Kyllä, olen maolainen. Mao oli aika revisionistinen ja hän riisti työläisiä kuin pahimman luokan kapitalisti, mutta olen silti maolainen. Mao osoitti rohkeutensa yrittäessään muuttaa Kiinaa sosialismista kommunismiin. Toimiko se? Ei toiminut! Vaikka Kiina on nykyään muuttunut kapitalistiseksi valtioksi, niin Maon kultti elää siellä yhä. Mao on yksi suurimmista ellei suurin ihminen jota maa on päällänsä kantanut. Hän teki pirusti virheitä, mutta kaikki tekee virheitä joskus. Maolla ne oli vaan pikkasen suurempia, kuin muilla. Minä en välitä Stalinista tai koko Neuvostoliitosta, koska se on Maon oppien vastaista. MAO ZEDONG!!!!!!!
OLEN MAOLAINEN
9
<50
Vastaukset
- Kyllä vaan
Itsekin olen maolainen ja ihailen hänen toimiaan kulttuurivallankumouksen aikaan, jolloin kymmeniä miljoonia kiinalaisia murhattiin.
Kiina on hieno maa, toisin kuin typerä demokratia USA, joka ei ole koskaan onnistunut murhaamaan edes yhtä typerää miljoonaa omia kansalaisiaan.- Neuvostoliitossa myö
murhattiin kymmeniä miljoonia oman maan kansalaisia erilaisissa Stalinin vainoissa ja toisinajattelijoita, kuten Saharov, pidettiin "uudelleenkoulutusleireillä."
Putinin toimet kansalaisjärejestöjä, ihmisoikeusaktivisteja ja Pussy Riotia kohtaan ovat paluuta menneeseen.
Teki Neuvostoliitto toki hyvääkin: Suomesta "loikanneista" kommunisteista Stalin teloitti ainakin kolmasosan.
Mikä oli toki hyvä asia. - mao4
USA demokraattinen? Hah!! Siellä tapetaan muiden maiden kansalaisia edelleen!! Kiina ja Mao olivat paljon sivistyneempiä. USA:ssa demokratia on sitä, että vain korkeat virkamiehet saavat mennä ehdolle vaaleissa!! Ja entäpä USA:n hyökkäys Irakiin? Entäpä Afganistaniin? Korruptio maa USA!!!!
- Robert McKeancy
Kun kerran olet Mao:lainen, ja tunnustat että Mao teki aikoinaan pirusti virheitä, niin kaipaat varmaan itsekkin uuden maailmanjärjestyksen Kommunistista Johtajaa Kiinaan, joka osaisi ohjata Kiinan kansantasavaltaa erehtymättömästi oikein.
Vai mitä.
http://th08.deviantart.net/fs14/PRE/f/2007/096/0/b/Mao_desktop_by_roberlan.jpg
Niin haluan kertoa että Kiinassa on yhä jossainmäärin aitoja Kiinan alkuperäisasukkaita joiden keskuudesta todellakin nousee uuden maailmanjärjestyksen mukainen Kommunistinen kansanjohtaja, jonka aikaisempi sorron alla oleva elämä ei ole antanut mahdollisuutta missäänmäärin nousta valtaapitävään luokkaan. Ja tiedätkö että Kiinassa olevat alkuperäisasukkaat tulevat ansioidusti saamaan Auringosta itselleen ohjelma, jonka avulla kaikin tavoin koeteltu alkuperäiskansan edustaja tulee osoittamaan aivan ihanteellista sosialismia, jonka hän osaa myös puhetaidoillaan osoittaa koko Kiinan kansantasavalle. - raakkuna1
Robert McKeancy kirjoitti:
Kun kerran olet Mao:lainen, ja tunnustat että Mao teki aikoinaan pirusti virheitä, niin kaipaat varmaan itsekkin uuden maailmanjärjestyksen Kommunistista Johtajaa Kiinaan, joka osaisi ohjata Kiinan kansantasavaltaa erehtymättömästi oikein.
Vai mitä.
http://th08.deviantart.net/fs14/PRE/f/2007/096/0/b/Mao_desktop_by_roberlan.jpg
Niin haluan kertoa että Kiinassa on yhä jossainmäärin aitoja Kiinan alkuperäisasukkaita joiden keskuudesta todellakin nousee uuden maailmanjärjestyksen mukainen Kommunistinen kansanjohtaja, jonka aikaisempi sorron alla oleva elämä ei ole antanut mahdollisuutta missäänmäärin nousta valtaapitävään luokkaan. Ja tiedätkö että Kiinassa olevat alkuperäisasukkaat tulevat ansioidusti saamaan Auringosta itselleen ohjelma, jonka avulla kaikin tavoin koeteltu alkuperäiskansan edustaja tulee osoittamaan aivan ihanteellista sosialismia, jonka hän osaa myös puhetaidoillaan osoittaa koko Kiinan kansantasavalle.Suomen aito Kansallistietäjä Raakkuna (Robert Pallari) on aiemmissa esityksissäni tuonut hyvinkin esiin että osa ihmiskuntaa tarvitsee uudistettua Kommunistista sosialismia, joka perustuu kuitenkin käytännön hallintojärjestelyiltään Marxin koeteltuun talousfilosofiaan, mutta kuitenkin uudistettuna siinä määrin että ihmisille annetaan hyväksyttävä hengen tieteen mukainen opetusjärjestelmä, eli uskonto.
http://img.yle.fi/uutiset/arkisto/article5798919.ece/ALTERNATES/w960/bolivia_mielenosoitus_iso.jpg
Ja voin luvata että uuden ajan ihmiskunta tulee ymmärryksensä kautta luopumaan kokonaan kaikesta vanhaan maailmanjärjestykseen kuuluneesta Kapitalismin ja Kommunismin vastakkainasettelusta. Ja ymmärrämme että ihmiskunnan henkinen kasvu tarvitsee todellakin kokemusta sosialismin kentältä, kuin myös läntisen maailman Kapitalismia jossa eräille hyvinkin varakkaille porvaris luokan henkilöille tarjoutuu mahdollisuus käyttää valtavaa omaisuuttaan oikealla tavalla työmahdollisuuksien luomiseen kansalaisille.
- Henkilökohtaisesti o
enemmän Guevaralainen.
Siinäpä vasta armoton tappaja.
Murhasi ystävänsäkin, kun luuli tätä petturiksi. - gggggg44445
Itse fanitan enemmän Hugo Chavezia
- Si si comprende
El paisano presidente Hugo, diktator, hieno mies möi öljyä, kansallisti yritykset ja jakoi rahaa köyhille, tuhosi talouden niin täysin, että kauppojen hyllyt ammottavat nyt Caracasissa tyhjyyttään kuin Leningradissa konsanaan.
Hieno mies, jonka tekemiä tuhotöitä ei hänen idioottipunikki seuraajansa ainakaan pysty kuin pahentamaan.
- Rakastaaa
Rakastan maolaisia ja guevaralaisia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663402Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463222Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1272850- 462579
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391321