haluan kuolla

kertokaa keino

elämä on yhtä loputonta helvettiä en jaksa enää haluan kuolla mahdollisimman nopeasti lopettaa vihdoinkin tämän. pitää löytyä joku varma keino että tämä loppuu. en kestä en halua elää enää hetkeäkään näin

8

362

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nippu kysymyksiä???

Mikä on sitten takoitus kertoa päätös tällä palstalla? Jos joku noin suunnittelee ja on varma asiasta niin miksi kertoo siitä ulkopuolisille. Eikö mieluummin läheisilleen ja omaisille. Haluatko täältä tukea, halkuatko kannustaa muita vain onko sittenkin vielä toivo saada apua?

• oottelen itekin

On vain 1 varma konsti ja se on odottaa omaa vuoroaan ja se on kaikille sopiva
      tapa ootat vaan rauhassa.

No en kyllä mitään keinoa sinulle halua kertoa.. Mielumminkin et kertoisit jollekin tuosta pahasta olostasi.. Se saattaisi helpottaa sinua ja saada uusia ajatuksia päähäsi.
      Vaan ei sillä.. Minullakin on ollut ihan samanlaisia ajatuksia, ihan viime aikoinakin. Enkä tiedä pääsenkö koskaan näistä.. Ennen kuin teen sen mitä olen ajatellutkin. Mut en kerro sitä tähän.. Tapa on kuitenkin helppo ja aika varmakin.

Tämä tähän vielä et..
        Vaan toisaalta, voihan se olla et ne ajatukset häviää kun saan asiat kuntoon.. On ollut vähän huolta muutamista asioista. Mut jollain tavalla tämä päivä on tuonut toivoa elämään. Kun se on aika pienistä asioista kuitenkin kiinni kaikki elämässä.. Ja tosiasia on se et syy miksi lähdin opiskelemaan, oli se et halusin päästä elämässä eteenpäin.. Unohtamatta kuitenkaan sitä mitä olin jo opiskellut.
        Että ehkä se tästä vielä kuitenkin..

***** kirjoitti:

Tämä tähän vielä et..
        Vaan toisaalta, voihan se olla et ne ajatukset häviää kun saan asiat kuntoon.. On ollut vähän huolta muutamista asioista. Mut jollain tavalla tämä päivä on tuonut toivoa elämään. Kun se on aika pienistä asioista kuitenkin kiinni kaikki elämässä.. Ja tosiasia on se et syy miksi lähdin opiskelemaan, oli se et halusin päästä elämässä eteenpäin.. Unohtamatta kuitenkaan sitä mitä olin jo opiskellut.
        Että ehkä se tästä vielä kuitenkin..

Tämän päivän perusteella alan olla vakuuttunut siitä et minun on aika lähteä täältä. En halua nähdä enää enempää.. Se mitä olen tähän saakka nähnyt, riittää tosiaankin.
        Ja on muuten ainoa viesti minulta tälle palstalle, siis tämän päivän osalta.

• jkkl

niinkkö

• Nojhj

Yhtä asiaa en ymmärrä itsemurhaa yrittäneissä henkilöissä. Kun he jostain syystä yrittävät itsemurhaa eivätkä kuole, he jättävät homman siihen. He lakkaavat yrittämästä. Miksi he eivät jatka yrittämistä? Mikä on muuttunut? Onko heidän elämänsä parempaa nyt? Ei. Itse asiassa se on huonompaa, koska nyt on yksi asia lisää, jossa he ovat syvältä. Ok, siksi nämä henkilöt eivät menesty elämssään. Koska he luovuttavat liian helposti. Jos lääkkeet eivät auta, kokeile köyttä. Ymmärrätte mitä tarkoitan? Mikään ei ole palkitsevampaa kuin itse asettamansa tavoitteen saavuttaminen.

• Anonyymi

Et taida ymmärtää kovin montaa muutakaan asiaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      30
      3621
    2. Kukka ampu taas Kokkolassa?

T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs
      Kokkola
      9
      1678
    3. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      113
      1493
    4. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      1310
    5. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      143
      981
    6. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      34
      913
    7. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      243
      905
    8. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      60
      889
    9. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      67
      872
    10. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      98
      839
    Aihe