elämä on yhtä loputonta helvettiä en jaksa enää haluan kuolla mahdollisimman nopeasti lopettaa vihdoinkin tämän. pitää löytyä joku varma keino että tämä loppuu. en kestä en halua elää enää hetkeäkään näin
haluan kuolla
8
312
Vastaukset
- nippu kysymyksiä???
Mikä on sitten takoitus kertoa päätös tällä palstalla? Jos joku noin suunnittelee ja on varma asiasta niin miksi kertoo siitä ulkopuolisille. Eikö mieluummin läheisilleen ja omaisille. Haluatko täältä tukea, halkuatko kannustaa muita vain onko sittenkin vielä toivo saada apua?
- oottelen itekin
On vain 1 varma konsti ja se on odottaa omaa vuoroaan ja se on kaikille sopiva
tapa ootat vaan rauhassa. - *****
No en kyllä mitään keinoa sinulle halua kertoa.. Mielumminkin et kertoisit jollekin tuosta pahasta olostasi.. Se saattaisi helpottaa sinua ja saada uusia ajatuksia päähäsi.
Vaan ei sillä.. Minullakin on ollut ihan samanlaisia ajatuksia, ihan viime aikoinakin. Enkä tiedä pääsenkö koskaan näistä.. Ennen kuin teen sen mitä olen ajatellutkin. Mut en kerro sitä tähän.. Tapa on kuitenkin helppo ja aika varmakin.- *****
Tämä tähän vielä et..
Vaan toisaalta, voihan se olla et ne ajatukset häviää kun saan asiat kuntoon.. On ollut vähän huolta muutamista asioista. Mut jollain tavalla tämä päivä on tuonut toivoa elämään. Kun se on aika pienistä asioista kuitenkin kiinni kaikki elämässä.. Ja tosiasia on se et syy miksi lähdin opiskelemaan, oli se et halusin päästä elämässä eteenpäin.. Unohtamatta kuitenkaan sitä mitä olin jo opiskellut.
Että ehkä se tästä vielä kuitenkin.. - *****
***** kirjoitti:
Tämä tähän vielä et..
Vaan toisaalta, voihan se olla et ne ajatukset häviää kun saan asiat kuntoon.. On ollut vähän huolta muutamista asioista. Mut jollain tavalla tämä päivä on tuonut toivoa elämään. Kun se on aika pienistä asioista kuitenkin kiinni kaikki elämässä.. Ja tosiasia on se et syy miksi lähdin opiskelemaan, oli se et halusin päästä elämässä eteenpäin.. Unohtamatta kuitenkaan sitä mitä olin jo opiskellut.
Että ehkä se tästä vielä kuitenkin..Tämän päivän perusteella alan olla vakuuttunut siitä et minun on aika lähteä täältä. En halua nähdä enää enempää.. Se mitä olen tähän saakka nähnyt, riittää tosiaankin.
Ja on muuten ainoa viesti minulta tälle palstalle, siis tämän päivän osalta.
- jkkl
niinkkö
- Nojhj
Yhtä asiaa en ymmärrä itsemurhaa yrittäneissä henkilöissä. Kun he jostain syystä yrittävät itsemurhaa eivätkä kuole, he jättävät homman siihen. He lakkaavat yrittämästä. Miksi he eivät jatka yrittämistä? Mikä on muuttunut? Onko heidän elämänsä parempaa nyt? Ei. Itse asiassa se on huonompaa, koska nyt on yksi asia lisää, jossa he ovat syvältä. Ok, siksi nämä henkilöt eivät menesty elämssään. Koska he luovuttavat liian helposti. Jos lääkkeet eivät auta, kokeile köyttä. Ymmärrätte mitä tarkoitan? Mikään ei ole palkitsevampaa kuin itse asettamansa tavoitteen saavuttaminen.
- Anonyymi
Et taida ymmärtää kovin montaa muutakaan asiaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379