Onko sillä mitään selkeää merkitystä, että vaatteessa on väärinpäin oleva risti?
Entä kun autossa on näitä kalankuvia.
Onko se jonkun uskonnon tunnus?
Risti väärinpäin
9
7458
Vastaukset
- kananen
Ne kumpikin on kristittyjen uskontoon liittyviä symboleja.
Veikkaan että risti nurinpäin on sen Saatanan palvonnan yksi symboleista. Ei liene muissa uskonnoissa kuin Krissein.
Kala taas merkitsee sitä että siinä autossa on verkko johon joutuessasi olet sielunkalastajien saalista. Kysessä on kreikkalainen kirjain alfa, ja alkukrisset käyttivät sitä merkkinään ollessaan vähemmistönä.- UssaHiketForTheWin
Sekoitit satanismin ja saatanan palvonnan
- jst
Kalankuva on alkukirkon tunnus. Eli uskotaan Jeesukseen vapahtajana, mutta ei mitenkään erityisesti luterilaisuuteen. Tarkemmin tietävä voi jatkaa.
Väärinpäin oleva risti on muistaakseni pietarin risti. Pietari nimittäin taidettiin ristiinnaulita väärinpäin. Jotkut pitävät näitä myös anti-kristillisinä symboleina. - jst
Risti väärinpäin: http://www.symbols.com/encyclopedia/03/032.html
Ja kala: http://www.symbols.com/encyclopedia/37/371.html - exeguus
Sekä risti että pentagrammi (viisisakarainen tähti) ovat kristinuskon käytössä olleita joskin alkuperältään paljon vanhempia symboleja, jotka ovat ylösalaisin käännettyinä mustan magian ja saatananpalvonnan käyttämiä symboleja, käänteisversioita hyvistä symboleista.
- EclipsE
apostoli Pietari kuollessaan martyyrikuoleman halusi tulla naulituksi väärinpäin ristiin, sillä katsoi ettei ollut arvollinen kuolemaan kuten Jeesus Kristus.
Nykyään tuon merkin tarkoitus on vääristely teinisatanistien ja mieleltään epävakaiden okkultistien toimesta.
Kalan kuvasta voisi kertoa vaikka kuinka pitkästi. Se on piilotettu erään kertoman mukaan vanhaan testamenttiin, ja myöhemmin vainotut kristityt ottivat sen tunnuksekseen roomassa.- Laz
Pietari halusi tulla ristiin naulutiksi väärin päin nopean kuoleman saavuttamiseksi. Oikein päin ristiin naulattaessa voi joutua kitumaan useita vuorokausia.
- EclipsE
Laz kirjoitti:
Pietari halusi tulla ristiin naulutiksi väärin päin nopean kuoleman saavuttamiseksi. Oikein päin ristiin naulattaessa voi joutua kitumaan useita vuorokausia.
mistäs moista päättelet Pietarin ajatelleen? Kuitenkaan ei aina ristille jätetty vain kuolemaan, vaan yleensä uhrit ruoskittiin jotta kipua olisi lievittänyt kuume joka nousee haavoista. Eikä ristille välttämättä jääty roikkumaan, vaan jalkojen luut rikottiin ja pudotettiin maahan.
- kala
valtakunnan salien parkkipaikalle, niin näet näitä kalojen kuvia autojen persuksissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406653
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495739- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434490Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522966Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242402- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197