Juudas on suurin!

Belsebub

Mihin Juudas kuoli? Tippuiko vai hirtettiinkö?
Onko se taivaassa vai jauhaako saatana häntä helvetin alimmalla tasolla hampaissaan ikuisesti, miten se on edes mahdollista?

7

317

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käsikirjoitettu!

Eihän Juudaksella ollut muuta mahdollisuutta kuin mennä käsikirjoituksen mukaan, jonka taivaallinen Isä oli kirjoittanut, kun hän pelasti maailman tapattamalla Poikansa meidän syntiemme edestä. Kaikkihan meni juuri niin kuin pitikin. Oliko Juudaksella muuta mahdollisuutta? Jeesushan tiesi tarkalleen, mitä Juudas tulisi tekemään ja niinhän sitten tekikin!

• huu

Oikeestaan raamatun jumala sen pontius pilatus-raukankin pisti kätensä peseen jutusta.
        Muuten se olis varmaan jättäny tuomittematta.
        Jumala pisti kansanjoukonkin huutaan, että "ristiinnaulitse".

• niin se meni

Sehän tapahtui niin, että rahan takia Juudas petti Jeesuksen, ja sitten kun huomasi, että ne ei aikoneet enää päästää häntä vapauteen. Silloin hän tajusi mitä ne aikoisivat tehdä Jeesukselle, tappaisivat, hän heitti Jeesuksesta saamansa rahat niiden lattialle joilta hän oli ne saanutkin. Sitten hän juoksi ulos ja tappoi itsensä.
      Valitettavasti se oli hänen osansa, ja hän oli se kadotuksen lapsi.

• Trubaduuri

Juudas oli hyvin heikko ihminen henkisesti ja siksi hänet oli helppo eksyttää ja tuon eksytyksen saivat aikaan juutalaiset papit sekä ylimystö, jotka lahjoivat Juudaksen kavaltamaan Kristuksen. Ja kun Juudas oli paljastanut oikean Kristuksen papistolle ja temppelivartioille, niin sitten kun hän näki sen, mitä nämä tekivät Kristukselle, hän katui syvästi tekoaan ja palautti kavalluksesta saamansa hopea rahat, kolmekymmentä hoperahaa, ja hirtti sen jälkeen itsensä puuhun. Hän siis rakasti Kristusta syvästi mutta ei voinut heikkoudelleen mitään, ei voinut siis vastustaa pahaa. Ja toki kaikkivaltias
        Luoja, Taivaan Isä antaa anteeksi Juudakselle, ainakin itse toivon niin käyvän. Juudas ei ollut kadotuksen lapsi eikä paha ihminen ollenkaan, vaan yksinkertaisesti hyvin heikko persoona.

• barabbas
        Trubaduuri kirjoitti:

Juudas oli hyvin heikko ihminen henkisesti ja siksi hänet oli helppo eksyttää ja tuon eksytyksen saivat aikaan juutalaiset papit sekä ylimystö, jotka lahjoivat Juudaksen kavaltamaan Kristuksen. Ja kun Juudas oli paljastanut oikean Kristuksen papistolle ja temppelivartioille, niin sitten kun hän näki sen, mitä nämä tekivät Kristukselle, hän katui syvästi tekoaan ja palautti kavalluksesta saamansa hopea rahat, kolmekymmentä hoperahaa, ja hirtti sen jälkeen itsensä puuhun. Hän siis rakasti Kristusta syvästi mutta ei voinut heikkoudelleen mitään, ei voinut siis vastustaa pahaa. Ja toki kaikkivaltias
        Luoja, Taivaan Isä antaa anteeksi Juudakselle, ainakin itse toivon niin käyvän. Juudas ei ollut kadotuksen lapsi eikä paha ihminen ollenkaan, vaan yksinkertaisesti hyvin heikko persoona.

Barabbasta kiusattiin ja syrjittiin koko ikänsä. Ja antaako jumala tai jeesukset anteeksi saatanalle? tuskin.siinä on totuus x-uskosta (=kuolemanuskosta).toivottavasti joudutte itse rakentamaanne helvettiin kaikki kristityt

• Trubaduuri
        barabbas kirjoitti:

Barabbasta kiusattiin ja syrjittiin koko ikänsä. Ja antaako jumala tai jeesukset anteeksi saatanalle? tuskin.siinä on totuus x-uskosta (=kuolemanuskosta).toivottavasti joudutte itse rakentamaanne helvettiin kaikki kristityt

Ei se ole minun ongelma, tee valitukset oikeaan paikkaan, kai sentään tiedät pomosi nimen.

Jos minä annan anteeksi jollekkin ihmiselle, se on kokonaan minun oma asiani eikä suinkaan sinun.

Opiskele lisää Kristinuskon termejä ja vedä välillä henkeä ja muista niistää nenäsi ja kuivata kyyneleesi ennen kuin jatkat. Etkä sinä tässä maailmassa käytä minkäänmoista valtaa joten ole vaiti.

• ajoitus!

Koko ihmiskunnan pelastusoperaatio oli tarkan aikataulun mukaan toiminut tapahtuma. Sehän oli jo vuosituhansia sitten profetoitu ja suunniteltu. Jokaisella oli siinä oma tarkka roolinsa, jotta kristikunta eli ns. pakanat saatiin pelastetuksi. Olen aina ihmetellyt jonkinlaista nureksintaa tuota Isän järjestämää pelastusta vastaan, Varsinkin olen ihmetellyt kristikunnan vainoa ja tappohaluja juutalaisia kohtaan , jotka roomalaisten (sotilaiden)ohella järjestivät taivaallisen Isän johdolla tietämättän jokaiselle ihmiselle pelastuksen. Tästä suuresta pelastuksesta, lunastuksesta ja anteeksiantamuksesta ei sitten osata olla edes kiitollisia. Mitenkään muutenhan ei meitä olisi voitukaan pelastaa kuin nyt on pelastettu. Sitten vielä on tapettu ja vainottu miljoonittain pelastuksen aikaansaaneen kansan jäseniä. Todella kummallista, eikö oikein olla edes ymmärretty, miten kaikki oli hienosti suunniteltu!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      122
      4750
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      4
      3384
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      126
      3180
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      26
      2617
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      70
      2332
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1779
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1384
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      117
      1245
    9. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      9
      1233
    10. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      1128
    Aihe