No voihan sviddunääs!
Salkkareiden alkutunnari on aivankuin kopio jostain chat-puhuvapää hässäkästä. Ei eieieieieieie.....ja ei!
MIKÄ TUNNARI !!!!
11
1523
Vastaukset
- tosi
takas kunnon vanha toi oli ihan ahterista ja olipa oona ja niko tunnissa kasvanut paljon vai oliko seppo monta vuotta kellarissa=)=)
- Juzzo
Mun mielestä tunnari oli ihan hyvä, tosin en muista siinä olleen Heliä...oliko kentsukaan?
Ei enää muista!
Niko ja oona oli kyllä vuosia vanhempia! - minä..
Juzzo kirjoitti:
Mun mielestä tunnari oli ihan hyvä, tosin en muista siinä olleen Heliä...oliko kentsukaan?
Ei enää muista!
Niko ja oona oli kyllä vuosia vanhempia!Olihan siinä Kentsuki!!!
ja myös Sievisen perhe !! (eli Heliki)
jos oikein muistan...
- Pilkunnussija
Toi uus tunnari oli ihan skeidaa. Tollanen amis-biitti jota kuulee korkeintaan "Amis-Teron" Civicin takaluukusta.
- maisy
Ihan tuli hengensalpaus kun ohjelma alko,ei tuohon totu,ei sitten niin millään! Ja miten ne penskatki oli hujauksessa vanhentunu? Jos tuota linjaa jatkuu,niin onpa taso laskenu...
- Nimetön
...onhan Ossi sentään alkuteksteissä mukana
- boy86
Mulle tuli tunnarista ekana mieleen sarja kielletty rakkaus... En ole kuin jakson alusta kerran nähnyt, mutta silti.
Alkuperäinen tunnari takaisin!
Alkuperäinen tunnari takaisin!Alkuperäinen tunnari takaisin!Alkuperäinen tunnari takaisin!Alkuperäinen tunnari takaisin!Alkuperäinen tunnari takaisin!Alkuperäinen tunnari takaisin!Alkuperäinen tunnari takaisin!Alkuperäinen tunnari takaisin!Alkuperäinen tunnari takaisin!Alkuperäinen tunnari takaisin!Alkuperäinen tunnari takaisin!Alkuperäinen tunnari takaisin!Alkuperäinen tunnari takaisin!Alkuperäinen tunnari takaisin!Alkuperäinen tunnari takaisin!Alkuperäinen tunnari takaisin!Alkuperäinen tunnari takaisin!Alkuperäinen tunnari takaisin!Alkuperäinen tunnari takaisin!Alkuperäinen tunnari takaisin!Alkuperäinen tunnari takaisin!Alkuperäinen tunnari takaisin!Alkuperäinen tunnari takaisin!- hippis89
kakrut kasvanu muutamas tunnis paril vuodel ja alku musiikki ja tausta oli halpamaisii ja rumimpia tähän asti... :(
ooh, jotenki jäi nyt vaa kaipaa niit vanhoi...
- zxcvbnm
ei niitä rikua ja ossi olis tarvinnut laittaa siihen alkutekstiin!!!!!!!!!!!!!
- nimetön
...mitä vikaa Ossissa on?
- Turo
nimetön kirjoitti:
...mitä vikaa Ossissa on?
Siis anna mun taas kaikki kestää. Se tunnari on hirveintä mitä telkusta tulee. On se alku kyllä muutenkin. Se Riku kun se lyö ihan siis sairaan kovaa Ossia olkapäähän sit käteen saattuu niin hulluna! Oikeesti mulla varmaan koko käsi lähtis irti semmosesta lyönnistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi494143Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal663803- 703328
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963230Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no942227- 352138
- 241999
- 361989
- 381969
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231874