiilin nahka dildolla jos lukee xbox one ja tän keskustelun nimi pitäis olla ps one vs xbox one luulen et ps ones on paremmat grafiikat ja ite ostan ps4 koska 4 on parempi kuin 1 kai..... joo ja sit viel te 5 vuotiaat sexbox fan boyt jotka ihailette sexboxin dildocöntröllerin kuvii nii hankkikaa mielummin ps one

• faktoja

siis tähän on täysin yksinkertasta joo xbox onessa on vähän vähemmän tehoa mut grafiikoissa ja suoritus kyvyssä se ei silmämääräisesti mitenkään eroa... onen liikkeen tunnistus teknologia on paljon kehityyneempi ja kinectin täytyy olla kiinni mutta sen saa asetuksista rajoitettua miten se kuvaa koska ja kuinka paljon. xbox ei vaadi jatkuva nettiä ja pelien lainaaminen onnistuu. ja jos nyt ruvetaan tähänkin nii onhan se ps4 ohjain taas halpa pieni muovinen paska joka menee rikki kun sen päälle astuu. onhan se täysin ymmärrettävää että ps4 fanit haluavat ps4 koska siinä on se kevyt ohjain eihän semmoset ylimieliset hoka´rit tai jalkapalloilijat tai homot jaksa nostaa kunnon kapulaa. xbox onen hinta on siksi suuri koska siinä on kaiken maailman tv jutut ja skypet ja mitä muuta vielä mut koitappa ps4 laittaa 2 kuvaa vierekkäin esim peli ja lempiohjelma. ja kokeile liikuttaa ps4 start menua ilman ohjainta :D elikkäs yksinkertaisesti xbox one on helvetisti parempi ja teknologiassa enemmän kehittynyt kuin ps4.

• xbox=elite

Xbox paljon mielummin kaikki elementit jotka tekevät xboxista huonon on kumottu xboxin pelejä pystyy myymään käytettynä, kinect ei ole pakollinen, consolia ei tarvitse päivittää 24h välein. Xboxiin tulee skype ja boxissa on varmasti parempi jäähdytys systeemi ja muuta speciaalia.jota eibole vielä.kerrottu xbox.julkaistaan vastajoulun jälkeen sitä.viimeistellään ja.siitä.tehdään.kaikin puolin parempi kuin ps4 boxissa ei ole vapaata selainta joka vähentää hakkereiden määrää paljon itse.ostaisin xbox onen enkä ps4

• vili583

hei ajattelin tulla tähänki riitaan laittaa tota faktaa väliin laitan nyt kummastakin konsolista plussat ja miinukset:
      Playstation 4
      halvempi hinta
      parempi rami
      parempi prosessori
      paremmat grafiikat (koska on parempi näytön ohjain)
      ilmainen streami
      - huonompi ohjain
      - toden näköisesti enemmän hakkereita
      - ei voi käyttää skype samalla
      - maksullinen netti
      xbox:
      voi puhua skypessä samalla kun pelaa
      codeihi tulee mappacit aiemmin
      vähemmän hakkereita
      parempi ohjain
      - paskemmat grafiikat
      - huonommat tehot
      - kalliimpi netti kuin ps4:jän netti
      - kuten microsoft itse mainosti niin tästä tulee ennen kaikkie viihde paketti eli ei ole panostettu sillä lailla konsoliksi vaan myäs digipoksiksi
      - tv ohjelmat ei toimi suomessa

ja kaikki tämä on faktaa ja tiedon kertoo ammattipelaaja järjestö ign joka on saanut jo itselleen ps4 ja xboxkin tai miten minä sen nyt sanon paskaboxin mutta jos ette minua usko lukekaa tieto täältä
      http://www.ign.com/wikis/xbox-one/PS4_vs._Xbox_One_vs._Wii_U_Comparison_Chart

• KH fani

Ps4 koska Kindom hearts tulee sille PISTE

• Randomi imodnaR

No siis PlayStation 4 kiinnostaa, mutta samoin Xbox One koska dead Rising 3 mutta mulla on ps3 ja niin, mutta molemmat ovat hyviä. ps. Olen puolueeton randomi :D mutta jos kontrollereista puhutaan niin mä olin silleen "mitä hittoa?!" kun näin ps4 touchpad jutun mutta ihan yhtä hyviä nää on

• 77644iry

xbox one koska paras ohjain ja pelit

• xbotti

Jokainen valitsee aina itselleen miuluisemman vaihtoehdon, mutta joskus voi käydä niin, että kuuntelee liikaa muita ja sitten huomaakin omistavansa jotain sellaista mitä ei oikeastaan halunnutkaan, tai sitten voi käydä niinkin, että katuu valintaansa liian myöhään.. Itse suosittelen pysymään aina tutussa ja totutussa turvalisessa vaihtoedossa. Tässä tapauksessa tilasin xbox onen! Hyvää sanottavaa on paljon ominaisuuksista, ohjaimesta ja pelien graaffisesta annista, joka ns mukamas huonompaa kuin Ps4:jällä, mutta on ihmeellistä tujouttaa ruutuun ja tokaista, että pleikassa näkyy paremmin pöly, mutta xbonessa muuten tuntuu olevan todella terävä kuvanlaatu peleissä ja näin ollen esim kasvojen ihohuokosetkin näkyvät tosin kun sama ei näy samassa pelissä pleikalla.. hmm tulee mieleen näitä elämän fysiikan muitakin asetelmia, jossa voima ei aina tarkoita etumatkaa :)

• Lgman

No sen verran pitää komnentoida että xbox one ohjain ei minun kouraan istu hyvin liian pienet kahvat ja tatit sekä vasentatti viety ylemmäs? Mikä ihmeen järki siinä on ja ammunta napit liian ylhäällä kun taas ps4 ohjain liipaisimet on just kohdallaan isommat tatit sekä molemmat tatit on linjassa..mulla on isot kourat tuo xbox ohjain on suunnattu lapsille tai kiinalaisille siro kätisille pelaajille...toki tälläkin pärjää mutta ps4 vie voiton kirkkaasti ja xbox valikot ps4 kun vertaa niin yhtä sekamelskaa ei mitään rotia missä mikin on ja mitä löytyy mistäkin..paljon on hyvää ja paljon sekavuutta molemilla voi pelaa ja xbox paristot kestää pitkään ps4 huono akun kesto

• TIIVITAAVI69

KUMMATKI ON VITUN MOISTA PASKAA OSTAKAA TOSI MIESTEN LAITE ELI SNES

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2636
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2272
    3. 148
      2254
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2150
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1752
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      388
      1627
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1566
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      289
      1447
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1399
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1389
    Aihe