Leipomo huijaa ruisleivän määrällä törkeästi!
Punnitkaa aina niiden tuotteet ennekuin teette ostopäätöstä.
Paikallisleipomo Hanki ky markkinoi täysin virheellisin pakkaus- ja määrämerkinnöin olevaa ruisleipää.
Pakkausmerkinnöissä väitetään olevan n. 20 % enemmän painoa kuin siinä todellisuudessa on.
Ainakin kesän 2012 alkaen Kuhmoisten osuuskauppa missä leipää on vähittäismyynnissä on ollut tiedon asiasta.
Hankin leripomo Kuhmoinen
9
3353
Vastaukset
- kuluttajan asialla
Olen verrannut ruokalaeipien painoa. Esim. Fafer Oululaisen jälkkärissä on reippaasti luvattua enemmän painoa.
Unohtakaamme huijjari leipomot. Hanki.- antaas kahtuu
Olen verrannut eri valmistajien ruokaleipien painoa. Esim. Fazer Oululaisen jälkkärissä on reippaasti luvattua enemmän painoa.
Unohtakaamme huijjari leipomot. Hanki.
Ilmeisesti hintamerkintäsäännöt ei koske paikkakuntalaisia meillä Kuhmoisissa. - sankaritoimintaa
antaas kahtuu kirjoitti:
Olen verrannut eri valmistajien ruokaleipien painoa. Esim. Fazer Oululaisen jälkkärissä on reippaasti luvattua enemmän painoa.
Unohtakaamme huijjari leipomot. Hanki.
Ilmeisesti hintamerkintäsäännöt ei koske paikkakuntalaisia meillä Kuhmoisissa.Komeaa huudella puskasta. Mahtaisitko itse tykätä.
On se hyvä, että Kuhmoisissakin syntyy tuota mielipidettä. - kuluttajan asialla
sankaritoimintaa kirjoitti:
Komeaa huudella puskasta. Mahtaisitko itse tykätä.
On se hyvä, että Kuhmoisissakin syntyy tuota mielipidettä.Kyllä se siellä synnytettiin ja viranomaisten puututtua saatiin asia kuntoon.
Olkaa vaan hyvä "leipuri" tai muu mielisteijä.
Terveisin:Totuudenpuhuja ja oikeudenmukaisen markkinoinnin valvoja.
Olkaa hyvä vaan.
- Anonyymi
Olin kyseisellä leipomolla juuri töissä ja voin kertoa sinun puhuvan täyttä paskaa. Samat rehelliset omistajat olleet siellä jo 16 vuotta.
- Anonyymi
Ostin Leipomo Hankin puolen kilon limpun ja kun
pääsin kotiin niin punnitsin sen, ja se ei painanut kuin 500g,
olin todella vihainen ja pettynyt. - Anonyymi
Kaikki heidän tuotteet ovat aivan alaarvoisia. Ei makua, saati ulkonäköä. (Murenee ja haisee vahalle jo uutuuttaan) Ammattitaidottomuus paistaa vahvasti läpi.
- Anonyymi
Onkohan kyseinen leipomo vielä toiminnassa? Tuotteita ei ole löytynyt enää kaupasta.
- Anonyymi
Kerran yritin ottaa yhteyttä ko yritykseen soittamalla ja sähköpostilla kumpaankaan ei vastattu.??? Huijareita taitaa olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984