Miten on?
Voiko tosi ujo tupakoimaton ja täysin raitis mies löytää naista?
21
644
Vastaukset
- Ei voi
Ihsn turha elätellä mitään toiveita
- vähintään
Vähintään pitää vetää yks kori kaljaa ja kartonki röökiä päivässä että naiset voi mahdollisesti kiinnostua.
- random-atm
On se mahdollista, jos oot isomunainen höylääjä ja paljon rahaa.
- .......
Ei ole, ei naiset tule sitä munaa koskaan näkemään, joten eivät tiedä sen koosta mitään. Pankki-tilikin kokokin jää salaisuudeksi, sillä naiset eivät koskaan lähesty miehiä. (Ujo mies ei myöskään lähesty naisia.)
- Neuvorouva
Tietenkin voi. Kerrot heti aluksi millainen olet. Kyllä sinulle ottajia löytyy yllin kyllin. Itse olen kaltaisesi kanssa ollut jo15v aviossa.
Ja ennen nykyistä miestäsi olet nussituttanut itseäsi vähintään 15 ähkijällä, nykyisen miehesi runkatessa kotonaan.
- mies32
Mikä ihmeen aluksi? Ymmärrätkö, että ei tule mitään alkua jos mies on tosi ujo?
- kiltti mies.
Rouva ei tiedä mitään. Ei voi. Kaikki vetää röökiä ja naiset tykkää miehistä jotka juovat. Miksi muuten kaikilla juopoilla on naisia? Et ole sosiaalinen jos eet juo, eikä sua hyväksytä porukoihin jos et polta. Minä kun olin nuori niin kaikki veti röökiä ja mua ei otettu porukoihin. Olin aina jossain urheilukentällä potkimassa palloa yksin ja talvisin olin jäkis kaukalossa luistelemassa kun muut juopotteli jossain discossa.
Nykyäänkään en käy baareissa enkä juo hirveesti ja olen siksi kovin yksinäinen. Olen kyllä harkinnut et joisin enemmän ja alkaisin käydä baareissa et saisin elämän, mut yksin on vaikea mennä baariin kun kaikki kattsoo et mitä tuo yksin täällä on.No se on kyllä aivan totta, ettei nuori mies voi mennä yksin baariin, kun kuitenkin kaikki katsovat siellä ja ajattelevat heti, että miksi nuori mies on tullut yksin baariin ilman ketään kavereita. Samanlaista se olisi just myös laivaristeilyillä ja muilla ulkomaan matkoilla.
- lapsellinen nainen
DarkFear kirjoitti:
No se on kyllä aivan totta, ettei nuori mies voi mennä yksin baariin, kun kuitenkin kaikki katsovat siellä ja ajattelevat heti, että miksi nuori mies on tullut yksin baariin ilman ketään kavereita. Samanlaista se olisi just myös laivaristeilyillä ja muilla ulkomaan matkoilla.
Tuo on totta DF ettei edes nuori nainen voi mennä yksin baariin kun siinä on jotain outoa.
- kunnollinen atm
Ei voi. Tiedän kokemuksesta. Naiset eivät tykkää kunnollisista miehistä.
- minä
Kyllä ja ei...
- minä
minä kirjoitti:
Kyllä ja ei...
Itse kyselen aina raivoraittiuden syitä. Oletko alkoholisti? Silloin et sovi minulle. Oletko alkoholistin lapsi. Jos olet käynyt terapiasi , voi olla että kiinnostuisin sinusta. Vai muututko väkivaltaiseksi juodessssi? Silloin en haluaisi tutustua. Vai kieltääkö uskontosi alkoholin? Silloin meillä ei synkkaisi. Jos syy on joku muu haluaisin kyllä tietää sen. Mutta ujous ei haittaa ja tuhkakuppia en suutelisi.
- minä
minä kirjoitti:
Kyllä ja ei...
Itse kyselen aina raivoraittiuden syitä. Oletko alkoholisti? Silloin et sovi minulle. Oletko alkoholistin lapsi. Jos olet käynyt terapiasi , voi olla että kiinnostuisin sinusta. Vai muututko väkivaltaiseksi juodessssi? Silloin en haluaisi tutustua. Vai kieltääkö uskontosi alkoholin? Silloin meillä ei synkkaisi. Jos syy on joku muu haluaisin kyllä tietää sen. Mutta ujous ei haittaa ja tuhkakuppia en suutelisi.
- en saa seksiä eli...
minä kirjoitti:
Itse kyselen aina raivoraittiuden syitä. Oletko alkoholisti? Silloin et sovi minulle. Oletko alkoholistin lapsi. Jos olet käynyt terapiasi , voi olla että kiinnostuisin sinusta. Vai muututko väkivaltaiseksi juodessssi? Silloin en haluaisi tutustua. Vai kieltääkö uskontosi alkoholin? Silloin meillä ei synkkaisi. Jos syy on joku muu haluaisin kyllä tietää sen. Mutta ujous ei haittaa ja tuhkakuppia en suutelisi.
Jos ei käytä alkoholia, on juoppo? Häh? Samalla logiikalla jos ei omista aseita, on massamurhaaja. Jos ei ole pyörätuolissa, on invalidi.
en saa seksiä eli... kirjoitti:
Jos ei käytä alkoholia, on juoppo? Häh? Samalla logiikalla jos ei omista aseita, on massamurhaaja. Jos ei ole pyörätuolissa, on invalidi.
Uskon että parempi vertaus olisi, jos joku ilmoittaisi ettei voisi ikimaailmassa ampua aseella. Koska alkoholinkäyttö ainakin jossain määrin kuuluu suomalaiseen sosialisointkulttuuriin, oletetaan että 100% kieltäytymisessä on jokin erityinen syy.
- Randomisti4
Ei taida olla kovin suuria mahdollisuuksia noilla eväillä kun itsekään en saa naista vaikka olen juopotellut koko nuoruuteni. Olen kyllä humalassakin tosi ujo joten se johtuu varmasti enimmäkseen siitä.
- köubökudhä
No ei tupakoimaton ja raitis nainenkaan löydä miestä oli sitten ujo tai ei.
- ujo, absolutisti jne
Kyllä varmasti voi. Nettideittipalstoilta olisi ehkä hyvä aloittaa. Maailmasta löytyy kyllä monia naisiakin, jotka ovat ujoja ja tupakoimattomia. Ehkä jopa raittiita. Suurin osa saattaa tosin omata uskonnollisen vakaumuksen, Kyllä niitä varmaan silti muitakin on, tai sitten käännyt tosiaan lestaksi tai ehkä mormoniksi.
Tsemiä sinulle,
t. toinen samanlainen (myöskin sinkku, mutta uskon positiiviseen tulevaisuuteen ja elämänkumppanin löytymiseen.) - jepss
Voi. Muuta en osaa sanoa.
- ô^o
olen itse raitis tupakoimaton (tai poltin nuoruudessa ja lopetin,siitäkin on jo 15 vuotta) ja olen löytäny naisen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131208
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1181057- 130940
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten297755Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81676Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504