Käsi sydämellä

Koleta

Edelleenkin tilanne on se että puolet palstan sisällöstä on nimimerkkin Vastaajan tuotoksia. Tai oikeastaan lainauksia muualta. Hyvä tietysti että joku jaksaa pitää palstaa käynnissä.

Mutta, mutta... Muistaako kukaan että Vastaaja olisi tuonut mitään uutta ja totuudenmukaista keskusteluun? Satoja viestejä propagandaa ja muiden keskustelijoiden mollaamista. Aina välillä tulee yritys kirjoittaa fysiikan lait uudelleen.

Onhan se tietysti mukavaa saada päteä Vastaajan kustannuksella, mutta toisaalta vammaisia, tyhmiä ja muita vajaaälyisiä ei oikeasti saisi kiusata. Varsinkaan kun Vastaaja itse ei ilmeisesti ymmärrä että hänen kustannuksellaan tehdään ankarasti pilaa.

Mikä on sellainen ihminen joka kirjoittelee nettiin mihin vuorokauden aikaan tahansa, pyhinä ja arkena. Kuullostaa hyvin yksinäiseltä. Kaikesta tästä ylimääräisestä ajasta huolimatta hän ei ole edes lukenut peruskoulun fysiikan oppimäärää. Surullista!

9

560

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • XXX

Palsta on pullollaan sähköntuottajien maksamia lobbaajia.

X

• Jocu

Minä ainakin kirjoittelen tänne, vaikka se on työajalla kiellettyä. Ainoa maksu, jonka tästä saan, on mahdollinen lopputili.

• Vastaaja
        Jocu kirjoitti:

Minä ainakin kirjoittelen tänne, vaikka se on työajalla kiellettyä. Ainoa maksu, jonka tästä saan, on mahdollinen lopputili.

älä ota turhia riskejä. oot kuitenki palstan paras ukkeli. ilman sua täällä ei ois mitään järjestystä. ja ihan vakavasti sanoen: olet paras ja luotettavin opettajani. Mutta sähän saatki maksun asiantuntemuksestasi.

Olen joskus kauan sitten antanut sulle pienen vihjeen siitä, kuinka voin kulutella täällä aikaani. Älä kerro sitä, jos ymmärsit sen tai edes epäilet.

Kyllähän noita luulotautisiaki on oikeestaan ihan kiva katella. Kerään jo listaa näistä persoonaani kohdistuvista keskustelunavauksista. Naatiskelen. tulee semmonen hekoheko olo ;)

• Koleta
        Jocu kirjoitti:

Älä masennu vaikka Vastaaja pitää sinua parhaana opettajanaan. Onhan se mukavaa jos jonkun mielestä osaaminen riittää opettajana toimimiseen. Toisaalta voi olla aika masentavaa jos oppilas, kuten Vastaaja, ei koskaan opi mitään uutta. Vika ei ole sinussa vaan oppilaassasi.

• Koleta
        Vastaaja kirjoitti:

älä ota turhia riskejä. oot kuitenki palstan paras ukkeli. ilman sua täällä ei ois mitään järjestystä. ja ihan vakavasti sanoen: olet paras ja luotettavin opettajani. Mutta sähän saatki maksun asiantuntemuksestasi.

Olen joskus kauan sitten antanut sulle pienen vihjeen siitä, kuinka voin kulutella täällä aikaani. Älä kerro sitä, jos ymmärsit sen tai edes epäilet.

Kyllähän noita luulotautisiaki on oikeestaan ihan kiva katella. Kerään jo listaa näistä persoonaani kohdistuvista keskustelunavauksista. Naatiskelen. tulee semmonen hekoheko olo ;)

halvat huvit.

• Vastaaja
        Koleta kirjoitti:

halvat huvit.

kiitos :)

• Koleta

että Vastaaja on kilpalevien sähköntuotantomuotojen maksettu lobbaaja (vaikka tosiasiallinen yrittääkin olla). Mikä tahansa maksajataho vaatisi tiettyä näyttöä osaamisesta. Tällaista Vastaajalla ei ole näyttää.

• olli

"Onhan se tietysti mukavaa saada päteä Vastaajan kustannuksella, mutta toisaalta vammaisia, tyhmiä ja muita vajaaälyisiä ei oikeasti saisi kiusata. Varsinkaan kun Vastaaja itse ei ilmeisesti ymmärrä että hänen kustannuksellaan tehdään ankarasti pilaa".
      Tarkotatko sinä suuressa viisaudessasi että vammaiset ovat vähä-älyisiä ??
      Kyllä kannattais vähän ajatella mitä kirjotat.
      Katohan peiliin edes joskus ,kun kirjotat tuommosia(siellä voi näkyä se ns.vähä-älyinen)

• Koleta

Näen mitä tarkoitat. Asian voi käsittää niin kuin kerroit. Tarkoitukseni oli että "ja" yhdistää sanat "tyhmiä" ja "vajaaälyisiä". Tarkoitukseni ei suinkaan ollut antaa ymmärtää että vammaiset olisivat vajaaälyisiä. Joillakin on tosin vamma joka aiheuttaa vajaaälyisyyttä. En kuitenkaan viitannut siihen. Se että vammaisia kiusataan johtuu samoista asioista kuin että isokorvaisia, hikipinkoja tai muita jollakin tavoin porukasta eroavia kiusataan. Tarkoitukseni oli sanoa että erilaisia ei saa kiusata, eikä muitakaan. Pahoittelen jos joku pahoitti mielensä väärinkäsityksestä.

Se että tyhmiä ja vajaaälyisiä on olemassa tulee todistetuksi Vastaajan personassa. En tiedä onko hän myös fyysisesti vammainen. Sen ei pitäisi littyä asiaan millään tavalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia?

Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?
      Arvot ja etiikka
      4
      12356
    2. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      4
      11143
    3. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      174
      5064
    4. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      28
      3679
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      196
      3524
    6. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      44
      3047
    7. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      108
      2769
    8. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      37
      2117
    9. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      13
      2108
    10. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      19
      1935
    Aihe