Yksin toipuva

Sosiaalinen erakko

Aika tylsää, olen saikulla ollut jo 3vko ja kk vielä jäljellä. Siihen 5vko vielä talon omia lomia.
Siis ei tässä muuten mitään, nautin kyllä vapaista mut kaverit ei käy eivätkä soittele tm noteeraa, edes nää parion kilsan päässä asuvat työttömänä olevat vaikka tietävät mun olevan jouten.
Ja jos koitan soitella(eli soitan), niin en tavoita heitä tai sit heillä on vaan jumalaton kiire illallakin/pakko ryypätä mitä en itse halua tehdä..:/
Enkä oikein enää jaksais enkä viitsi käydä turhan takia oven takana kolkuttelemassa.
Kuullostan kitisijältä, mitä ehkä olenkin, mut turhauttaa vain. Vielä kun heistä jokainen aina puhuu tulevansa käymään ja haluavansa viettää aikaa kanssani, nähdä kissani etc.
Viihdyn muuten kyllä, kun mihinkään ei ole kiire ja kivahan se on kissallekin kun isäntä on kotona:) Mut olis tosi kiva saada seuraa vaikka leffaan, uimaan tm kaver(e)ista ja tällaista.
Kun en tosiaan viitsi enkä oikein voikaan juopotella, ja kyllähän se pitkän päälle tympii katsella selvinpäin humalaisten toilailuja. Kavereidenkin.

13

293

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hjuiiii

      niiinkkö

    • Sosiaalinen erakko

      G-G-GYLLÄ!!

    • BlackEyes1

      On se turhauttavaa, ymmärrän. Itse lukeudun näihin kylään lupailijoihin kun en oikein aina ymmärrä sitä että aika ei vain yksinkertaisesti riitä viikolla :/

      • Sosiaalinen erakko

        Joo eikä siinä mitään, ei töissä oleva tietenkään viikolla niin ehdi kuin vkl, työttömään verrattuna vielä vähemmän.
        Mutta siltikin vähän ikävää.
        Mutta no, kyl tää tästä. Vielä kun en (onneksi) ole ihmisriippuvainen otus sentään.


    • O IIIIIII O

      Älä välitä.
      Jos elät 80 vuotiaaksi, tuo 8 viikkoa on elämästäsi vain n. 0,15% ja sinulla on aikaa sen jälkeen vielä vaikka kuinka.
      Zemppiä.

      • Sosiaalinen erakko

        Jeps.
        Kyllähän sitä aikaa piisaa. Mut taidan jatkaa kyl toipumisenkin jälkeen sitten näin, kun kerta aloitus on jo näin hyvä:)
        Kun kerta vuori ei tule Muhammedin luo, niin eipä Muhammed taida myöskään sitten viitsiä enää mennä vuoren luo.


      • Toinen kolhittu

        Vanha viestiketju, mutta pisti silmään kuitenkin.
        Ymmärrän kyllä pointin, että tuo 4kk on olematon aika ihmisen elämässä, mutta mutta...
        Mitä helkkarin väliä sillä on, miten sitä aikaa on 50v päästä, jos nyt tarvitset ystävien tukea ja seuraa??
        Ja muutenkin, jos aloittajan ystävät ovat muutenkin tuon tasoisia, että ovat aina ottamssa ja hyötymässä ystävyydestä, mutta eivät anna itse mitään takaisin. Eli ovat vähintäänkin helvetin itsekkäitä.
        Ainakin hänen kirjoituksestaan tulee käsitys, että hän on aina se, kenen pitäisi mennä kavereiden perässä tekemässä sitä, mitä he haluavat, eivätkä kaverit sitten suostu taas mihinkään mistä aloittaja tykkäisi.
        Mutta no, tosiaan.. Tuo kirjoittamasi kommentti kyllä sopisi tuollaisen "lusmukaverin" suuhun hyvin. Juuri tämä, että mitä sitä nyt toiselle aikaa antamaan, ei huvita nyt ja joutaa se muutenkin odottamaan sitä vaikka seuraavat 20v.
        Ihan oikea ratkaisu sosiaaliselta erakolta, jos on pistänyt ystävyyksiä jäähylle.Itse tein aikanaan vähän vastaavassa tilanteessa saman rempan omassa lähipiirissäni.
        Olin kanssa vuosia mennyt kavereiden mukana, ja sit ne pari ajanjaksoa mun elämässäni, kun olisin ihan tosissani tarvinnut heidän läsnäoloaan niin sitä ei herunut.
        Osan kanssa välit jäähylle siihen asti, että tajuavat asian ja tökeröimmin käyttäytyneiden kanssa välit kokonaan poikki. Sanoin vielä suoraan, että takaisin ei tarvitse yrittää edes hengenhädässä.
        Olihan tuo aika raskas ja tuskallinenkin "operaatio", mutta tein kyllä ihan oikein näin jälkikäteen huomattuna. Siitä huolimatta, että asiat käännettiin täysin mun syyksi ja näin.
        Ssiaalinen elämäni kyllä kutistui jonkin verran, mutta olen kyllä saanut sitten tilalle todella hyviä ja aitoja ystäviä.


      • Sosiaalinen erakko
        Toinen kolhittu kirjoitti:

        Vanha viestiketju, mutta pisti silmään kuitenkin.
        Ymmärrän kyllä pointin, että tuo 4kk on olematon aika ihmisen elämässä, mutta mutta...
        Mitä helkkarin väliä sillä on, miten sitä aikaa on 50v päästä, jos nyt tarvitset ystävien tukea ja seuraa??
        Ja muutenkin, jos aloittajan ystävät ovat muutenkin tuon tasoisia, että ovat aina ottamssa ja hyötymässä ystävyydestä, mutta eivät anna itse mitään takaisin. Eli ovat vähintäänkin helvetin itsekkäitä.
        Ainakin hänen kirjoituksestaan tulee käsitys, että hän on aina se, kenen pitäisi mennä kavereiden perässä tekemässä sitä, mitä he haluavat, eivätkä kaverit sitten suostu taas mihinkään mistä aloittaja tykkäisi.
        Mutta no, tosiaan.. Tuo kirjoittamasi kommentti kyllä sopisi tuollaisen "lusmukaverin" suuhun hyvin. Juuri tämä, että mitä sitä nyt toiselle aikaa antamaan, ei huvita nyt ja joutaa se muutenkin odottamaan sitä vaikka seuraavat 20v.
        Ihan oikea ratkaisu sosiaaliselta erakolta, jos on pistänyt ystävyyksiä jäähylle.Itse tein aikanaan vähän vastaavassa tilanteessa saman rempan omassa lähipiirissäni.
        Olin kanssa vuosia mennyt kavereiden mukana, ja sit ne pari ajanjaksoa mun elämässäni, kun olisin ihan tosissani tarvinnut heidän läsnäoloaan niin sitä ei herunut.
        Osan kanssa välit jäähylle siihen asti, että tajuavat asian ja tökeröimmin käyttäytyneiden kanssa välit kokonaan poikki. Sanoin vielä suoraan, että takaisin ei tarvitse yrittää edes hengenhädässä.
        Olihan tuo aika raskas ja tuskallinenkin "operaatio", mutta tein kyllä ihan oikein näin jälkikäteen huomattuna. Siitä huolimatta, että asiat käännettiin täysin mun syyksi ja näin.
        Ssiaalinen elämäni kyllä kutistui jonkin verran, mutta olen kyllä saanut sitten tilalle todella hyviä ja aitoja ystäviä.

        Mietin kyllä itsekin tuota samaa tuosta kommentista, vaikka nyt en siitä viitsinytkään sen enempiä sanoa.
        Vielä kun itse olen aina ollut kuitenkin saman tien paikalla, kun on frendiä tarvittu.
        Ei ole mieleenkään tullut vedotakaan siihen kaverin kohdalla(tai muutenkaan), että tää hetki on prosentuaalisesti niin olemattoman kokoinen osa sun loppuelämääsi, ettei mun nyt varmaan tarvi sitten välittää tästä hetkestä pätkääkään.
        Mutta mitäpä näistä..
        Vielä kun nykyään menee ihan kivasti.
        En viitsi nyt sen enempiä enää viime kesästä, mutta tein myöskin vähän "remppaa" lähipiirissäni ja ihan hyvästä syystäkin.
        Syksyllä pari päivää mun töihinpaluun jälkeen tuli vain sellainen ihme hetki just tän kivenheiton päässä asuvan parin kanssa ja syyt selityksetkin oli kyllä vähän sitä itteensä, et ajattelin sitten että olkoot tai olkoot vaikka olematta.
        Ja tällaista muutenkin..
        Ja olen saanut "uutta verta" lähipiiriini, joten eipä tässä nyt kait sitten niin tyhjän päälle jäänytkään, kuin tuntu tuossa joskus.


      • Mä kans:/:/
        Sosiaalinen erakko kirjoitti:

        Mietin kyllä itsekin tuota samaa tuosta kommentista, vaikka nyt en siitä viitsinytkään sen enempiä sanoa.
        Vielä kun itse olen aina ollut kuitenkin saman tien paikalla, kun on frendiä tarvittu.
        Ei ole mieleenkään tullut vedotakaan siihen kaverin kohdalla(tai muutenkaan), että tää hetki on prosentuaalisesti niin olemattoman kokoinen osa sun loppuelämääsi, ettei mun nyt varmaan tarvi sitten välittää tästä hetkestä pätkääkään.
        Mutta mitäpä näistä..
        Vielä kun nykyään menee ihan kivasti.
        En viitsi nyt sen enempiä enää viime kesästä, mutta tein myöskin vähän "remppaa" lähipiirissäni ja ihan hyvästä syystäkin.
        Syksyllä pari päivää mun töihinpaluun jälkeen tuli vain sellainen ihme hetki just tän kivenheiton päässä asuvan parin kanssa ja syyt selityksetkin oli kyllä vähän sitä itteensä, et ajattelin sitten että olkoot tai olkoot vaikka olematta.
        Ja tällaista muutenkin..
        Ja olen saanut "uutta verta" lähipiiriini, joten eipä tässä nyt kait sitten niin tyhjän päälle jäänytkään, kuin tuntu tuossa joskus.

        Kyllä se kannattaa tuollaisessa tilanteessa aina punnita sitten edes se ystävyys, niin julmalta kuin se ehkä jonkun mielestä kuullostaakin.
        Varsinkin, jos ennestäänkin kaverisuhteessa on tätä, että yhden porukasta/toisen pitäisi mennä aina muiden pään mukaan.
        Ja tuollaisissa tilanteissa se todellinen ystävyys punnitaan.
        Mulla oli joskus vähän samoja oireita omassa lähipiirissäni ja se, no jos loukkasi, niin tuntui välillä aika ilkeeltä, kun multa itseltä aina vaadittiin ties mitä ja itse jäi sitä samaa vaille yhtä usein.
        Ja jos oli sovittu jotain yhteistä menoa muhun liittyen, niin ohareita ym oli kyllä enemmän kuin tarpeeksi.
        Ja eniten mua vitutti tää, että mun piti aina olla auttamassa milloin kuskaamassa, muuttoapuna ja ties mitä. Talkoohengellä totta kai ja useimmiten ihan suoraan peiton alta aamullakin ja parhaimmillaankin 1-2 tunnin varoajalla isommissakin asioissa.
        Paras oli yks muutto, kun mun piti lähteä tunnin varoajalla tekemään päivän mittaista muuttoa ja tää kaveri, ketä muutettiin, oletti vielä että mä maksan muuttoruuat ym kuluja tästä hommasta.
        Itse taas, kun joskus todella harvoin tarvitsin kyytiä töistä kotiin tms, niin se tuli aina tällaisella "Se maksaa sitten vähintään sen verran, ennen kuin edes nousen sohvalta"-asenteella. No, se näistä mun probleemista.
        Mutta jos erakko olet saanut uusia frendejä, niin hyvähän se on:) Toivottavasti ovat parempia ja luotettavampia kuin nämä vanhat:)


    • Työ, elämäni 1

      Sama homma täällä. Olen ollu 5 viikkoa sairaslomalla ja vielä olisi noin kolme viikkoa. Kun kuulin että joudun olemaan näin kauan sairaslomalla, itkin lääkärissä. Olen kerennyt näiden viikojen aikana tulemaan moneen kertaan pitkiin täihin. Minulla on kyllä laaja ystäväverkosto. Mutta ei sitä kavereilla viitsi kokoaikaa asua. Minulla on ikävä töihin!!! ja ehkä se on surullisinta kun olen tajunnut kuinka työ on elämäni 1. saan suorastaan ahdistuskohtauksia välillä. Olen ollut samassa työpaikassa kymmenisen vuotta, eikä se urakaan ole aina ollut ruusuilla tanssimista..
      Ymmärrän osittain miltä sinusta tuntuu. Ihmisillä on kesäisin enemmän puuhasteluja kuin talvella. Ehkä siksi lupaukset pettävät? Ja onhan sinulla kuitenkin se kisu. Itselläni on myös muutama kissa. Ikävää olisi tulla tyhjään kotiin. Hyvää kesän jatkoa! kohta pääsemme töihin ja kesälomalle :D ;)

    • Sosiaalinen erakko

      Työ on tärkee mullekin, mieluummin viikot töissä(pitempääkin päivää) ja vkl kavereiden kans, kuin et ympäri viikon kavereiden kans ilman töitä.
      Mut silti..Ja on se periaatekin kun tympii, vaikkei ehkä saisi..:/ Et mä olen aina se, joka joutuu juoksemaan toisten perässä toisten pillin mukaan. Sairaanakin.
      Karvaa alta kuukausi jälellä, sit työt kutsuu taas ja kunto on kyl muutenkin jo aikas hyvä.
      Kissa on kyl iso apu ja tosi kiva kaveri:) Muutenkin mut vielä tällaisena aikana vielä enemmän:)
      Katsellaan kuitenkin täs muuta kaverijoukkoa..Kenen pokka pettää eka ja soittaa, et voiko tulla käymään;)

    • lepo vaan

      Ei kannata ottaa stressiä elämässä yleensäkään. Mulla kesti viisi vuotta, että sain vaihdettua yhden tuulilasinpyyhkijän sulan autooni. Hyvin on silti pärjätty, ei siinä mitään.

      • Lepäile vaan;)

        No, tuo nyt onkin aika aiheeseen osuva kommentti.. Mites sun elämäsi muuten, jos kerta yks pyyhkijänsulan vaihto vie sulta 5v? Ei kovin hektistä, eihän?
        Mutta tosiaan, hyvä ystävyyskään ei odotuta vuosikausia toista, joka tarvii ystäväänsä nyt. Turha juoksuttaminen on sitten eri asia, mutta siitähän ei tässä ketjussa ollut kyse aloittajan kohdalla. Muuta kuin että hän halusi/hän olisi tarvinnut samaa ystävyyttä takaisin, mitä hän on antanut jo kauan muille.
        Näin ainakin itse kirjoituksesta ymmärsin.
        Mutta no, eipä siinä mitään. Toivottavasti tällaiset ystävyyslorvailijat joutuvat olemaan itsekin yksin sellaisenakin aikana, kun ystäviä tosiaan tarvitsisivat. Opettaisi ehkä sitten jotain olennaista ystävyydestä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3604
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3288
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2418
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1400
    Aihe