Olenko outu, seurustelu ei kiinnosta?

ikisinkku.

Ei vaan kiinnosta enään seurustelu. Olen ollut jo niin kauan yksin että ei ole mitään tunteita naisia kohtaan. Tein joskus paljon vaikka minkälaisia aloituksia naisia kohtaan ja olisin halunnut seurustella ja silloin niitä ei kiinnostanut yhtään edes tuntea minua. Nyt samat naiset on kiinnostuneet minusta mut muapa ei enään kiinnosta.

Olen tyly ja sanon suoraan jotta nainen häipyis äkkiä paikalta. On tullut kahvikutsuja ja muuta mut olen sanonut että en ikinä enään seurustele. Ei ole mitään kiinnostusta naisia kohtaan. Päätin että ei sitten väkisin, ollaan yksin. Keskityn muihin juttuihin enkä edes ajattele naisia. Musta on tullut tyly, eli samanlainen kuin naisista.

Jos joku katsoo mua niin huudan et mitäs tölläät...Jos joku istuu samaan pöytään niin sanon et se on varattu se paikka ja voin jos joku pyytää kahville niin sanon et olet ällöttävä, en halua edes nähdä sinua kuten yhdelle naiselle sanoin viime viikolla. Se katsoi mua vihaisesti sen jälkeen. Niinhän naisetkin teki kun mä yritin niille jutella.

209

7858

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mankelimimmi

      Niin metsä vasta kuin sinne huutaa. Voin hyvin omaksua itselleni saman tunteen. En ole kostajatyyppiä mutta koska tunteet ovat tapettu niin tunteettomuus tulee kuin itsestään.

      • sofiadian

        Aloittajaa ei kiinnosta seurustelu, mutta aivan ilmeisesti ei myöskään esim. käyttäytyä fiksusti, vaan hän pistää vahingon kiertoon ja kostaa aiemmin saamaansa huonoa kohtelua viattomille osapuolille eli niille naisille, keitä miehet aina niin toivovat kohdallensa osuvan, eli aloitteellisille. Reilua? No, ei ainakaan noille naisille. Fiksua? Ei ainakaan aloittajalta.

        Sitäpaitsi, entä sitten, jos olet "raadin" mielestä outo? Muuttaisitko sen jälkeen itseäsi "vähemmän oudoksi", ja alkaisit väkisin yrittää seurustella?

        Minä sanoisin, että olet outo. Nimittäin tämänkin ajan, mikä aloituksen kirjoittamiseen meni, olisit voinut nauttia sinkkuudestasi olemalla yksin sen kätesi kanssa.

        Ihmisen luonne määrää hänen kohtalonsa.


      • sofiadian ja muut
        sofiadian kirjoitti:

        Aloittajaa ei kiinnosta seurustelu, mutta aivan ilmeisesti ei myöskään esim. käyttäytyä fiksusti, vaan hän pistää vahingon kiertoon ja kostaa aiemmin saamaansa huonoa kohtelua viattomille osapuolille eli niille naisille, keitä miehet aina niin toivovat kohdallensa osuvan, eli aloitteellisille. Reilua? No, ei ainakaan noille naisille. Fiksua? Ei ainakaan aloittajalta.

        Sitäpaitsi, entä sitten, jos olet "raadin" mielestä outo? Muuttaisitko sen jälkeen itseäsi "vähemmän oudoksi", ja alkaisit väkisin yrittää seurustella?

        Minä sanoisin, että olet outo. Nimittäin tämänkin ajan, mikä aloituksen kirjoittamiseen meni, olisit voinut nauttia sinkkuudestasi olemalla yksin sen kätesi kanssa.

        Ihmisen luonne määrää hänen kohtalonsa.

        Ei tuossa laiteta mitään vahinkoja kiertoon. Olen mies ja aivan samat fiilikset kuin alottajalla. Olen luopunut kokonaan etsimästä enää mitään. Poistin profiilit ja annan naisten pelata pelejään muiden kanssa. Itsetyydytys poistaa puutteet ja netistä voi aina valita kaunottaria joille tumputtaa jos tarvitsee.
        Toisin sanoen puutteessa ei tarvitse olla kun kädet toimii.
        Exät joiden lähdettyä ja aikoinaan tuli oltua surullinenkin, ovat vonganneet pikkuhiljaa takaisin yksi toisensa jälkeen, mutta ei ole toivoakaan että enää kanssani takaisin pääsisivät.
        Uusiakaan en enää kanssani asumaan ota.
        Raakaa mutta rehellistä. Olisivat aikoinaan katsoneet nenäänsä pidemmälle.
        Minuakaan ei kiinnosta enää.


      • sofiadian
        sofiadian ja muut kirjoitti:

        Ei tuossa laiteta mitään vahinkoja kiertoon. Olen mies ja aivan samat fiilikset kuin alottajalla. Olen luopunut kokonaan etsimästä enää mitään. Poistin profiilit ja annan naisten pelata pelejään muiden kanssa. Itsetyydytys poistaa puutteet ja netistä voi aina valita kaunottaria joille tumputtaa jos tarvitsee.
        Toisin sanoen puutteessa ei tarvitse olla kun kädet toimii.
        Exät joiden lähdettyä ja aikoinaan tuli oltua surullinenkin, ovat vonganneet pikkuhiljaa takaisin yksi toisensa jälkeen, mutta ei ole toivoakaan että enää kanssani takaisin pääsisivät.
        Uusiakaan en enää kanssani asumaan ota.
        Raakaa mutta rehellistä. Olisivat aikoinaan katsoneet nenäänsä pidemmälle.
        Minuakaan ei kiinnosta enää.

        ... ja kun juuri se seuraava nainen saattaisi olla aivan erilainen, kuin nuo ajattelemattomat heitukat, joita valitettavasti on sinunkin kohdallesi osunut.

        Sanon enää vain tämän:

        Toivon, että mietit, onko sittenkään fiksua arvioida sinulle tuntemattomia naisia sen perusteella, millaisia eksiä itselläsi on ollut. Tuskin itsekään toivot, että nainen arvioisi sinua ex-miestensä perusteella - eli ilman, että tutustuisi kunnolla juuri sinuun ja ottaisi itse selvää.


      • sofiadian ja muut
        sofiadian kirjoitti:

        ... ja kun juuri se seuraava nainen saattaisi olla aivan erilainen, kuin nuo ajattelemattomat heitukat, joita valitettavasti on sinunkin kohdallesi osunut.

        Sanon enää vain tämän:

        Toivon, että mietit, onko sittenkään fiksua arvioida sinulle tuntemattomia naisia sen perusteella, millaisia eksiä itselläsi on ollut. Tuskin itsekään toivot, että nainen arvioisi sinua ex-miestensä perusteella - eli ilman, että tutustuisi kunnolla juuri sinuun ja ottaisi itse selvää.

        Nykyajan trendi on niin selkeä, että jatkuvan kiertokulun ilmapiiri, eli varatut etsivät koko ajan jotain "muuta" ja parien vaihtaminen on enemmänkin MUST kun se, että tosissaan kehenkään olisi rakastunut.
        Toisaalta jo ensitreffeillä on niin kovat paineet (lähinnä naisilla) kiikaroida treffikumppania eri kulmilta (kelpaako omille kavereilleen ja ottaako liian "ei katu-uskottavan" tyypin, jonka takia asettaa itsensä "huonoon valoon".
        Toisaalta kiikaroidaan myös jos miehellä on ulkoisesti asiat "liian hyvin".
        Mikään ei siis ole kelvollista eli jatkakaamme siis vain omilla tahoillamme jokainen päiviemme päättymistä.


      • shuubiduubiduu
        sofiadian ja muut kirjoitti:

        Ei tuossa laiteta mitään vahinkoja kiertoon. Olen mies ja aivan samat fiilikset kuin alottajalla. Olen luopunut kokonaan etsimästä enää mitään. Poistin profiilit ja annan naisten pelata pelejään muiden kanssa. Itsetyydytys poistaa puutteet ja netistä voi aina valita kaunottaria joille tumputtaa jos tarvitsee.
        Toisin sanoen puutteessa ei tarvitse olla kun kädet toimii.
        Exät joiden lähdettyä ja aikoinaan tuli oltua surullinenkin, ovat vonganneet pikkuhiljaa takaisin yksi toisensa jälkeen, mutta ei ole toivoakaan että enää kanssani takaisin pääsisivät.
        Uusiakaan en enää kanssani asumaan ota.
        Raakaa mutta rehellistä. Olisivat aikoinaan katsoneet nenäänsä pidemmälle.
        Minuakaan ei kiinnosta enää.

        Itse olen liittynyt samaan kerhoon. Ei vain jaksa enää napata. Sen verran olen meininkiä sivusta katsonut, että olen tullut lopputulokseen irrottautua tuosta pelistä. Keskityn omiin juttuihin ja annan akkojen olla rauhassa ja pelata pelejään.

        Mahdotonta kuvitella olevansa tai elävänsä naisen kanssa jota ei voi kunnioittaa ja sellaisia naisia jota voi kunnioittaa on kokemukseni mukaan aivan totaalisen harvassa. Exiin en tosiaan itsekään koske. Sitä on aikoinaan erottu syystä, eikä vanha suola jaksa janottaa.

        Mulle kun ei tuo yksin oleminenkaan ole koskaan ollut ongelma, niin enpä usko että suurempia ongelmia tulee. Ennemmin näin kuin jonkun läheisriippuvaisen kanssa, joka alkaa suunnitella häitä jo alle puoli vuotta tapaamisesta. Moisiinkin on tullut törmättyä. Jännä vaan että osa miehistä alistuu moiseen, sellaisiakin kavereita löytyy jotka tuntuvat nöyrtyvän mihin tahansa.


      • shuubiduubiduu
        sofiadian ja muut kirjoitti:

        Nykyajan trendi on niin selkeä, että jatkuvan kiertokulun ilmapiiri, eli varatut etsivät koko ajan jotain "muuta" ja parien vaihtaminen on enemmänkin MUST kun se, että tosissaan kehenkään olisi rakastunut.
        Toisaalta jo ensitreffeillä on niin kovat paineet (lähinnä naisilla) kiikaroida treffikumppania eri kulmilta (kelpaako omille kavereilleen ja ottaako liian "ei katu-uskottavan" tyypin, jonka takia asettaa itsensä "huonoon valoon".
        Toisaalta kiikaroidaan myös jos miehellä on ulkoisesti asiat "liian hyvin".
        Mikään ei siis ole kelvollista eli jatkakaamme siis vain omilla tahoillamme jokainen päiviemme päättymistä.

        Tuonkin huomion olen tehnyt ja historiaa jonkin verran lukeneena eipä se sinänsä näytä olevan niin uusikaan ilmiö.

        Naisille nyt puolison status tuntuu olevan joku juttu millä kehuskella kavereilleen. Ihan täysin samaan malliin mitä joskus pentuna luki Aku Ankasta IIneksen käytöksestä kun se kehuskeli jälleen Akun uusinta ammattia joillekin ystävättärilleen. Yllättävän osuvaa kuvausta sitä on silloinkin lastensarjikseen upotettu.

        Itseä kun ei moinen statukselle elvistely voisi vähempää kiinnostaa, niin eipä sitä moisia kuvanpalvojia osaa kuin katsoa alaspäin. Itseä kun kiinnostaa enemmän se ihminen, ei sen status tai titteli.


      • sofiadian
        shuubiduubiduu kirjoitti:

        Itse olen liittynyt samaan kerhoon. Ei vain jaksa enää napata. Sen verran olen meininkiä sivusta katsonut, että olen tullut lopputulokseen irrottautua tuosta pelistä. Keskityn omiin juttuihin ja annan akkojen olla rauhassa ja pelata pelejään.

        Mahdotonta kuvitella olevansa tai elävänsä naisen kanssa jota ei voi kunnioittaa ja sellaisia naisia jota voi kunnioittaa on kokemukseni mukaan aivan totaalisen harvassa. Exiin en tosiaan itsekään koske. Sitä on aikoinaan erottu syystä, eikä vanha suola jaksa janottaa.

        Mulle kun ei tuo yksin oleminenkaan ole koskaan ollut ongelma, niin enpä usko että suurempia ongelmia tulee. Ennemmin näin kuin jonkun läheisriippuvaisen kanssa, joka alkaa suunnitella häitä jo alle puoli vuotta tapaamisesta. Moisiinkin on tullut törmättyä. Jännä vaan että osa miehistä alistuu moiseen, sellaisiakin kavereita löytyy jotka tuntuvat nöyrtyvän mihin tahansa.

        Päätinpä laittaa tänne vielä muutaman ajatuksen, sillä taidan nyt ymmärtää teitä muutamaa minulle kommentoinutta vähän paremmin.

        Olen jossakin määrin itsekin tehnyt samansuuntaisia ratkaisuja: en nimittäin halua perinteistä parisuhdetta, jossa asutaan yhdessä ja ollaan kihloissa jne. Toivon vain laadukasta yhdessäoloa edes silloin tällöin. Olen nähnyt niin hirveästi huonoja parisuhteita, surkeasti toisilleen sopivia kumppaneita, ja sitten taas niin vähän todella hyviä, etten itse kykene enää sitoutumaan tuolla perinteisellä tavalla. Siinä yllä leijuu niin pian omistushalun uhka, enkä voi sietää sitä.

        En siis kuitenkaan ole kyennyt irtautumaan halustani olla miehen kanssa - sillä ehdolla tietty, että mies on kunnollinen, luotettava ja fiksu, ja kunnioittaisi minua yhtä paljon kuin itseään. Sellaisia ei valitettavasti ole paljoa. Tätä välimuotoa suosivissa miehissä on ollut tyyppejä, ketkä ajattelevat, että kerran ei seurustella perinteisesti, niin naista voi sitten kohdella vähän miten sattuu, nakella sinne tänne. Se on pirullista. Aivan kuin olisin jotenkin vähemmän tunteva ja ajatteleva nainen jos en halua sitoutua totaalisesti. Käsittämätöntä.

        Minusta mies ja nainen voisivat kuitenkin viihtyä todella hyvin yhdessä ilman noita suuria toisiinsa kahlitsemiseleitä. Tärkeintä on olla vaan sillä tavalla samaa maata, että mistä tahansa asioista saa sovittua ja arvostetaan pitkälti samoja asioita.

        Miksi se onkin niin mustavalkoista, että joko on lähes kaiken vapaa-aikansa vain sen yhden kanssa, kenen kanssa pitäisi myös asua - tai sitten on sinkku eikä kenenkään kanssa edes vähänkään läheisimmissä väleissä. Itselleni parhaiten toimisi näiden kompromissi. Että tapailee silloin tällöin, kun se molemmille sopii, ja silloin saisi sekä juttuseuraa että seksiä.

        Tässä mallissahan sitoudutaan ensisijaisesti siihen, että on rehellinen toiselle ja itselleen - eikä siihen, että lukittaudutaan rakastamaan toista ehdoitta.


      • omppelipomppeli

        Sanoin avioliitossa ollessani että tilalle on tullut kyynisyys, ei tulisi toista kertaa. Kun ero tuli huomasin että en kestä kuunella kaiken paskan valitusta ja omaa kehuaan. En myöskään haluaisi enää panostaa suhteeseen kun ikää on ja lapset tehty. Jos jonkinlaista viulottajaa olen nähnyt ei tosiaankaan kiinnosta mitä enemmän tyrkyttäävät itseään sitä vastenmielisempiä ovat. Noista ns. naisystävistä vois sanoa että mitä suuremman spurkun löytävät sitä enemmän tyrkyttävät. Joillakin on tosi isot luulot itsestään vaikkei edellytyksiä olisikaan. Tuttavani sanoi seuralaistaan elättivarikseksi, aika kuvaavaa. Olenko jotenkin katkera? hemmetin paljon mahdollista.


      • melankoliamies
        sofiadian kirjoitti:

        Päätinpä laittaa tänne vielä muutaman ajatuksen, sillä taidan nyt ymmärtää teitä muutamaa minulle kommentoinutta vähän paremmin.

        Olen jossakin määrin itsekin tehnyt samansuuntaisia ratkaisuja: en nimittäin halua perinteistä parisuhdetta, jossa asutaan yhdessä ja ollaan kihloissa jne. Toivon vain laadukasta yhdessäoloa edes silloin tällöin. Olen nähnyt niin hirveästi huonoja parisuhteita, surkeasti toisilleen sopivia kumppaneita, ja sitten taas niin vähän todella hyviä, etten itse kykene enää sitoutumaan tuolla perinteisellä tavalla. Siinä yllä leijuu niin pian omistushalun uhka, enkä voi sietää sitä.

        En siis kuitenkaan ole kyennyt irtautumaan halustani olla miehen kanssa - sillä ehdolla tietty, että mies on kunnollinen, luotettava ja fiksu, ja kunnioittaisi minua yhtä paljon kuin itseään. Sellaisia ei valitettavasti ole paljoa. Tätä välimuotoa suosivissa miehissä on ollut tyyppejä, ketkä ajattelevat, että kerran ei seurustella perinteisesti, niin naista voi sitten kohdella vähän miten sattuu, nakella sinne tänne. Se on pirullista. Aivan kuin olisin jotenkin vähemmän tunteva ja ajatteleva nainen jos en halua sitoutua totaalisesti. Käsittämätöntä.

        Minusta mies ja nainen voisivat kuitenkin viihtyä todella hyvin yhdessä ilman noita suuria toisiinsa kahlitsemiseleitä. Tärkeintä on olla vaan sillä tavalla samaa maata, että mistä tahansa asioista saa sovittua ja arvostetaan pitkälti samoja asioita.

        Miksi se onkin niin mustavalkoista, että joko on lähes kaiken vapaa-aikansa vain sen yhden kanssa, kenen kanssa pitäisi myös asua - tai sitten on sinkku eikä kenenkään kanssa edes vähänkään läheisimmissä väleissä. Itselleni parhaiten toimisi näiden kompromissi. Että tapailee silloin tällöin, kun se molemmille sopii, ja silloin saisi sekä juttuseuraa että seksiä.

        Tässä mallissahan sitoudutaan ensisijaisesti siihen, että on rehellinen toiselle ja itselleen - eikä siihen, että lukittaudutaan rakastamaan toista ehdoitta.

        Juuri näin minäkin sen miehenä näen. Vähän samanlainen tilanne itsellänikin: muksut on aikuisia ja pitkä suhde heidän äitiinsä sai paskan loppunsa viime syksynä.

        Nyt sitten elellään yksin ja ei tästä vapaudesta kyllä ihan hevillä luovuta. Naisen kosketusta toki kaipaa kun siihen tottui kuitenkin 21 vuoden aikana, vaikka se nainen aika kylmä tapaus mua kohtaan olikin.

        Aamut on vähän vaikeita herätä yksin sängystä. Illat taas menee kaikenlaista hommaillessa ja päivät yksin pyöräillen tai kävellen.

        Mä en ainakaan nyt jo selvästi yli nelikymppisenä ala väkisin ketään missään vonkaamaan. Pientä flirttiä toki yritän jatkuvasti, mutta ei siihenkään oikein mitään vastakaikua saa kun suomalainen nainenkin on loppujen lopuksi aika jörö. Sillä kun pitää olla se oikea "moodi" päällä ja se on vaan päällä lähinnä perjantaisin ja lauantaisin.

        Minäkin olen täydellisen uskollinen, en esitä mitään roolia, en juo, enkä valehtele koskaan. Eikä tarttekaan koska mitään salattavaa mulla ei ole. Olenko sitten liian hyvä ollakseni totta? No, aika ruma äijä olen ja se ehkä kompensoi tätä "täydellisyyttäni"? Heh! Ja rahaa mulla ei ole kuin sen verran, että itse pärjäilen. Halveksin muutenkin koko rahamaailmaa erittäin syvästi. Mistähän löytäis naisen jolla olis samanlainen suhtautuminen?

        Kesä on kyllä hieman rankkaa aikaa olla ilman naissuhdetta. Eka kesä mulla vielä 22 vuoteen. Onneksi elämänkokemusta ja -viisauttakin jo sen verran takana, että ei sitä nyt niin kauheesti jaksa sitä romanttista roskaa mielessään elätellä. Naisen kosketus se vaan on jotenkin niin hieno juttu! :=


      • Hyvin toimii
        sofiadian kirjoitti:

        Aloittajaa ei kiinnosta seurustelu, mutta aivan ilmeisesti ei myöskään esim. käyttäytyä fiksusti, vaan hän pistää vahingon kiertoon ja kostaa aiemmin saamaansa huonoa kohtelua viattomille osapuolille eli niille naisille, keitä miehet aina niin toivovat kohdallensa osuvan, eli aloitteellisille. Reilua? No, ei ainakaan noille naisille. Fiksua? Ei ainakaan aloittajalta.

        Sitäpaitsi, entä sitten, jos olet "raadin" mielestä outo? Muuttaisitko sen jälkeen itseäsi "vähemmän oudoksi", ja alkaisit väkisin yrittää seurustella?

        Minä sanoisin, että olet outo. Nimittäin tämänkin ajan, mikä aloituksen kirjoittamiseen meni, olisit voinut nauttia sinkkuudestasi olemalla yksin sen kätesi kanssa.

        Ihmisen luonne määrää hänen kohtalonsa.

        Kolme kertaa ollut avoliitossa, niistä kolme lasta, ei kiinnosta enää seurustelu vaan seksi. Sitä varten vakipanoja jotka vaihtuvat kun nainen tahtoo enemmän, silloin nostan kytkintä. Olen steriloinut itseni ettei nainen enää "vahingossa" voi tulla raskaaksi. Minusta homma toimii erinomaisesti, oma tupa, oma lupa. Naisia voi olla useampi samaan aikaan, vaikka yhden kanssa tulee ero ei se mitään, kapakat on naisia täynnä.


      • itse lopetin ajat
        sofiadian ja muut kirjoitti:

        Ei tuossa laiteta mitään vahinkoja kiertoon. Olen mies ja aivan samat fiilikset kuin alottajalla. Olen luopunut kokonaan etsimästä enää mitään. Poistin profiilit ja annan naisten pelata pelejään muiden kanssa. Itsetyydytys poistaa puutteet ja netistä voi aina valita kaunottaria joille tumputtaa jos tarvitsee.
        Toisin sanoen puutteessa ei tarvitse olla kun kädet toimii.
        Exät joiden lähdettyä ja aikoinaan tuli oltua surullinenkin, ovat vonganneet pikkuhiljaa takaisin yksi toisensa jälkeen, mutta ei ole toivoakaan että enää kanssani takaisin pääsisivät.
        Uusiakaan en enää kanssani asumaan ota.
        Raakaa mutta rehellistä. Olisivat aikoinaan katsoneet nenäänsä pidemmälle.
        Minuakaan ei kiinnosta enää.

        sitten,jäin ilman naista enkä tahdo edes nykyään,onneksi on hyviä ystäviä terveisin ikineitsyt mies


    • ddfbgdfbg

      Itselläkin on "paha tapa" kännissä naisen kanssa jutellessa latoa asiat suoraan kaunistelematta, ihan kuin toivoisin että se ajaisi naisen pois. Esim. jos toinen on samalta paikkakunnalta ja kysyy miksei ole koskaan nähnyt mua, niin minähän siihen että olen tällainen hämytyyppi joka ei koskaan missään käy. Ja muihinkin henkkoht. juttuihin samalla tyylillä vastaukset itsestään todellisen kuvan antamalla. Ja ei muuten ole ollut vaikeuksia pysyä sinkkuna, heh. Ja toisaalta säästynyt naistenkin vaivaa kun eivät ole palstoilla rääkymässä miten joku kulissimies taas muuttui ihan toiseksi kun siihen tutustui paremmin.

    • 11+3

      Et oo yhtään outo, itseki sain tarpeeksi, kun taas tein kaikkeni ja olin valmis sitoutumaan yms. ja silti ei kelvannut ATN:lle muuhun kuin seksiin vähäksi aikaa. Taitaa olla paras vaa pysyä sinkkuna loppuu asti olkoonsa naiset sitte niitte "YTM" miesten parissa keskenänsä.

    • naiset suck

      mä teen vain töitä ja kerään omaisuutta. 5 vuoden päästä kun on paljo rahaa niin voi vaikka lusmuilla pari kolme vuotta

      • pekka petetty

        Naisten kavaluudelle ei mikään vedä vertaa, niin se vaan on poijaat.


      • pekka petetty kirjoitti:

        Naisten kavaluudelle ei mikään vedä vertaa, niin se vaan on poijaat.

        voi pojat kyllä se aspergeni sieltä jossain vaiheessa hiipuu ootelkaa kymmenen vuotta yksinänne :P


      • Kaiken takana on n..

        Lusmuiletko sitten muka yksin vai jokohan alkais naisseurakin kiinnostaa...


      • mökki rauhaa pliis.

        Pari kaveria halusi tulla naisineen mökilleni juhannuksena. Sanoin että miehet saa tulla, naiset ei. En halua nähdä naisia edes enkä onnellisia pareja imuttelemaasa toisiaan. Ei ne sitten tullut ne miehetkään.


      • make em suck

        "naiset suck" sä tyhmyyttäs kuitenkin hommaat jonkun bimbon kyytiin ja sitten poltat ne sun 2-3 vuoden rahat viikossa


      • elekeepämuuta
        mökki rauhaa pliis. kirjoitti:

        Pari kaveria halusi tulla naisineen mökilleni juhannuksena. Sanoin että miehet saa tulla, naiset ei. En halua nähdä naisia edes enkä onnellisia pareja imuttelemaasa toisiaan. Ei ne sitten tullut ne miehetkään.

        joo vitun ämmät, vituttaa kaikki saatanan ämmät nykyään.. yksi kahdestakymmenestä on ehkä ok mutta kun ne muuta 19 yleensä osuu kohdalle


    • keppiä vaan.

      Et ole outo kun ei naisiin voi edes luottaa

      • isojakomiamies

        Kaikki seurustelu on peeceestä, ja nettideittailu aivan puuceestä!!


    • oädfivnäodivnä

      Juuri näin. Ja sitten te valitatte, etteivät naiset tee aloitteita. No ei todellakaan, kun vastassa on vain jonkun luonnehäiriöisen purkaus.

      • uliuliul

        Miehillehän ohjeena on että elämä on. Pitää oppia kestämään pakkeja ja vastoinkäymisiä tai sitten pitää pysytellä äitiliinin helmoissa koko ikä.


      • Mankelimimmi
        uliuliul kirjoitti:

        Miehillehän ohjeena on että elämä on. Pitää oppia kestämään pakkeja ja vastoinkäymisiä tai sitten pitää pysytellä äitiliinin helmoissa koko ikä.

        No onhan se ilkeästi sanottu että jos toiselta seurustelu lopahtaa että elämä on.

        Parisuhteen päättyminen ei ole koskaan huvittavaa ja toivon aina että kestäisi mutta niinkuin sanottua elämä on eikä aina onnistu tai joskus saa pakit.


      • fdbfdb

        Ikäänkuin se aloitteettomuus sitten takaa laadukkaat miehet... Nauttikaa narsisteistanne, hoh.


    • .....

      Torjuminen ja hylätyksi tuleminen ovat kipeitä kokemuksia, mutta ne kuuluvat elämään ja kaikki niitä kohtaavat, toiset enemmän, toiset vähemmän. Persoonallisuudestakin (ja mahdollisesta persoonallisuushäiriöstä) riippuu se, kuinka hylätyksi tuleminen ihmiseen vaikuttaa. Toiset katkeroituvat ja kovettuvat, toiset kasvavat järkyttävista taustoista ja tapahtumista huolimatta tasapainoisiksi ihmisiksi.

      "The difference between a stumbling block and a stepping stone is the character of the individual walking the path."

      • pppppppppp-övn

        Jos kus ko. tunteet on hyvä myös kokea..


    • ei kiitos.

      Muakaan ei kiinnosta enään naiset. Yks päivä mulle kirjoitti joku nainen joka sanoi olevansa vammainen. haukuin sen lyttyyn heti ja käskin painua vit.tuun.

      • olet myrkkyä

        Jos tuo on totta, niin pidä ihmeessä kädet ristissä, ettei omalle kohdalle
        satu mitään onnettomuutta, tai vakavaa sairautta.

        Olet tosin henkisesti sairas, kuten monet muutkin tänne ilkeyksiä
        kirjoittavat.


      • sihisevä happo
        olet myrkkyä kirjoitti:

        Jos tuo on totta, niin pidä ihmeessä kädet ristissä, ettei omalle kohdalle
        satu mitään onnettomuutta, tai vakavaa sairautta.

        Olet tosin henkisesti sairas, kuten monet muutkin tänne ilkeyksiä
        kirjoittavat.

        Myrkyllisyys on iloni.


      • puskarossi3
        sihisevä happo kirjoitti:

        Myrkyllisyys on iloni.

        Mikä roskapostittaja tämä aloittaja on? Aina samanlaisia aloituksia, joissa haukutaan naisia. Pointti on aina se, etteivät naiset innostu miehistä. Sitten on hirveästi peukutuksia. (Miten muuten aloituksessa voisi olla 166 plussaa tällä hetkellä?)


      • -o-
        olet myrkkyä kirjoitti:

        Jos tuo on totta, niin pidä ihmeessä kädet ristissä, ettei omalle kohdalle
        satu mitään onnettomuutta, tai vakavaa sairautta.

        Olet tosin henkisesti sairas, kuten monet muutkin tänne ilkeyksiä
        kirjoittavat.

        Vammaisessa voi ola syytä haukkumiseen siinä missä vammattomassakin.


    • 5+6

      Jos päättää ottaa tuon asenteen niin voi aika helposti sitten kävellä onnensa ohi. Kannattaa varmaan ainakin tunnustella usein jospa mieli olisi muuttunut ettei vanhana pappana tule suru puseroon. Kai se tässä elämässä on yks isoin juttu että on se kumppani. Eli jossain jotain vikaa jos kaikki naiset on pahoja.

      • jaskeri

        Minä ymmärrän tuon asenteen, se onni meni juoksemalla ohi jo paljon nuorempana. En ikinä päässyt kärryille siihen naisten saantiin, vähän aikaa kärryn laidassa roikuin mutta kun huomasin ettei sinne pääse kyytiin vaikka mitä tekee, niin päästin lopulta irti ja katselin kun se katosi...


    • wrgtfef

      Joku suomi24 kyll'stynyt duunari nostaa oma typerät pläjäyksensä ''uutisiksi''..
      vähänkö Booooooooooooring

    • jos joskus vielä

      Hiljaa hyvää tulee

    • juhntti

      vedä viittu päähäs juntti.

    • M32Tre..............

      Kuten myös. Olen niin monet pakit sekä jätetyksi tulemiset yms pettämiset kokenut että enään en tee yhtikäs mitään naisten eteen ja jos joku joskus osoittaa kiinnostusta niin olen samallailla kylmä kuten minullekin on oltu. Eli samaistun juurikin kirjoitukseesi. Mulla on koti, mökki, autot, mahtavat harrastukset, paljon ystäviä joiden kanssa hengata, paria vuotta vaille velaton elämä ja eläke työ joten mitä hittoa tähän otan enään ketään vinkujaa joka vaan kostaa mulle exiensä toimia.

    • Menekki-Mies

      Olet kyllä todella outu. En tosin edes tietä mitä tuo sana tarkoittaa.

    • Kill all the fags Ry

      Aloittaja on selvästikin homo. HOMO!

      • Redneck Association

        Niin tai voihan se aloittaja olla myös hetero. HETERO!

        On täällä hienoja tyyppejä )


      • PerusG junddi
        Redneck Association kirjoitti:

        Niin tai voihan se aloittaja olla myös hetero. HETERO!

        On täällä hienoja tyyppejä )

        Aina tulee noista julistavista homovihaajista mieleen, että siellä on gay-luuranko omassa kaapissa ja sitten pelottaa niin vietävästi että joku huomaa, että tykkääkin pojista.

        Ei kyllä muuten voi ymmärtää.


      • Vielävähemmänsua
        PerusG junddi kirjoitti:

        Aina tulee noista julistavista homovihaajista mieleen, että siellä on gay-luuranko omassa kaapissa ja sitten pelottaa niin vietävästi että joku huomaa, että tykkääkin pojista.

        Ei kyllä muuten voi ymmärtää.

        "Aina tulee noista julistavista homovihaajista mieleen, että siellä on gay-luuranko omassa kaapissa ja sitten pelottaa niin vietävästi että joku huomaa, että tykkääkin pojista. "

        Mitähän järkee siinä sitten olisi? Hullu ajatuskin. Vihata siksi että tykkää...?


    • kypsää?

      Kannattaisi muuttaa käytöstään ja asennettaan. Miksi haluat loukata naisia ja saattaa heille pahan mielen? Ei se ole kaikkien syy jos yksi torjuu.

    • dfhfghf

      Miksi seurustella ja "perustaa" perhe? Hölmöläisen hommaa. Mikään ole tässä maailmassa helpompaa kuin pillun saanti. Sitähän tulee, ovista ja ikkunoista.
      Minä poika panen ja panen. Jos koppelo ehdottaa seurusteluun viittaavaakaan, menee vaihtoon. Näitähän riittää.
      Tuntuu että nämä ns pariutuneet ovat ahkerimpia kullin vonkaajia.

    • 8+5

      nyt samat naiset ovatkin kiinostuneita, koska ovat yh-äippiä.. Arska on käynyt kärkeä kastamassa ja jättänyt kun on alkanut masu kasvamaan.... miehen lomsan perässä nämä ahneet yh-äipät juoksee, siitä se kiinnostus johtuu.. nyt laskuille etsitään maksajaa, silloin kun nämä naiset pitivät hauskaa niin ei oltu kiinostuneita

    • iitanax

      Oletpas varsin katkeroitunut ja sinulta puuttuu ne vähäisetkin käytöstavat.

    • IhanaElämä

      Onpa mukava lukea, että muillakin on samoja tuntemuksia...
      Onneksi talo,harrastukset auto, ystäviä... Eikä pahoja ongelmiakaan pitäis olla omastamielestä :D Mutta ei vain sitä sitä naista löydy, nettideittailu on kummaa puuhaa.. Siellä jokainen etsii "sitä vähä parempaa" Vähän kuin nettiautoa selaillessa. Tai ainakin siltä tuntuu, kun normaalisti jotain naista hetken jututtaa, sitten se katoaa kuin tuhka tuuleen :) Outoa, mutta ajattelin odotella vielä..

      • bvdsfvbdsf

        No miten sä jonkun tollasen nettideittitapauksen kanssa oikeen alat, kun sillähän saattaa olla kokoajan "hakemus vetämässä" vaikka omasta mielestäsi olisittekin yhdessä. Ja ties millon zättäilee toisten äijien kanssa. Sitten yks kaunis päivä lähtee kun parempi sattuu löytymään.


      • DeittailutFinaalissa

        Kyllä, nettideittailuun pätee näinkin se nettiautokäytös: Jos löytyy ihan hyvän tuntuinen yksilö, testissä käytös on oikein hieno vaikka vähäisen käytön vuoksi pikkuisen karstainen, vähän ajettu, normivarustelut, vähän ylivuotinen malli, mutta erittäin edullinen... muttamutta, kun se on ollut niin kauan jo tuossa myynnissä eikä sitä ole kukaan huolinut, niin täytyyhän siinä olla jotain todella epäilyttävää... no, jos kattelen myöhemmin miten hinta kehittyy ja kelpaako se jollekin muulle. Ja tämä ajattelu sitten kertautuu kun aikaa menee...


    • Perusjamppa69

      Yli 3-kymppiset naiset tai niiden aloitteet eivät vois vähempää kiinnostaa, vaihdannassa kun ei enää saa priimaa "tavaraa" ;-)

      16-30 vuotiaista löytyy ne helmet joiden pillun saamisesta voi hieman kärsiäkin! Nam!

      Laardiperseet älkööt vaivautuko ikään katsomatta!

      • ei oo koskaan saanu

        .........ja jamppa haaveilee..........


    • jombi67

      Kuulostaapa tutulta..
      Tykkään käyttäytyä naisia kohtaan välittämättä heidän mielipiteestään tai ylipäätänsä heidän olemassaolosta. Jos he haluavat jutella, tulee tehdä töitä sen eteen eikä pistää vaan jalkoja levälleen.
      Osa naisista jopa tykkää siitä, että on tullut haastetta.
      Baarista lähtee se yks kauneummista mimmeist aina matkaan ja muut eukot saavat kuolata perään.
      Osaan tylysti sanoa naiselle kuin naiselle ettei kiinnosta.

      Osa pitää tätä tyyliä kusipäisen hommana, mutta osa arvostaa. Tiedän kuka olen, mitä haluan ja mitä vaadin.

    • itsesäälistä roskaa!

      Suomalainen nainen taitaa olla sellanen jääkuningatar jota on aika vaikeeta lähestyy. Suora kontakti torjutaan ylimielisesti ja sitä saa olla pirun ovela ja ajoituskin pitåä olla täydellinen.

      Ajat on muuttunu ja naiset on liiankin itsenäisiä. Naiset voikin elää tänä päivänä aivan kuten miehetkin ja kerätä kermat päältä. Naiset vielä pärjää sinkkuna miehiä paremmin. On muutenkin "naisten markkinat".

      Pitäsköhän alkaa kattomaan ulkomaalaisia naisia? Aasiasta ja Venäjän suunnasta tosin taitaa tulla vaan naisia korkeamman elintason perässä. Ei siinä ole rakkaudesta kyse vaan puhtaasti rahasta.

      On se kieltämättä hankala yhtälö. Itse olin yli 20 vuotta saman naisen kanssa ja se halus alkaa "seikkailemaan" ja meikä ei siihen kuvioon oikein enää sopinut. Nyt sitten pitää katella josko sitä joku tulis tuolla jossain vastaan. Ajat on kyllä muuttunu tässä pariutumisriitissäkin 20 vuodessa ihan erilaiseksi.

      Välillä sitä kyllä funtsaa, että ehkä yksin on kuitenkin parempi. Naiset on pirun vaativia ja usein vielä jotenkin kummallisia, oikullisia ja vähän itseäänkin täynnä. Siis ainakin kaikki vähänkin kauniimmat naiset, jotka saavat päivittäin huomiota. Ei ole sitten ihme jos rima nousee ja nousee vähän jotain muutakin lähinnä tuonne pääkoppaan.

      Tää aika on niin pirun pinnallista ja materialistista. Joskus kyynisenä sitä ajattelee, että vähän henkisemmin elämään suhtautuvia naisia ei vaan juuri mistään löydy. Se on enemmänkin miesten hommia.

      Eikä naista oikein osaa enää kunnioittaakaan. Kaikki menee rahan perässä pylly pystyssä. Kulee vaan kaverinkin juttuja siitä kuinka se käy vaan panemassa kaikkia muijia ja niitä on jo joitain satoja kertynyt "kokoelmiin".

      No, se ei oikein ole mun juttu, koska en osaa oikein paneskella ketään ilman tunteita. Tietenkin kun parikymppisenä meni naisen kanssa yhteen, niin ei ole ehtinyt sitäkään kokeilla, joten mene ja tiedä!

      No, onhan niitä ihan "kunniallisiakin" naisia ja ihan ilman noita lainausmerkkejäkin, mutta jotenkin niitä ei koskaan taida oikein missään kohdata. Ne menee ohi tuolla kadun vilinässä ja keskittyy ihan johonkin muuhun kuin mukavan miehen etsiskelyyn.

      Hohhoijaa...

      • dsgvdsb

        Oon ihmetelly tuota ulkomaalta naisten tuontia tänne, joidenkin just sellasten miesten toimesta jotka ei tavallista omapäistä suominaista ole saaneet. Eli jos rumasti sanottas, "luusereiden". Sattumoisin nämä tuontimorsiamet on sitten vielä sellaisesta kulttuurista jossa miestä palvellaan ja nöyristellään, eli näähän on niille äijille enemmänkin sitten jotain esineitä tai pornosivujen livevastineita jotka tekee jutut mukisematta eikä niiden kanssa kai tarvi osata edes yhteistä kieltä...


      • itsesäälistä taas
        dsgvdsb kirjoitti:

        Oon ihmetelly tuota ulkomaalta naisten tuontia tänne, joidenkin just sellasten miesten toimesta jotka ei tavallista omapäistä suominaista ole saaneet. Eli jos rumasti sanottas, "luusereiden". Sattumoisin nämä tuontimorsiamet on sitten vielä sellaisesta kulttuurista jossa miestä palvellaan ja nöyristellään, eli näähän on niille äijille enemmänkin sitten jotain esineitä tai pornosivujen livevastineita jotka tekee jutut mukisematta eikä niiden kanssa kai tarvi osata edes yhteistä kieltä...

        Voipi olla niinkin, että länsimaalaiset naiset ja varsinkin suomalaiset sellaiset ovat Hollywood-hömpän aivopesemiä prinsessoja, joille kelpaa vaan lentokapteeni, urheilija tai lääkäri. Mut joo...

        Sen sijaan taas aasialaiset on käytännöllisiä ja niitä ei Hollywoodin yltiöromantiikka ole vielä päässyt pilaamaan. Ne tietää mitä mies haluaa ja myöskin tekee kaikkensa, että mies myös saa sen!

        Ei ehkä kauheen romanttista, mutta erittäin käytännöllistä.

        Jotenkin näin sen täytyy varmaan olla.

        Rakkaus tulee sitten sinä sivussa jos on tullakseen...


      • singing in the rain

        Tietenkin on naisten markkinat. Senhän nyt näkee sokean Reetan sokea kissakin.

        Näin on aina ollut, ja todennäköisesti tulee aika pitkään olemaankin ilman suurempia mullistuksia.

        Mitä kauniimpi nainen, niin todennäköisesti sitä nuoremmasta asti se on tottunut siihen että kaikki kannetaan eteen, vastapalveluksia ja etuja saa vain silmiä räpsyttämällä ja jos nyt tekee mieli vaikka irtoseksiä, niin halutessaan baarista lähtee mukaan melkein kuka tahansa jos vain itselle kelpaa. Yleensä tulevat vielä itse tarjoamaan, niin voi vain valita kuin kaupan tiskillä. C'est la vie. Ei elämä ole reilua.

        Itsekin olen miettinyt että voisi lähteä katsastamaan tarjontaa ulkomailta, mutta ei varmaan venäjä tai aasia ole ykköskohteita. Omapäinen nainen ei pelota, ennemmin sellainen kuin kynnysmatto, mutta kusipäitä ei jaksa enää katselle.

        Jos ei eteen tule, niin sitten kuljetaan yksin, aika yksinkertaista.


      • No huh huh
        singing in the rain kirjoitti:

        Tietenkin on naisten markkinat. Senhän nyt näkee sokean Reetan sokea kissakin.

        Näin on aina ollut, ja todennäköisesti tulee aika pitkään olemaankin ilman suurempia mullistuksia.

        Mitä kauniimpi nainen, niin todennäköisesti sitä nuoremmasta asti se on tottunut siihen että kaikki kannetaan eteen, vastapalveluksia ja etuja saa vain silmiä räpsyttämällä ja jos nyt tekee mieli vaikka irtoseksiä, niin halutessaan baarista lähtee mukaan melkein kuka tahansa jos vain itselle kelpaa. Yleensä tulevat vielä itse tarjoamaan, niin voi vain valita kuin kaupan tiskillä. C'est la vie. Ei elämä ole reilua.

        Itsekin olen miettinyt että voisi lähteä katsastamaan tarjontaa ulkomailta, mutta ei varmaan venäjä tai aasia ole ykköskohteita. Omapäinen nainen ei pelota, ennemmin sellainen kuin kynnysmatto, mutta kusipäitä ei jaksa enää katselle.

        Jos ei eteen tule, niin sitten kuljetaan yksin, aika yksinkertaista.

        Voi hyvää päivää teitä miehiä! Etsikää tasoistanne seuraa, älkääkä itseänne parempienne perään. Näinhän se on että karju kuin karju näkee peilistä adoniksen ja kaikki naiset pitäisi olla saatavilla...
        Itse eronnut poikani isästä 13 v sitten, seurustellut viimeksi viisi vuotta sitten. Ei vaan enää kiinnosta miehet, koska näköjään olen paskamagneetti :o
        Ennemmin yksin, kuin huonossa parisuhteessa. Miehet eivät kestä itsenäisiä ja liian vahvoja naisia...

        Suurin osa täällä kommentoijista sopii suoli24:än loistavasti kieliasullaan


      • Oootko ajatellut et ihan samassa tilanteessa voi olla myös nainen. Mies lähtenyt vähän seikkailua hakemaan... ei se kuule naisellakaan helppoa ole! Hymyilyllä pääsee jo alkuun naisen kanssa...


      • itsesääli-äijä
        No huh huh kirjoitti:

        Voi hyvää päivää teitä miehiä! Etsikää tasoistanne seuraa, älkääkä itseänne parempienne perään. Näinhän se on että karju kuin karju näkee peilistä adoniksen ja kaikki naiset pitäisi olla saatavilla...
        Itse eronnut poikani isästä 13 v sitten, seurustellut viimeksi viisi vuotta sitten. Ei vaan enää kiinnosta miehet, koska näköjään olen paskamagneetti :o
        Ennemmin yksin, kuin huonossa parisuhteessa. Miehet eivät kestä itsenäisiä ja liian vahvoja naisia...

        Suurin osa täällä kommentoijista sopii suoli24:än loistavasti kieliasullaan

        Ai, että oikein "tasoistamme" seuraa?

        Mistäs sä meidän tason tiedät?

        Mullakin on soittotaitoa, mustaa vyötä sun muuta "henkistä pääomaa", mutta en ole mikään kaunis poika, eikä rahakaan ole koskaan mulle ollut kuin vaihdon väline.

        No, kaunis kuori ja tyhjä pää!

        Siinäkö meidän "tasoisemme" nainen?

        No, samma se ja huumorillahan tää koko juttu on vaan otettava. Eihän "tosi äijä" oikeastaan välitä muiden dorkista mielipiteistä vaan menee omia polkujaan.

        Tulihan sitä täysdorkana harjoteltua naisen kanssa olemista 21 vuotta, joten olkoot koko touhu ja jos ei onnaa, niin olkoon onnaamatta!

        Eikä tässä mitään sotatilaa miesten ja naisten välille olla todellakaan julistamassa. Nykyajassa on vaan liikaa kiusauksia ja houkutuksia ja jokainenhan täällä lankeaa johonkin paskaankin, jos ei nyt ihan kaulaansa myöten, niin ainakin melkein ja vähän niin kävi itsellenikin. No, kokemuksia rikkaampana toki ja onhan mulla toki 2 upeeta lasta joita en vaihtais vaikka saisin maailman kauneimman naisen ja kaiken maallisen hyvän mitä vain maailmassa on!

        Niin se vaan on ja erittäin hyvä niin! =)

        Harmi, että sulle on käynyt noin! :( Et tainnut sitten löytää sitä tasoistasi seuraa, vai pettikö arvostelukykysi pahemman kerran?

        Naiset vähän pelkää tosi äijiä ja ottaakin mielummin jonku nössöpojan, rentun tai jonku muun jota ne saa "kouluttaa". Miehet on kuspäitä ja mä ainakin myönnän sen ihan rehellisesti. Sitä exällenikin usein painotin, vaikka ei tarttenukkaan koskaan pettää, valehdella, juopotella tai jotain muuta vastaavaa shittiä. Se ei kuitenkaan riittäny, vaikka "hyväksi mieheksi" mua viimesinä aikoina väittikin. Raha puuttui ja sen myötä ilmeisesti se rakkauskin "katos" jonnekin?

        Pitää tosiaankin vissiin tyytyä vähän vaatimattomamman näköseen naiseen, koska se sitten on ilmeisesti sitä "omaa tasoa"? Heh! Tosin exänikään ei ollut todellakaan mikään missi, vaan jonkun mielestä ehkä jopa vähän rumakin muija. Kauniit naiset on vaan usein rasittavia. Ymmärtäähän sen kun oma ulkonäkö on kuitenkin se maailman tärkein asia! Ei kaikille toki, mutta aika monelle kuitenkin. Ja ne aina viittii väittää, että asia ei muka näin olisi. Munkin 80-vuotias isoäitini meikkaa vieläkin päivittäin vaikka ei edes käy missään, vaan istuu kotonaan pyörätuolissa kaiket päivät!

        Onneksi tuota ikääkin alkaa itsellä olla jo sen verran, että ei tartte enää ottaa näitä pariutumisriittejä niin tosissaan. Lapset on jo tehty ja ne on jo täysikäsiäkin ja saa kyllä olla varsinainen jumalatar, että lähtis vielä "seuraavalle kierrokselle"

        Mutta täytyy kyllä myöntää, että taidan kuitenkin palvoa teitä naisia elämäni loppuun saakka. Sellanen dorka mä vaan taidan olla? =)


      • Ei narskuille
        No huh huh kirjoitti:

        Voi hyvää päivää teitä miehiä! Etsikää tasoistanne seuraa, älkääkä itseänne parempienne perään. Näinhän se on että karju kuin karju näkee peilistä adoniksen ja kaikki naiset pitäisi olla saatavilla...
        Itse eronnut poikani isästä 13 v sitten, seurustellut viimeksi viisi vuotta sitten. Ei vaan enää kiinnosta miehet, koska näköjään olen paskamagneetti :o
        Ennemmin yksin, kuin huonossa parisuhteessa. Miehet eivät kestä itsenäisiä ja liian vahvoja naisia...

        Suurin osa täällä kommentoijista sopii suoli24:än loistavasti kieliasullaan

        "Miehet eivät kestä itsenäisiä ja liian vahvoja naisia..."

        Miks ihmeessä pitäisi kestää?`Sinun mieliksi? Rajoita vähän säätämistäsi.


      • selfpityman
        puumanainen75 kirjoitti:

        Oootko ajatellut et ihan samassa tilanteessa voi olla myös nainen. Mies lähtenyt vähän seikkailua hakemaan... ei se kuule naisellakaan helppoa ole! Hymyilyllä pääsee jo alkuun naisen kanssa...

        Mä tiedän, että teitä naisia ärsyttää tämä mitä aion seuraavaksi sanoa tuosta esittämästäsi kyssäristä.

        Mieheltä voikin odottaa tuommoista käytöstä. Te naiset taas vetoatte tietenkin tasa-arvoon ja muuhun feminismiin kun ootte samanlaisia idiootteja kuin me miehetkin olemme. Mä en vaan millään oikein ymmärrä, että pitääkö se kusipäisyyskin kopioida miesten käyttäytymismalleista. Hienoa "tasa-arvoa" juuh!

        Kyllä mäkin flirttailen ihan simona tuolla kesäisillä kaduilla nyt näin vapaana miehenä, mutta taidan olla jo liian vanha ja ruma sytyttääkseni ketään? Kapakkaan en mene, enkä muutenkaan jaksa mitään nettitreffijuttujakaan. Se tulee vaan joku päivä vastaan ihan normaalissa elämässä tai sitten ollaan yksin. Halua ja yritystä toki on! Ja tuntemattoman naisen hymyt ovat olleet itselleni ainakin hyvin harvinaista herkkua!

        http://www.youtube.com/watch?v=iNalya_4VkQ


      • singing in the rain
        No huh huh kirjoitti:

        Voi hyvää päivää teitä miehiä! Etsikää tasoistanne seuraa, älkääkä itseänne parempienne perään. Näinhän se on että karju kuin karju näkee peilistä adoniksen ja kaikki naiset pitäisi olla saatavilla...
        Itse eronnut poikani isästä 13 v sitten, seurustellut viimeksi viisi vuotta sitten. Ei vaan enää kiinnosta miehet, koska näköjään olen paskamagneetti :o
        Ennemmin yksin, kuin huonossa parisuhteessa. Miehet eivät kestä itsenäisiä ja liian vahvoja naisia...

        Suurin osa täällä kommentoijista sopii suoli24:än loistavasti kieliasullaan

        Hyvää päivää vain Teillekin. Kuten tuossa joku jo ehti lohkaista, mistä sinä sen tason tiedät? Minä vain kommentoin sitä yleismaailmallista tilaa että parisuhdemarkkinoilla naisilla on käytännössä valtit ja valinnanvara. Ei tuo ole katkeraa tilitystä, se on vain toteamus sanottuna samoilla äänenpainoilla kuin vaikka se että onpa ulkona pilvistä.

        Tietääkseni olen aiemmin seurustellut ihan tasoisteni kanssa, mitä se sitten ikinä meinaakaan, kun en ole tasokokeita pitänyt tai puntaroinut että onkohan tuo nyt riittävä minun tasoiselleni ihmiselle tai riittääköhän oma tasoni siihen tai tuohon. Hivenen vieras arvomaailma, mutta tuo tukee kyllä omaa näkymystäni monien naisten touhuista.

        Näin jälkikäteen ajateltuna aika monella entisellä oli ja monella muulla ilmeisesti on jotkin tasokokeet meneillään ja juuri niihin kaikkiin testeihin ja psykologisten pelien yrityksiin minä kyllästyinkin. Minä etsin mukavaa ihmistä, niin monelle tuntui olevan vain tärkeää testata miten minä reagoin tähän ja tuohon mitä he vain keksivät. Kuten mm. se yksi joka suoraan sanoikin tahallaan ärsyttäneensä koska suutuin niin harvoin, niin minut piti saada suuttumaan. Yli 25 nainen. Katsettani tuon jälkeen voi kuvailla sanoilla aika pitkä. Ja viileä.

        Itseasiassa kun nyt sanojesi synnyttämän ajatuksen innoittamana mietin, niin epäilisin että aika monella naisella on se oma taso hakusessa. Tulee mieleen kun joskus tuli asioista keskusteltua enemmänkin sekä naisten että miesten kanssa, niin jo silloin oli huvittava seurata miten miesten ja naisten kriteerit vastapuolen suhteen erosivat. Naisilla oli yleensä pitkät listat siitä unelmien adoniksesta, miltä pitää näyttää, miten pitkä sen pitää olla, minkälainen työ olisi hyvä, paljonko rahaa jne. ja kun samanikäisille miehille esitti saman kysymyksen vastaus oli että jos se nainen jos olis ihan kivan näkönen ja hyvä huumorintaju. Tämä siis keskiarvoisesti noin, mutta kuitenkin sen verran selvästi tuo parin etsimisen lähtökohtien erilaisuus pisti silmään että asialle naurahti jo aikoinaan.

        Naiset etsivät sitä tätä ja tuota sekä kipinää ja miehet ensisijaisesti kivaa ihmistä. Näin se oli itselläkin. Voi jopa sanoa että monilla miehillä on liian alhaiset standardit.

        Netissä on helppo heittää läppää ja esim. tuo "Miehet eivät kestä itsenäisiä ja liian vahvoja naisia..." menee kyllä taas ohi ja ympäri etenkin kun vielä itsekin olevinaan selvästi kirjoitin että ennemmin omapää kuin tyhjä.

        Mitä minä olen etsinyt on omapäistä naista, mutta lähinnä löytänyt erilaisia takertujia ja testaajia. Omapäisyys on mm. sitä että tekee kuten itsestä tuntuu oikealta eikä odota kavereiden tai tuttujen hyväksyntää.

        Sinä kerrot olevasi paskamagneetti, mutta missä tuosta lauseesta löytyy se itse esille nostamasi itsenäisyys ja vahvuus? Siis sinä vain odotat että se helmi valuisi luoksesi ja pyyhkäisisi jalat altasi ja nostaisi sinut valkean ratsun selkään ja ratsastaisi pilvilinnaan, niinkö? Tuo paskamagneettius kertoo lähinnä kaikesta muusta kuin itsenäisyydestä, lähinnä huonosta arvostelukyvystä.

        Miehien kun on pääosin hyvin vaikea olla paskamagneetteja, kun he ovat niitä jotka joutuvat itsenäisesti etsimään ne omat paskansa, niin sanotusti. Harvalle riittää se että seisoo vain paikallaan ja odottaa että ne tarttuisivat.

        Mutta näin se kokemukseni mukaan juuri menee. Hyvin harvat naiset ovat itsenäisiä tai vahvoja, koska he ovat tottuneet siihen että vaihtoehtoja annetaan vain olemalla olemassa. Jos on ihan ok näköinen nainen, niin mahdollisuuksia parisuhteeseen ilmenee vain näyttäytymällä jossain ja valitsemalla niistä ehdokkaista itseä miellyttävin. Jos saa aina suun täydeltä paskaa, niin pitäisi oppia valitsemaan paremmin.

        Jos joku tyyppi kertoo olleensa esimerkiksi 7 kertaa naimisissa (näitäkin on), mutta joka kerta se toinen osapuoli on ollut kusipää, niin mikähän on se yksi tekijä yhdistävä joka on yhteistä kaikille noille 7 avioliitolle, jos vastapuoli on joka kerta ollut kuitenkin eri henkilö?

        Miksi et itse etsi sitä oikeaa, vaan odotat viemärin pohjalla että se oma helmi itse valuisi luoksesi?


      • melancholyman69
        Ei narskuille kirjoitti:

        "Miehet eivät kestä itsenäisiä ja liian vahvoja naisia..."

        Miks ihmeessä pitäisi kestää?`Sinun mieliksi? Rajoita vähän säätämistäsi.

        Tuossa tää nainen paljastikin olevansa rasittava ihminen jota ei kestä pirukaan. Niin ne puhuu aina itsensä pussiin nämä "tasokkaat" naiset.

        Tai sitten esitetään marttyyria tai "mystistä naista". Heh! Niin naisille tyypillistä ylidramaattisuutta. joka sekin tulee Hollywoodin romanttisesta hömpästä.


      • 35 vuotias ukko

        Hyvä kirjoitus! Samaa mieltä.


      • Oikea Mies
        singing in the rain kirjoitti:

        Hyvää päivää vain Teillekin. Kuten tuossa joku jo ehti lohkaista, mistä sinä sen tason tiedät? Minä vain kommentoin sitä yleismaailmallista tilaa että parisuhdemarkkinoilla naisilla on käytännössä valtit ja valinnanvara. Ei tuo ole katkeraa tilitystä, se on vain toteamus sanottuna samoilla äänenpainoilla kuin vaikka se että onpa ulkona pilvistä.

        Tietääkseni olen aiemmin seurustellut ihan tasoisteni kanssa, mitä se sitten ikinä meinaakaan, kun en ole tasokokeita pitänyt tai puntaroinut että onkohan tuo nyt riittävä minun tasoiselleni ihmiselle tai riittääköhän oma tasoni siihen tai tuohon. Hivenen vieras arvomaailma, mutta tuo tukee kyllä omaa näkymystäni monien naisten touhuista.

        Näin jälkikäteen ajateltuna aika monella entisellä oli ja monella muulla ilmeisesti on jotkin tasokokeet meneillään ja juuri niihin kaikkiin testeihin ja psykologisten pelien yrityksiin minä kyllästyinkin. Minä etsin mukavaa ihmistä, niin monelle tuntui olevan vain tärkeää testata miten minä reagoin tähän ja tuohon mitä he vain keksivät. Kuten mm. se yksi joka suoraan sanoikin tahallaan ärsyttäneensä koska suutuin niin harvoin, niin minut piti saada suuttumaan. Yli 25 nainen. Katsettani tuon jälkeen voi kuvailla sanoilla aika pitkä. Ja viileä.

        Itseasiassa kun nyt sanojesi synnyttämän ajatuksen innoittamana mietin, niin epäilisin että aika monella naisella on se oma taso hakusessa. Tulee mieleen kun joskus tuli asioista keskusteltua enemmänkin sekä naisten että miesten kanssa, niin jo silloin oli huvittava seurata miten miesten ja naisten kriteerit vastapuolen suhteen erosivat. Naisilla oli yleensä pitkät listat siitä unelmien adoniksesta, miltä pitää näyttää, miten pitkä sen pitää olla, minkälainen työ olisi hyvä, paljonko rahaa jne. ja kun samanikäisille miehille esitti saman kysymyksen vastaus oli että jos se nainen jos olis ihan kivan näkönen ja hyvä huumorintaju. Tämä siis keskiarvoisesti noin, mutta kuitenkin sen verran selvästi tuo parin etsimisen lähtökohtien erilaisuus pisti silmään että asialle naurahti jo aikoinaan.

        Naiset etsivät sitä tätä ja tuota sekä kipinää ja miehet ensisijaisesti kivaa ihmistä. Näin se oli itselläkin. Voi jopa sanoa että monilla miehillä on liian alhaiset standardit.

        Netissä on helppo heittää läppää ja esim. tuo "Miehet eivät kestä itsenäisiä ja liian vahvoja naisia..." menee kyllä taas ohi ja ympäri etenkin kun vielä itsekin olevinaan selvästi kirjoitin että ennemmin omapää kuin tyhjä.

        Mitä minä olen etsinyt on omapäistä naista, mutta lähinnä löytänyt erilaisia takertujia ja testaajia. Omapäisyys on mm. sitä että tekee kuten itsestä tuntuu oikealta eikä odota kavereiden tai tuttujen hyväksyntää.

        Sinä kerrot olevasi paskamagneetti, mutta missä tuosta lauseesta löytyy se itse esille nostamasi itsenäisyys ja vahvuus? Siis sinä vain odotat että se helmi valuisi luoksesi ja pyyhkäisisi jalat altasi ja nostaisi sinut valkean ratsun selkään ja ratsastaisi pilvilinnaan, niinkö? Tuo paskamagneettius kertoo lähinnä kaikesta muusta kuin itsenäisyydestä, lähinnä huonosta arvostelukyvystä.

        Miehien kun on pääosin hyvin vaikea olla paskamagneetteja, kun he ovat niitä jotka joutuvat itsenäisesti etsimään ne omat paskansa, niin sanotusti. Harvalle riittää se että seisoo vain paikallaan ja odottaa että ne tarttuisivat.

        Mutta näin se kokemukseni mukaan juuri menee. Hyvin harvat naiset ovat itsenäisiä tai vahvoja, koska he ovat tottuneet siihen että vaihtoehtoja annetaan vain olemalla olemassa. Jos on ihan ok näköinen nainen, niin mahdollisuuksia parisuhteeseen ilmenee vain näyttäytymällä jossain ja valitsemalla niistä ehdokkaista itseä miellyttävin. Jos saa aina suun täydeltä paskaa, niin pitäisi oppia valitsemaan paremmin.

        Jos joku tyyppi kertoo olleensa esimerkiksi 7 kertaa naimisissa (näitäkin on), mutta joka kerta se toinen osapuoli on ollut kusipää, niin mikähän on se yksi tekijä yhdistävä joka on yhteistä kaikille noille 7 avioliitolle, jos vastapuoli on joka kerta ollut kuitenkin eri henkilö?

        Miksi et itse etsi sitä oikeaa, vaan odotat viemärin pohjalla että se oma helmi itse valuisi luoksesi?

        Tämä menee heittämällä yli tuon "paskamagneetti"-naisen, joka on mitä luultavimmin kouluttamaton, työtön ja huonotasoinen itse. Ei hän tähän mitään vastaa koska sinun kirjoituksesi on aivan liian hyvä ja analyyttinen.

        Se mitä nykypäivänä ei saa sanoa on fakta, että miehet ovat selvästi henkisesti vahvempia kuin naiset. Itseään arvostava mies asettuukin yksinkertaisesti naisten ja naisellisen höpinän yläpuolella eikä anna liikaa arvoa näillä pölinöille. Itse en kinaa enää naisten kanssa koska se ei sovi arvolleni ;)


      • ssre1
        selfpityman kirjoitti:

        Mä tiedän, että teitä naisia ärsyttää tämä mitä aion seuraavaksi sanoa tuosta esittämästäsi kyssäristä.

        Mieheltä voikin odottaa tuommoista käytöstä. Te naiset taas vetoatte tietenkin tasa-arvoon ja muuhun feminismiin kun ootte samanlaisia idiootteja kuin me miehetkin olemme. Mä en vaan millään oikein ymmärrä, että pitääkö se kusipäisyyskin kopioida miesten käyttäytymismalleista. Hienoa "tasa-arvoa" juuh!

        Kyllä mäkin flirttailen ihan simona tuolla kesäisillä kaduilla nyt näin vapaana miehenä, mutta taidan olla jo liian vanha ja ruma sytyttääkseni ketään? Kapakkaan en mene, enkä muutenkaan jaksa mitään nettitreffijuttujakaan. Se tulee vaan joku päivä vastaan ihan normaalissa elämässä tai sitten ollaan yksin. Halua ja yritystä toki on! Ja tuntemattoman naisen hymyt ovat olleet itselleni ainakin hyvin harvinaista herkkua!

        http://www.youtube.com/watch?v=iNalya_4VkQ

        Itseasiassa ongelmia on kaksi:
        1.feminismi.
        2.Epämaskuliiniset miehet, he myös ovat syypäitä feminismiin.

        Veikkaan että mikäli Suomessa menee tilanne yhtä huonoksi kuin yhdysvalloissa niin tulee varmaan Suomenkin tilanne muuttumaan tällaiseksi. Vaikka videossa puhuja onkin tummaihoinen mies niin tuossa videossa on hyviä pointteja:
        http://www.youtube.com/watch?v=M03-DQ5zCbY


    • ex vonkaaja

      En ehkä ihan noin tyly olisi ihan vaikka sen takia että vakipanot on parhaita...

      Olin aikoinaan pari vuotta poikamiehenä ja huomasin että liikaa kun vonkaa niin ei ne naiset siitä syty. Päin vastoin antavat vaan pakit ja jäät ilman pilua. Kohtuu viileästi pitää naisia yrittää naurattaa ilman vonkaamista niin sillä tulee paras tulos...tuo tosin unohtu iteltäkin joskus kun oli pari kuukautta ollu ilman.

      Nyt on vaimo ollu jo 10 vuotta ja lapsikin. Ihan jees vaimo ei voi valittaa, mutta olen kyllä miettiny että jos sattuisi ero tulemaan niin en enää vaimoa ottaisi. Ehkä enintään sellaisen puolivakituisen suhteen jossa kummallakin on oma kämppä.

    • perustarpeet

      Oikeesti nuo yh-äipät on katkeria. Onhan sitä sitten kiva ottaa syyt niskoille sen Arskan nylkytyksistä.

      Tee kunnon rikos ja päädy vankilaan homoksi. Eiköhän ne tarpeet täyty sitten.

      • zxc3

        Siitä puhe mistä puute.


    • Anonyymi

      Sanon nyt suoraan että vika on molemmissa sekä naisissa että miehissä. Tuntuu siltä että monella on tuommoinen negatiivinen asenne että "olen parempi kuin sinä" tai heti löytyy muita syitä esim. "hänen vika" bla bla... Pitää muistaa että kaikki me ollaan samanarvoisia ihmisiä ja kaikilla on tunteita ja omia ongelmia ja huolia.

      Ei mikään muutu jos yksi yrittää ja toista ei sitten kiinnosta yhtään. Jos haluatte että muut ihmiset kunniottaa teitä niin teidän pitäisi kunnioittaa myös muita.

      Eli se syy on sinussa itsessäsi, ei missään muussa. Kun ymmärrät tuon niin heti kaikki muuttuu parempaan suuntaan.

      • kiukkuiita1

        Anonyymi000 sanoo ihan asiaa. Turha siinä on vinkua jos ei tee itse asialle mitään. Kaikkea ei tarjota suoraan hopeavadilla eteen.


    • Gordelia

      Ehkä on hyvää pitää time outia seurustelusta. Mutta vaikka sun kohdalle ei ole tullut sopivaa naista niin muista, että naisten joukossa on sitoutumishaluisia helmiä. Naisetkin yhtälailla pettyvät hyväksikätttäjä miehiin ja kyynistyvät.
      Kaikkea ihanaa voi vielä taphtua :))

    • mä vaan

      naisen näkökulmaa myös..itselläni sama olo..ei koskaan enää parisuhdetta,,
      torjun kohteliaasti halukkaat,saan kuulla olevani nirso pihtari domina,vaikka mitä.
      suhdekokeilut päättyy yleensä siihen,että mies vahtii,ja on mustsukkainen aiheetta.
      olen tyytyväinen yksin oloon,mutta se tuntuu olevan eräille iso ongelma ja vaivan näön aihe,

    • ykstapaus

      Hohhoijaa, minä olen ollut 7 vuotta yksin ja nyt alkaa tuntua, etten
      halua ketään sotkemaan mun järjestystäni.

      Tapailin vähän aikaa yhtä henkilöä, asuttiin omissa luolisamme, mutta
      siitä huolimatta jo yhteinen viikonloppu alkoi ahdistaa.

      Ärsytti jopa hänen tapansa mussuttaa syödessään.

      Tästä yksinäisyydestä on tullut jo elämän tapa, josta en hevillä luovu.

    • Dippa dappa duu

      Kerrankin ASIALLINEN ketju, allekirjoitan täysin, paitsi ne kommentit, joita viljelee elämänsä huoraamiseen käyttäneet PELLET. Ei muuta, kiitos

      • Totta, harvoin näkee asiallisia ketjuja :)


    • yksinäinen.mies.

      Ei tässä jaksa enään itsekkään mitään yrittää. Kaipa olen sitten niin ruma ja vastenmielinen ettei naiset musta kiinnostu.

      Olen suvun hylkiö ja musta lammas, ainoa joka ei seurustele. Veli, sisko, äiti, isä ja sukulaiset seurustelee ja on vuosia seurustellut mut mulla ei ole edes yhtä nais ystävää. Tekis mieli vetää itteni naru kaulaan ja hypätä kirkon kupolista alas.

      • yksinäinen.mies.

        Niin ja nyt juhannuksen veljeni, sen tyttöystävä ja lapset oli kutsuttu sukulaisten mökille. Itse vietin juhannuksen kotona. Mua ei kutsuttu koska mulla ei ole edes niitä nais ystäviä. Veljeni on juoppo joka juo joka viikonloppu ja silleen.


      • Fiksu nainen

        Ei se tee kenestäkään mustaa lammasta jos ei seurustele. Eikä seurustelu ole mikään ihmisarvon mittari. Toivon että mietteesi muuttuvat valoisammiksi. Itse en myöskään seurustele mutta en usko, että muut katsovat sitä varten kieroon. Tai jos katsovat, niin ehkä se kertoo sitten enemmän heistä?


      • -o-
        yksinäinen.mies. kirjoitti:

        Niin ja nyt juhannuksen veljeni, sen tyttöystävä ja lapset oli kutsuttu sukulaisten mökille. Itse vietin juhannuksen kotona. Mua ei kutsuttu koska mulla ei ole edes niitä nais ystäviä. Veljeni on juoppo joka juo joka viikonloppu ja silleen.

        Sehän mukava että äiti ja isäkin ovat jo päässeet seurusteluasteelle.


    • uudeltamaalta

      minusta naisten iskuyritykset on naurettavia,joten aina sellaisen kohteeksi joutuessani panen jutun läskiksi. jos olen kiinnostunut jostain naisesta haluan toimia itse,eli aloitteen pitää tulla mieheltä. naiset tosiaan on tylyjä joten ei niillekkään pidä antaa mitään helpolla.

      • pah.jj

        Iskeekö naiset muka miehiä? En usko.


      • bertta32
        pah.jj kirjoitti:

        Iskeekö naiset muka miehiä? En usko.

        ei iske,tai minä en:=)kait niin vanhanaikainen,että odotan mieheltä alotetta,iskuyrityksessä!


      • Pluup
        bertta32 kirjoitti:

        ei iske,tai minä en:=)kait niin vanhanaikainen,että odotan mieheltä alotetta,iskuyrityksessä!

        Harmi vaan että naiset harvemmin enää on vanhanaikaisia kohteliaisuudessaan, joten vaatii vähän ylimääräistä uskallusta "iskeä" naisia. Ties mitä haistatuksia saattaa sadella näiltä prinsessoilta. :(


      • SummerWoman
        pah.jj kirjoitti:

        Iskeekö naiset muka miehiä? En usko.

        Iskee iskee. Tai ainakin minä ;) Jospa mä olen sitten poikkeus??

        Ja en tosiaankaan sitä kapakin kultapoikaa kaikella kimalluksella vaan pitää olla pelisilmää. Ei liian komea, ei susirumakaan ja pientä jutustelua niin saa tietää pään sisällöstäkin jotain. Ja ei missään nimessä humalassa, silloin tulee virhearviointeja ja pahasti.

        Kyllä se lähestyminen voi tulla naiseltakin, harva mies torjuu. Ja noita kyykyttäjiäkin on, siinäkin selviää parilla lauseella mistä on oikeastaan kyse ja jatkanko matkaa. Ja ei, en ole pleieri :D


    • Hmm.

      Olet vaan viisastunut vanhetessasi. Ystävällinen on hyvä olla kaikille, mutta ei ole järkevää aloittaa suhdetta kenen tahansa kanssa.

    • tiedoksi vielä kerra

      enään kirjoitetaan "enää"

    • hmk4

      Iminen muuttuu kovin vähän elämänsä varrella, joten olet ollut jo ennenkin täysi m....u, etkä ole kellekkään kelvannut

    • Ikisinkut Oy AB

      Tervetuloa kerhoon kaveri!
      Kun on tarpeeksi katsellut sitä miten ja millaisten häntäheikkien perässä naiset sitten lopulta mieluiten näyttävät juoksevan niin vähän sama on ollut asenteellistuminen meikäläiselläkin...
      Yritä välttää sitä jatkuvaa ja pahenevaa kyynistymistä ja käy vaikka h**rissa, voi vaikka auttaa tuohon asenteeseen. Kyllä elämässä vähän erotiikkaa pitää silti olla, tekee vaikka sitten mielenterveydelle hyvää!:)

    • hieno homma.

    • Reino Jöröny

      Youtube Nazareth Love hurts.
      Ja siinä googlehaun eka ehdotusvideossa on edelleenkin siellä taustalla
      komppi/soolokitaran varressa Ron Jeremyn näköisversio nuorennettuna.

    • FinskisPossus

      Tuntuu ettei kunnollisia naisia enää löydykään. Epäilisin että jatkuva pinnallisuuden lisääminen mediaan ja yhteiskunnan perustavaksi kulttuuriksi jalustaminen on pikku hiljaa mädäntänyt suomalaisten ihmissuhde käyttäytymisen.

      Naiset kuten miehetkään eivät usko nykyään mihinkään hengelliseen hyvinvointiin, vaan kaikki perustuu puhtaasti materiaan ja sen tavoittelun maksimoimiseksi. Voit olla vaikka kuinka hyvä partneri niin lopulta lihallinen himo vie voiton. Omien kokemuksien perusteella naiset ovat etunenässä heti hakemassa uutta kumppania täyttääkseen tyhjiön elämässään mihin eivät itse ole olleet laisinkaan valmiita tekemään mitään. Mutta olenkin mies niin en olekaan miesten tekemisistä niin perillä. Joten tämä voi vaikuttaa hiukan yksipuoliselta mutta samoin miehet tekevät virheitä.

      Baareista ei ainakaan saa nykyään muuta ku yhden illan juttuja ja suhteeksi muuttuvat ne tapaukset jossa petipuuhat tuntuvat menemään hiukan parempaan suuntaan, joten helppo ottaa se vaki kumppani kotiin kuin hyppiä ja juomassa joka vkl yökerhoissa. Nettideittailussa varsinkin kaikki perustuu puhtaasti pinnallisuuteen, ja tässä naiset ovatkin etulyöntiasemassa koska se on niille(huom. paremman näköiset) niin paljon helpompaa iskuyrityksiä tulee enemmän kuin mitä jaksavat vastailemaan. Siitä sitten voivat käydä 5 päivässä treffeillä ja heiluttaa peittoa minkä haluaa. Mutta tuntuu etteivät naisetkaan ymmärrä että tuollaisella jakamisella he tuhoavat jotain itsestään nimittäin inhimillisen empatian sekä intohimon. Tämähän on ihan puhtaasti siitä kiinnin että yhteiskunnassa "pelinaisia" eli kevytkenkäisiä naisia pidetään lutkina ja huorina ja kun nainen itse tekee tätä paljon joutuu hän tunteellisena ihmisenä aina lyömään nuo ajatukset pois mielestään. Vuosi vuodelta tämähän aiheuttaa turtumista joka sitten vaikuttaa tunnevammaisuuteen ihan terveessä parisuhteessa.

      Minua alkanut selkeästi vaivaamaan tuo, mutta siksi en nyt aivan heti olekaan parisuhteeseen hyppäämässä. Ei niitä kilttejä naapurintyttöjä suomesta enää löydä. Jokainen nainen valehtelee kumppaniensa määrää, ja totuus on luvusta varmaan 10x enemmän. Tällä hetkellä tuntuu että maksullisiin meneminen tai yökerhoon tai netistä tytön bongaamisen erossa ei ole yhtikäs mitään. Ensimmäisessä vaihtoehdossa annetaan käteistä siitä.

      Uskokaa ihmiset muuhunkin kuin materiaan, pitäkää huolta kehostanne, ja nauttikaa elämästä ilman jatkuvaa lihallista nälkää.

      • ei millään pahalla

        Ainoa nainen jonka kanssa olen koskaan seurustellut, oli ulkomaalainen. nainen oli kolumbialainen. Sata kertaa parempi kuin suomi naiset ikinä tulee olemaan. Harmi että sille tuli koti-ikävä. asuu nt usassa ja facebookin kautta pidämme yhteyttä. Suomi lortot tietää olevansa itsekkin vit.tumaisia luonteeltaan ja eivät ikinä muutu.


      • lolamari
        ei millään pahalla kirjoitti:

        Ainoa nainen jonka kanssa olen koskaan seurustellut, oli ulkomaalainen. nainen oli kolumbialainen. Sata kertaa parempi kuin suomi naiset ikinä tulee olemaan. Harmi että sille tuli koti-ikävä. asuu nt usassa ja facebookin kautta pidämme yhteyttä. Suomi lortot tietää olevansa itsekkin vit.tumaisia luonteeltaan ja eivät ikinä muutu.

        No tohon voisin sanoa jotain,mutta jätän kommentoimatta!!ei kande yleistaa kaikkii naisii lortoiks ja vittumoisiksi!itse olen ihan mukava muija,mutta sama kun alottajalla,niin ei kiinnosta seurustelu!treffeillä käynyt,niin ukot alkaa heti suunnittelee yhteistä tulevaisuutta,koska olen se mukava muija joka osaa puhua ja näössä ei vikaa(ulko)kyllä ekaksi pitää tutustua toiseen kunnolla ja katsoa,mihin johtaa vai ei mihinkään?no ei ongelmia,kun en tapaa miehiä!en kuitenkaan luovu toivosta,että se oikea joskus sattuu kohdalle!


      • spirit in MW

        Aivan, henkisyys tuntuu olevan pahasti kadoksissa nykyaikana ja tilalla on vain tyhjää hedonismia, joka tyydyttää vain hetken.

        Ihmiset ei usko enää juuri yhtään mihinkään ja mikään ei ole enää pyhää! YÖK, sanon minä!

        Kyllä moraali ja arvot vaan tekee ihmisestä ylevän ja antaa myös suuren tyydytyksen. Ei tartte juopotella ja harrastaa irtosuhteita. Eikä tartte välttämättä edes suhdetta jos on harrastuksia ja kaikenlaisia mielenkiinnon kohteita. Itselläni on musiikki ja soittoharrastus, joka antaa tyydytystä sekä nostaa itsetuntoa. Musiikki onkin pelastanut monia nuoria hunningolta.

        Ja tää nettikin on ihan kiva juttu kun täällä voi keskustella. Ehkä jopa paremmin kuin sen kumppanin kanssa. Exä oli aikoinan mustis siitä kun kirjoittelin tänne nettiin, vaikka se ei ollut mitenkään seksuaalista tai sellaista, että siitä nyt olisi pitänyt mitenkään närkästyä. Ja kun yritin joskus keskustella hänen kanssaan samoista asioista ne eivät häntä edes kiinnostaneet.

        Kun ihmiset vain ymmärtäisivät sen, että moraalilla ja arvoilla on todellakin suuri merkitys siinä kuinka arvokkaiksi me täällä itsemme ja toisemme koemme. Nihin todellakin kannattaa satsata vaivaa ja energiaa enemmän kuin mihinkään muuhun! Silloin on helppoa tulla itsensäkin kanssa toimeen.

        Mutta kun ihmiset valitsee mielummin hedonismin, pinnallisuuden ja materialismin ja se tie ei johda mihinkään muuhun kuin tyhjyyteen!

        Eikä tää ole mitään uskonnollista hapatusta vaan universaalia totuutta!

        http://www.youtube.com/watch?v=8wtQvbA0WC4

        Siitä olen kuitenkin ihan varma, että ihmiskunta tulee saamaan aivan uudenlaisen henkisen/hengellisen herätyksen aivan pian tulevaisuudessa. Muuta tietä tulevaisuuteen ei ole! Muuten olemme tuhon tiellä!


      • spirit in MW

        Aivan, henkisyys tuntuu olevan pahasti kadoksissa nykyaikana ja tilalla on vain tyhjää hedonismia, joka tyydyttää vain hetken.

        Ihmiset ei usko enää juuri yhtään mihinkään ja mikään ei ole enää pyhää! YÖK, sanon minä!

        Kyllä moraali ja arvot vaan tekee ihmisestä ylevän ja antaa myös suuren tyydytyksen. Ei tartte juopotella ja harrastaa irtosuhteita. Eikä tartte välttämättä edes suhdetta jos on harrastuksia ja kaikenlaisia mielenkiinnon kohteita. Itselläni on musiikki ja soittoharrastus, joka antaa tyydytystä sekä nostaa itsetuntoa. Musiikki onkin pelastanut monia nuoria hunningolta.

        Ja tää nettikin on ihan kiva juttu kun täällä voi keskustella. Ehkä jopa paremmin kuin sen kumppanin kanssa. Exä oli aikoinan mustis siitä kun kirjoittelin tänne nettiin, vaikka se ei ollut mitenkään seksuaalista tai sellaista, että siitä nyt olisi pitänyt mitenkään närkästyä. Ja kun yritin joskus keskustella hänen kanssaan samoista asioista ne eivät häntä edes kiinnostaneet.

        Kun ihmiset vain ymmärtäisivät sen, että moraalilla ja arvoilla on todellakin suuri merkitys siinä kuinka arvokkaiksi me täällä itsemme ja toisemme koemme. Nihin todellakin kannattaa satsata vaivaa ja energiaa enemmän kuin mihinkään muuhun! Silloin on helppoa tulla itsensäkin kanssa toimeen.

        Mutta kun ihmiset valitsee mielummin hedonismin, pinnallisuuden ja materialismin ja se tie ei johda mihinkään muuhun kuin tyhjyyteen!

        Eikä tää ole mitään uskonnollista hapatusta vaan universaalia totuutta!

        http://www.youtube.com/watch?v=8wtQvbA0WC4

        Siitä olen kuitenkin ihan varma, että ihmiskunta tulee saamaan aivan uudenlaisen henkisen/hengellisen herätyksen aivan pian tulevaisuudessa. Muuta tietä tulevaisuuteen ei ole! Muuten olemme tuhon tiellä!


      • En luovu vaimostani

        "Ei niitä kilttejä naapurintyttöjä suomesta enää löydä."

        Löytää. Alkaahan ne olla ikävästi vähemmistöä pissis-naisten seassa, mutta pitää osata katsoa eturivin tyrkkytissien ohi takariviin, jonne ne ujommat ja herkät tytöt jäävät. Moni sellainen antaa muiden ottaa huomion itsensä edestä, ajattelevat ensin muita. Sellaisen vaimon minäkin löysin. Enkä luovu kun omakseni sain. Niillä on myös samanhenkisiä kavereita.

        Tässäkin asiassa perään kuulutan miesten bisnesälyä! Jos haluatte maitoa, niin ettekai te sitä yritä baarista hakea? Naisia voi tavata mitä uskomattomimmissa paikoissa. Omani kävin hakemassa kunnan lähikirjastosta.

        Baarista kun lähdette hakemaan niin saatte sen minimekkoisen tekohiukset laittaneen liian känniin itsensä juovan rikkaan elättäjän etsijän.


      • Aaarg
        En luovu vaimostani kirjoitti:

        "Ei niitä kilttejä naapurintyttöjä suomesta enää löydä."

        Löytää. Alkaahan ne olla ikävästi vähemmistöä pissis-naisten seassa, mutta pitää osata katsoa eturivin tyrkkytissien ohi takariviin, jonne ne ujommat ja herkät tytöt jäävät. Moni sellainen antaa muiden ottaa huomion itsensä edestä, ajattelevat ensin muita. Sellaisen vaimon minäkin löysin. Enkä luovu kun omakseni sain. Niillä on myös samanhenkisiä kavereita.

        Tässäkin asiassa perään kuulutan miesten bisnesälyä! Jos haluatte maitoa, niin ettekai te sitä yritä baarista hakea? Naisia voi tavata mitä uskomattomimmissa paikoissa. Omani kävin hakemassa kunnan lähikirjastosta.

        Baarista kun lähdette hakemaan niin saatte sen minimekkoisen tekohiukset laittaneen liian känniin itsensä juovan rikkaan elättäjän etsijän.

        Muuten hyvä kirjoitus paitsi väärässä paikassa. Tässä ketjussa miehet purkaa vitu.t.ust.aan naisiin. Olet liian positiivinen!


      • In the year 2050
        spirit in MW kirjoitti:

        Aivan, henkisyys tuntuu olevan pahasti kadoksissa nykyaikana ja tilalla on vain tyhjää hedonismia, joka tyydyttää vain hetken.

        Ihmiset ei usko enää juuri yhtään mihinkään ja mikään ei ole enää pyhää! YÖK, sanon minä!

        Kyllä moraali ja arvot vaan tekee ihmisestä ylevän ja antaa myös suuren tyydytyksen. Ei tartte juopotella ja harrastaa irtosuhteita. Eikä tartte välttämättä edes suhdetta jos on harrastuksia ja kaikenlaisia mielenkiinnon kohteita. Itselläni on musiikki ja soittoharrastus, joka antaa tyydytystä sekä nostaa itsetuntoa. Musiikki onkin pelastanut monia nuoria hunningolta.

        Ja tää nettikin on ihan kiva juttu kun täällä voi keskustella. Ehkä jopa paremmin kuin sen kumppanin kanssa. Exä oli aikoinan mustis siitä kun kirjoittelin tänne nettiin, vaikka se ei ollut mitenkään seksuaalista tai sellaista, että siitä nyt olisi pitänyt mitenkään närkästyä. Ja kun yritin joskus keskustella hänen kanssaan samoista asioista ne eivät häntä edes kiinnostaneet.

        Kun ihmiset vain ymmärtäisivät sen, että moraalilla ja arvoilla on todellakin suuri merkitys siinä kuinka arvokkaiksi me täällä itsemme ja toisemme koemme. Nihin todellakin kannattaa satsata vaivaa ja energiaa enemmän kuin mihinkään muuhun! Silloin on helppoa tulla itsensäkin kanssa toimeen.

        Mutta kun ihmiset valitsee mielummin hedonismin, pinnallisuuden ja materialismin ja se tie ei johda mihinkään muuhun kuin tyhjyyteen!

        Eikä tää ole mitään uskonnollista hapatusta vaan universaalia totuutta!

        http://www.youtube.com/watch?v=8wtQvbA0WC4

        Siitä olen kuitenkin ihan varma, että ihmiskunta tulee saamaan aivan uudenlaisen henkisen/hengellisen herätyksen aivan pian tulevaisuudessa. Muuta tietä tulevaisuuteen ei ole! Muuten olemme tuhon tiellä!

        Itse uskon myös tuohon laajamittaiseen hengelliseen heräämiseen. Ihmisen ego on sellainen että vasta äärimmäisen hädän hetkellä, silloin kun mikään muu ei ole enää mahdollista, vasta silloin se suostuu luopumaan loputtomista vaatimuksistaan.

        Se mistä olen eri mieltä on ajankohta. En usko että herääminen tapahtuu vielä lähivuosina. Varmaan joskus 2040-50 kun liuskeöljykin on poltettu ja lämmittämässä ilmakehässä maapalloa ja ilmastokatastrofi jo konkreettista todellisuutta, silloin uskon että herääminen tapahtuu. Ei ennen koska ihminen on se mikä on, viimeiseen pisaraan saakka ahne.


      • Käy se noinkin
        lolamari kirjoitti:

        No tohon voisin sanoa jotain,mutta jätän kommentoimatta!!ei kande yleistaa kaikkii naisii lortoiks ja vittumoisiksi!itse olen ihan mukava muija,mutta sama kun alottajalla,niin ei kiinnosta seurustelu!treffeillä käynyt,niin ukot alkaa heti suunnittelee yhteistä tulevaisuutta,koska olen se mukava muija joka osaa puhua ja näössä ei vikaa(ulko)kyllä ekaksi pitää tutustua toiseen kunnolla ja katsoa,mihin johtaa vai ei mihinkään?no ei ongelmia,kun en tapaa miehiä!en kuitenkaan luovu toivosta,että se oikea joskus sattuu kohdalle!

        Mutta mietihän asiaa myös siltä kannalta että olet heittänyt monta potentiaalista hyvinkin sitoutumiskykyistä miestä yli laidan. Pelkästään sen takia että itseäsi ahistaa. Anna ukkojen suunnitella, se kuuluu asiaan että jos jostakin pitää, niin silloin mielellään jakaa ajatusta tulevaisuudesta. Pidä silti pintasi ja vaikuta itse tulevaisuuttasi koskeviin suunnitelmiin. Silloin on sinullakin osasi sen toteutumisessa.

        Elämä sitten viime kädessä näyttää mihin se johtaa...


      • Spirit in MW
        In the year 2050 kirjoitti:

        Itse uskon myös tuohon laajamittaiseen hengelliseen heräämiseen. Ihmisen ego on sellainen että vasta äärimmäisen hädän hetkellä, silloin kun mikään muu ei ole enää mahdollista, vasta silloin se suostuu luopumaan loputtomista vaatimuksistaan.

        Se mistä olen eri mieltä on ajankohta. En usko että herääminen tapahtuu vielä lähivuosina. Varmaan joskus 2040-50 kun liuskeöljykin on poltettu ja lämmittämässä ilmakehässä maapalloa ja ilmastokatastrofi jo konkreettista todellisuutta, silloin uskon että herääminen tapahtuu. Ei ennen koska ihminen on se mikä on, viimeiseen pisaraan saakka ahne.

        Mä itse kyllä veikkaisin ajan olevan vähitellen "kypsä" kun ihminen alkaa jo olla raiskannut koko planeetan kohta asuinkelvottomaksi tunkioksi.

        Mitäänhän ei ole niin vaikeaa ennustaa kuin tulevaisuutta ja yleensä kaikki ennustukset menevät enemmän tai vähemmän pieleen mikä on tietenkin mielenkiintoisaa.

        Jos mitään "erikoista ja kummaa" ei kuitenkaan tapahdu, niin voimme ainakin lähes lopettaa uskomme Buddhaan ja Jeesukseen. Missä he ovat nyt kun heitä taas täällä tarvittaisiin enemmän kuin koskaan aikaisemmin.

        Ehkä sieltä on taas joku tulossa kohta tänne tai kulkee jo keskuudessamme?

        Tai sitten "teknologiausko" on se seuraava ihmisen autuaaksi tekevä asia. Ehkä sillä sitten ratkotaan kaikki ongelmat ja saadaan aikaan rauha ja tasa-arvo kaikkien ihmisten kesken? Onhan nanoteknologia ja muu sellainen toki lupauksia antavaa. Sillä poistettaisiin kaikki puute maan päältä ja puhdistettaisiin ympäristökin.

        Ihmiskunnan päämäärä kun on "tuolla tähdissä" ja sitä varten tarvitsemme sellaista teknologiaa, joka mahdollistaa matkailun avaruudessa. Ehkä se henkisyyskin löytyy siinä samalla kun alamme ymmärtää itseämme paremmin? Aivotutkimus selvittää älyn ja luovuuden salaisuudet ja kaikki voivat olla superälykkäitä ja superluovia. Olishan se hassua ja tavallaan tämä onkin oma veikkaukseni tulevaisuuden suhteen! =)


      • ,hj.kol0
        Spirit in MW kirjoitti:

        Mä itse kyllä veikkaisin ajan olevan vähitellen "kypsä" kun ihminen alkaa jo olla raiskannut koko planeetan kohta asuinkelvottomaksi tunkioksi.

        Mitäänhän ei ole niin vaikeaa ennustaa kuin tulevaisuutta ja yleensä kaikki ennustukset menevät enemmän tai vähemmän pieleen mikä on tietenkin mielenkiintoisaa.

        Jos mitään "erikoista ja kummaa" ei kuitenkaan tapahdu, niin voimme ainakin lähes lopettaa uskomme Buddhaan ja Jeesukseen. Missä he ovat nyt kun heitä taas täällä tarvittaisiin enemmän kuin koskaan aikaisemmin.

        Ehkä sieltä on taas joku tulossa kohta tänne tai kulkee jo keskuudessamme?

        Tai sitten "teknologiausko" on se seuraava ihmisen autuaaksi tekevä asia. Ehkä sillä sitten ratkotaan kaikki ongelmat ja saadaan aikaan rauha ja tasa-arvo kaikkien ihmisten kesken? Onhan nanoteknologia ja muu sellainen toki lupauksia antavaa. Sillä poistettaisiin kaikki puute maan päältä ja puhdistettaisiin ympäristökin.

        Ihmiskunnan päämäärä kun on "tuolla tähdissä" ja sitä varten tarvitsemme sellaista teknologiaa, joka mahdollistaa matkailun avaruudessa. Ehkä se henkisyyskin löytyy siinä samalla kun alamme ymmärtää itseämme paremmin? Aivotutkimus selvittää älyn ja luovuuden salaisuudet ja kaikki voivat olla superälykkäitä ja superluovia. Olishan se hassua ja tavallaan tämä onkin oma veikkaukseni tulevaisuuden suhteen! =)

        Tähtimatkailua ei tule koskaan. Ihminen taantuu, tuhoaa maapallon, käyttää helposti saatavat luonnonvarat... seuraa saastaa ja kurjuutta ja sukupuutto. Ei mitän hienoja avaruusseikkailuja.


    • jorkkis2

      Taitaa olla niin et meitsi menee huoriin ennen kun mulla kuuppa sekoaa.. Seksisuhteeseen kelpasin mut en sitte vakavempaan suhteeseen kuitenkaan tuli aika puun takaa tuo.. Kyllä se niin on että poikamieselämä on mun juttu..!

      • Kylliin luottaen!

        Mä taidan luottaa vanhaan kunnon Nyrkki-Kyllikkiin. Ei tuu tauteja, eikä maksa mitään, eikä tartte olla nolonakaan homman jälkeen jos ei menny ihan putkeen. Tää netti on täynnä pornoa jota yksinäinen mies katella rauhassa yksin kotona. Kaukana ovat pornolehtien kulta-ajat ja hyvä niin!

        Suosittelen! =)


    • EI MIELIHARMIA

      Olivatko ne naiset joita aikoinasi yritit hurmata/valloittaa käyttämättömiä ja nyt nykyään samat naiset yrittää sinua lähestyä.Sen sanon älä hemmetissä ala heidän kanssaan mihinkään tie kuinka monta kilometriä ne mulkuja ovat imeneet/sisäänsä päästäneet.

    • No huh... Ovatko kenties jo rupsahtaneet ja tulevat epätoivoisena vonkaamaan " varmalta nakilta".... Hah hah.... Naisia ei kannata unohtaa, mutta jos joku kaunis jota on joskus vongannut, tulee vonkaamaan sulta, on tilanne herkullinen. Kaikki ilo pois vaan. Maksa ketet kettuina, tosin tee se fiksusti ja niin, että akassa tuntuu. Mukavia ja hyviäkin naisia toki on, ei tosin baareissa.

      Mitä tulee seksiin, kaikki sitä ovat harrastaneet. Turha odottaa, että joku neitsyt tulee sun luo... Pääasia, ettei ole tauteja, seurustelusuhteen alussa 3kk seksikarenssi ja sukupuolitautitestit. Jos olette sen jälkeenkin yhdessä, nainen tykkää susta.

      Mitä tulee nopeaan seksiin, kustannustehokas vaihtoehto ovat maksulliset palveluntarjoajat. Ei tuntien roikkumista baareissa, vonkausta jne... Raha käteen ja suoraan asiaan.

    • Safe Tellus

      Lässynlässynlääää....kuka jaksaa jauhaa tällstä paskaaa...jos ei kiinnosta enää naiset niin ei sitten kiinnosta!!!! herranen aika sentään :D tai sitten toisin päin..pitääkö silti heti leimata Homoksi tai Lesboksi...!!! Mihin tää maailma on menossa epäilemättäkin huonompaan suuntaan ja LUJAAA !!!!!

    • tarj1

      susta on tullut jotenki tunteeton tai ikäänkuin tunnevammanen.Tiedän ku itellä käyny melkei tuollain , tosin nainen olen ja harmistuin kun kommenteissa yleistettään että naisia muka vain ulkonäkö ja miehen rahat kiinnostaa.Höpö höpö se on se luonne mikä ratkaisee! minusta sun täytys mennä puhumaa tosta jollekki ns. "ammattilaiselle" koska toi viittaa miun mielestä jo muihinki ihmissuhteisiin ku pelkästään naisen saamiseen tms.Koska eihän tuollasta haapannaamaa jaksa kukaan.Liian moni ihminen tekee sen virheen että kun koittaa saada seuraa ja kun ei sitte saakkaan vastakaikua ni alkaapi mökötys eikä enää uskota itteensä.Ei mikää asia onnistu ekal kertaa sitä täytyy vaa sinnikkäästi jatkaa ja miulla on ainaki tapana sanoa et kaikille ihmisille on olemassa se tosirakkaus jossain , ne ei vaan oo ite sitä osannu löytää tai ottaa vastaan tai sitte se tulee tosi myöhää :) Lykkyä tykö ja toivottavasti saat apua tuoho asiaan ja etten nyt iha ivannu siuu...

      • kiltti mies.

        Ei naiset pääse tai halua ainakaan mun luonteeseen koskaan tutustumaan kun näkevät naamani niin pakit tulee heti. Niin on käynyt monia kertoja.

        Siinä ei mitään ammattilaisia tarvita kun sen näkee naisen ilmeestä heti jos miehen naama ei miellytä.


    • aina yksin.

      Kyllä muakin väsyttäää yksinäinen elämä. Ei ole edes ketään jutukaveria kuin harvoin.

      Varmaan tässä masennun vielä ja ehkä alan juopottelee. Voisimpa nukkua ikuisesti niin ei tarttis elää yksin. Rikollisilla ja vankeillakin on parempi elämä. Niillä on sentään joku ketää välittää ja joku niitä käy katsomassa vankilassa.

      Olen asunut tässä asunnossa vuosia eikä ketään ole käynyt katsomassa minua.

      Naiset rakastuu mielummin juoppoihin ja naisten hakkajiin kun tuntuu et joka yoisella naisella on sellanen mies.

    • hmmmmb

      Onko sen arvoista? Ehkäpä parempi, että elämäsi menee yksin elellessä ja asuessa. Pahemminkin voisi mennä, nykyään on paljon perheväkivaltaa ja tappojakin. Oot tosiaan valinnu tuon elämänmuodon itsellesi. Voit siitä olla tyytyväinen, mutta viha ja huono käytös tietenkin syövät sitä. Olisit onnellinen, että saat olla yksin etkä huonoissa suhteissa.

      • hmmmmmb

        Tai eihän se sun valinta ole, mutta hyvilläsi toki noista syistä. Itse ainakin naisena olen ollut monen miehen suhteen hyvillänikin, ettei tullut mitään.


    • Sääli..

      Katkeran miehen tilitys ja 60 plussaa saanut..mitähän hienoa on toisten ihmisten nolaamisessa ja haukkumisessa?! tai mitä hienoa on kostamisessa?!

    • Jalakapalloelija

      En usko tämän jutun aitouteen yhtään.

    • Näin on...

      Wautsi mikä viestiketju,ihan huippu:) Itse olen itsenäinen nainen, on velaton asunto ja velaton uusi auto ja hyvä ammatti. Ero otti koville ja muutaman poikakaverin jälkeen meni luottamus totaalisesti. Rakkaus,höps,sexiä se on,kun intohimo loppuu ja loppuhan se kun paikat ja temput tulee tutuksi ja vaimo huolehtii lapsista,kodista ja työstään...
      En ikikuuna ottas ketään ukkoa riesakseni. Lapset ovat maailmalla ja itellä kaikki mallillaan.
      Irtonumeroita on pilvin pimein jos niitä halajaa,ite pärjään omillani...
      Yksin kun elää niin ei tarvi kenenkään nalkutuksia kuunnella ja minulla on hyviä miesystäviä(ei seksiä),jotka auttavat ns. miesten hommissa.
      Elämä on mukavaa,nautinkäyn salilla,lenkkeilen ja matkustan,mihin lapset maailmalle kasvattaneet parisuhdetta tarvitsee,höh...

      • olet hyväksikäyttäjä

        Eli käytät härskisti hyväksesi miehiä, jotka toivovat sinun jossain vaiheessa haluavan jotain vakavampaa heidän kanssaan.


    • marttyyri1

      Noin sitä pitää. Pettynyt idealisti tekemässä maailmasta oikeudenmukaisempaa paikkaa. :) Varo ettet uhraa omaa onneasi siinä sivussa.

    • Still in love

      Mitä tuosta nyt väkisin etsimään? Kyllä se kolahtaa ku se oikea tulee vastaan - älä torju kaikkia, anna mahdollisuus, jos vähänkään mittari värähtää. Itsekin olin sinkkuna kauan ja yhtäkkiä se oma löytyi samasta tilataksista. :)

    • 11+13

      Simppeliä. Epätoivo haisee ja et saa naista. Lopulta kyllästyt yrittämiseen ja ei kiinnosta enää epäonnistua. Nyt saisit naista, koska et ole epätoivoinen.

      Kannattaa käydä jonkun lanttulääkärin kanssa puhumassa näistä asioista.

    • Et ole outo, on meitä muitakin. Itse olen vaan yksinkertasesti väsynyt tähän asetelmaan, missä - teet sitten mitä tahansa - lopputuloksena on vaan pakit tai ihan täydellinen ignore. Olen jonkun kerran kysynyt ikäisiäni naisia ulos; jollekin on tullut tarjottua ite laitettu päivällinen viineineen tai toiselle sellanen pikkujouluilta, missä on tarjolla ollu ite paistetut kahvileivät sun muut. Kun näiden kaikkien hommien päätteeksi tilanne on ollut se, et nämä naiset keihin on vaan puheen ja juttelun tasolla yrittänyt ja halunnut tutustua paremmin, on tullu löydettyä pakkien perään muiden miesten kainalosta, niin ei vaan jaksa enää.

      En ole sen kylmemmäksi muuttunut naisia kohtaan, mut mielenkiinto on vaan hävinnyt suht kokonaan. Näille klassisille ohjeille hyvistä käytöstavoista, ruoanlaittotaidosta, kyvystä naurattaa naisia olematta mikään pelle kuitenkaan, ja yleensä älykkyydestä puhua ja keskustella eri asioista, niille viittaan kintaalla. Hyviä naispuolisia ystäviä mulla on lukuisia, ehken enemmän kuin miespuolisia, mut siinäpä se. Sitä kun ei ite vedä röökiä putkessa, ei omista autoa ja kesämökkiä, eikä alkajaisiksi nimen perään naiselta kysy et josko pillua saisi, niin aika hyvin tätä on yksin saanut olla. Ja tietysti, jos näin on määrä olla niin mikäs siinä sit, saapahan keskittyä omaan elämäänsä.

    • Johtuisko testosta

      Alhainen testosteronitaso?
      En tiedä voiko mies edes rakastua ilman testoa/panetusta.
      Korvaushoitoa voi saada lääkärin kautta.

    • independent,too

      Mietin vaan, että ehkä eniten kärsit itse noin voimakkaasta katkeruudesta. Voihan olla niin että olet oikeasti muuttunut nuoruusajoista eduksesi, aikuistunut ja miehistynyt, kypsynyt ja vahvistunut, omassakin tuttavapiirissäni on samanlaisia tapauksia. Eihän sua kukaan pakota seukkaamaan kenenkään kanssa mutta entäs jos loukkaat ihmistä joka on ihan syytön kokemuksiisi?

      Asenteesi myös ymmärrän täysin, sillä olen naispuolinen vastineesi se suhteen, etten halua elämääni ketään miestä ongelmineen kuten ihmissuhdeasiat, enkä alkaa kenenkään lapsille yhtään miksikään, ajattelen että ne hoitakoot mukulansa jotka ovat ne tehneetkin, tämä asenne ei pohjaudu mihinkään ikävään kokemukseen. En vaan halua vaihtaa elämäni vapautta mihinkään. Se on kumminkin eri asia, kun kyse ei ole mistään vanhojen asioiden kostamisesta. Mies voi olla ystävä siinä missä nainenkin.

      Koeta ratkaista omalta kannalta parhain päin tämä juttusi, toivotan sulle hyvää elämää omilla valinnoilla, mut ilman vihaa.

    • näin...

      Yksin on ihan hyvä elää,ei yksin elävä ole välttämättä yksinäinen,se on valinta kysymys ja mitä kauemmin on yksin niin kynnys parisuhteeseen kasvaa. Minä kirjoittelen deittikanavalla miesten kanssa,mutta harvoja tapaan ja varattuja en koskaan.Paljon on varattuja,jotka minuakin on vonganut,säälin vaimoja ja tyttöystäviä ja olen onnellinen että olen vapaa. Ei moni vaimo tiedä mitä miehellä mielessä. Usko tässä nyt sitten rakkauteen...

    • Ei pelkälle seksille

      Täällä on turha syytellä "naisia" sen enempää kuin "miehiäkään". Meissä kaikissa on virheitä ja me teemme virheitä. Mutta eikö meistä kaikki haluaisi, jos haluaisi, kumppanikseen ihmisen, joka on suvaitsevainen, huomioonottava ja ymmärtäväinen!? Minä ainakin kaipaan sellaisen miehen.

      Huonoa käytöstä on yhtälailla miehillä kuin naisilla, ja jokainen meistä voi katsoa vain omaan peiliin. Hyvä käytös ja toisen huomioiminen on ainakin itselläni korkealla, kun tapailen tai seurustelen jonkun kanssa.

      Ja yhtälailla naisten kuin miestenkin tulisi ymmärtää, ettei elämä ole pelkkää seksiä...tai ainakin minun elämäni on paljon muutakin!

      • atm.

        Haluaisin kyllä suvaitsevaisen naisen mutta en ole koskaan tavannut yhtään naista joka ei katso pelkkää ulkonäköä. jos sellaisia naisia olisi niin olisin saanut ainakin yhden vastauksen tuolta suomi 24 treffeistä.


    • burned butterly

      Pakko kait yrittää näin naisihmisenäkin vastata jotakin. Ette te kaikki miehetkään mitään prinssejä ole....kumma jos eukko jättää kun mies vaan makaa sohvalla, vaihtaen tv kanavaa, juo olutta, kerjää ruokaa ja vonkaa....röyhtäilee ja piereskelee minkä kerkee.....vaihtoon menee moinen maanantaikappale.
      Elämä on valintoja, jos valkkaa sellaisen rahan perässä juoksevan sillä hetkellä mehukkaan pissiksen ...tai sitten tuossa aiemmin jo esittelemäni suomi-miehen...niin oma valinta.
      Olemassa on kyllä onneksi toisenlaisiakin...ne vain pitää osata löytää ;)

      Kyllä te miehet oikeesti olette ihania ....uskokaa pois ;)

      • On jäätelö hyvää

        Sun suomimiehesi oli kyllä nainen ja tarkkaan ottaen ex-vaimoni. Se otus tappoi minusta kaiken halun tutustua yhteenkään uuteen naiseen sen jälkeen kun siitä eroon pääsin.

        Joten aloittajalle tervetuloa tänne kyynikkojen kerhoon.


      • kiltti mies.

        En ole mikään unelmien poikamies tosiaan mut en mä makaa sohvalla. Käyn salilla ja huolehdin itsestäni, kaljaa juon harvoin ja baareissa en käy juuri koskaan. Osaan tehdä omat ruuat, pestä omat vaatteet eikä imuri ole vieras. En mä halua et mua palvellaan. Jos manostaa itseään hyvänä miehenä niin ei kukaan usko siltin.


      • Heh!
        kiltti mies. kirjoitti:

        En ole mikään unelmien poikamies tosiaan mut en mä makaa sohvalla. Käyn salilla ja huolehdin itsestäni, kaljaa juon harvoin ja baareissa en käy juuri koskaan. Osaan tehdä omat ruuat, pestä omat vaatteet eikä imuri ole vieras. En mä halua et mua palvellaan. Jos manostaa itseään hyvänä miehenä niin ei kukaan usko siltin.

        Elämän oppitunti nr1: Tee kaikki toisinpäin.

        Näin siksi että nainen haluaa passata ja palvella miestään. Älä missään tapauksessa mainitse näitä kaikkia kolmea asiaa samalla kertaa: " Käyn salilla ja huolehdin itsestäni, kaljaa juon harvoin ja baareissa en käy juuri koskaan". Niillä annat vain hiiren kuvan itsestäsi. Myös nuo muut asiat jotka mainitsit, kerro daamille vähitellen eri tapaamiskerroilla.

        "Jos manostaa itseään hyvänä miehenä niin ei kukaan usko siltin. "

        Oletko koskaan kuullut sanontaa, jos jokin kuullostaa liian hyvältä ollakseen totta, se harvoin myöskään on sitä.


    • adidas 3

      oikea juttu,naiset vaan halua rahaa ja kaikee mikä kimaltaa,ne on harakoita.
      ota kunnon nainen thaimaasta niin saat aidsin ja menetät kaikki rahat mutta saat pillua aina ;)))

      • Kaikki-mies

        kaikki naiset kaikkea mikä kimaltaa
        kaikki thaimaalaiset kaikilla aids ja kaikki rahat menevät


    • ahbsshbods

      Noin käy kun tulee liikaa pakkeja ..
      toivottavasti opitte naiset jotakin tuon ap:n
      kirjoituksesta..
      t.mies29

      • Kunnon treffit

        Eikö saa antaa pakkeja, kun lähes aina aloite tulee viikonloppuna, myöhään illalla tai jopa yöllä ja usein on otettu rohkaisuksi turhan monta alle? Kun en minä halua olla mikään pelkkä seksilelu! Nykyään sanon jo suoraan, että en ole mikään yhden illan juttujen nainen, koska irtoseksi ei kiinnosta tippaakaan. Ruinaajat kyllä katoavat kun kieltäytyy YÖseurasta. Pyytäkää viikolla ulos, eikä aina pelkästään viikonloppuna.


      • Tee-se-itse
        Kunnon treffit kirjoitti:

        Eikö saa antaa pakkeja, kun lähes aina aloite tulee viikonloppuna, myöhään illalla tai jopa yöllä ja usein on otettu rohkaisuksi turhan monta alle? Kun en minä halua olla mikään pelkkä seksilelu! Nykyään sanon jo suoraan, että en ole mikään yhden illan juttujen nainen, koska irtoseksi ei kiinnosta tippaakaan. Ruinaajat kyllä katoavat kun kieltäytyy YÖseurasta. Pyytäkää viikolla ulos, eikä aina pelkästään viikonloppuna.

        Pyydä itse selvinpäin miehiä ulos keskellä kirkasta päivää täysin yllättävissä arkipäiväisissä tilanteissa.


    • pampuli.

      Naisia ei voi miellyttää kuin paksulla raha tukolla. Jos ei ole rahaa niin naisia ei kiinnosta.

      • pinnpinn

        Näinkö on? Kokemuksesta puhut ilmeisesti... Itselle on aivan sama paljonko rahaa sillä miehellä on kunhan käy töissä eikä makaa sohvalla 24/7. Ihan omalla palkallani itseni elätän ;)


      • työtön.
        pinnpinn kirjoitti:

        Näinkö on? Kokemuksesta puhut ilmeisesti... Itselle on aivan sama paljonko rahaa sillä miehellä on kunhan käy töissä eikä makaa sohvalla 24/7. Ihan omalla palkallani itseni elätän ;)

        Eli työtön ei kelpaa vaikka tulis omillaan toimeen. Opiskelija varmaan kelpaa siltin. Mulla ainakin työttömänä on paljon virityksiä ja tekemistä mut eihän se naisille kelpaa.


      • pinnpinn
        työtön. kirjoitti:

        Eli työtön ei kelpaa vaikka tulis omillaan toimeen. Opiskelija varmaan kelpaa siltin. Mulla ainakin työttömänä on paljon virityksiä ja tekemistä mut eihän se naisille kelpaa.

        Työtön kelpaa kunhan aktiivisesti niitä töitä etsii/miettii uutta uravalintaa.

        Mutta ketään ei kiinnosta sellainen mies/nainen, jonka ei usko koskaan mitään töitä hankkivan. Jos tarkoituksena on itselleen lapsia haluta, niin kyllä molempien palkka tarvitaan kunnon elämiseen...


    • Olette säälittäviä te miehet, jotka näette naiset pelkkinä pilluina, panopuina. Eipä ole ihmekään, ettette saa naista itsellenne! Kukaan itseään kunnioittava nainen ei halua tuollaista miestä riesakseen.

      Väittämä "kaikki naiset ovat vain miehen rahojen perään" ei pidä kaikkien kohdalla paikkaansa. Meistä naisistakin monet ovat korkealle kouluttautuneita, hyvässä työssä ja taloudellisesti riippumattomia. Minulle itselleni se on aina ollut selviö (vaikka olen naimisissa) ja on minulle ehkä suurin itsekunnioituksen perusta; tieto, että pärjäisin vallan hyvin ilman miestänikin riittää. Halveksun naisia, jotka eivät ole viitsineet kouluttautua ja alistuvat siten olemaan miehensä elätti (en tarkoita tässä yhteydessä niitä naisia, jotka ovat kotona hyvästä syystä esim. hoitamassa lapsia).

    • Adsssssdada

      Voi voi sinua.. Itse rakastuin tulisesti jotain 4 vuotta sitten ja pistin peliin KAIKEN. Muutin eripaikkakunnalle, opettelin uuden käytöksen, uudet eleet ilmeet.. kaiken.. Hankin uudet kaverit hommasin jopa nais kavereita itselleni, mutta pakko myöntää ettei mikään saanut häntä kiinnostumaan, hän aina vaihtoi johonkin toiseen mieheen eikä edes kokeillut minua.

      Se oli sinänsä jännä kokemus, koska ennen sitä ei rakkautta ollut elämässäni 10 vuoteen. Kaikki naiset tuntuivat yhdentekeviltä. Mutta tuo yksi nainen avasi sen lukon mikä minulla oli. Nyt lähes kaikki naiset tuntuvat kiinnostavilta. Ja nyt en tarkoita seksuaalisesti kiinnostavalta.

      Olet ihan varma, että nyt jotkut naiset haluavat minua. Vaikkei ennen minua halunnut kukaan. Näin niin helvetisti työtä. Tein mahdottomasta mahdollista. Koin rakkauden todellisen voiman.

      Mutta yhdestä synnistä en ole päässyt vielä ja se on masturbaatio. Aina välillä lakean siihen syntiin ja sitte voi sanoa uudelle naiselle että "bye bye". Koska jostain syystä tuo sydämmessään huorinteko karkoittaa naisen.

      Masturbaatio on kestänyt n5 vuotta eikä mikää tunnu tepsivän sen lopettamiseksi. Ja lets face it 24 vuotias, eikä koskaan harrastettu seksiä. Kyynisyys odottaa ihan nurkan takana.

      Mutta en jaksa huolehtia. Minä tiedän, että Jumalalle kelpaan semmoisena kuin mikä minä olen. Syntisenä, kun pyydän synnin anteeksi ja pyrin pääsemään synneistä eroon.

    • Siipirikko enkeli

      Voi teitä.. En mäkään enää seurustele. Koska en enää usko että voisin kehittää mitään pysyvää yhdenkään miehen kanssa. Aikoinaan tullut niin satutetuksi ja jätetty niin rikki että olen mielummin yksin kuin miehen kanssa. Olen siis nainen.

      Minua ei kiinnosta lompakon paksuus, eikä niinkään ulkonäkö.

      Mutta kun minua tullaan iskemään sanon suoraan niinkuin asia on " saatan olla sinulle hyvä yhden yön, ehkä kaksikin. Mutta älä ihastu, älä rakastu, sillä enempään minusta ei ole".
      En siis ole kuitenkaan tyly. EIvät he ole eksiäni, eivät he ole minua satuttaneet.

      En siis kosta enkä ole katkera. Asia vain on niin, että en ole tarpeeksi ehjä aloittaakseni tai antaakseni suhteeseen sitä mitä suhde vaatii. Minusta ei vain ole siihen.

      Tiedostan sen joten en halua satuttaa myöskään muita.

      Toivoisin että aloittaja katsoisi peiliin ja lakkaisi käyttäytymästä kuin lapsi. Kyllä niille naisille voi sanoa suoraan, mutta kuitenkaan loukkaamatta.

      Ja kyllä minä edelleen miehistä nautin, mutta vain sängyssä ja ajoittain kainalossa. Mutta suhteeseen en ala. Ikinä enää.-

    • Diipadaaba .

      Onko kuitenkin vaikea myöntää että annoit noiden rukkasia jakelevien naisten satuttaa sinua ja jokin heikkous sinun omassa luonteessasi on kun kostat joidenkin muiden tekoset seuraaville, syyttömillekin. Näinhän ne naisia vihaavat äidinpoika sarjamurhaajatkin syntyvät; Muutamat rukkaset ja kun sitä ei kestetä niin peli on selvä!

      Kannattaisi ehkä jonkun aikaa keskittyä ihan johonkin muuhun itseä kehittävän asiaan ja eiköhän se valmius seurusteluun sieltä kasva, ajan kanssa. Jollakin tapaa tuo uhomielisyytesi vaikuttaa lapselliselta. Et todellakaan olisi edes kypsä ja henkisesti valmis oikeaan seurustelusuhteeseen. Mitä annettavaa sinulla olisi suhteelle ja naiselle? Suhde ei ole ainoastaan sinua varten, vaan myös sitä naista varten. Jos ymmärrät mitä tarkoitan.

      En sano että mene kotiisi kasvamaan, vaan muuta äitisi helmoista omaan kotiin kasvamaan.

    • gghjgjhk,j,lkj

      Asia on ymmärrettävää, mutta on järjetöntä ja täysin epäloogista olla tyly jollekkin toiselle naiselle kun joku toinen nainen on ollut tyly sinulle, naiset kun eivät ole yksi persoona. Tämä on muuten älykkäinä itseään pitävien miesten ja naisten "hassu" tyyli kostetaan syyttömille toisten teot.

      Sitten ylipäätään onko kohtuullista kostaa jos joku ei ole kiinnostunut itsestä.
      Ihmisillä voi olla erinlaisia elämäntilanteita, itseäni loukkasi suunnattomasti kun todella vaikeassa elämäntilanteessa( jossa kaikki voimani menivät käsillä olevan suuren ongelman ratkaisuun) tapasin vanhan tutun ja tämä itsekeskeisesti kosti mimulle kun en vastannut ihastukseensa. Ihminen monesti pyörii niin oman napansa ympärillä, että ei ajattele tilannetta toisen kantilta. En toki tiedä miten aloittajalla onko häntä lähestyneet naiset pöhköjä vaiko hän itse.

      Toisaalta on ymmärrettävää, että kun on tarpeeksi jäänyt yksin sitä ei enää luota toisiin.

    • Kaunis nainen

      Minua harmittaa ja on surullista, että ihmisille käy niin, että kun tarpeeksi paljon ympärillä olevat loukkaa niin se oma varmuus ja vahvuus tuppaa murentumaan ja ihmisiin luottamattomuus luo kyynisiä vihaisia ihmisiä, jotka käyttäytyvät vähintäänkin yhtä tökerösti kun nämä ajattelemattomuudellaan heitä loukanneet.

      Itse olen pienestä pitäen katsonut vanhempieni toimimatonta parisuhdetta ja päätin, että tuollaiseen paskaan en rupea.
      Tapasin kuitenkin ihanan miehen, jolle annoin kaikkeni (elätin hänet hänen opintojensa ajan, tein kaikki kotityöt, koska mies oli kouupäivän jälkeen niin kauhean väsynyt jne jne.) En edes nähnyt, etten saanut mitään takaisin. (Saa kuulostamaan tämän ehkä vähän siltä, että ihan kun parisuhdekkin olisi pelkkää vaihdannaistaloutta, mutta ymmärtänette varmaan pointtini.)
      Tämä sitten päättyi katkerasti kun mieheni ajatteli, että "tässäkö tämä nyt olikin" ja lähti katselemaan onko ruoho vihreämpää aidan toisella puolen. Jälkikäteen totesi tosin, ettei ole, mutta silloin oli jo liian myöhäistä.

      Tämän suhteen jälkeen ajattelin tosiaan tuota aikaisemmin manittua, ettei enään mikään ole pyhää. Olisi jo pienenä pitänyt oppia vanhempia katselemalla, että miehet juoksee ties missä ja naiset on kotona sydän syrjällään. Ei ole rakastavia ja onnellisia parisuhteita, on vain kaksi ihmistä, joista toinen (se rakastuneempi) jää jalkoihin eikä edes rakkaudeltaan tätä näe.
      Elikkä baanalle vaan ja menoksi.

      Tuli maattua useidenkymmenien miesten kanssa, ihan vain sen takia, koska "kauniit voi valita päältä" niin kuin eräs täällä jo mainitsikin. Täällä kyllä sen lisäksi mainittiin tuo irtosuhteiden aiheuttama "kylmettyminen" ja tunteiden sivuun laitto ja niin tämä irtosuhderumba minullekkin teki. Vahingossa satuin kuitenkin törmäämään kunnolliseeen mieheen. Aluksi en edes tajunnut sitä, koska olin kylmettänyt itseni kaikelta hellyydenkaipuulta ja sokeuttanut itseni muiden tunteiden tulkitsemiselle.
      Kaikki alkoi ihan vain yhden yön juttuna. Mies oli kuitenkin huomannut juttelumme lomassa miten samanlaisia me olemme. (En kuitenkaan ole lähteny itsestäni valehtelemaan näille yhdenkään yön jutuille.)
      Ihan vain lyhyehkön yhdessä vietetyn ajan jälkeen hän lähti aivan tosissaan tavoittelemaan minua eikä antanut periksi vaikka torjuinkin. Hän on ensimmäinen mies ikinä, joka on huomioinut muitakin tarpeitani kun vain lihallisia. SITÄ HENKISTÄ PUOLTA. Sitä, että olen muutakin kuin vain "se kuuma muija".

      Nyt olemme tunteneet kohta vuoden, josta olemme seurustelleet puoli vuotta. En ole ikinä kokenut, että minulta oltaisiin näin viety jalat alta. Ja tiedän, että tunne on molemminpuolinen.

      Ja pakko todeta vielä tähän niille, jotka sitä ulkonäöstä täällä paasaavat, että voi kun ulkonäöllä voisikin seurustella. Jos vain se, että on tietyn näköinen olisi parisuhteen edellytys niin en usko, että minua ikinä petettäisiin tai jätettäisiin. Mutta kun elämä ja varsinkaan parisuhteet eivät ole niin simppeleitä.


      Kaikkein kauheinta on epätoivoon ja katkeruuteen vaipuminen. Älkää antako itsellenne käydä niin sillä ihmistyyttä on lämpö ja rakkaus.

      • Mies32

        Ihmetellä vaan täytyy, että aloit kymmenien miesten spermaviemäriksi eikä tullut itsellesi mieleen hakea kunnollista, yhteensopivaa poikaystävää. Sillä olisihan sinulla ollut varaa siihen heti aluksi. Suurin osa miehistä kun haluaa tyttlystäväkseen ja vaimokseen kauniin, sydämellisen naisen.
        No hyvä kuitenkin että lopulta vahingossa hyvä mies osui kohdalle. Ilmeisesti.

        Ne miehet, joita ei kiinnosta kauniissa naisessa muu kuin pillu, ovat kuitenkin harvinaisia. Siinä mielessä olet aika laajalti tuota tunteetonta pelurijoukkoa kolunnut.


      • Shark mac

        Älä kuitenkaan ole yhtä petollinen suustasi sille miehellesi kuin nyt olet kirjoituksessasi, peittäen omat valintasi uhrin kaapuun. Nainen on aina se "miehen uhri" vaikka itse omalla käytöksellään ja miesvalinnoillaan määrittelee sen, miten tulee kohdelluksi.


    • Niin nähty ja koettu

      Tässä se nähdään. Naiset eivät ole kiinnostuneita sellaisista miehistä, jotka osoittaa kiinnostuksensa !!! Mutta auta armias, kun se mies ei noteeraa enää sitä "naista", niin sillä "silmänräpäyksellä" miehestä tulee haaste naisille ??!!! Olisi kiinnostavaa "ymmärtää" mitä naisten päässä liikkuu :) ... Tai oikeastaan, eipä paljon enää jaksa kiinnostaa :) ... Jostain luin, että nainen käyttäytyy samalla tavalla, on hän kiinnostunut miehestä tai ei. Eli ei anna mitään merkkiä suuntaan tai toiseen ??? Mies saa sitten arvailla, onko kyseinen "yksilö" kiinnostunut hänestä vai ei. Siis, WTF ???
      Tulee välittömästi mieleen tämä "vitsi": Haltija antoi miehelle yhden toivomuksen. Mies siihen, että " Haluaisin sillan, Helsingistä Viroon. Johon haltia: Aika vaikea toteuttaa, olisiko sulla jotain muuta toivomusta ??? Tähän mies: Haluaisin ymmärtää naisen ajatuksen juoksua. Johon haltia: Montako kaistaa haluaisit, siihen siltaan??? :)

      • mies 28.

        Olin parin vuoden ajan kiinnostunut yhestä naisesta ja sitten kun luovutin ja löysin toisen naisen nin tää yks oli heti mun kimpussa ehdotteleess kaikkee mahdollista tekemistä etten viettäis aikaa uuden kanssa. Baarissakin tuli siihen viereen ja repi mua sivumalle vähän väliä. Sitten kun huusin et painu vit.tuun niin ei välittänyt van jatkoi samaa. Mua ei kiinnostanut ja olen yhä yhdessä tän uuden naisen kanssa.


    • 14+18

      Jos vähän katsoo että miten ne suhteet yleensä päättyvät, niin ehkä viisas valinta. Tosin jos selvittää että miten suhteen saa pelittämään niin tilannehan muuttuu. Miksi parisuhteet eivät toimi? Täältä löytyy tietoa asian selkeyttämiseen, kannattaa katsoa: http://www.alkuajatus.org/suomi/kirja.html

    • hupsista3

      Ihan vaan naisena sanoisin,että oleppa sitten yksin! Turhaan vaivaat naisia ja johdat harhaan. Ne on ne naapurin Killet ja Kallet,jotka siittävät naapurin Tiinan ja Tainan. Tsemppiä yksinoloon ja ikäväystymiseen.

    • Vinkki01

      Naisia on tässä maailmassa enemmän kuin miehiä, mutta silti jostain syystä nainen on se kuka voi valita kenen kanssa seurustella tai mennä sänkyyn?

      Miehet, tässä teille vinkki joka toimii melkein AINA: ÄLKÄÄ osoittako kiinnostuksensa naisiin ja kohdelkaa niitä kuin roskaa. Silloin he tulevat ihan itse teidän luokse.

      On testattu metodi ja toimii 100%!!!!

      • jetsujfiifrjiiu

        Netistä ei löydy kunnon seuraa. Siellä naiset hakevat vain vierasta isoa mulkeroa ja tuskin ykskään kunnon mies alentuu johonkin nettisurffailuun.


      • jetsujfiifrjiiu

        Netistä ei löydy kunnon seuraa. Siellä naiset hakevat vain vierasta isoa mulkeroa ja tuskin ykskään kunnon mies alentuu johonkin nettisurffailuun.


      • joo henkka
        jetsujfiifrjiiu kirjoitti:

        Netistä ei löydy kunnon seuraa. Siellä naiset hakevat vain vierasta isoa mulkeroa ja tuskin ykskään kunnon mies alentuu johonkin nettisurffailuun.

        Netistä naiset hakevat kotinsa sisustukseen sopivaa miestä, jolla on tuomisinaan pelkästään iso rahatukku ja korkeintaan hammasharja. Miehen menneisyys pyyhitään kerralla pois ja nainen alkaa kirjoittaa suhteen historiaa. Näin halpaan ei kannata mennä vaan miehen kannattaa elää omaa elämäänsä.

        Jos taas erehtyy päästämään naisen asuntoonsa, on katsottava huolella, että se ei viihdy siellä liian pitkään ja ala rakentamaan pesää. Niillä on sellainen taipumus...


    • romantikko59

      Joo, ei netti seura kiinnosta minua lainkaan. Siellä kun on niin paljon varattuja ei voi tietää varmasti onko toinen sinkku vai ei. Romantiikka on ihanaa kun sen vois kokea ihan oikeasti vaan pettymyksiäkin on kohdalle sattunut. Mut toivossa on hyvä elää kait joskus saan vielä kokea romantiikkaa.

      • sinkkumies38.

        Kyllä minun sinkkuuden voi tarkistaa ainakin helposti. Ja voin antaa mun puhelimen jolla voi soittaa ihan kenelle kaverille vaan jolta voi kysyy olenko sinkku jos ei muuten usko.


    • epävarma vanha-akka

      Vähän iäkkäämpänä naisena olen nostanut samanlaisen suojamuurin ympärilleni, sillä tarjolla ei ole ollut muita kuin eri-ikäisiä panoseuraa etsiviä uroksia. Itse taasen etsin sellaista kokonaisvaltaista pidempiaikaista suhdetta.

      Itselleni perustelen käytöstäni sillä, että pelkään jo etukäteen tulevani taas jätetyksi ja kokemuksen perusteella miehet etsivät yleensä baarista vain yhden illanjuttuja. Niinpä jo valmiiksi huonolla asenteella, yksin oluttani nauttimaan eksyneenä suusta pääse sammakoita, säikähdän jos joku vaikuttaa aidosti kiinnostuneelta ja annan aivan vääränlaisia viestejä. Jossakin taustalla pyörii aina ajatus 'se on ukkomies ja hakee vain yhden illan seuraa' tai 'se on niin nuori ja haluaa perheen ja jättää mut heti kun kuulee etten voi saada lapsia'.

      Veikkaanpa, että tuo sinun 'ei kiinnosta' tarkoittaa jotain samantapaista. Itsekin olen nyt opetellut olemaan torjumatta teitä miehiä heti ensimmäisen repliikin jälkeen iästä, ulkonäöstä ja humalatilasta riippumatta. Olen yrittänyt kuunnella ja löytää ihmisen niiden typerien iskurepliikkien ja kömpelöiden vitsien takaa.
      Edelleenkään en lähde suoraan baaritiskiltä mukaan vaikka kuinka tekisi mieli. Yritän uskaltautua ehdottamaan, josko tavattaisiin uudestaan.
      Peiliin katsominen on auttanut pääsemään tähän tilanteeseen. Joudun kuitenkin jatkuvasti taistelemaan tuon 'happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista' -asenteeni vuoksi.

    • terv.nainen83

      Ei se kahville lähteminen naisen kanssa tarkoita että sun pitää ruveta seurustelemaan sen kanssa. Oot mun mielestä aika lapsellinen, "kun Sirpa teki mulle näin, niin mäki teen sitten kaikille". Ihan pöllöä. :/
      Noh, kyllä kaikki muuttuu sitten kun yhtäkkiä rakastut, et osaa edes odottaa sitä, se tulee yllättää sut.

      • ikisinkku.

        Ei siinä ollut pelkästään kahvista kyse vaan kyllä nainen sanoi että muutakin olis mielessä.


    • mek

      Eihän niiden naisten kanssa seurustella tarvitse mutta jos saat niiltä seskiä niin on ainakin paikka missä seksin tarpeen saa tyydytettyä että silleen. Älä katkeroidu vaan käytä tilaisuus hyväsksesi niin saat niiltä naisilta hyvää seksiä mutta pidät niitä vain vakipanoina mutta älä sitä niille kerro.

    • no mulla sama ongelma mua on aina naiset pettäny mua monta kertaa ja vaikka
      mä olen aina ollut kunolinnen mies en ole ikinä pettäny ketään ja olen aina
      kunoitanu kaikkia naisia ja muita ihmisiä olen huomanut naiset aina hymyille mulle ja
      muut ihmiset muuta mä en väliltä siistä olenka tai jos mua tuijotetaan helsingisä ja
      olen huomanu että kun on ollut sinkkua 5 vuota jo ja että kun on paljon ystäviä siistä on iso apu kun ysätävä ymmärtään toista ihmistä ja ystävä ovat tärkeiä elämässä että osa jakaan hyvä asia huonot ja jaksa kunella muita eikä aina itseän aina elämässä tule riitoja ja erimieliysksiä ja mutta riidaa ja eri mielisyyksiet pitäisi aina selvitään puhumalla ihan normallisti ja rauhaliset ja eikä te niin että alka huuta toiselle ihmiselle tai lyö toista se väärin aina pitä osta yritän keskustella rauhaliseti anta anteksi toiselle jos toinen ei osa anta anteksi jos on pettäny toista ja että jos toinen ei ollut rehelinen toista kohta pitä osta anta itselle uuden mahdolisuus ja aika itselle kyllä oikea tule siten kun aika näytä mutta etsimällä se ei tule ja erilaisuus pitää hyväksyä kaikki ihmiset pitä olla sama arvoissa ja jos halua löytään uuden naiset osa olla ystävälinen ja kohtelisa osata kehua naista pitä olla rohkea sanoa oma tunte jos sydän alka tykytä luja vaikka olisi vaike sanoa naiselle että haluasitko mennä kahville se ei ole aina helpoa sanoa jos näke kauni naisen mutta ei saa olla ilkeä muille ihmisile.

      • jghkjl.k-ölÄÄ*

        Olen huomannut, että miehet ovat sokeita naisten suhteen yhtälailla kun naiset miesten. Uskollista ja kunnollista suhdetta etsivät eivät tunnista vastakkaisesta sukupuolesta sitä oikeanlaista tyyppiä vaan ihastuvat ja etsiytyvät kuin eksyneet juuri vääränlaiseen seuraan.


    • Shark Mac

      Hei älä katkeroidu! Noinhan se kuuluukin mennä! Nyt kun sinulla on jo ikää ja kokemusta ja ehkäpä jopa tuloja niin kappas vaan: nyt ne kolmenkympin ylittäneet naiset alkavat kiinnostua, kun on ensin parhaat vuodet oltu moottoripyörän selässä tai rokkarin panopatjana.

      Mikset edes seksiä ottaisi? Anna naisten ymmärtää mutta älä ymmärrä antaa (parisuhdetta) eli siis tee kuten naisetkin tekevät.

      Ymmärrän tuon MGTOW (men going their own way) -ajattelun tapauksissa, joissa naiset ei kiinnostu vielä 40v hujakoillakaan. Tietenkin miehen pitää keskittyä muihin juttuihin. Älä vaan mene parisuhteeseen hukkaamaan draiviasi ja energiaasi. Liika seksikin pitää miehen velttona.

      Paras tapa näpäyttää naisille takaisin ei suinkaan ole tehdä itsestään sosiaalista idioottia ja alentua naisten tasolle haistatellen. Paras tapa näpäyttää on harrastaa naisen kanssa seksiä ja jos jotain seurustelun tynkää tulee, niin häipyä hitaasti ja epämääräisesti naisen elämästä laittamatta kuitenkaan virallisesti poikki. Ja reaktiot ovat aivan mahtavaa viihdettä.

    • etsillaitaas

      Elämähän on helpompaa kun elää yksin!! Tekee mitä lystää ja milloin lystää.

      • etsillaitaas

        Tosin melko kallista elämää elää yksin....mutta on se hintansa väärti!!!!


      • KetunVitkale
        etsillaitaas kirjoitti:

        Tosin melko kallista elämää elää yksin....mutta on se hintansa väärti!!!!

        Miten niin kallista??? Olen elänyt lähes koko kolkyt vuotisen elämäni yksin mitä nyt seurustelen sillointällöin kuukauden tai muutaman kunnes yleensä aina nainen jättää. No eniveis olen elättänyt itseni, maksanut laskuni, maksanut uuden autoni suoraan käteisellä ja tänään kuittasin puolet asuntoni lainasta. Menin vain pankkiin shortseissa ja sanoin että olis asuntolaina asiaa. Sain odotella kuumassa pankissa puolituntia ennenkun parikin virkailijaa hätääntyi ja kävi sanomassa väliin että "marjatalla" ei mene enää kauaa. No "marjatta" pyysi lopulta huoneeseen ja sanoi että "asuntoa olet suunnitellut" Johon vastasin vaan että "juu maksan puolet pois" (useampi kymppitonni euroja) Olikin "marjatta" hieman punaisena sen jälkeen:) Joten miten niin yksin elämä on kallista? Ja olen ihan perus duunari mutta säästelijäs viisas elämä, sijoitukset yms palkitsee lopulta mielestäni paremmin kun se että joku tulee mässäilemään mun keräämillä hedelmillä!


    • miehen libido

      http://areena.yle.fi/tv/1916762


      Kannattaa ottaa oppia vanhemmilta miehiltä !


      Outo et ole ,jollei seurustelu kiinnosta .

      Miksi etsit seuraa naisista .jotka antoivat sinulle aikoinaan lemput ?
      Sanot vain heille ,ettei seurustelu enää kiinnosta .

      Ilman muuta etsit seurustelukumppaneita sinua kiinnostavista naisista.
      Mutta heistä joista olet itse kiinnostunut ja ovat sinulle uusia tuttavuuksia.

      Ikävä vain tuo sinun tylyytesi .Ei vaikuta naisiin kuin hetken verran .

      Taasen sinuun läpi elämäsi ajan,kunnes ajatusksesi naisia kohtaan muuttuvat.

      Tunteena joudut kantamaan tylyyttäsi jatkuvasti mukanasi .

    • taas huijattu7

      Miehet yhtälailla ovat hankalia, itse sen olen huomannut. Hakevat vaan useaa naista ja jopa samalla kertaa.
      Itse annoin kenkää, tälläiselle luuserille. Oli varattu, vaikka muuta väitti ja muitakin naisia.

      • ui9i9i

        Pelimiehet on eri asia kuin tavis miehet. Pelimiehhet pääsee juttelee naisille koska niiden ulkonäkö on hyvä.


    • mirrrous

      ei kiinnosta enää miehet.. niillä on mielessä vain seksi.. luulevat että naiset on panopuita

    • Goes around comes...

      Ompahan viestiketjussa monenmoista vuodatusta ;)

      Eikös jokainen ole vastuussa vain omasta käyttätymisestään? Jos joku toinen käyttätyy huonosti niin miksi se pitäisi ottaa henkilökohtaisesti - eikö silloin käytös kerro ennemminkin sen toisen ongelmista?

      Liekö netin ansiosta/syystä ihmisten on paljon helpompaa anonyyminä länkyttää ja tietoisesti pyrkiä pahoittamaan toisten mieltä. Harvemmin olen kuitenkaan todella epäasialliseen käyttäytymiseen livenä törmännyt. Ja jos joskus on näin ollutkin niin tarviiko siitä mieltään pahoittaa tai hernettä nennään vetää? Eikö voisi vain tyynesti todeta että pidä tuo asenne, se vie sinut varmasti minne haluat - tai jotain vastaavaa ja poistua paikalta?

      Jos ihminen päättää kyynistyä se on tietysti hänen valintansa, mutta turha sitä on tulla sitten toisille valittamaan. Ihminen tuskin koskaan rakkauteen pettyy - vain virheellisiin käsityksiinsä sitä ja odotuksiinsa.

      Kaikessa muussakin, kuten ihmissuhteissa sanoisin kokemuksellani että niin että sitä saa mitä tilaa :)

    • Vietnamilainen vaimo

      Noita on tullut vastaan. Nimittäin ihan asiallisia miehiä joilla on ulkonäkö, pääkoppa ja talous kunnossa mutta jotka ovat vaan poikamiehiä. Yleensä näille miehille on yhteistä se, että he ovat saaneet naisilta niin monta kertaa nenilleen, että he ovat päättäneet elää yksin. Ja näyttää olevan niin, että kolme katastrofia riittää.

      Näille miehille olisin sanomassa ihan samaa: ei suomalaisiin naisiin kannata tuhlata energiaa, varsinkaan kun nämä miehet yleensä antavat kaikkensa parisuhteen eteen. Naiset osaa kyllä viedä miehen itsetunnon kun eron hetki tulee niin, että miksi mennä siihen kuvioon enää.

      Itsellä vähän sama juttu. Naisia pyöri ympärillä kiusaksi asti joita tosin panin joka reikään (ne suostuu siihen kun ne haluaa sitoutua) mutta en vahingossakaan mennyt sen pidemmälle kun se olisi nimittäin ollut se kolmas kerta. Sitten aloin etsiä netistä aasialaisia. Se oli tietoinen päätös: Ne naiset laittaa perheen edun kaiken muun edelle eikä ne eroa koskaan. Nyt on kaksi penskaa ja elämän nautintavaihe alkanut muutenkin.

    • ei ole vitsi

      Ei ole outoa jos ei tykkää suomalaisista pissis naisista jolle ulkonäkö ja raha merkkaa kaikkea. Kävin ulkomailla portugalissa ja saksassa, niin siellä naisille voi jutella helposti mut suomi naiset näyttää lähinnä vihaisilta kun niille menee juttelee jos mies ei ole komea.

      • musta lammas.

        Mua ainakin vit.uttaa kun kaikki ympärilläni seurustelee, niillä on perheet ja lapset sukulaisia myöten mut mulla ei ole ketään. Ei sukulaiset soittele, ei kaverit soittele eikä tule käymään. Olen ihan turha mies jolla ei ole mitään arvoa. Vaikka sitä olis kuinka ystävällinen ja asiallinen naisia kohtaa niin pakit tulee koska en ole sen unelmien poikamiehen näköinen hurmuri.

        Vähän yliapainoa ja lyhyys niin johan en ole kiinnostava. Joku tutkimuskin oli et naiset kiinnostuu vain 180 cm miehistä nykyään joten tälläsellä 166 cm miehellä ei ole jakoa. Tuol treffi puolellakin on melkein jokaisella naisella 170 cm pituus vaatimus miehelle. Tunnen itseni mitättömäksi ihmiseksi. Ei ole edes nais ystäviä kuin yksi. Tai ei se ole ystävä kun en nää sitä koskaan, se on vain nimi puhelimessa. olen suvun musta lammas joka ei ikinä saa kumppaniksi naista.

        Jopa kaverit, veli ja äiti ja isä jotka juopottelee usein niin niillä on aina naisia riittänyt. Kyllä naiset rakastuu aina juopooihin. Olen sen omin silmin nähnyt monesti viimeisen 10 vuoden aikana. Itse yritän käydä vaikka salilla baarin sijasta mut ei tälläsestä kiinnostuta jolla on muukin harrastus kuin juopottelu.


      • plösö.
        musta lammas. kirjoitti:

        Mua ainakin vit.uttaa kun kaikki ympärilläni seurustelee, niillä on perheet ja lapset sukulaisia myöten mut mulla ei ole ketään. Ei sukulaiset soittele, ei kaverit soittele eikä tule käymään. Olen ihan turha mies jolla ei ole mitään arvoa. Vaikka sitä olis kuinka ystävällinen ja asiallinen naisia kohtaa niin pakit tulee koska en ole sen unelmien poikamiehen näköinen hurmuri.

        Vähän yliapainoa ja lyhyys niin johan en ole kiinnostava. Joku tutkimuskin oli et naiset kiinnostuu vain 180 cm miehistä nykyään joten tälläsellä 166 cm miehellä ei ole jakoa. Tuol treffi puolellakin on melkein jokaisella naisella 170 cm pituus vaatimus miehelle. Tunnen itseni mitättömäksi ihmiseksi. Ei ole edes nais ystäviä kuin yksi. Tai ei se ole ystävä kun en nää sitä koskaan, se on vain nimi puhelimessa. olen suvun musta lammas joka ei ikinä saa kumppaniksi naista.

        Jopa kaverit, veli ja äiti ja isä jotka juopottelee usein niin niillä on aina naisia riittänyt. Kyllä naiset rakastuu aina juopooihin. Olen sen omin silmin nähnyt monesti viimeisen 10 vuoden aikana. Itse yritän käydä vaikka salilla baarin sijasta mut ei tälläsestä kiinnostuta jolla on muukin harrastus kuin juopottelu.

        Nainen saa aina miehen vaikka rumakin nainen olisi jos vain haluaa.


    • S.U.

      Ei siinä ole mitään outoa, jos ei enää kiinnosta seurustella oltuaan tarpeeksi kauan sinkkuna. Ihminen erakoituu ja "menee kuoreensa".

      Itse olen 35v mies, naisten suhteen täysin kokematon.
      Minä kyllä haluaisin löytää naisen, mutta en vain käsitä, kuinka naista lähestytään. Vaikka tulen hyvin juttuun tuttavapiirini naisten kanssa, ei se juttu ole koskaan edennyt siitä juttelusta mihinkään. Annan itsestäni kait niin tylsän kuvan.

      Yksikään nainen ei ole IKINÄ tehnyt minkäänlaista elettä, että haluaisi tutustua minuun paremmin.

      Tosiasia on, että jos ei omaa laajaa kaveripiiriä ja baareissa ravaaminen ei kiinnosta, niin on todella vaikeaa edes tavata ketään sinkkunaista. Ainakaan enää tässä minun iässäni, jos en sitten katsele itseäni reilusti nuorempia.

      Eniten ottaa päähän, kun parisuhteessa olevat naiset, jotka tuntevat minut paremmin, toteavat, että "sinähän nyt saisit kenet vain" tai "kyllä sinulla olisi ottajia". Tuollaiset kommentit oikeasti syövät miestä, joka ei ole koskaan päässyt edes treffeille.

      Uskon ja toivon, että löytäisin vielä naisen ja saisin perheen, mutta pitää myöntää, että se on aika epätodennäköistä.

      • fkasdjhfkasdjhfkvnb

        "Eniten ottaa päähän, kun parisuhteessa olevat naiset, jotka tuntevat minut paremmin, toteavat, että "sinähän nyt saisit kenet vain" tai "kyllä sinulla olisi ottajia". Tuollaiset kommentit oikeasti syövät miestä, joka ei ole koskaan päässyt edes treffeille."

        Edellinen tuntuu olevan osa naisten luonnetta. Heistä tuntuu olevan jotenkin tavattoman henkisesti tyydyttävää, kun joku "ihan kiva" mies on naisetta.

        Ei sinun kannata moista kuunnella. Minun kohdallani vastaava lätinä loppui lyhyeen, kun totesin haittojen ja vaivojen olevan iloa ja hyötyä olennaisesti suurempien. Nämä naiset ottivat tämän jotenkin henkilökohtaisesti (tietenkin) ja siitä on seurannut pienta haittaa. Tosin tämä haitta on pienempi, kuin "kommentit oikeasti syövät miestä"-mallinen haitta.


      • melancholiaman
        fkasdjhfkasdjhfkvnb kirjoitti:

        "Eniten ottaa päähän, kun parisuhteessa olevat naiset, jotka tuntevat minut paremmin, toteavat, että "sinähän nyt saisit kenet vain" tai "kyllä sinulla olisi ottajia". Tuollaiset kommentit oikeasti syövät miestä, joka ei ole koskaan päässyt edes treffeille."

        Edellinen tuntuu olevan osa naisten luonnetta. Heistä tuntuu olevan jotenkin tavattoman henkisesti tyydyttävää, kun joku "ihan kiva" mies on naisetta.

        Ei sinun kannata moista kuunnella. Minun kohdallani vastaava lätinä loppui lyhyeen, kun totesin haittojen ja vaivojen olevan iloa ja hyötyä olennaisesti suurempien. Nämä naiset ottivat tämän jotenkin henkilökohtaisesti (tietenkin) ja siitä on seurannut pienta haittaa. Tosin tämä haitta on pienempi, kuin "kommentit oikeasti syövät miestä"-mallinen haitta.

        Joo, no naiset ei ymmärräkään yksinäisen miehen elämää. Musiikkiakin on tehty pääasiassa miesten taholta ihan tästä samaisesta asiasta. Naiset eivät ole samanlaisia realisteja kuin miehet, mikä kai ainakin osittain johtuu siitä, että naisilla on se hoivavietti, joka panee ne näkemään asiat liian ruusuisesti. Varsinkin kauniit ja helpon elämän eläneet naiset on ihan sietämättömiä otuksia. Ei ne ymmärrä reaalimaailmaa olenkaan. Psykologiset defenssit toimii vähän liiankin hyvin ja kaikki on niin ihanaa ja kaunista. Kuvittelevat vielä, että kaikilla muillakin on ihanaa ja kaunista. Jauhavat elämästä muutenkin ihan täyttä shaissee. Tämä maailma ei kuitenkaan ole ihan paratiisi ja ihmiset eivät ole vielä ainakaan enkeleitä. Enemmän ne piruja muistuttaa. No, onhan sitä mukaviakin ihmisiä, mutta ne taitaa olla aina vähän yksin, koska muut ihmiset ei oikein osaa suhtautua heihin kuin vähätellen ja teeskennellen juuri tuollaista: "Sullahan on kaikki hyvin ja oot ihan kiva, joku kyllä löytyy sullekin!" shaissee.

        Fiksut, herkät ja henkisemmän ihmiset kun jää tän kaiken hömpän ja pinnallisuuden jalkoihin. Ehkä heidän osansa on sitten vaan olla sellasia "Jeesuksia" jotka ei oikein sovi mihinkään joukkoon? :(


      • kiltti mies.

        Joo, olen samaa mieltä. Ulkonäkö ratkaisee onko joku kiinostava.


      • Henkisellä polulla
        melancholiaman kirjoitti:

        Joo, no naiset ei ymmärräkään yksinäisen miehen elämää. Musiikkiakin on tehty pääasiassa miesten taholta ihan tästä samaisesta asiasta. Naiset eivät ole samanlaisia realisteja kuin miehet, mikä kai ainakin osittain johtuu siitä, että naisilla on se hoivavietti, joka panee ne näkemään asiat liian ruusuisesti. Varsinkin kauniit ja helpon elämän eläneet naiset on ihan sietämättömiä otuksia. Ei ne ymmärrä reaalimaailmaa olenkaan. Psykologiset defenssit toimii vähän liiankin hyvin ja kaikki on niin ihanaa ja kaunista. Kuvittelevat vielä, että kaikilla muillakin on ihanaa ja kaunista. Jauhavat elämästä muutenkin ihan täyttä shaissee. Tämä maailma ei kuitenkaan ole ihan paratiisi ja ihmiset eivät ole vielä ainakaan enkeleitä. Enemmän ne piruja muistuttaa. No, onhan sitä mukaviakin ihmisiä, mutta ne taitaa olla aina vähän yksin, koska muut ihmiset ei oikein osaa suhtautua heihin kuin vähätellen ja teeskennellen juuri tuollaista: "Sullahan on kaikki hyvin ja oot ihan kiva, joku kyllä löytyy sullekin!" shaissee.

        Fiksut, herkät ja henkisemmän ihmiset kun jää tän kaiken hömpän ja pinnallisuuden jalkoihin. Ehkä heidän osansa on sitten vaan olla sellasia "Jeesuksia" jotka ei oikein sovi mihinkään joukkoon? :(

        Aidosti hengellinen mies (tai nainen) viis veisaa moisista höpinöistä! Itseasiassa se on hyvä testi omalle henkisyyden asteelle: jos muiden ihmisten mielipiteet ja sanomiset satuttavat, et ole lähellekään niin henkinen kuin kuvittelet olevasi. Vaikka näin olisi, ei se mitään, koska se on vain merkki siitä että kehittymisen varaa on vielä vaikka kuinka!


      • melankoliisesti
        Henkisellä polulla kirjoitti:

        Aidosti hengellinen mies (tai nainen) viis veisaa moisista höpinöistä! Itseasiassa se on hyvä testi omalle henkisyyden asteelle: jos muiden ihmisten mielipiteet ja sanomiset satuttavat, et ole lähellekään niin henkinen kuin kuvittelet olevasi. Vaikka näin olisi, ei se mitään, koska se on vain merkki siitä että kehittymisen varaa on vielä vaikka kuinka!

        Jep! Aidosti henkinen mies tai nainen on kuin Jeesus tai Äiti Teresa ja jättää vastakkaisen sukupuolen kokonaan pois elämästään.

        Eikä muiden mielipiteillä olekaan sinänsä mitään merkitystä, ellei se sitten estä sinua elämästä rauhassa omaa elämääsi. Pashaakin saavat sinusta selkäsi takana jauhaa, jos muuten antavat olla rauhassa. Tosin kukaan ei ole kuitenkaan mikään jumala, joka on täysin immuuni ihmisten jutuille ja teoille. Ihminen tarvitsee kuitenkin toista ihmistä ja vain kaikkein vahvimmat meistä säilyttävät mielenrauhansa eläessään täysin erillään muista ihmisistä..

        Mielummin yhden viisaan kunnioitus kun miljoonan typeryksen ihailu!

        Eikä todellakaan pidä koskaan luulla olevansa valmis! Ja onneksi sitä kehittymistä täällä riittää aika pitkäksi aikaa. Oliskin aika outoa olla täysin täydellinen kaikessa. Ehkä siihen kuitenkin kannattaa pyrkiä, mikä on kyllä hieman paradoksaalista.

        Ja pitää muistaa sekin vielä, että viisaan tulee aina ottaa vastaan kritiikkiä tullakseen vieläkin viisaammaksi. Hölmökin saattaa olla joskus oikeassa!


    • Susi eikä rakkikoira

      Toisten tähteet ei kiinnosta!

    • ruususen kuvatus

      Eipä taida tämä tilanne olla kovin outo monelle naisellekaan... liikaa pettymyksiä ja pikkuhiljaa murenee usko siihen että voisi löytää kanssakulkijoistaan jotain onnellista ja pysyvää.

      Mikä lienee on yhteiskunnassamme vialla? Ympärilleen kun katselee vaikuttaa siltä että yhä harvempi on onnellinen saatikka tyytyväinen elämäänsä. Turha on varmaan ihmetellä myöskään nuorten pahoinvointia ja itsemurhatilastoja.

      Tietysti jokainen on vastuussa omasta onnellisuudestaan, joten jos ihmissuhteista ei kaikuja saa niin on kai sitten keskityttävä harrastuksiin tai muihin itselle iloa tuottaviin asioihin...

      Erilaisilla treffipalstoilla on hyvin monenlaista sakkia. Se mikä eniten mietityttää on varattujen miesten (varmasti myös naisten) salasuhteen/ seksiseuran etsimiset. Miksei se oma riitä? Miksi tuntuu ettei nykyään ihmisille riitä mikään? Millainen pohja suhteella on jos se perustuu valheelle? Minä en ainakaan sellaista miestä itselleni halua jonka taustalta löytyy pettämistä. Pitkässä suhteessa olen minäkin elänyt 2 kertaa enkä ikinä ole pettänyt (tilaisuuksista ei ole ollut pulaa) ja tämän pyrin pitämään jatkossakin, jos ja kun enää parisuhteeseen lähden. Toki se toiveissa on, mutta elämässä pärjää ilmankin. Ei sitä mihinkään puolittaiseen kannata edes lähteä. Jos joku ihminen on elämään tarkoitettu tulemaan niin kai se sitten ilmestyy kun aika on sopiva - tuskin väkisin etsimällä löytyy... tai näin ainakin ajattelen.

      On varmasti ikävä olla jos on kyynistynyt ihmisiin... eikö kuitenkin kannattaisi pyrkiä ajattelemaan että jokainen on oma yksilönsä ja mitään ei voi silloin yleistää? Jokainen ihminen on omanlaisensa... Kai sitten loppujen lopuksi on kiinni myös siitä mitä haluaa ja toivoo, mistä unelmoi... Yksi tuttava tuossa mainitsi lähettäneensä viimeisen 2 vuoden aikana eri puolille Suomea yli 500 työhakemusta eikä yksikään tärpännyt. Hän työllistyi n puoli vuotta sitten ja kokee olevansa elämänsä parhaassa työpaikassa. Näin se menee myös ihmissuhteissa, joten ei kun uutta "hakemusta" vaan vireille :)

      • Sandisk1

        "Mikä lienee on yhteiskunnassamme vialla? Ympärilleen kun katselee vaikuttaa siltä että yhä harvempi on onnellinen saatikka tyytyväinen elämäänsä. Turha on varmaan ihmetellä myöskään nuorten pahoinvointia ja itsemurhatilastoja."

        Se on sukupuoliroolien särkyminen joka moisen sotkun on aiheuttanut. Sama juttu on tapahtunut ulkomailla, luultiin että tasa-arvo yhdistäisi ihmiset. Mutta niin ei tapahdukaan koska miehet ja naiset ovat niin erilaisia.


      • melankoliamies
        Sandisk1 kirjoitti:

        "Mikä lienee on yhteiskunnassamme vialla? Ympärilleen kun katselee vaikuttaa siltä että yhä harvempi on onnellinen saatikka tyytyväinen elämäänsä. Turha on varmaan ihmetellä myöskään nuorten pahoinvointia ja itsemurhatilastoja."

        Se on sukupuoliroolien särkyminen joka moisen sotkun on aiheuttanut. Sama juttu on tapahtunut ulkomailla, luultiin että tasa-arvo yhdistäisi ihmiset. Mutta niin ei tapahdukaan koska miehet ja naiset ovat niin erilaisia.

        Aivan, ihmisen pitää tietää paikkansa yhteiskunnassa, koska muuten se on vähän hukassa itsensä ja kaikkien muidenkin kanssa. On miehen rooli ja naisen rooli ja niin sen pitääkin olla. Tottakai poikkeuksiakin sallitaan, mutta nyt niistä on tullut enemmänkin sääntö. Ihmiset on muka yksilöllisiä ja kaikki on kuitenkin samalla tavalla yksilöllisiä eli oikeasti pelkkiä laumasieluja.

        Poikkeappa tästä niin saat tuntea vaikka minkälaista kohtelua. Keskinkertaisuus on ainoa mitä tässäkin yhteiskunnassa hyväksytään ja suvaitaan. Kaikki siitä poikkeava yritetään latistaa ja asettaa naurunalaiseksi! Ihmiset on aika kuspäitä, etten sanoisi. Näin se vaan kuitenkin täällä menee.

        No, ehkä jonain päivänä jokaisella on se "oma tyyli ja juttu" Silloin ei enää mennä lauman mukana idioottina. Toivotaan näin...


      • kiltti mies.

        Entäs jos sanon olevani sinkku ja ihan mukava mies. Tuskin kukaan kiinnostuu siltin kun näkee kuvan. Pelimiehillä on varaa valehdella koska komeat saavat aina naisia, niitä ei haittaa jos yks jättää kun seuraava on jo jonossa. Sinkkuuteni voin helposti todistaa mut ei se naisia kiinnosta kun ne juokse niiden pelimiesten perässä.


    • wo-man

      ymmärrän kyllä jos ei halua seurustella ja on pettynyt rakkaudessa mut miksi olla ilkeä täysin tuntemattomille? on vähän eri olla naisten vihaaja kun onnellinen yksin.

      • atm.

        Onhan naisetkin ilkeitä tuntemattomille miehille. Samalla mitalla takas vaan. itse olen kuullut kaikenlaista naisten suusta joten naisten on turha valittaa mitään.


    • Tuo on niin totta, et se syö miestä kun saa näitä kommentteja pitkään parisuhteessa olleilta naisilta, että eihän sulla ongelmaa ole, kun nyt vaan otat ja isket siitä jonkun naisen, kyllä sulle naisia on, eihän sulla muuta ole kun valita ja ottaa vaan siitä joku nainen. Mitenkä otat? Mitenkä isket? Fyysisesti osaan ja kykenen vetämään turpiin, mutta en oikein usko naisten sitä tarkoittavan. Sitä kun ovat itse olleet siinä asemassa aina, että ovat päässeet valitsemaan sen parhaan ehdokkaan lukuisien kandidaattien joukosta, niin ei niillä "ihan" ole selvillä ne realiteetit, joiden kanssa itse joutuu elämään. Ja kyllä, hyvin voi samaistua myös noihin kommentteihin, missä ihmiset on löytäny ittensä enemmän tai vähemmän keskeltä yksinäisyyttä, kun seurustelevat, kotia ja perhettä perustavat kaverit ovat vetäytyneet enemmän tai vähemmän omaan kuoreensa. Tietysti mikäs siinä sen oman sydänkäpysen kanssa on perustaa ja rakentaa omaa kotia, kahestaan.

      • 7+8

        Toisaalta naiset myös herkemmin huomaa nämä jutut, kannattaa seuraavan kerran kun kommenttia tulee vaikka kysyä että kukas sitten muka olisi kiinnostunut?

        Tietysti ihan mahdollista sekin ettei ketään oikeasti kiinnosta ja yrittävät vaan tsempata ja "piristää" kaveria.


      • melankoliamies

        Kaiken huippu oli se kun keväällä kävin soveltuvuustestissä ja juttelin sen kuuskymppisen psykologiukon kanssa. Kerroin eronneeni ja se sano, että sitten vaan hankit uuden tilalle. Mä siinä aattelin, että onko toi ukko idiootti? Naisia niin kun "hankitaan" kuin joitain esineitä kirpparilta? On se aika halpaa esineellistämistä.

        Onko nää ihmiset todellakin näin elämästä vieraantuneita idiootteja?

        Taitaa olla kun näissä opistopiireissä viihtyvät elää ihan omassa norsunluutornissaan, missä kaikki on niin helppoa, mukavaa ja yksinkertaista!

        Persiistä, sanon minä!


    • pitpaut

      Aivan samaa mieltä aloittajan kanssa, kyyniseksi sitä tulee, ja maku pois parisuhteista. Ei ole syytä enää pohtia koko kysymystä, ja ei sellaista ole että johonkin voisi luottaa enää.

    • Pirsssi

      Johan on poika puusta pudonnut. Noinko sitä kohdellaan toisia ihmisiä? Seurustellessa voi kasvaa ihmisenä. Oppia käyttäytymään paremmin. Harmi, että olet jäänyt ja aiot jäädä tuolle tasolle.

      • fkasdjhfkasdjhfkvnb

        Jaa, eiköhän aloittaja hieman vihjaa laskeutuneensa tavanomaisen suomalaisnaisen tasolle.

        Hyvänä esimerkkinä voisit aloittaa hyvän käyttäytymisen opettelun. Tai edes opetella trollailemaan paremmin...


    • Jukka K.

      Ei siinä ole mielestäni mitään outoa ettei seurustelu kiinnosta. Olen -83 syntynyt mies, ja joskus innokkaana teinipoikana toki kiinnosti nuo asiat, mutta jo kun 20v oli ylitetty, alkoi mielenkiinto hiipua. Ei vain kiinnostanut. Tuossa 2011 sitten koitin tyhmänä "väkisin" kiinnostuttaa itseni seurusteluasioista. En osaa mitään järkevää selitystä tuohon silloiseen ideaani antaa, ehkä se oli jokin hetken mielijohde, halu kokeilla jotain ihan uutta.. en tiedä, niin nyt kuitenkin tein. Täältä suomi24 foorumin chatista sitten tapasin kiinnostavan tuntuisen naisen. Noh, nainen oli kuitenkin pahasti mieleltään järkkynyt ja muutenkin tuo muutaman kuukauden kestänyt jonkinlainen tuttavuussuhteemme oli yhtä riitelyä ja sopimista. tuo kokemus oli itselleni näin jälkeenpäin ajateltuna ainoastaan hyvä, sillä se lopullisesti sai minut hyväksymään asian, että en kertakaikkiaan vain ole ns. seurusteluihminen. On mukavaa kun on kavereita ja välillä on mukava olla yksikseenkin, mutta ei seurustelu vain ole kaikkien juttu. Käyn töissä ja opiskelen samaan aikaan nykyään, enkä kyllä itseäni ainakaan siksi miellä omituiseksi ettei minulla ole parisuhdetta. Jos joku muu taas pitää tätä omituisena, niin ei se minulta ole pois. Elämäni on balanssissa ja olen onnellinen näin.
      Tsemppiä muillekin sinkkuudessa viihtyville! :)

    • 51924
    • i m ugly

      Kun ei kelpaa niin ei kelpaa. Rumaksi olen syntynyt ja rumaa miestä naiset ei halua.

      • Tottahan se on

        Rumakin kelpaa jos on rahaa ja omaisuutta.


    • rööri sahuri

      Tuohan nyt on aivan normaali reaktio, kun aina on saanut osakseen
      kaikenlaista ilkeilyä alusta alkaen, kyynistyy ja katkeroituu alkaen
      antamaan samalla mitalla takaisin, mielellään vielä hutkii itse ensin.
      Että etpähän paskha akka tule toista kertaa naamaas aukomaan, muistat
      kuiten seuraavalla kerralla mitä tuleman pitää.

      Ei kaikkia kannata edes kohdella mitenkään hyvin, ei nekään kohtele sinua.
      Tässä ketjussa oli hyviä tapoja, miten kaikille huonosti käyttäytyville
      akoille kannattaa maksaa potut pottuina.
      Tämä erityisesti joka reikään panija, siinä oli takaisin maksamisen meininkiä
      parhaimmillaan, nuulas joka reijän ja sitten lemppas.
      Ai kun olis itsekkin oppinut tuommoisen asenteen aikanaan ja toteuttanut
      sitten joka pas.ka akalle.

    • Roope Pottu

      Huonosti käyttäytyvä mies on ansainnut pottuilevan akan .

      Pitääkö sitä kaivaa väkisin verta nekusta .

      • Mies hautojen takaa

        Käyttäytypä hyvin,tai huonosti,aina olet vikapää ja uutta etitään.


    • en kaipaa enää

      melankoliamies, näin se usein on, kuuskymppinen mies pitää naista esineenä..

    • tuttu tunne. viimeisimmän suhteen jälkeen ei oo enää kiinnostanut mikkää muu ku pleikkari bo2 ja assasins creed

    • näin mä teen aina

      Naisiin ei kannata sekaantua. Tulee kuitenkin petetyksi ja jätetyksi. Yhden yön panot on kivoja kun niissä on selvät pelisäännöt joten petetyksi ei voi tulla.

    • Oulusta moi

      Olet hyvin outu.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1522
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1329
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1172
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1129
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      30
      955
    6. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      795
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      55
      720
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      646
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      181
      627
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      624
    Aihe