Kuinka on hehkutettu uutta tanskalaista liikemiespoikaystävää, heh.
Kyljessä kiehnataan ja esitetään niin pikkutyttöä, yäk vanha harppu!
http://www.youtube.com/watch?v=Am2sgoKGAT4
Lukekaas 'karsimaattisen' yrittäjämiehen blogia, siinä on Tuksulle sopivaa seuraa ja saa samalla hyvät neuvot linnakeikalleen! http://deejoosep.wordpress.com/2013/06/
Tuksujuttu 1.6.2013 kohdalla.
Tuksun 'tanskalaismies' hahahhhhah linnakundi sekoilija
97
4607
Vastaukset
- täho
Outoa, hämmentävää..vetää sanattomaksi.
- johkivohki
Tosiasioiden Johannointia?
- juaruakka
Siinä on vakka kantensa löytänyt. Tuksuhan on väkivaltarikollinen, niin on luontevaa että tuntee vetoa kriminaaleihin.
- No voihan veljet
Johan nyt! Tuosta se elämä alkaakin. Siis alamäki..Tämä virolainen linnakundiko on se tanskalainen varakas liikemies. No joo, heh, virolaisethan ovat kaikki liikemiehiä..Maa vaan meni väärin.
- Herppisp
" herpesvirusta kantava itsensäpaljastaja "
Siis ihan miehen omin sanoin.
Tolle vois jopa Tukiaisella olla mahkuja.- juaruakka
Tuksullahan onkin jo herpes naamassa. Onko Tuksu tartuttaja vai tartunnan saaja?
- pohja, synkkä pohja
Olipas just sen näköinen tyyppi jota ei halua lähelleen. Kaikki looserin elkeet käytöksestä nähtävissä. Tämä on sitä pohjasakkaa. Olihan uskomaton video...vain muutama sana, mutta....
- 38v elämäedessä
38 vuotias ! Sori, luulin viiskypäseksi. Pitää Tukiaista kansantaiteilijana jota ei elinaikana osata arvostaa. Hmm..laahustus ja tukanviskely lavalla ei vastaa käsitystäni taiteiljasta, mutta tuo heebo on sellainen bessewisser bloginsa ja tuon lyhyen videon perusteella, että varmasti tietää asiat muita paremmin.
- SörkanMakkara
Huh! No jopas! Jopas löytyikin kaikkuliin niin erikoinen tapaus että melkein,,,pelottaa! ? Siis jokseenkin erikoinen tiateilijapersoona. Jos Mikaa ja Aertoa on JT itse haukkunut jälkikäteen PSYKOPAATEIKSI niin mitä kaikkea tulemme kuulemaan tästä oman tien kulkija miehestä!? Jopas!
- Soukan unelmavävy
No niin ! Nyt alkaa tapahtua.. Tämä kaveri ei viinasta hidastu kuten Kooma, vaan saa vauhtia temppuihinsa..
- Onnea!
Nyt löytyi vihdoinkin se klassinen herrasmies, josta Johanna on vuosikausia haaveillut.
- Kesäglamouria
Tuksu pudonnut spurgutasolle. Kesä noissa remmeissä ja oikeudenkäynnit syksyllä. Taitaa pää olla valmis Suomen glamourtähdellä.
- ttu mä repesin
Tunkio kieltä taas!
Tanskalainen kukka-alan yrittäjä liikemies=virolainen herpesviirusta kantava pikkurikollinen!- ttu mä repesin
Komeakin sen piti olla, mutta hirvee takatukkatomsson.
- blomster amandi
ttu mä repesin kirjoitti:
Kyllä toi "kukka-alan yrittäjä" voi pitää paikkansa, mutta niitä "kukkia" ei vaasissa näy, vaan iloisesti palavat piipussa.Pitäs pistää pitkäveto pystyyn, koska toi tunkiotuhnutin on niistä hommista tuomiolla.
- SE MIKÄÄN TAKATUKKA
ttu mä repesin kirjoitti:
oo, sillä alkaa vaan hiusraja lähempää persläpee.
- niuvaniemi kutsuu
Homer Simpsom ja Klovni dokaamassa. Tunkki vajonnut5 vuotiaan tasolle ahkeran sekakäytön takia. Ei taida olla enään esiintymiskunnossa tarkoitan lattianmoppaus kunnossa.
- 2 looseria
Huh huh
- ilmetty..
Kuin Sipe Santapukki vanhempana...
- Viinäksiä
Sipe ei juo viinaksia.
- kätevä emäntä
No oppiipahan tupsukka tiskaan nopsasti tiskinsä.
- metallimuija
Nytpä taisi Tuksu iskeä kätensä mehiläispesään.Tuksua ajatellen toivoisi, että romanssi jäisi lyhyeksi. Deejoosep vaikuttaa sellaiselta gangsterilta, että sitä ei niin vaan rusikoida hedelmäveitsellä tai kumauteta pullolla päähän.Idän "iivanat " ovat sen veraan sovinsitisia ja tempperamenttisia , että siinä jos Suomi tsuchna maatuska rupeaa isottelemaan ja räksyttämään voi saada maistaa omaa lääkettään ja korkojen kanssa.
Eikä auttaisi sen jälkeen tuksun nostaa pahoinpitelysyytettä kun deejoosepin kaverit todistaisivat deejoosepin puolesta . - parempi varoa
Joo nyt yhteenotot kohoavat ihan omaan luokkaansa. Arto ei ollut väkivaltainen. Tämä tyyppi taas on erittäin arvaamattoman oloinen. Ainakin itse väistelen juuri tällaisia tyyppejä, en niinkään isoja miehiä joilla sitä poweria löytyy. Nämä hintelät limanuljaskat äkkinäisine liikkeineen ovat niitä joiden jäljiltä huomaat linkkarin tököttävän kyljessäsi.
- reg5rehy
Ne pikkuiset limanuljaskat on myös melkein aina niitä koulukiusaajia. Äiti ottanut raskaana ollessaan vähän liikaa ja kakara jäänyt sitten kitukasvuiseksi moniongelmaiseksi.
- Tuksun Sergey
Glamourin romahduksen Tuksun osalta sinetöi tämä hänen vironvenäläinen eli "tanskalainen" poikaystävä, kukkakauppiasurho Sergey Stulov. Tällä videolla hän kusee keittiönsä tiskialtaaseen ja höpisee sekavia.
No, samanlaista menoahan glamourelämä on ollut Tuksullakin pitkään, kuten tämä viime lokakuun kuva Tampereelta todistaa:
http://4.bp.blogspot.com/-tcWU_IFVuMM/UG3oxTl-sfI/AAAAAAAADgM/8KEk0dprALw/s1600/375824_10151069707840009_1101932905_n.jpg
Sergeyn videolorotus: http://www.youtube.com/watch?v=z9wtmFsQ7Qk
Milloin Tuksu ja Sergey julkistavat kihlautumisensa?
Nyt alkoi jänskättää! Ja mitä raportoikaan pian Kupsu tästä vuosisadan liitosta? - suomi24 treffit
Mies, 38 vuotta, Eronnut
Helsinki, Uusimaa, Suomi
Heteroseksuaali
Jousimies
Kuvaus ei unelmavävystä
Edelleen en kuulu mielialalääkkeitä syövään populaan. En myöskään ole valitettavasti suorittanut elämäni aikana vankilatuomiota.
Johtuen siitä että olen alikouluttautunut tai sitten ylikouluttautunut,, anyway työnteko ei maistu. Tottakai syvimmissäni unelmissani haluan hajoitta itseni niin psyykkkisesti kuin fyysisesti muutaman hassun euron takia. Ei...
http://treffit.suomi24.fi/profile/219483- Sehän järjestyy...
"En myöskään ole valitettavasti suorittanut elämäni aikana vankilatuomiota."
Valitettavasti???
- oonkadetuksulle
on se komia :P
http://i3.ytimg.com/vi/VoUrh8u2QRQ/maxresdefault.jpg- Molli Duuri
spurgu se on kirjoitti:
buuahahahhhhah.. Viranomaiset,, Asiakas,,
21/06/2012 Jätä kommentti
Juuri kun olen putsanut pääni koko SoSSuvoimasta ja niiden edustajista. Se paha posti,, se paha vitun posteljooni,, joka pitäisi varmaan ohimennessa ampua työntä mun vuokra luukkuun KELA:sta lähetetyn kirjeen. Joku LOPPUARVIO. Luen sitä mitä korkeasti koulutetut virkamiehet ovat saanneet aikaan. Uskolliset fanit, te tiedätte Joosep kielen,, virheitä,, pilkkuja,, Silloin tällöin muutamia Heil Hitlereitä,,
En ymmärrä,, kenen serkkujen kanssa olen tekemisissä ja mistä kirje-opistosta tämäkin kirjoitelman laatija on valmistunut. Kantaväestö kirjoittaa selviinpäin huonommin kuin Pyhä Mies deejoosep kännipäissä.
http://deejoosep.wordpress.com/2012/06/21/buuahahahhhhah-viranomaiset-asiakas/ - Oisin tosi nainen...
Pakko päästä treffeille...
- blow money
Tollasen mitättömyyden hyysäämiseen menee verorahat...ne mitä Katainen ei lahjota...ihan mihin vaan, kunhan ei mene suomalaisten hyväksi
- naamari-Johanna
Nyt ei tarvii deekujoosepin hommata Johanna-naamaria kun on ihan aito Johanna pumpattavana...
http://deejoosep.wordpress.com/2012/04/18/saiturinporssin-nerokkuus/- Tuksu-naamari
Linkin takaa tekstiä, laadittu 18.4.2012:
"SaiturinPörssin Nerokkuus.
En tiedä miksi mutta jostain syystä löysin itseni Porthaninkadun Saiturin Pörssista.
Kun muut valkoiset ja kovasti työtä tekevät havahtuvat Stockmannilla niin työttömät saavat orgasmi kohtauksia nähdessään litran Fairyn vain eurolla (soveltu myös anaali hommin, siis se Fairy).
Sitten siinä Saiturissa huomasin että tyyppit ovat ihan oikeasti tavallisen ihmisen asialle. Oletko väsynnyt painamaan muijasi/vaimoasi ja näet märkiä unia Termari ykkösestä (Johanna Tukiainen). Ei hätä! Käyt vaan hakemassa Saiturin Pörssista Johanna naamarin, isket sen toisen osapuolelle päähän ja hoidat sen mitä nyt on tarvis. Eikä ilo maksa paljon..."
Blogissa on myös kuvia Tuksu-naamarista. - Hyi hitto
Jos joku saa vielä seisokin Tuksun lähellä, on maailman kahdeksas ihme tapahtunut. Tuskinpa tätä Johannaa enää kukaan pystyy pumppaamaan, edes pöllyssä. Itsesuojeluvaisto pelaa vielä narkkarillakin.
- Tunkki Termari
Jooseppi keroi elokuussa 2012 näin:
"Tuksustan.
30/08/2012 3 kommenttia
Kuten jokainen tavallinen kuolevainen,, Niin myös minä olin Seiska päivä järjestälmillä orgioissa. Kuten jokainen tavallinen kuolevainen. Mun kamerat pöllittiin.
Kuolin taas. Mun Sielu vietiin. Mun Kamerat vietiin. Kun mut heitettiin paikasta ulos Isi Tukiaisen puolesta joka yritti toimia siellä porttivahtimestarina,, Jooseppin viimeiset sanat olivat -> olen pahoillani että kun tyttäresi oli huonossa hapessa, en käyttänyt häntä hyväksi. Rakastan tätä. Rakastan kuittejani. Rakastan Tukiaisia ja niiden rehellisiä kavereita.
Harmittaa vaan että olen ollut ystäväni takia niille reilu. Sen asian myönnän että se kuuluisa Arto on oikein mukava ja hienon tuntuinen henkilö. Talossa olevat kolme koira rakastivat häntä enemmän kuin oikeita emäntiä. Isi-Termari heitti mut pihalle huolimatta kamerapuheista,,
Terminaattorien ongelmana saatta olla enemmän se hängAround paskasakki kuin henkilöt itse. Niillä on se ongelma,, MUUT IHMISET TIETÄVÄT PAREMMIN,,
Sanon suoraan. Varkaiden pesä! Luottavat siihen että koto vakutuus hoitaa kaiken." http://deejoosep.wordpress.com/tag/termari/ - Spjerma Amparji
http://deejoosep.wordpress.com/2013/06/07/suurta-viha-naisia-kohtaan/
Ja on vietetty iltaa yhdess, jutut kuulostaa Tuksulta- Pohjalla on hyvä oll
Kauniisti ja totuudenmukaisesti puhuu Tuksusta: "sperma-ämpäri, joka tilittää entisistään taukoamatta, kaikki miehet vuodesta 1976, kyrpien koot ja kaikki". Pistämättömästi sanottu, propsit siitä tälle Joosepille :D
Ja nyt on Tuksulla tosiaan sellaista seuraa, että kannattaa pitää selkä seinää vasten ja varoa puheitaan...
- Ei..
Sanokaa että tää on pilaa? Edes Tunkki ei voi mennä noin alas, tuo äijähän on paljon kaameampi ulkoisesti ja sisäisesti mitä JOPA joku Arto!
Ei voi olla, tää on pilaa..- hopi-intiaani
en thedä
- kuokkamies1
"Kukka-alan yrittäjä" yritti istuttaa nahistunutta tulppaania Tunkeron puutarhaan. Heko-heko!
- Jollaksen vävypojaks
Taas uusi omituinen hörhö Jollashoviin.
- ei vartalossa vikaa
Youtubessa muitakin videoita, mm häsläysmestari. Siinä puhuu suoraan huumekukasta. Hurjaa seuraa on tosiaan. Yhteiskunnan marginaalista. Ja tuksu kehrää niin onnellisen näköisenä, että ihan pelottaa. Lopun alku taisi notkahtaa reilusti eteenpäin
- 30 euroa iso summa
Tässä rahaton Sergey Stulov pohdiskelee ”kukkabisneksiensä” tuottoja ja riskejä:
http://www.youtube.com/watch?v=4mEGe8G7FQ0
Toivottavasti Helsingin huumepoliisi ottaa hänet, Juha Immosen, ravintola Sikariportaan ja Takilatie 8:n kaikki asukkaat viivytyksettä seurantaan (ja kuulusteluihin). Lisäksi tarkkailtavia ovat Pyry Lahti, turkulainen Anna-Maaria Paavola sekä muut Jollashovin huumejuhlien vieraat. - metallimuija
30 euroa iso summa kirjoitti:
Tässä rahaton Sergey Stulov pohdiskelee ”kukkabisneksiensä” tuottoja ja riskejä:
Toivottavasti Helsingin huumepoliisi ottaa hänet, Juha Immosen, ravintola Sikariportaan ja Takilatie 8:n kaikki asukkaat viivytyksettä seurantaan (ja kuulusteluihin). Lisäksi tarkkailtavia ovat Pyry Lahti, turkulainen Anna-Maaria Paavola sekä muut Jollashovin huumejuhlien vieraat.Minä ihmettelen suuresti pappa - ja mamma-muratin löperyyttä?Ihmettelen ettei ole mitään jämeryyttä Jollaksen touhussa, ymmärtäisin sen jos olis paritalonpuolikas tyjillään ja itse asuisin Ruotsissa niin antaisin lasteni asuttaa muuten tyhjillään olevaa huushollia, mutta näkisin selkeästi kaikki signaalit mitkä kielisivät päihteiden käytöstä ja kyvyttömyydestä hallita arkea.Ihmeesti muratit ovat antaneet vanhempien tytärten mellastaa Jollaksessa.minä edellyttäisin lapsiltani sen tyylistä asumista, ettei huushollia tärvättäisi ja ettei sitä pidettäisi kaikenmaailman epämääräisten hörhöjen bilepaikkana ja siipihomojen majapaikkana.
Naurettavaa touhua pappamuratin olla poliisiasu päällä ns. järjestyksenvalvojana.Minä en sallisi että minun omistamassani talossa pidettäisiin minkäänlaisia pellebileitä.
Kyllä sitä kuria aikuisillekin kersoille saa jos haluaa olla jämerä. Näkeehän sitä kuka tahansa, että deejooseppikin on kävelevä moniongelmapakkaus ja sellaista ei pitäsi päästää omaan asuntoonsa vieraaksi.
Turhaa on päätä silitellä vaan vaikka olisi omia lapsia niin heti tiukka kielteinen asenne ongelmalliseen päihteiden käyttöön ja vaikka kipeää tekisi niin kaksi syytä olisi mistä katkaisisin välini lapsiini toinen syy olisi huumeiden käyttö ja toinen prostituutio.Ei olisi lapsillani mitään asiaa mun luokseni jos ystävät koostuisivat sosiaalipummeista ja linnavenkuloista ja sekobileet saisivat pitää muualla vaikka oliskin joku roskalehti kustantamassa bileitä. - Syntymäsynkkä
metallimuija kirjoitti:
Minä ihmettelen suuresti pappa - ja mamma-muratin löperyyttä?Ihmettelen ettei ole mitään jämeryyttä Jollaksen touhussa, ymmärtäisin sen jos olis paritalonpuolikas tyjillään ja itse asuisin Ruotsissa niin antaisin lasteni asuttaa muuten tyhjillään olevaa huushollia, mutta näkisin selkeästi kaikki signaalit mitkä kielisivät päihteiden käytöstä ja kyvyttömyydestä hallita arkea.Ihmeesti muratit ovat antaneet vanhempien tytärten mellastaa Jollaksessa.minä edellyttäisin lapsiltani sen tyylistä asumista, ettei huushollia tärvättäisi ja ettei sitä pidettäisi kaikenmaailman epämääräisten hörhöjen bilepaikkana ja siipihomojen majapaikkana.
Naurettavaa touhua pappamuratin olla poliisiasu päällä ns. järjestyksenvalvojana.Minä en sallisi että minun omistamassani talossa pidettäisiin minkäänlaisia pellebileitä.
Kyllä sitä kuria aikuisillekin kersoille saa jos haluaa olla jämerä. Näkeehän sitä kuka tahansa, että deejooseppikin on kävelevä moniongelmapakkaus ja sellaista ei pitäsi päästää omaan asuntoonsa vieraaksi.
Turhaa on päätä silitellä vaan vaikka olisi omia lapsia niin heti tiukka kielteinen asenne ongelmalliseen päihteiden käyttöön ja vaikka kipeää tekisi niin kaksi syytä olisi mistä katkaisisin välini lapsiini toinen syy olisi huumeiden käyttö ja toinen prostituutio.Ei olisi lapsillani mitään asiaa mun luokseni jos ystävät koostuisivat sosiaalipummeista ja linnavenkuloista ja sekobileet saisivat pitää muualla vaikka oliskin joku roskalehti kustantamassa bileitä.Totta, jämeryys jotenkin puuttuu Tukiais-vanhemmilta.
Jokin synkkä salaisuus tai muuta häikkää siinä täytyy olla taustalla... - kuultua
30 euroa iso summa kirjoitti:
Toivottavasti Helsingin huumepoliisi ottaa hänet, Juha Immosen, ravintola Sikariportaan ja Takilatie 8:n kaikki asukkaat viivytyksettä seurantaan (ja kuulusteluihin). Lisäksi tarkkailtavia ovat Pyry Lahti, turkulainen Anna-Maaria Paavola sekä muut Jollashovin huumejuhlien vieraat.Ei poliisit yksittäisistä käyttäjistä välitä. Isoja tekijöitä ne pyydystää. Näin olen poliisin suusta kuullut. Kaupunginosa ei ollut huonomaineinen, mutta poliisi totesi vuosikausia sitten, että täälläkin on joka korttelissa huumeita.
- tanskalainen3
ei vartalossa vikaa kirjoitti:
Youtubessa muitakin videoita, mm häsläysmestari. Siinä puhuu suoraan huumekukasta. Hurjaa seuraa on tosiaan. Yhteiskunnan marginaalista. Ja tuksu kehrää niin onnellisen näköisenä, että ihan pelottaa. Lopun alku taisi notkahtaa reilusti eteenpäin
Mies puhuu paljon mutta ihan tanskalaisena huomaan että olen selvästi unohtanut kotimaani kielen jos hän muka tanskaa puhuu.
- Ihmettelen oikein...
"Taas uusi omituinen hörhö Jollashoviin."
Mistä se löytää näitä???
- Katos vain
Tuo mies onkin viime syksynä tosiaan Jollaksen bileissä. Video toisessa ketjussa. Ei olekaan uusi löytö!
- -Kerberos-
Mä vaan ihmettelen, onko tuollaisten videoiden lataajat Huorala*dian pi*lukoulun käyneitä, kun eivät osaa kadunnimiä kirjoittaa?!?
- no oho hoh
Deejoosepin itsensä latauksia kaiketi. Niitä on valtava määrä.
- Tuksu + Jooseppi
no oho hoh kirjoitti:
Deejoosepin itsensä latauksia kaiketi. Niitä on valtava määrä.
Tuksu ja Jooseppi voisivat yhdessä laittaa glamourmateriaalia SeiskaLiveen, jos Seiska nyt ylipäätään aikoo jatkaa Tuksun sopimusta?
- Ukko kamoissa
Siis alkkis huume ukko, sopii erinomaisesti Tuksulle, elavat samaa menoa, ei se kauan kesta.....
- Oikeasti järkyttynyt
Voi hyvä Jumala.Tuksun "paljastuskirjan" tänään luettuani en ihmettele enää yhtään mitään. Mitä ihmettä johanna yrittää oikein todistella? Kaveri on todella pelottava,mutta ei Tuksu ole tässä videoklipissä todellakaan oma itsensä, ei ole kait koskaan selväjärkinen ollutkaan.En ihmettele Juliakaan,siskon parittama prostituoitu. Miten alas ihminen voi enää vajota?Taitaapi Tuksu olla kohta muisto lööpeissä,Amy Winehouset tiedossa.
- rinnakkaistodellisuu
"Kaveri on todella pelottava,mutta ei Tuksu ole tässä videoklipissä todellakaan oma itsensä"
Taitaa olla pöllyssä. Silloin ruma ja päästään pipi venäläisvirolainen sekakäyttäjäjä ja työtävieroksuva kaljuuntuva rappioihminenkin muuttuu tanskalaiseksi menestyväksi ja rikkaaksi liikemieheksi.
Tuksulandiassa on pelkkää makeeta aurinkolomaa ja rikkaita ja menestyviä ihmisiä. - 17+14
Älä viitsi, Amy oli oikea taitelija, lahjakas laulaja. Tuksua ei todellakaan voi verrata häneen!
- Viloser
Eikös Johanna kuvaillut tätä tyyppiä Vikingin näköiseksi..
Johanna tosiaan näkee maailman toisin kuin muut - Ei ymmärrä näätiä!
Älkää jauhako paskaa, vaan lukekaa Jooseppin blogia ämmät! tyyppi kirjoittanut jo 8 vuotta, erittäin mielenkiintoista matskua. Te kyttäätte jotain tuksuja, kun tarjolla on settii joka vie ulos Suomesta!
- ei ole ennää tosi
Vie kyllä ulos maailmastakin.
Aika sekasinkoko sekakäyttäjä.
Tuotako pitäs ihannoida?
- taidemies
Ihan normaali viinaanmenevä tyyppi. Ei mitenkään väkivaltaisen tai muuten pelottavan oloinen. Miettii että jos hommaisi kaverille 10 grammaa kukkaa joka ei ole paljon mutta sillä ehkä saisi viikon ruuat koska pystyy elämään 30 eurolla viikon. Tuskin polttaa juuri koskaan itse mutta ehkä kannattaisi. Loppuisi se kaljan kanssa läträys ja pääsisi jaloilleen.
- täys umpihullu
Toi jätkä on hyvin kaukana normaalista
- venäläisvirolainen
Venäläisvirolainen sekakäyttäjä on Tuksun juhannusheila! :)
Sopii hyvin pirtaan hamraassa Neuvosto-Suomessa, Hell-singissä.- ersersesr
Tyyppi on oikeasti virolainen mut puolet suomalaista. Isi vainaa suomalainen.
- paras blogi aikoihin
Tuota sen blogia on kyllä hauska lukea. Hyviä havaintoja hyvällä huumorilla höystettynä. Jättänyt oravanpyörän taakseen ja tekee mitä tahtoo. Tuollaiset ihmiset ovat vähän toista kuin se kasvoton massa joka yrittää pilkata mutta jätkällähän toimii hoksottimet huomattavasti keskivertoa paremmin vaikka onkin ryypännyt raskaimman mukaan.
- täh....
Minusta siinä blogissa ei ole mitään hauskaa... jotain kännisen ja aivonsa liuottaneen huonolla suomen kiellellä höpistyjä örvellyksiä ei ole selvinpäin mitenkään ylevää katsoa ja kuunnella. Aika alhaalla täytyy olla kirjallisen ilmaisun maku jos tuota pitää hyvänä...
- Katuojassa rypenyt
Miten niin toimii hoksottimet keskivertoa paremmin? Aiku yrittää välttää yhteiskunnan tarjoaman työn ja koulutuksen? No ihmekö se on, jos itsekin olet samanlainen. Kyllä toinen lusmuri toista lusmuria fanittaa.
Aika tyhmältä ja yksinkertaiselta hän tuossa vaikutti (Jossulle sopiva). Juuri sellaista ihmiskunnan pohjasakkaa, joka ei koskaan tule saavuttamaan elämässään mitään muuta, kuin toisen pohjasakan.
Ällöttävä, epäsiisti ja kaikin puolin välteltävä tyyppi. - viduddaa
Joo, ja se "oravanpyörän" jättämsen maksan minä yhtenä veronmaksajana. Tehkööt mitä lystää, mutta jättäkööt sossuluukun väliin. Kivahan se olisi kaikkien vain höpöttää ja "filosofoida".
- totta/ei
Katuojassa rypenyt kirjoitti:
Miten niin toimii hoksottimet keskivertoa paremmin? Aiku yrittää välttää yhteiskunnan tarjoaman työn ja koulutuksen? No ihmekö se on, jos itsekin olet samanlainen. Kyllä toinen lusmuri toista lusmuria fanittaa.
Aika tyhmältä ja yksinkertaiselta hän tuossa vaikutti (Jossulle sopiva). Juuri sellaista ihmiskunnan pohjasakkaa, joka ei koskaan tule saavuttamaan elämässään mitään muuta, kuin toisen pohjasakan.
Ällöttävä, epäsiisti ja kaikin puolin välteltävä tyyppi.erikoista, että kaikki nuo oravanpyörän "välttäjät" niille kelpaa raha ja toimeentulo jonk joku muu maksaa...
Saa siitä oravanpyörästä kieltäytyä, mutr ei tartte odotella rahaa muilta, voi elää ihan siel ulkopuolella? - metallimuija
totta/ei kirjoitti:
erikoista, että kaikki nuo oravanpyörän "välttäjät" niille kelpaa raha ja toimeentulo jonk joku muu maksaa...
Saa siitä oravanpyörästä kieltäytyä, mutr ei tartte odotella rahaa muilta, voi elää ihan siel ulkopuolella?Jeps! ja noi oravanpyörän "välttäjät" jaskaa natista toimeentulotuesta kun heillä pitäisi olla työllisen elintaso.Verorahoilla elätämme tuollaisia loispummeja ja iloisesti käyvät länkyttämässä viranomaislle. Kun kerran haluavat välttää oravanpyörän niin sitten ei pitäisi olla nautintaoikeutta yhteiskunnan tarjoamiin palveluihinkaan.
Noh deejooseppi taisi löytää parempaa seuraa kuin Tuksu kun ei tuksulla ollut mania vaan piti nauttia mukamas jääteetä juhannuksena
- xDDD
Just Tuksulle sopiva xD
- _-_-
Siis voisikohan nyt joku arvon bisnesmiehen älynlahjoja ja hoksottimia ylistäneistä selostaa minkä ihmeen perusteella ovat tuota mieltä? Oravanpyörä on joo jätetty taa, työkkäriin mennään ja laitetaan pöydänreunalle kamera kuvaamaan kun ilveillään ja sitten pyydetään eläkettä. Tajusikohan jätkä edes mitä virkailijat sanoivat?
- Herra Himmeä
Ei tajunnut.
- jabadabaduuri
Tajusi toki. Tantat tyrkytti niitä iänikuisia kursseja jotka johtavat vain uuteen kurssiin ja asiakas tajusi kieltäytyä vaikka 20 prossaa on otettu pois tuloista aiempien kieltäytymisten takia. 133 000 suomalaista on älynnyt tehdä saman. Heitä kutsutaan nimellä työvoiman ulkopuolella olevat. He eivät suostu mihin tahansa kyykytykseen. Tantat sitten että ei heillä ole muita palveluita enää antaa kun kaikesta kieltäydyt ja asiakas/hallintoalamainen siihen että ei siinä, meitsi lähtee sossun luukulle ja yrittää päästä eläkkeelle. Mitäpä muuta tuossa tilanteessa voi. Vakava alkoholiongelma päällä, ei siinä niin vain mihinkään kurssille pysty menemään.
- viduddaa
jabadabaduuri kirjoitti:
Tajusi toki. Tantat tyrkytti niitä iänikuisia kursseja jotka johtavat vain uuteen kurssiin ja asiakas tajusi kieltäytyä vaikka 20 prossaa on otettu pois tuloista aiempien kieltäytymisten takia. 133 000 suomalaista on älynnyt tehdä saman. Heitä kutsutaan nimellä työvoiman ulkopuolella olevat. He eivät suostu mihin tahansa kyykytykseen. Tantat sitten että ei heillä ole muita palveluita enää antaa kun kaikesta kieltäydyt ja asiakas/hallintoalamainen siihen että ei siinä, meitsi lähtee sossun luukulle ja yrittää päästä eläkkeelle. Mitäpä muuta tuossa tilanteessa voi. Vakava alkoholiongelma päällä, ei siinä niin vain mihinkään kurssille pysty menemään.
Joo, oikein tuloista, siis toimeentulotuesta, idiootti.
- affadequillo
Kyllä minusta tuo homma näyttää siltä, että Tuksu tekee
työtään eli maailman vanhinta ammattia harjoittaen.
Vahvasti näytttää, että Jossu tekee mitä vain tämä ks. herra pyytää
tosin rahaa vastaan. - en uso
tais olla tehty tilanne? ei näyttänyt mitenkään aidolta!? Tuksu on luultavasti vain keksinyt tän poikaystäväjutun =D
- Escort Service
Tanskandoggi on Tuksun "poikakaveri."
Todellisuudessa Tuksun idea on naamioida maksulliset escort service -keikat deittailuksi ja Tuksulle sulhanen -projekteiksi. Tästä on kyse Tanskan matkassa.
- pööpöö
Perfeck match tunkillen olis pasi Viheraho
- Pasi Viheraho??
Ketä se o?
- AleksiJoonas
Höpö höpö! Pasi Viheraho on sentään oikeasti fiksu ja luova kaveri (puhumattakaan musiikillisesta lahjakkuudesta) eikä hänellä ole päihdeongelmaa. Tuksu sensijaan on mielisairas juoppo.
- Perfect match!!! :D
Niin muuten oiskin! :D
Teille, jotka ette tiedä kuka Pasi Viheraho on: YOUTUBE!!!
- eläkää hetkessä
jee jee Mahtavaa Juhannusta kaikille !
- Rahat finito
EI MATKAA TANSKAAN.
Johanna toivottaa hyvää juhannusta ja haukkuu samalla Arton:
http://www.seiska.fi/Johanna-Tukiainen/Johanna-toivottaa-Seiskan-lukijoille-hyvaa-juhannusta/1007360 - Rissus varjele
Oi kamalaa, siis suorastaan hirveää, herra paratkoon!!!!
- Nasu-98
Mä en vaan ymmärrä miten ihmiset voi olla täynnä vihaa jotain julkkista vastaan joka käyttäytyy vaan vähän hölmösti, eukko ei oo kumminkaan ketään tappanut tai muuta vakavampaa! Kellä ei olis joskus kotiriitoja? Kellä ei mies vaihtuis joskus? Tsiisus että ootte oksettavia ja tyhmiä - hävettää teidän AIKUISTEN puolesta.
- Häpeä itse
Häpeä vaan omasta puolestasi. Tollanen eukko, kuin Johanna on, ansaitsee kaiken loan niskaansa vankilatuomioiden lisäksi. Tarpeeksi se ämmä on saanut temmeltää ja pahoinpidellä. Viattomat pienet koirat on piesty/pahoinpidelty ja jätetty ruokkimatta/hoitamatta ja eukko ei tunne edes mitään syyllisyyden tunteita.
Johanna Tukiainen siskonsa Julia Tukiaisen kanssa ovat kuvottavampia ihmisiä Suomen maassa. En edes rohkene sanoa, mitä tekisin, jos heihin törmäisin. No en ainakaan kumartuisi ja suutelisi kuninkaallisten varpaita. - Näätääääh
Taitaa olla niin, että muutamakin tapaus ei ole johtanut kuolemaan pelkästään siksi, että onnea on ollut matkassa. Esimerkkinä nyt vaikkapa toissa juhannuksen pullolla mätkiminen.
- Riehuvat Tukiaiset
Pitääkö tässä odottaa ruumiita ennen kuin Riehuvien Tukiaisten toiminnalle laitetaan stoppi?
- Hra ja Rva Tunkki
Luin tuolla ylhälla olevan linkin kautta tämän hörhön juttuja ja kyllä per*ele taisi Possu löytää vakkaansa kannen. On meinaan ihan samanlainen sekopää tämä viron pummi kuin Possukin.
Siis todellakin sekaisia juttuja ja kaiken lisäksi mies hyvin huonosti peitellen kertoilee "kukkabisneksistään". Mahtaakohan Pietarilaiset liikekumppanit tietää että äijä huutelee näitä netissä, ihan nimien ja osoitteiden kera!
Voi meinaan bisnekset tyssätä siihen kun Igor tökkää moran häiritsemään hengitystä. - ero2
arto tuksulle paras...nyt niillä vieroitusoireita toisistaan...pankaa vaan parastanne.
- Johanna <3 Arto
Johanna
- korrektione
Oravanpyörän jättävät ne, joilla on siihen varaa. Loiset eivät ole oravanpyörässä koskaan olleetkaan.
- Oiiih mikä Amex-mies
On se hyvä että 'nyt näädät näkee ettei Tuksu valehtele, kun on tämä oikea realitysarja'!!! Nähdään oikeasti tuo glamourin loisto ja taso.
- Me näädät
Teemme itse joukkovoimalla TukiaisLiveä.
- liitto ohi
Kohta tämä mies mustamaalataan Tupsun toimesta narsistipsykopaatiksi.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1665176- 1954083
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1403725Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat643064Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia533000- 1461997
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta441757Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.371508Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?631434Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk261319