Itse oli se kuin olin ystävällä ja hän meni syömään jäin hänen huoneeseensa odottamaan ja otin hänen boxerinsa haistelin niitä ja runkkasin niille
Mitkä on kiihottavimpiä paikkoja mihin ootte runkannu
18
2062
Vastaukset
- pure huult,
Öö kokeile kuule iha naisenpilluun
- Pikkuhousuille
Mä olen runkannut kihlattuni pillunhajuisille pikkuhousuille, jotka ovat olleet menossa pyykkikorissa pesuun. Ahhh mikä ihana pillunhalu, mutta nainen on niin rakas että se lisää kiihottavuutta. Nussisin tuota naista vaikka vuorokauden ympäri mutta töissäkin on käytävä.
- Pikkareille
Kimmakaverini äidillä on seksiikkäämpiä alkkareita, joskus välillä runkkaan ja haist
elen. Tuli kerran kun olin suihkussa niin toi sringit mihin olin lauennut, sano että saa tuoreempiakin ja otti jalastaan pois. Anto suuhun ja runkkas kunnolla housuihinsa, nai vielä kunnolla mistä ei kerrottu muille. - Äitpuoleni
Äitepuoleni yllätti housut kintuissa olin sen punasia pitsipöksyjä runkaamassa. Käski sitten pestä lavuaarissa ja hiero munaani. Anto jalastaan pöksyt suuhuni ja käski panemaan, siinä meni poikuus neljätoista vanhana.
- Näytillä
Nuoresta asti jollen halunnut näyttää itseäni. Vanhemmat naiset haluavat katsella kun runkkaan housut nilkoissa puistossa. Joskus mennyt kylään kun haluu katsella alasti muna paljaana. Joskus ollut monta päivää alasti kun nainen haluu alistaa ja katsella, välilllä pitää antaa munaakin kesken runkkauksen.
- r353t5
Niin on töissä käytävä, hankkisit vaan töitä ni pääsisit sinne
- pussiin laukesin
Onko kukaan kävelly naisen perässä ja runkannu? Se on aika makeeta kun melkein pystyis pyllyä puristaan tai vakoon sormen laittaan. Keikkuvan pyllyn takana irtoo aika nopeeesti.
- Rohkenin
Aamulenkillä poikkesin uimarannalle. Huomasin olevani yksin. Riisuuduin alasti ja meni uimaan. UInnin jälkeen jäin rannalle kuivattelemaan. Siinä istuskellessa alkoi tulla niin voimakas kiihottunut olo, että oli alettava koskettelemaan kovenevaa kalua.
Eipä aikaakaan kun tulin hiekalle voimakkaasti, ihanasti. Peittelin ja menin uudelleen uimaan. Kiihottumisen suurin syy varmaan oli, jos joku näkee:- Pitkämolo
Nuorempana tuli sillointällöin käytyä taloyhtiön kuivaushuoneessa runkkaamassa naisten pikkareilla ja lauettua niihin. Sen jälkeen laitoin takasin kuivumaan. Koskaan ei ollu mitään puheita spermaisista pikkareista....liekö rouvat tykänneet.
- mukavamatka
matkustin kerran lahdesta ouluun linkulla ja jyväskylässä tuli kyytiin todella seksikäs teinityttö joka istui eteeni. Illan pimetessä kun oli valot linkusta pois runkkasin hänen selkänsä takana kun se teki jotain koulu juttuja varmaankin. Laukesin selkänojalle ja lattialle. Se oli ihanaa.
- Menkää hoitoon
Ällöttävää. Tulee mieleen se ukko joka sai juuri tuomion lapsen hyväksikäytöstä, kun oli runkannut bussissa nuoren tytön vieressä. Kuvottavat sairaat pedot.
- säärien ihanuus
Minä taas kerran matkustin bussilla Savonlinnaan. Vinottain edessäni istui lentoemäntä virkapuvussa sääret ristissä käytävälle. Oli hyvä runkata kunnon sääret silmien edessä ja virkapuku kiihotti lisää. kiitos finnairille.
- open toe
Nuorena kesälomalla ollessani runkkasin usein samassa tiheässä pusikossa joka oli aivan jalkakäytävän vieressä. Sinne kun piiloutui, laski housut alas ja jäi polvilleen odottamaan liikennettä samalla kullia hieroen. Huomasin kesän aikana että useat nuoret naiset ulkoiluttivat koiria aina sitä samaa reittiä. Koska olin pusikossa usein koirat jäivät kiinnostuneina tarkkailemaan pusikkoa ja minulla suora näköyhteys ulkoiluttajan jalkoihin ja varpaisiin. Oli mahtavaa ihailla naisten varpaita sandaaleissa ja lennättää spermaa vai muutama metri naisen jaloista. Koskaan en jäänyt kiinni touhuistani.
Myöhemmin olen runkkaillut kavereiden kotona vessassa kun pyykkikorista on löytynyt kaverin äidin tai vanhemman siskon sukkahousuja. Usein taisi jäädä spermat sukkahousujen kärkiosaan kun kulli oli työnnetty sinne ja samalla haisteltu ja imeskelty toista sukkahousujen kärkiosaa. Siitäkään en ainakaan tietääkseni jäänyt kiinni. Nyt onneksi hikiset sukkahousut löytyy omalta vaimolta. - MC Donaldz
Hampurilaisraflassa oon joskus yövuorossa yksin duunissa, ni runkkaan hampurilaisten sisään. Sit vaan siihen se yläpuoli päälle ja vie raflan puolelle.
- öömm
juuri niin, mut hotellin keittiöllä puuropataan
- spermasuu
Joskus söin mäkissä ja hampurilaisen välissä oli kyllä spermaa eikä juustoa. Söin loppuun, mutta en kyllä toisten mäkkiin mene.
- MC Donaldz
Ai pahus, omasta mielestä mun sperku maistuu ihan cheddarilta, en uskonut että kukaan huomais
- Smäidä
Runkkaan yleensä kotona silleen, että spermat lentää parvekkeelta alas kadulle. Fantasioin siitä, kuinka ne osuvat käsillään kävelevän naisen pilluun ja saamme lapsen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san3163735Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell322058- 1001703
Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.451674Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1081407- 1451215
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041146- 821123
Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja103959Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.70860