Aloin syödä Ketipinoria noin puoli vuotta sitten, ja mielestäni aamuinen silmäluomien turvotus on radikaalista lisääntynyt (mainitaankin sivuoireena). Sitten kun turvotus iltapäivän mittaan vähenee, niin seurauksena on ihon rypistyminen, tuota ikää kun on jo yli 50.
Jos jollakulla on tietoa jostakin tuotteesta (esim. lääke, luontaistuote, kikka tai silmänympärysvoide), joka voisi auttaa tähän vaivaan, niin oletko niin ystävällinen, että kerrot sen minulle :)
Kiitos jo etukäteen
Silmäluomien öinen turvotus!
5
435
Vastaukset
- kiitos ei neurolep.
Vaihda se Ketipinor toiseen valmisteeseen.
- hölmöläisen peitto
Lääkkeen haittavaikutusta lääkitään toisella lääkkeellä.
- Eli2
Kuten sanoin, Ketipinor tai yleensä neurolepti on ainoa lääke, joka auttaa unettomuuteeni, joten on vähän vaikea vaihtaa lääkettä ihan tuosta vain. Ja kai ne kaikki neuroleptit ovat samanlaisia, ja saattavat turvottaa??!!
- 1+1
Aloitusviestissäsi ei käy ilmi millä indikaatiolla se ketiapiini on määrätty.
Ja toki, usealla neuroleptillä on sama sivuvaikutus, mutta miksi sen pitää olla juuri neurolepti? Mitä kaikkia olet kokeillut? (ymmärtääkseni kaikki uni- ja nukahtamislääkkeet, mutta mitä niiden lisäksi...) - Eli2
Kokeiltu on kaikki mahdolliset lääkkeet: luontaistuotteet, SSRI:t, väsyttävät mielialalääkkeet, melatoniini ja sitten tosiaan nämä rauhoittavat ja lopuksi kun mikään edellisistäkään ei enää tehonnut, niin neuroleptit. Varsinaisia unilääkkeitä en suostu syömään, koska minua pelottaa se "pudotus", jonka nukahtamislääke aiheuttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937918
- 403792
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241220
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321093Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281023Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31802Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10800Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749