Mistä sopiva mies?

Nainen 24

Tervehdys miehet!

Olen 24-vuotias hiljattain eronnut sinkku Oulusta. En varsinaisesti etsi uutta miesystävää, mutta "jotain hauskaa" voisin tietysti miesten kanssa kokeilla. Parisuhteessa sitä tottuu tiettyihin asioihin, joten sitä jäin kaipaamaan:) Joten jos tuntuu, että voisit täyttää tämän tyhjiön niin otapa yhteyttä:) Ei ole väliä oletko varattu vai sinkku sillä mitään seurustelusuhdetta en halua kuitenkaan...

Kerro siis itsestäsi jotain ja jätä osoite mihin voin kirjoittaa jos tunnut sopivalta tarkoitukseeni...

24

2627

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Nainen 24

Mitä toi minuun liittyy?

• 180+

tässäpä oululainen mies...hmm varattukin kait tai silleen. olen vain kuitenkin sinua selvästi vanhempi, nuorekas kuitenkin... perjantaina rotuaarille hemingveihin ? mistä tunnistan sinut ?

• Nainen 24

Hei!

Kyllä vaikutit todella kiinnostavalta, voisit antaa sähköpostiosoitteesi niin katsotaan mitä kaikkea kivaa keksitään, vanhemmilla miehillä taitaa niitä konsteja olla millä nainen hoidetaan..

• 180+
        Nainen 24 kirjoitti:

Hei!

Kyllä vaikutit todella kiinnostavalta, voisit antaa sähköpostiosoitteesi niin katsotaan mitä kaikkea kivaa keksitään, vanhemmilla miehillä taitaa niitä konsteja olla millä nainen hoidetaan..

tiedätkö, et saattaisi oikeesti olla kiinnostava juttu. oon itekin eronnut jonkin aikaa sitten... tää on kuitenkin elämää. en voi antaa email- osoitetta tässä, kun se on mun oikeella nimellä ja silleen, ymmärtänet, mukavaa päivänjatkoa : )

• Nainen 24
        Nainen 24 kirjoitti:

Hei!

Tervehdys!

Kerrohan hieman lisää itsestäsi. Voit kirjoittaa mulle osoitteeseen [email protected]

-Nainen 24

• 180+
        Nainen 24 kirjoitti:

Tervehdys!

Kerrohan hieman lisää itsestäsi. Voit kirjoittaa mulle osoitteeseen [email protected]

-Nainen 24

Moi,

kirjoittelin hetki sitten tänne "pitkästi" tippukohan serveri...?

• Minä

Moi!

Tästäkö apua?

Olen siis 28v keskimittainen ja sopusuhtainen siistiä sisätyötä tekevä sporttinen mies oulusta.
      Tarkempaa tietoa osoitteesta [email protected]

• Nainen 24

Kaikille kiinnostuneille vielä pikku lisäys.. Mukana paketissa tulee myös kaksi lasta, mutta tuskin se menoa haittaa?

• Oikea Nainen 24

Lapsia ei siis tule mukana vaikka joku sekopää niin väittääkin:)

• hmmmm.........
        Oikea Nainen 24 kirjoitti:

Lapsia ei siis tule mukana vaikka joku sekopää niin väittääkin:)

[email protected]

• hmmmmm....
    • hmmmm.........
    • hmmmm.........
    • uusia tuulia..

Joo..tiettyihin asioihin tottuu parisuhteessa ja niin olen tottunut minäkin siinä mielessä, ettei oikein jaksa aina kiinnostaa. Jotakin uuden tuulen raikkautta sitä kaipaa....joskus kaipaan ihan sairaasti. Olen sinua aikalailla vanhempi... noin nuoresta naisesta voin nähdä vain unia, mutta todellisena ongelmana taitaa silti olla meidän välimatka. Olisitpa täällä...
      Kaikkea hyvää sinulle jatkossa ja jos kiinnostaa kirjoitella niin tänne sitten vaan; [email protected] eihän sitä koskaan tiedä....

• Nainen 24

Tervehdys!

Voisitko kertoa itsestäsi lisää osoitteeseen [email protected]
        Sitähän ei tosiaan koskaan tiedä...

-Nainen 24

• uusia tuulia

Joo..tiettyihin asioihin tottuu parisuhteessa ja niin olen tottunut minäkin siinä mielessä, ettei oikein jaksa aina kiinnostaa. Jotakin uuden tuulen raikkautta sitä kaipaa....joskus kaipaan ihan sairaasti. Olen sinua aikalailla vanhempi... noin nuoresta naisesta voin nähdä vain unia, mutta todellisena ongelmana taitaa silti olla meidän välimatka. Olisitpa täällä...
      Kaikkea hyvää sinulle jatkossa ja jos kiinnostaa kirjoitella niin tänne sitten vaan; [email protected] eihän sitä koskaan tiedä....

• 180+

Treffitarjoukseni edelleen voimassa perjantai ja hemingway tai sitten cuba.......

• Nainen 24

Tervehdys!

Valitettavasti perjantai ei minulle käy, kun olen töissä illan. Ja mielellään kyllä kuulisin sinusta vähän enemmänkin ennen mahdollista tapaamista. Voit halutettasi kirjoittaa itsestäsi enemmän osoitteeseen [email protected]
        Katsotaan tämän jälkeen miten edetään:)

-Nainen 24

• Nainen 24

Tervehdys!

Valitettavasti perjantai ei käy, koska olen illan töissä. Ja mielellään kuulisin sinusta hieman enemmän ennen mahdollista tapaamista. Voit halutettasi kirjoittaa minulle osoitteeseen [email protected]
      Katsotaan sitten miten asiassa edetään:)

-Nainen 24

• 180+

en arvaa VIELÄ antaa osoitettani etc., olisi toki helppoa jos omistasi tollasen "minkä-tahansa" osoitteen. laitetaampa hautumaan tää juska viikonlopuksi, eipä tiedä vaikka mailaisinkin vielä.... mukavaa työpäivää perjantaille, mitä teet työksesi ? itse olen siistissä sisätyössä päivisin, siis illat ja viikonloput aina vapaata. siijuu....

• Nainen 24

Tervehdys!

Kovin nihkeästi annatte tietoa itsestänne:) Haluaisin kuitenkin tietää enemmän ennen kuin ketään suostun tapaamaan. Minkä ikäinen olet? Oletko varattu? Missä asut? Mitä teet? Millainen on elämäntilanteesi? Onko sinulla lapsia? yms.
      Kerro ihmeessä itsestäsi. Haluan tietää ihan vain yleisesti, että millainen ihminen olet sillä mitään rikollista/raiskaajaa en asuntooni toki päästä! Ja niin kuin jo ensimmäiseen viestiini laitoin niin ei ole väliä seurusteletko vai et ja onko sinulla lapsia yms. En siis etsi mitään vakavaa seurustelusuhdetta...ennemminkin säännöllistä hauskanpito kumppania:)

Voit kirjoittaa minulle osoitteeseen [email protected]

-Nainen 24

• Nainen 24

Pidän mahdottomasti sm-leikeistä, toivottavasti olet siis sen alan miehiä :)

• 180+

no moi, empä oo kokeillut moista, tiedän jotain asiasta ja luulisin pitäväni ainakin johonkin rajaan saakka. seksi kyllä muutoin kaikessa muodoisaan on mieluista. voistit itsekin kertoo hieman itsestäsi muutakin kuin että sm-kiinnostaa. esim. blondi, brunette, pituus.....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      125
      4793
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      11
      3469
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      129
      3249
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2706
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      83
      2439
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1803
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1424
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      121
      1299
    9. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      10
      1249
    10. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      1228
    Aihe