Juttuseuraa 25-28 v. miehestä

HOHOI!

huono päivä huonolla mielellä. ai onko kivaa? ei ole. ): kirjoitellaan skypessä?

57

248

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4eversingle

      En osaa kylmiltäni alkaa puhumaan paskaa ventovieraan kanssa. Joten spämmään suomi24:n Sinkut-palstalle.

      • kdsl

        :o


      • 4eversingle
        kdsl kirjoitti:

        :o

        Mitäs ihmeteltävää tossa on? Juttu alkaa luistaa siinä vaiheessa kun olen tuntenut toisen henkilön 2vk-kuukauden ajan.

        Silloinkin toki riippuu henkilöstä. Vanhempien ihmisten kanssa en osaa keskustella, elleivät sitten ole samalla aaltopituudella nuorempien kanssa. Jotkut ovat, monet ei.


      • hjjkjhk
        4eversingle kirjoitti:

        Mitäs ihmeteltävää tossa on? Juttu alkaa luistaa siinä vaiheessa kun olen tuntenut toisen henkilön 2vk-kuukauden ajan.

        Silloinkin toki riippuu henkilöstä. Vanhempien ihmisten kanssa en osaa keskustella, elleivät sitten ole samalla aaltopituudella nuorempien kanssa. Jotkut ovat, monet ei.

        take it easy, se oli vain hymiö.


      • 4eversingle
        hjjkjhk kirjoitti:

        take it easy, se oli vain hymiö.

        Vítut.


      • dskfjslk
        4eversingle kirjoitti:

        Vítut.

        :S


      • 4eversingle
        dskfjslk kirjoitti:

        :S

        Tällä palstalla provoaminen on liian helppoa. Täytyy varmaan vaihtaa haastellisempaan ympäristöön.


      • kjfdslk
        4eversingle kirjoitti:

        Tällä palstalla provoaminen on liian helppoa. Täytyy varmaan vaihtaa haastellisempaan ympäristöön.

        sinulla on valta ja vapaus valita :o


      • hjjkjhk kirjoitti:

        take it easy, se oli vain hymiö.

        Laita vaan viestiä....Nii ja tee itelles profiili.


    • työtönATM

      jutellaan vaan.

      • sdljslk

        minkä ikäinen olet?


    • Vois sanoa että saa mut lisätä jos haluaa jutella, tiedot on proffassa... ai niin mut vuosi pari on liikaa ikää haettuun nähden :(

      • skhdsj

        oletko 30 v? no eipä tuo mitn, kunhan ei mennä 40-vee puolelle.


      • skhdsj kirjoitti:

        oletko 30 v? no eipä tuo mitn, kunhan ei mennä 40-vee puolelle.

        Melkein 30:t joo, tosin vieläki 29 olen... loppuvuoteen asti.


      • kdslgf
        itmies kirjoitti:

        Melkein 30:t joo, tosin vieläki 29 olen... loppuvuoteen asti.

        ei haittaa. :)


    • Onpas tarkat rajat.

      • djskjsa

        siksi vaan, että haluan jutella MIEHEN kanssa, en pojan :D


      • vasemmistoanarkisti
        djskjsa kirjoitti:

        siksi vaan, että haluan jutella MIEHEN kanssa, en pojan :D

        Mä olen 27v. ja silti kaikki haukkuvat mukulaksi.


      • vasemmistoanarkisti kirjoitti:

        Mä olen 27v. ja silti kaikki haukkuvat mukulaksi.

        Ja mä olen 30 ja ilmeisesti en myöskään mies :)


      • hahmotelma kirjoitti:

        Ja mä olen 30 ja ilmeisesti en myöskään mies :)

        Ei niin että ois haluja skypetellä :P


      • dfjsldk
        vasemmistoanarkisti kirjoitti:

        Mä olen 27v. ja silti kaikki haukkuvat mukulaksi.

        voi raukkaa :[


      • ASDDASDAJD
        hahmotelma kirjoitti:

        Ei niin että ois haluja skypetellä :P

        ei minullakaan ole haluja skypetellä sinun kanssasi, sika.


      • vasemmistoanarkisti
        dfjsldk kirjoitti:

        voi raukkaa :[

        Itse asiassa mukulaksi haukkuminen ei haittaa yhtään. Paljon enemmän ärsyttää se, että työkkärin on heti mielisairas jos kertoo avoimesti ettei kiinnosta mennä töihin. Sitten lähetetään karenssin uhalla tarveystarkastukseen ja sieltä yritetään puoliväkisin lähettää spykilogin puheille, että "mielenvikaisuus" saadaan diagnosoituja tavalla tai toisella.


      • lkfdjdsklfj
        vasemmistoanarkisti kirjoitti:

        Itse asiassa mukulaksi haukkuminen ei haittaa yhtään. Paljon enemmän ärsyttää se, että työkkärin on heti mielisairas jos kertoo avoimesti ettei kiinnosta mennä töihin. Sitten lähetetään karenssin uhalla tarveystarkastukseen ja sieltä yritetään puoliväkisin lähettää spykilogin puheille, että "mielenvikaisuus" saadaan diagnosoituja tavalla tai toisella.

        :DDD no mutta onhan työnteko aina parempi kuin sossuluukulla hengailu. eri asia jos ei KYKENE töihin.


      • ASDDASDAJD kirjoitti:

        ei minullakaan ole haluja skypetellä sinun kanssasi, sika.

        Hah hah haa !
        Halusit selvästi skypetellä kanssani, mutta kun sanoin että en halua, niin tuollaista defenssiä sitten. Haa haa. Parka !

        Just. Jep jep :)


      • vasemmistoanarkisti
        lkfdjdsklfj kirjoitti:

        :DDD no mutta onhan työnteko aina parempi kuin sossuluukulla hengailu. eri asia jos ei KYKENE töihin.

        Vakaumus estää työnteon. Mut vakaumushan ei kelpaa työkkärille syyksi ellei ole uskovainen tai sitten eläinaktivistihippi.


      • jfskjf
        hahmotelma kirjoitti:

        Hah hah haa !
        Halusit selvästi skypetellä kanssani, mutta kun sanoin että en halua, niin tuollaista defenssiä sitten. Haa haa. Parka !

        Just. Jep jep :)

        okei, myönnetään. paloin halusta skypetellä kanssasi mutta maailmani ikään kuin romahti ilmoittaessasi että skypettely kanssani ei kelpaa. nyt yritän keräillä itseäni!


      • kzmskd
        vasemmistoanarkisti kirjoitti:

        Vakaumus estää työnteon. Mut vakaumushan ei kelpaa työkkärille syyksi ellei ole uskovainen tai sitten eläinaktivistihippi.

        :D niinkö... no perkele.


      • ............
        vasemmistoanarkisti kirjoitti:

        Itse asiassa mukulaksi haukkuminen ei haittaa yhtään. Paljon enemmän ärsyttää se, että työkkärin on heti mielisairas jos kertoo avoimesti ettei kiinnosta mennä töihin. Sitten lähetetään karenssin uhalla tarveystarkastukseen ja sieltä yritetään puoliväkisin lähettää spykilogin puheille, että "mielenvikaisuus" saadaan diagnosoituja tavalla tai toisella.

        Mitä se haittaa vaikka pääsisit eläkkeelle nuorena?


      • kdfjslk
        ............ kirjoitti:

        Mitä se haittaa vaikka pääsisit eläkkeelle nuorena?

        hmmmm... niin... tuota...


      • vasemmistoanarkisti
        jfskjf kirjoitti:

        okei, myönnetään. paloin halusta skypetellä kanssasi mutta maailmani ikään kuin romahti ilmoittaessasi että skypettely kanssani ei kelpaa. nyt yritän keräillä itseäni!

        Mulle kelpaisi (känni)skypettely, mutta en ole saanut hankittua mikrofonia (juu-u, ei ole ollut rahasta kiinni).


      • dkfslkf
        vasemmistoanarkisti kirjoitti:

        Mulle kelpaisi (känni)skypettely, mutta en ole saanut hankittua mikrofonia (juu-u, ei ole ollut rahasta kiinni).

        minä haluan kirjoitella, en puhua :o


      • vasemmistoanarkisti
        dkfslkf kirjoitti:

        minä haluan kirjoitella, en puhua :o

        Kaveriporukkaa haluaa pelata tikkipokeri, en pääse (ei ole tekosyy).


      • vasemmistoanarkisti
        vasemmistoanarkisti kirjoitti:

        Kaveriporukkaa haluaa pelata tikkipokeri, en pääse (ei ole tekosyy).

        Anteeksi vielä uudestaan. Skypettely kiinnostaa, mut en osaa puhua ventovieraille mitään (edes kännissä) - ja muutenkin, en keksi tekosyytä irtautua porukasta.


      • kfjdkl
        vasemmistoanarkisti kirjoitti:

        Kaveriporukkaa haluaa pelata tikkipokeri, en pääse (ei ole tekosyy).

        nyyh :o


      • vasemmistoanarkisti
        kfjdkl kirjoitti:

        nyyh :o

        Jep, menetit miehen joka osaa rakastaa, mutta ei mene töihin ja jolle viina maistuu.


      • dfmskfm
        vasemmistoanarkisti kirjoitti:

        Jep, menetit miehen joka osaa rakastaa, mutta ei mene töihin ja jolle viina maistuu.

        no nyt oli suuri menetys :'o


      • vasemmistoanarkisti
        dfmskfm kirjoitti:

        no nyt oli suuri menetys :'o

        Rakkaus on nylytään aliarvostettua. En väitä, että rakastaisin sua, mut potentiaali on aina olemassa.


      • kdfjslk
        vasemmistoanarkisti kirjoitti:

        Rakkaus on nylytään aliarvostettua. En väitä, että rakastaisin sua, mut potentiaali on aina olemassa.

        jotain tunteita sinulla on oltava minua kohtaan. se on ilmiselvää


      • vasemmistoanarkisti
        kdfjslk kirjoitti:

        jotain tunteita sinulla on oltava minua kohtaan. se on ilmiselvää

        Ei ole. En osaa tuntea nettipersoonia kohtaan mitään. Hauskoja ja puoleensa vetäviä he voivat olla, mutta ei muuta.


      • sdfjskl
        vasemmistoanarkisti kirjoitti:

        Ei ole. En osaa tuntea nettipersoonia kohtaan mitään. Hauskoja ja puoleensa vetäviä he voivat olla, mutta ei muuta.

        se oli ikään kuin sellainen... läppä :'o


      • vasemmistoanarkisti
        sdfjskl kirjoitti:

        se oli ikään kuin sellainen... läppä :'o

        Ehkä. Mut läpänkin uhalla mikä tahansa naispuolinen huomio kelpaa.


      • sdkdjslk
        vasemmistoanarkisti kirjoitti:

        Ehkä. Mut läpänkin uhalla mikä tahansa naispuolinen huomio kelpaa.

        sait huomiosi. tyydy siihen.


      • 19+5
        vasemmistoanarkisti kirjoitti:

        Itse asiassa mukulaksi haukkuminen ei haittaa yhtään. Paljon enemmän ärsyttää se, että työkkärin on heti mielisairas jos kertoo avoimesti ettei kiinnosta mennä töihin. Sitten lähetetään karenssin uhalla tarveystarkastukseen ja sieltä yritetään puoliväkisin lähettää spykilogin puheille, että "mielenvikaisuus" saadaan diagnosoituja tavalla tai toisella.

        Miksi ihmeessä menet työkkäriin jos et kerran halua mennä töihin?


      • vasemmistoanariski
        sdkdjslk kirjoitti:

        sait huomiosi. tyydy siihen.

        Tarkoitus ei ole vittuilla, mut musta tuntuu, että oikeasti läppien ym. huumoriin ymmärtämiseen vaaditaan se, että tuntee toisen oikeasti hiukan paremmin. Olen kirjoittanut kaikki tähän topikiin tähän asti läpällä, mutta en joko osaa ilmaista itseäni oikein tai sitten mun (muka?)läppien ymmärtämiseen vaaditaan, että tuntee mut paremmin.

        Mut en toivo kennelkään pahaa, vaikka monet ihmiset saisivatkin vetää vitun päähänsä (tositarkoituksella).


      • vasemmistoanarkisti
        19+5 kirjoitti:

        Miksi ihmeessä menet työkkäriin jos et kerran halua mennä töihin?

        Jos tää on mulle tarkoitettu, niin vastaus on hyvin helppo. Täydet tuet ei juokse, ellet teeskentele hakevasi töitä kympillä.

        Olen kyllä ilmaissut työhaluttiomuuteni työkkärin tädeille, mutta mihinkään viralliseen paperiin sitä työhaluttomuutta ei uskalleta kirjoittaa, koska tilanne on useimmiten 1vs1 ja tarpeen tulleen voin muuttua "halukkaamaksi töihin".

        Tämä toki tarkoitaa sitä, ettei on pakko suostua työkkärin jatkeeseen eli työpajaan, josta saa sentään 9€ ylläpitokorvauksen ja korotetun työmarkkinatuen. Mutta sen kyllä kestää, sillä näissä paskartelupajoissa ei oikeasti tarvitse tehdä yhtään mitään.


      • jsfndsj
        vasemmistoanariski kirjoitti:

        Tarkoitus ei ole vittuilla, mut musta tuntuu, että oikeasti läppien ym. huumoriin ymmärtämiseen vaaditaan se, että tuntee toisen oikeasti hiukan paremmin. Olen kirjoittanut kaikki tähän topikiin tähän asti läpällä, mutta en joko osaa ilmaista itseäni oikein tai sitten mun (muka?)läppien ymmärtämiseen vaaditaan, että tuntee mut paremmin.

        Mut en toivo kennelkään pahaa, vaikka monet ihmiset saisivatkin vetää vitun päähänsä (tositarkoituksella).

        XD juu ymmärrän kyllä ja olen ymmärtänyt läppäsi tähänkin mennessä.


      • vasemmistoanarkisti
        jsfndsj kirjoitti:

        XD juu ymmärrän kyllä ja olen ymmärtänyt läppäsi tähänkin mennessä.

        Hyvä sitten. Kätevä tapa selvittää aamulla, mitä eilen on tapahtunut.


      • ksfjsk
        vasemmistoanarkisti kirjoitti:

        Hyvä sitten. Kätevä tapa selvittää aamulla, mitä eilen on tapahtunut.

        : DDD niin tosiaan...


    • atm.

      Pil-lua tarttis saada.

    • HOHOI

      lisää potentiaalisia juttukamuja?

      • aasdsssas

        hohoiii


      • asdgs
        aasdsssas kirjoitti:

        hohoiii

        katseet tänne päin


      • Ootko sä yhdellekkään ilmottautuneista edes laittanu viestiä? Vai eikö juttujen taso vaan kelpaa?


      • sjdkfjsl
        pimbleman kirjoitti:

        Ootko sä yhdellekkään ilmottautuneista edes laittanu viestiä? Vai eikö juttujen taso vaan kelpaa?

        niin mikä taso? : DD enkä näe täällä mitään kauhean suurta ilmoittautuneiden joukkoa... yhden kanssa olen jutellut. toki voin kirjoitella sinunkin kanssa, sinulla on vaan sen verran oksettava tuo kuva että karmii jo valmiiksi :S XD jos jutut ovat sen sijaan normaaleja eikä karmivia niin jutellaan ihmeessä jos vaan sovit ikähaarukkaan?


    • asdsjahdj

      hohooooi

      • dkvdlkfx

        miehet hoi


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      125
      2761
    2. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      484
      2507
    3. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      102
      1877
    4. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      79
      1651
    5. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      46
      1309
    6. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      66
      1307
    7. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      88
      1230
    8. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1155
    9. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      193
      1116
    10. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      92
      1086
    Aihe