Olen urheillut parisen kuukautta aika rankasti, ja laihduttanutkin 8 kiloa.En tiedä onko juuri tällä urheilulla ollut vaikutusta siihen että pulssini on mielestäni aika alhainen, 45-54. Myös verenpaineeni on alakantissa n. 100/60. Lisäksi minulla on tyroxiini lääkitys, muita kilpirauhasen vajaatoimintaan liittyviä oireita ei minulla ole kuin tuo matala pulssi. Siis onko näin matalalat arvot ihan normaaleja jos harrastaa liikuntaa?? Vai onko nämä epänormaalin alhaisia?? Vaikuttaakohan liikunta jotenkin kilpirauhasen toimintaan??
Matala pulssi..
3
279
Vastaukset
- Opus
Eiköhän se ole selvää, että sinun pitäisi käydä lääkärissä, jotta tutkittaisiin, pitäisikö tyroksiiniannostasi muuttaa.
- Kaveri
Koska kuntosi on ilmeisesti hyvä, voivat lukemat olla merkkejä siitä hyvästä kunnosta.
Jos olosi on hyvä, en olisi huolissani. Sitten kun käyt uusimassa reseptit, voisihan varmistaa, mutta ei kiire ole.
Eri asia on,jos syöt esim. jotain beetasalpaajaa.
- minä
Ei ole liian alhainen, jos ei aiheuta oireita =ilmeisesti fysiologinen muutos liikunnan seurauksena.
liikunta ei vaikuta kilpparin toimintaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi534290Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal813973- 703458
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963380Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1052393- 352258
- 362129
- 242129
- 382109
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232004