Moi, alotin tossa aika tarkkaan puol vuotta sit syömään E-pillereitä. Nyt olen huomannut että rinnat ovat jostain syystä pehmentyneet. Vielä pillerien alotuksen aikoihin ne oli vielä "normaalit" eli kiinteät ja oikeastaan aika kovatkin. Täytin just 16 ja yaz pillereitä syön. Huolettaa että ne alkaa roikkua jo tässä iässä... :(
Rinnat pehmentyneet, syynä E-pillerit?
tissityttö97
267
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 2
Vanhimmat
Kyllä ne rinnat pehmenevät luonnostaankin ihan ilman pillereitä sinulla vielä useita vuosia, itse asiassa vuosikymmeniä. Kun rinnat kasvavat, niin se rintarauhaskudos tuntuu lähes kivikovana. Sen kuuluukin pehmetä.
Aika paljon riippuu geeneistä, milloin rinnat alkavat roikkua. Sen estämiseen tai hidastamiseen on kaksi tai kolme keinoa.
A) liikunta, erityisesti punnerrukset, joilla se rintarauhasen alla oleva rintalihas pidetään kunnossa.
B) hyvät rintaliivit, erityisesti urheillessa, jotta rinnat eivät pääse holtittomasti heilumaan.
C) Normaali paino
Mutta että ihan muutaman kuukauden aikana näin nopea muutos? Hieman outoa...