Tupperware mainostaa tuotteitaan kauheella huudolla , että tuotteilla olisi jopa takuu.
Mutta käy niin kuin meille ,että kun tuote hajosi ja vietiin takuuseen.
Tuotehan ei kuulunut takuun piiriin.....
VAROKAA tupperware-tuotteita
6
1589
Vastaukset
- tietää
tupperware tuotteet ovat muutenkin ylihinnoiteltuja siis unohtakaa moista potaskaa heti,,totelkaa minua,,minä tiedän
- Takuulla
Tottahan toki tuotteila on elinikäinen takuu. Kun tuote rikkoutuu sen elinikä loppuu. Joten on luonnollista että myös TAKUU loppuu.
- Nakki
Kyllä sillä takuu on, elinikäinen onkin, mutta käyttäjä onkin jo kuollut henkisesti eli elinikäinen takuu on rauennut.
Olit kuulemma vienyt Ortexin kipon ja selittänyt 'rooman rauniot' vilkkuen jotain käsittämätöntä. - Tyytyväinen
Mulla hajosi tupperin mikroastiasta sellainen ulosvedettävä nuppi, ja uuden sain kun esittelijälle astian mukaan annoin, kestikin vain pari viikkoa. Sen sijaan kaverini oli hautonut jotain homeista kuukausikaupalla jääkaapin nurkassa ja olisikin ollut älytöntä, jos tupperit olisivat hänelle uuden kulhon itseaiheutettujen homeläikkien vuoksi antanut. Ihmiset on vaan niin yksinkertaisia, etteivät ne viitsi laatukamojen käyttöohjeita noudattaa. Eihän kukaan esim. vaadi auton valmistajaa takuuseen, jos itse tahallaan ajaa päin puuta ja kaara hajoaa. Haloo!
- TW-esittelijä
Tuotteilla on elinikäinen takuu materiaali ja valmistusvirheille. Mikä ei kata jos esim. pudotat astian ja se halkeaa.
- zetrox
TW-esittelijä kirjoitti:
Tuotteilla on elinikäinen takuu materiaali ja valmistusvirheille. Mikä ei kata jos esim. pudotat astian ja se halkeaa.
Palautuksena meni lasten vippamuki . josta oli suukappale pureskeltu.....eli tuote hajosi ihan sille tuotteelle tarkoitetussa tilanteessa.
Toinen oli lasten auto joka ei kestänyt sitten mitään.
Tuotteet on selkeästi ylihinnoiteltu LAATUUN nähden.
Ja eihän tuotteita normaalissa kaupassa ole , ilmeisesti juuri laatuongelmien takia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi724989Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1164699- 804183
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak1014097Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa33288Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1223104- 352838
- 282777
- 402753
- 372752