Cipralexin annoksen nosto?

Miltä Cipralexin annoksen nosto tuntuu? Tuleeko noston yhteydessä "takapakkia" kuten (ainakin useimmille) hoidon alkaessa? Tai muita oireita?
Vai onko pelkästään plussaa? Itselläni vasta 5mg menossa, pian varmaan 10mg.

Kiitos etukäteen!
53434
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 5

Vanhimmat

Hei!

Itse nostin melko nopeasti 5 mg:sta 10 mg:aan ja mitään uusia oireita mulle ei tullut. Koko aikana ei ollut kuin alussa päivän verran hiukan huimausta ja pari päivää lievää kuvotuksen tunnetta.
Ainakin mulle Cipralex on sopinut tosi hyvin.

Äänestä
  • Se aloitus voi olla tosi paha mutta kun se on ohi, niin lisäys ei enää tunnu niin pahalta. Ja muutenkin masennukseenhan liittyy nousua ja laskua. Tämä tapahtuu ns. terveelläkin ihmisellä mutta masentuneella se tuntuu varmaan pahemmalta.
    Tsemppiä tähän sateiseen arkeen.

    Äänestä

...kommenteista, ehkäpä voin sitten lakata jännittämästä ainakin sitä asiaa :) Aurinkoa myös teidän päiviin, kyllä tämä tästä...

Äänestä

mulla on Cipralex ja mul alotettii 5mg:l ja sit se nostettii 10:n.Musta tuntuu ettei tääkää annostus auta.Täytyy jutella lääkärini kaa mut tosiaa ei mul ainkaa tullu mitää takapakkii vointii, tosin en kyl huomannu mitää etupakkiakaa.heh.Sit mul on viel trileptal mielialaa tasaavana.noi pelkää et se nostaa liikaa mielialaa.I don't know.Mut kantsii ainaki kokeilla sitä kymppii, koska ei just ollu niit konkr. fiiliksii TOSIN se on TÄYSIN yksilöllistä toi et mite noi mas.lääkkeet lähtee vaikuttaa.Ootko kokeillu muita esim Cipramilia?Mulla se lopetettii just sen liiallisen mielialan kohoomisen takia mut voihan niit eri vaihtoehtoi kokeilla. Kyl se joskus natsaa!Tsemii.Toivon sulle kaikkea hyvää.

Äänestä
  • miten ilmeni cipramilin mielialan kohoaminen tuliko mitään esim raivokohtauksia? kertokaa kokemuksia cipramilin käytöstä paniikkihäiriöön ja mieliala lääkkeenä? esim cipramil 20mg? itelläni 10mg..auttaakohan mihkää sivuvaikutukset?? kiitosh..

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


Miten on? kirjoitti:

Miltä Cipralexin annoksen nosto tuntuu? Tuleeko noston yhteydessä "takapakkia" kuten (ainakin useimmille) hoidon alkaessa? Tai muita oireita?
Vai onko pelkästään plussaa? Itselläni vasta 5mg menossa, pian varmaan 10mg.

Kiitos etukäteen!

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu