... sellaisen ihmisen kansa, joka ei polta, ei käytä huumeita, ei juo paljon alkoholia, on alle 30v, eikä elä politiikalle ja/tai urheilulle.
Parasta olisi että joku tuttuni voisi järjestää tämän koska sillon tietäisin, että nämä kriteerit täyttyisivät... Ystäväpiirissäni kukaan ei vain tunne vastakkaisen sukupuolen edustajia... :/
nettideittailuissa on tullut kohdattua nämä kaikki ikävät ominaisuudet ihmisissä, vaikka jokainen minut tavannut tiesi, etten esim. hyväksy huumeita tai tupakointia. Turhauttaa ihmisten valehtelu, huomaan menettävni uskon ihmisiin ja vastakkaiseen sukupuoleen... Siksi en jaksa kirjoitella/vastata ihmisille kuin vain joskus :( oloni on niin yksinäinen :(
anteeksi turhasta mielen purkauksestani, kiitos että jaksoit sen lukea. onko täälä kohtalotovereita?
tahdon sokkotreffeille...
lonely heart
6
89
Vastaukset
- Nuori namumies 35v
En hyväksy ikärasismiasi, mutta olisin varmasti unelmiesi mies.
- melko nuori mies
Olen itse liian vanha, muuten täytän ehtosi, ja uskon että moni muukin. En ole löytänyt treffipalstalta yhtään valehtelijaa, mutta raivostuttavan monta, jotka eivät ole vastanneet mitään.
- jyystärikarju
Et löydä sellaista. Sun täytyy lähteä mun kanssa jyystäämään !!!!
Täyttyy kyl helposti nuo ap:n kriteerit. Luulisin että löytyy tosi paljon muitakin jotka täyttää nuo ehdot.
- jyystärikarju
No kerro nyt äkkiä missä tavataan. Ei tässä ole loputtomasti aikaa !
- atm.
Sääli sitä miestä joka sun kanssas joutuu treffeille-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251268
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 94904
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede23857Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat286750- 94730
- 109646
- 34638
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131558