Että miten kävi niille jotka käytti rapid whiteä? Eikö kukaan muu kun minä saanut valkeita hampaita??
Muita Rapid whiten käyttäjiä?
5
1170
Vastaukset
- nainen44
Ihanko oikeasti rapid white tehosi hampaisiisi? Miten kauan käytit, ennenkuin huomasit muutosta? Joudutko käyttämään jatkuvasti jatkossakin? Tulee aika kalliiksi....?
- Eevi
Paketti maksoi n. 50 euroa postikuluineen ja siinä on kaksi "kynää" joista olen käyttänyt vain toista. Eli riittänee useaksi vuodeksi. Tuloksia sain jo muutamassa päivässä, mutta niitä hämmästyttäviä tuloksia vasta n. viikon kuluttua jolloin oli pakko lopettaa käyttö kun muut alkoi huomautella hampaistani :) Olin vielä silloin aika ruskettunut joten hampaat todellakin hohti. Nyt käytän sitä kerran kuussa säilyttääkseni tuloksen ja ei se eka kynä ole vieläkään loppu.
- mie
Eevi kirjoitti:
Paketti maksoi n. 50 euroa postikuluineen ja siinä on kaksi "kynää" joista olen käyttänyt vain toista. Eli riittänee useaksi vuodeksi. Tuloksia sain jo muutamassa päivässä, mutta niitä hämmästyttäviä tuloksia vasta n. viikon kuluttua jolloin oli pakko lopettaa käyttö kun muut alkoi huomautella hampaistani :) Olin vielä silloin aika ruskettunut joten hampaat todellakin hohti. Nyt käytän sitä kerran kuussa säilyttääkseni tuloksen ja ei se eka kynä ole vieläkään loppu.
Rapid white tehoaa mun käytössäni erittäin hyvin, laitoin sitä 2x päivässä n.5päivän ajan, sitten alkoi tulokset näkyä. Huomasin itse, sekä ystäväni kuinka hampaat ovat valkastuneet. Poltin ennen tupakkaa, join kahvia, punaviiniä, teetä ym. nämä olivat tummentaneet hampaani, rapit white poistaa siis tummentumia, et saa ihan hohtavan valkoisia hampaita jos hammasluusi on luonnostaan kellertävä. Käytän ainetta jatkossa n.parina päivänä viikossa.
- ...
mie kirjoitti:
Rapid white tehoaa mun käytössäni erittäin hyvin, laitoin sitä 2x päivässä n.5päivän ajan, sitten alkoi tulokset näkyä. Huomasin itse, sekä ystäväni kuinka hampaat ovat valkastuneet. Poltin ennen tupakkaa, join kahvia, punaviiniä, teetä ym. nämä olivat tummentaneet hampaani, rapit white poistaa siis tummentumia, et saa ihan hohtavan valkoisia hampaita jos hammasluusi on luonnostaan kellertävä. Käytän ainetta jatkossa n.parina päivänä viikossa.
Entäs jos on paikka-ainetta etuhampaissa, se ei kait vaalene? Mitäköhän sille voisi tehdä, jotkut kuoret vai???
- jonna
Mikä on Rapid Whiten koostumus, siis mitä aineita se sisältää? Viitsisitkö kirjoittaa incl-listan tähän (eli siis tuoteselosteen). Kiitos tosi paljon! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1544116Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri4013164Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142088Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa131755Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja51158- 741013
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar69995Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat24911- 54886
- 71869