Onko Jumala vastannut?

Tuleva ateisti

Olen ollut uskossa lähes 14-vuotta ja koettanut viettää uskovaisen elämää parhaani mukaan. En ole varastanut, en huijannut, en tavoitellut omaa etuani vilpillisin keinoin ja olen pyrkinyt palvelemaan Jumalaa parhaani mukaan sekä rakastamaan lähimmäistäni vaikka tämä olisikin ollut minulta pois (esim. taloudellisesti).

Minua on vain jo jonkin aikaa alkanut vaivata ajatus Jumalan olemassaolosta ja olen ajatellut ryhtyä ateistiksi. Syy edellämainittuun on se, että maailma missä elämme on niin julma ja ahne paikka (ihmiset ahneita oman edun tavoittelijoita), että kristillisten arvojen mukaan elävä ihminen vain ei yksinkertaisesti pärjää täällä!

Pärjäisi kyllä jos Jumala auttaisi niitä jotka haluavat palvella häntä ja elää hänen tahtonsa (raamatun) mukaan. Edellämainittua apua ei vain minun elämässäni ole ilmaantunut näiden vuosien aikana, mutta omaa etua itsekkäästi tavoittelevat ateistit sen sijaan näyttävät menestyvän ja onnenanti jaetaan aika epäoikeidenmukaisesti.

Tätä listaa voisi jatkaa vaikka kuinka pitkään, mutta menen nyt suoraan asiaan:

Mikäli tämän lukee joku uskovainen joka on ihka oikeasti kokenut jotain yliluonnollista ja käsittämätöntä uskoontulon jälkeen, niin olisin kovin kiitollinen saadessani vastauksen.

Takoitan, että moni uskovainen haastattelussa kertonut pyytäessään Jumalaa näyttämään jonkun konkreettisen merkin elämään, "että toteuta tämä jos todella olet olemassa" ja saanut siihen kiistattoman vastauksen.

Itse olen pyytänyt Jumalaa antamaan, niin konkreettisen todisteen olemassaolostaan tiettyyn päivään mennessä. Mikäli tämä ei toteudu, tulee allekirjoittaneesta ateisti ja allekirjoittaneen raamatusta takansytykettä!

19

212

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uusi luomus

Tässä maailmassa on todella paljon itsekkyyttä. Uskoisin kuitenkin, että jokainen omalla pienellä esimerkillä voi tuoda hyvääkin tänne.
      Jäin miettimään, että oletko kokenut uudestisyntymistä vai tarkoitatko uskomisella ainoastan jonkun olemassaolon uskomista? Hyvillä teoilla emme voi saavuttaa pelastusta vaikka toki usko itsessään synnyttää myös hyviä tekoja. Rakkaus, jota olemme saaneet Jumalata, varmasti tulee jollain tavalla näkyviin myös haluna tehdä hyvää.
      Olen kokenut sellaisia arkipäivän pieniä ihmeitä ja rukousvastauksia. Esim saanut sellaisia profetian sanoja henkilöiltä, jotka eivät ole mitenkään voineet tietää elämästäni ja sanat ovat olleet juuri oikeat ja juuri oikea apu siihen tilanteeseen.
      Jumala puhuu monella tavalla - sitä emme aina edes huomaa. Ennen kaikkea Hän puhuu Raamatun Sanan kautta, mutta itse olen kokenut mm luontoa katsellessa Jumalan puhetta.

Toivotan sinulle onnea ja siunausta esintääsi ja johdatusta elämääsi!

• voin kertoa sinulle

Tuli ihan ensimmäiseksi mieleen että kun alkuaikoina aloitin kirkossa käymisen, menin sinne sen takia että siellä olisi muitakin jotka uskovat ja että siellä minun rukoukseni ainakin menisi perille, kun rukoilee yhdessä muiden kanssa.
        Uskoa jonkun verran oli, halusin vain olla varma että minun rukoukseni kuullaan.
        En ollut silti vielä ottanut uskoa vastaan varsinaisesti, ja aloin odottamaan lastakin. Pelkäsin synnytystä kyyneleet silmissä, ja he vain sanoivat että se tehdään tavallisesti ja sillä selvä.
        Kun synnyttämisen aika tuli, rukoilin Jumalalle, Jeesuksen nimen mainiten siinä rukouksessa, ja jouduin sinne synnytyslaitokselle. Monta tuntia kului eikä muuta tapahtunut kuin kauheita tuskia, ja lopulta minut keisarileikattiin, en joutunut synnyttämään. Kaikki meni hyvin ja kiitin Jumalaa, olihan se pelottavaa, koska minua ei oltu koskaan leikattu, ja luulin että en selviäisi siitä. Kiitin silti, ja kaikki meni hyvin.

Kun olin leikkauksen jälkeen toipumassa, oli jo toinen yö ja pelotti toipuminen ja halusin saada kipulääkkeitä, ihan vain varmuuden vuoksi vaan. Olin saanut sellaisen joskus aamupäivällä viimeksi. Pitkä nainen tuli ovesta sisään ja kysyi: Onko sinulla kipuja? Hän antoi minulle lisää niitä samoja lääkkeitä ja söin kaksi ja se kolmas jäi siihen pöydälle.
        Heräsin aamulla ja tumma pieni nainen tuli juoksujalkaa luokseni, hän oli yöhoitaja ja hän pyyteli anteeksi että oli nukahtanut eikä ollut tullut katsomaan minua koko yönä. Kerroin siitä pitkästä naisesta.
        -Ei täällä ole ketään sellaista naista! Sitten hän huomasi lääkkeen joka oli pöydälläni
        -Ajattelin antaa sinulla unohtamani kipulääkkeet, mutta ethän sinä ole edes syönyt entistäkään! Hän sanoi vähän suuttuneena eikä antanut minulle mitään.

Jossakin vaiheessa kun vauvaikä meni ohi, menin taas kirkkoon, vaikka en siellä ollut vähään aikaan käynytkään, rukoilin silti. En muista tarkkaan milloin päätin lähteä seuraamaan Jeesusta, mutta joskus silloin se tapahtui.

• Uusi luomus
        voin kertoa sinulle kirjoitti:

Tuli ihan ensimmäiseksi mieleen että kun alkuaikoina aloitin kirkossa käymisen, menin sinne sen takia että siellä olisi muitakin jotka uskovat ja että siellä minun rukoukseni ainakin menisi perille, kun rukoilee yhdessä muiden kanssa.
        Uskoa jonkun verran oli, halusin vain olla varma että minun rukoukseni kuullaan.
        En ollut silti vielä ottanut uskoa vastaan varsinaisesti, ja aloin odottamaan lastakin. Pelkäsin synnytystä kyyneleet silmissä, ja he vain sanoivat että se tehdään tavallisesti ja sillä selvä.
        Kun synnyttämisen aika tuli, rukoilin Jumalalle, Jeesuksen nimen mainiten siinä rukouksessa, ja jouduin sinne synnytyslaitokselle. Monta tuntia kului eikä muuta tapahtunut kuin kauheita tuskia, ja lopulta minut keisarileikattiin, en joutunut synnyttämään. Kaikki meni hyvin ja kiitin Jumalaa, olihan se pelottavaa, koska minua ei oltu koskaan leikattu, ja luulin että en selviäisi siitä. Kiitin silti, ja kaikki meni hyvin.

Kun olin leikkauksen jälkeen toipumassa, oli jo toinen yö ja pelotti toipuminen ja halusin saada kipulääkkeitä, ihan vain varmuuden vuoksi vaan. Olin saanut sellaisen joskus aamupäivällä viimeksi. Pitkä nainen tuli ovesta sisään ja kysyi: Onko sinulla kipuja? Hän antoi minulle lisää niitä samoja lääkkeitä ja söin kaksi ja se kolmas jäi siihen pöydälle.
        Heräsin aamulla ja tumma pieni nainen tuli juoksujalkaa luokseni, hän oli yöhoitaja ja hän pyyteli anteeksi että oli nukahtanut eikä ollut tullut katsomaan minua koko yönä. Kerroin siitä pitkästä naisesta.
        -Ei täällä ole ketään sellaista naista! Sitten hän huomasi lääkkeen joka oli pöydälläni
        -Ajattelin antaa sinulla unohtamani kipulääkkeet, mutta ethän sinä ole edes syönyt entistäkään! Hän sanoi vähän suuttuneena eikä antanut minulle mitään.

Jossakin vaiheessa kun vauvaikä meni ohi, menin taas kirkkoon, vaikka en siellä ollut vähään aikaan käynytkään, rukoilin silti. En muista tarkkaan milloin päätin lähteä seuraamaan Jeesusta, mutta joskus silloin se tapahtui.

Tuo sinun kokemuksesi, jonka kerroit, vaikuttaa todella yliluonnolliselta ja tuossa alempana kerrot parantuneen kolmoishermosärystä. Tiedän oikein hyvin, että kolmoishermosärky on yksi kovimmista kiputiloista, mitä voi kokea. Ei voi muuta sanoa, kun kiitos Herralle tästä parantumisen ihmeestä!

Toivon kaikkea hyvää sinun elämääsi. Muistan sinua rukouksin!

• "Minua on vain jo jonkin aikaa alkanut vaivata ajatus Jumalan olemassaolosta ja olen ajatellut ryhtyä ateistiksi. Syy edellämainittuun on se, että maailma missä elämme on niin julma ja ahne paikka (ihmiset ahneita oman edun tavoittelijoita), että kristillisten arvojen mukaan elävä ihminen vain ei yksinkertaisesti pärjää täällä!"

Ei ateistiksi voi tuosta vaan ryhtyä, jumalaan uskominen tai ei-uskominen ei ole päätettävissä oleva asia, uskon voi menettää tai sitä ei ole koskaan ollutkaan mutta halusta se ei ole kiinni. Jos olet sitä mieltä että jumalasta ei ole tarpeeksi todisteita ja sinä et pysty siksi uskomaan ko olennon olemassaoloon niin silloin olet ateisti. Jos uskot että jumala on olemassa mutta et noudata raamattua olet edelleen uskova ( tosin et ole "oikeiden" uskovien mielestä uskova)

Ei se että on ateisti tarkoita sitä että voisit ruveta ahneeksi omaneduntavoittelijaksi, sitä varten meillä on omatunto ja moraalintaju (teiltä uskovilta ne tuntuvat puuttuvat koska tarvitsette jumalaa määrittelemään ko.asiat)

"mutta omaa etua itsekkäästi tavoittelevat ateistit sen sijaan näyttävät menestyvän ja onnenanti jaetaan aika epäoikeidenmukaisesti."

Taitaa enemmistö omaneduntavoittelijoista olla uskovia eikä ateisteja, USA on hyvä esimerkki.

Minä olen ateisti ja kaikkea muuta kuin ahne omaneduntavoittelija ja menestynyt (taloudellisesti) Ihmissuhteissa sen sijaan olen menestynyt.

Jos uskonto on ainoa joka estää sinua käyttäytymästä huonosti pysy uskovana, älä välitä siitä saatko todisteita jumalasta vai et.

"ja saanut siihen kiistattoman vastauksen."

Kuvitellut saaneensa kiistattoman vastauksen, todellisuudessa kukaan ei ole tuollaista saanut, Ihmismieli tekee joskus outoja temppuja ja ihminen näkee sitä mitä haluaa.

• minun ihmeeni

Toinen ihmeeni oli helluntaiseurakunnassa, menin sinne vaikka minulla oli kolmoishermosärkyjä enkä pystynyt kunnolla edes puhumaan, ja kasvoni näyttivät mustelmaisilta. Eräs tuttava uskovainen toi tuntemansa vanhan naisen minun luokseni ja tämä lupasi rukoilla minun puolestani. Hän rukoili, ja sen jälkeen kivut loppuivat ja paranin, oli syytäkin kiittää Jumalaa!

• pitkään uskossa

Raamattu todistaa, että autuaat ne jotka eivät näe mutta kuitenkin uskovat. Ja kyllähän usko on sittenkin Jumalan lahja. Olen ollut uskossa yli 40 vuotta ja Jumala on autttanut, ilmestynyt ja niin paljon, että minusta ei voi tulla "rehellistä" ateistia sitten mitenkään.
      Jumalalle ei voi kyllä laittaa ehtoja miten ja milloin Hänen pitäisi ilemestyä.
      Kyllä kuitenkin monet epäilijät, erityisesti ateistit ovat saaneet selvän vastauksen rukoilemalla, että Jumala jos olet olemassa, niin ilmesty ja ilamiase minulle itsesi. Ja jos rukous on vilpitön niin vastaus on tullyt.
      Lupaan rukoilla puolestasi, että Isä ilaisis sinulle itsensä ja rakkautensa.

• 1213

"Onko Jumala vastannut? "

Minä pyysin Jumalaa antamaan ymmärrystä. Mielestäni Jumala on vastannut :)

Minun mielestäni on mielenkiintoinen kysymys se, mihin Jumalan pitäisi vastata ja mitä Jumalan haluttaisiin vastaavan.

"Itse olen pyytänyt Jumalaa antamaan, niin konkreettisen todisteen olemassaolostaan tiettyyn päivään mennessä. Mikäli tämä ei toteudu, tulee allekirjoittaneesta ateisti ja allekirjoittaneen raamatusta takansytykettä! "

Miksi Jumala antaisi konkreettisen todisteen. Tekstisi perusteella et pidä Jumalan tahtoa hyvänä. Jos Jumala antaa konkreettisen todisteen, et edelleenkään pitäisi Jumalan tahtoa hyvänä, mutta ehkä teeskentelisit uskollista, mutta mielessä kuitenkin olisit uskoton pahuuden rakastaja.

Raamattu on kuitenkin pää-asiassa kirja oikeasta ja väärästä, hyvästä ja pahasta. Sen asian kannalta kaikki tarpeellinen on sinulle tiedettävissä. Ne jotka haluavat lisää tietoa, haluavat ylseensä tietoa, joka kumoaisi sen mitä Raamatussa on jo ilmoitettu. Eivät he halua kuulla Jumalaa, vaan haluavat tehdä jostain "kivemmasta" itselleen jumalan.

Miksi siis haluat konkreettisen todisteen? Jotta et tekisi pahoja asioita sydämesi kyllyydestä? Haluatko jotain mikä on vastoin Jumalan tahtoa? Miksi?

• S......

Vanha tätini oli sitä mieltä ettei kukaan pysty säilyttämään hyvyyttä tässä maailmassa.
      Autoin rahallisesti erästä ystävääni, täti suuttui.
      Olen kokenut yliluonnollisiakin asioita, kuitenkin ne voidaan järjellisesti selittää, että köyhä perheeni sai apua.
      En vain tajua mistä he tiesivät auttaa oikeaan aikaan kun siihen aikaan ei ollut puhelimia kaikilla.
      Vanhempana sain lievitystä kipuihin ja huimaukseen kun esirukoiltiin ja kätten päällelaitolla.
      Merkkien pyytämisessä ei ole mitään itsessään väärää, kuitenkin me olemme Jumalan palvelijoita, emmekä voi kahlita Henkimaailmaa.
      Pyysin apua ystäväni puolesta kun en kestänyt katsella hänen murhettaan, siihen Jumala vastasi ja hän oli paljon iloisempi seuraavalla kerralla.
      Jumala ei vaadi keneltäkään enempää kuin sen leiviskän joka on annettu.
      En siis avustanut enempää kuin itseltä jäi yli.
      Kiitä Jumalaa ja pyydä kärsivällisyyttä.

• ystävän neuvo

Nimimerkki "tuleva ateisti" olet todella tärkeän polun risteyksessä. Mieti tarkasti mitä elämältäsi haluat.

On mielestäni oikein hyvä asia, että olet elänyt hyvän ihmisen elämää. Niin minäkin teen. Olen siltikin ateisti, eli en todellakaan usko että olisi olemassa mitään yliluonnollisia jumal-olentoja. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että minun tulisi elää jotenkin vilpillisesti tai itsekkäästi vaan mielestäni juuri päinvastoin. Kun TIEDÄN, että minä itse olen vastuussa joka teostani eikä niitä hyvitä kukaan kaksituhattavuotta vanha ihmisuhri niin silloinhan vasta valinnoillani on merkitystä.

Eikä valinnoillani ole merkitystä jollekkin kosmiselle diktaattorille ja hänen sääntökirjalleen vaan toisille ihmisille joilla on ihan samanlaiset tunteet kuin minullakin. Haluan olla mahdollisismman hyvä ihminen juuri siksi koska olen ateisti.

Ateismin hyötyjä elämässä on mm. se, että se auttaa luomaan itselleen järkiperäisen käsityksen ympäröivästä maailmasta ilman höpöhöpö selityksiä jumalista ja demoneista. Kun näkee todellisuuden sellaisena kuin se on, on myös helpompi suunnitella järkevästi omaa tulevaisuuttaan esimerkiksi uran ja kouluttautumisen saralla.

Mitä tahansa siis valitsetkin ja päätät, muista silti että teoillasi on merkitystä kaikille ympärilläsi eläville ihmisille.

Oikein hyvää kesää sinulle!

• Tuleva ateisti

Nimimerkille ystävän neuvo: Kirjoitit: "Kun TIEDÄN, että minä itse olen vastuussa joka teostani". Ole hyvä ja kerro kenelle sinä olet vastuussa teoistasi jos et kerta millekkään ylemmälle taholle?

Puheesi on pahasti ristiriidassa! Et todellakaan ole mikään ateisti jos pelkäät, että olet vastuussa maallisista eoistasi jollekkin ylemmälle!

Huomaa kyllä, että peruskouluissa on kesäloma meneillään, niin kaltaisesi teinit jotka eivät vielä erota virveliä hieromasauvasta jaksavat päteä täällä aikuisten palstalla jossa yritetään puhua vakavista asioista

• yurki1000

Angelus:
      "Ei ateistiksi voi tuosta vaan ryhtyä, jumalaan uskominen tai ei-uskominen ei ole päätettävissä oleva asia, uskon voi menettää tai sitä ei ole koskaan ollutkaan mutta halusta se ei ole kiinni"

Mal. 2:16 Sillä minä vihaan hylkäämistä, sanoo Herra, Israelin Jumala, ja sitä, joka verhoaa vaatteensa vääryydellä, sanoo Herra Sebaot. Siis ottakaa vaari hengestänne älkääkä olko uskottomat.

Luotan uskolliseen Isään/Abbaan, joka ottaa tuhlaajapoikansa takaisin. Tahdon sanoa, ettei Jumalan lapseutta voi menettää.

http://www.koivuniemi.com/raamattu/?tila=pikahaku&kokoluku=1&hakuehto=luu 15:24

Raamattu on merkittävä innoituksen lähde.

http://4.bp.blogspot.com/-aIqlCGXUdyo/UH03YqNXMeI/AAAAAAAAAC0/_TudkIoD__0/s1600/prodigal son.jpg

jyrki

• "Mal. 2:16 Sillä minä vihaan hylkäämistä, sanoo Herra, Israelin Jumala"

En yhtään ihmettele, raamatun jumalahan on narsistinen psykopaatti joka ei siedä toisinajatattelevia eikä niitä jotka eivät rakasta häntä ja tottele kyselemättä.

"Luotan uskolliseen Isään/Abbaan, joka ottaa tuhlaajapoikansa takaisin. Tahdon sanoa, ettei Jumalan lapseutta voi menettää."

Jos tarkoitat tuolla uskoa niin kyllä voi menettää, tosin sitä ei pidä menetyksenä vaan silmien aukeamisena näkemään totuus.

"Raamattu on merkittävä innoituksen lähde"

Aivan, ilman raamattua olisin vielä uskova. Raamattu sai silmäni aukeamaan ja tajuamaan kaiken sen mielettömyyden, olen ikuisesti kiitollinen siitä raamatulle, ilman sen lukemista (kokonaan) minusta ei ehkä olisi koskaan tullut ateistia.

• yurki1000

Voi teitä filosofeja. Kristuksen uskon kautta minulla on Abba. Se riittää minulle. Voitteko tunnustaa rehellisesti motiivinne vastustaa Jumalan armoa?

Room. 10:9 Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut;

Matt. 10:32 Sentähden, jokaisen, joka tunnustaa minut ihmisten edessä, minäkin tunnustan Isäni edessä, joka on taivaissa.

Harras pyyntöni: Käykää läpi niin monta kertaa, että ymmärrätte AnnSofin kirjoituksen sisällön. "Yksin uskosta ja yksin armosta"

http://annsofi.suntuubi.com/?cat=207

Suosittelen taustamusiikiksi sokean miehen sävellystä.

http://www.dailymotion.com/video/xoepk_concierto-de-aranjuez-joaquim-rodr_creation#from=embediframe

paz
      jyrki

• and-so-on

...." Mikäli tämä ei toteudu, tulee allekirjoittaneesta ateisti ja allekirjoittaneen raamatusta takansytykettä!"

JEP! Ihan hyvä aloitus totuuden etsijän yksinäiselle tielle! :-)

• Jumala vastasi

Nyt kyllähän rehellinen saa etsijänä olla. Kuitenkin ihminen ei saa laittaa omia ehtoja miten juuri pitää Jumalan ilmestyä Pitää antaa Jumalalle se tapa miten hän ilmaisee itsensä.
      Joskus Jumala antaa hyvin selvän vastauksen jopa hassuun rukoukseen.
      Olin kerran Vapaakirkossa ja siellä eräs mies kertoi kamppailleensa tosissaan, onko Jumala olemassa vai ei. Hän oli kävellyt epätoivoissaan yksin kaupungilla ja huutanut mielessään: jos sinä Jumala olet olemassa niin anna tuolla taivaalla näkyä vaikka hevonen. Sitten hän oli mennyt samana iltana paikkakunnan Vapaakirkkoon ja puhuja oli yhtäkkiä saarnan keskellä pitänyt tauon, miettinyt hetken ja tokaissut, että tiedättekö muuten, että taivaalla on tähtikuvio nimeltä hevonen. Sitten puhuja oli jälleen jatkanut saarnaansa mitenkään kommentoimatta, miksi teki moisen välihuomautuksen. Tälle veljelle se oli merkki suoraan Jumalalta ja hän on tänään itsekkin julistaja.

• ystävän neuvo

Nimimerkki "Tuleva ateisti" et ehkä oikein ymmärtänyt kirjoittamaani oikein.

Kun kirjoitin, että tiedän olevani itse vastuussa teoistani, oletit että kuvittelisin olevani vastuussa jollekkin jumalolennolle. Ei, tätä en todellakaan tarkoittanut.

Olen vastuussa joka teostani itselleni. Minulla on omatunto ja moraali ja ne muodostavat sisäisen "vastuumekanismini". Ymmärrän myös näiden psykologisten toimintojeni evoluutiobiologisen pohjan, mutta se menee tämän keskustelun aihealueen ulkopuolelle.

Monissa tapauksissa olen tietysti myös vastuussa monille muille ihmisille. Esimerkiksi sellainen tilanne voi olla vaikkapa työnteko. Jos olen sitoutunut työsopimuksen avulla tekemään jotain, vastaan teoistani pomolleni.

Eli ota vaan järki käteen ja koita ajatella asioita himppasen yksinkertaisemmin niin se valo alkaa kyllä paistaa pilven takaa. Äläkä vahingossa työnnä sitä virveliä mihinkään ruumiinonkaloosi... ;-)

• Eivoi ulkp.Sinde

Älä kopioi tätä tekstiä siitä.
      -Uskonnon perheverkkokin oli ollut jo olemassa kauan.
      Naisen avuilla Jumalan Ilmestyminen on Onanian kirous, luurin liuttelusta rintojen välissä, turvautumisena.
      - Hänellä on oikeus levähtää.
      Et saa edes levähtää ilman Onaniaa, voitko poistua samantien seurasta?
      - Olen mielelläni poissa, koska se on vain vapahtajan.
      Teillä on työ tekemättä.

Ei ole kyllä heti hyvä hetki vauvalle.
      Jumalan Ilmestyminen on fyysisesti raskas kokemus, jonka takia hoitotyön harjoittaminen kirkkona on kielletty.
      - Se kannetaan väestönsuojelun vuoren kokoisena tällä hetkellä.
      Ei hätää: "Seurakunta on kyllä luonut minulle ydinperhe-käsitteen, vaikka en ollut sellaista koskaan saanut pitää."
      - Ne eivät ole arvoina, ilman aitoutta, läheisyyttä.
      Ihmisen Lapselle se edustaa kärsimyksetöntä inhimillisyyttä.

Onanian kirous on aina perhe ja lapsi.
      Elämän, Jumalan lapsi Esim. isäni (aito) ? Pirjo, mikään riitä
      Jumalan, luonnon lapsi Esim. (äiti) katselee kytkettyä aviota, Pir....a
      - Tämä vain valaistumisena väestönsuojeluohjelmaan, läheisyydenkyvyn puuttumisen takia, vastuu on monen.

Miten kehtaat jopa vauvankin kehoa loukata?
      - Sinne ei mennä peilaamaan vuoren kokoista psykopatiassa.
      Näihin ei saa sitä maskuliinisuutta, mutta läheisyydenkyvyn, ja seksuaalisuuden voi säilyttää muustakin, kerjäätämättä osoittellen,ja seuraillen, kuten yksityis-elämä luoden, josta ei saa pakottaa uskonnollisella pakkomielteisyydellä, enää väsymyksestä, edes omaa kehoansa lapsenkasvatuksesta pelkästään palkitsevasta psyykkisen kivun tuoton oikeutuksesta, ja sen pyytämisenä väkivaltana, seksuaalisen alistamisen oikeutuksena.

Onania tarkoittaa nähnyt ja Johanneksen evankeliumin kohtia.
      - Joissa on paasto.
      - Joissa on pitkällistä, pitkästyttävää.
      - Joissa on mausoleumista esim. täysi seksin vapaus
      - Joissa on täydellinen mausoleumistinen vapaa seksi.
      - Joissa on täydellisyytenä täysin vapaat seksinvanhemmat.
      - Joissa on seksin vapaudestä täysin nauttivat vanhemmat.
      - Joissa on seksin vapaudesta täysin ulkopuoliset seksivanhemmat.
      - Joissa on seksin osalta ulkopuolisina vapaat vanhemmat.
      - Joissa on seksin osalta ulkopuolisesti vapaus vanhemmuutena. *
      - Joissa on seksin osalta ulkopuolisena vapaus seksinvanhemmista.
      - Joissa on Matteuksen evankeliumin kohtina kielletty, psykopatian väkivalta, vapautena seksivanhemmuuteen.
      - Joissa on Matteuksen evankeliumin kohtina kielletty yli-rasittaminen, psykopatiassa, mm. seksin osalta vanhempina, puuttellisuudesta, ulkopuolisia.
      - Joissa on erityistasoinen avoin ympäristö, vanhemmuutena,
      sisimmällisenä tasapainon vaatimuksena, mm. väkivalta-vastaisesti, ympäristönä.
      - Joissa on erityinen vastuu seksuaalisuudesta myös tilana muille ihmisille.
      - Joissa on erityinen vastuu ahdasmielisyydestä vastustaa assosiaation tuottamista, erityisen hektisenä, rankaisuhakuisena.
      - Ei voi kysyä, assosiaation tuotto, on hektisyys, ts. sydänpysähdys.

"Oisin määkin noita tehnyt, jos mää oisin uskaltanut, ja osannut."
      Tämä on perhe-verkostosta, jossa tehdään yksityis-elämää vaarallisesta turvalliseksi, tulevaisuuden varalle, vain yksityisyytenä.
      - Onko teidän vanhemmat eronneita tai jotain?
      Eivät ole.
      - Refleksistä aivojen sisältä, pään sisältä hahmoterapiaa käyttäen kytkeminen eri sukupuolen aivoihin, tämän pään sisälle, toiselle alueelle, on kyllä jotenkin tosi erikoinen.

• Öykkär:SuiciderSinde

Nämä kaduttaa katoamisellaan.
        - Mikä on se pimeä musta aukko avaruudessa, joka syö väestönsuojelu-ohjelmia?
        - Meidän P......o.

Aivan jokainen pieni yksi tehty väestönsuojelu-ohjelma.
        Paranormaali kokemus, on ihmisen kuljettaminen.
        - Tästä syystä väestönsuojelu, on aina lainvoimaista.
        Se ei ole syrjintää, koska se on turvallisuushakuisesti, hektisyyttä.
        - Että sä ymmärät, miksi sellaista ei kasvateta hektisyydestä?
        1. Kun. kirja luku " Ja Herra sanoi: "Kuka eksyttäisi Ahabin, niin että hän lähtee sotaretkelle ja kaatuu Ramot-Cileadissa: ' Yksi vastasi yhtä, toinen toista.'
        - Menee hieman yli ymmärryksen.

En voi koskaan tehdä, tai saada lapsia, naisia.
        - Kenenkään lapsen ei tarvitse kokea sellaista.
        Piirto ei ole tarkoitettu naisen kehoon, aikuisellekaan.
        Kirkon väärät arvot ovat uhka tulevaisuudelle, yhteiskuntana.
        "Valitettavasti mä olen syntynyt vain hahmoksi."
        Ei tarvitse henkilöllisyyttä "Yritti tuottaa onnistumisen elämyksiä itselleen perustelemalla psyykkisen kivun tuoton oikeutusta."

Äitiäni kuvaa ehkä eniten, hänen päätöksensä ihan mieltymyksettä:
        "Kun Jumala jotakin päättää, kuka voisi sen muuttaa?"
        - Menkää johonkin muualle.
        Nämä ovat henkilökohtaiseen hätään, elämän kriisitilanteeseen, kun haetaan, jotain muuta apua. Ettei tarvi torven äänenä kasvaa kasvamistaan, Jumalan suuruuteen, ja ankaruuteen, Herran pelkona.

4. Moos. 32:22 eikä kukaan teistä palaa, ennen kuin maa on voitettu Herran omaksi, silloin te olette täyttäneet velvollisuutenne Herraa ja Israelia kohtaan, ja Herra antaa nämä sadut teille.
        Mika tässä terve: kaksois-tunnetasosi "Eihän näin saa kiinnittää perkele tietenkään...."
        - Ei otsalohkon paikalle ei tietenkään seurailemaan ja tukemaan, turvallisuutta hakien, ja samankaltaisesti muita ihmisiä, painostaen.
        Tuomari, kaksoisveli: Kun se auttaa muita. Miten sä suhtaudutkaan hiuksiin? Ettei tarvi, jos ei halua hyvänä kokemuksena, sairaus.
        Tuomari, veljeni: Ei saatana. Ei tarvi mukaan.
        - Ammattivelvoite. Lähin, nopein....

Kodissani on velvoite olla vähintään röntgenin syönyt.
        - Aivot voivat kehittää omia mielikuvitus-juttuja melko paljon.
        "Mutta pimeyskään ei saa minua vaikenemaan, ei vaikka se peittää edestäni kaiken."
        - Koska he pelkäävät kuolemaa ja meidän on valitettavasti välittömästi suljettava valheenpaljastus-testistö, sen kaltaisen kuljettamisen jälkeen.
        - Koska he pelkäävät kuolemaa ja valheenpaljastus-testistö, on suljettava välittömästi ihmisen kuljettamisen jälkeen, kuten pakoitus.
        - Ette voi jättää mua sen kokoisen kanssa yksin.

• Hän on hullu:Sinde82
        Öykkär:SuiciderSinde kirjoitti:

Nämä kaduttaa katoamisellaan.
        - Mikä on se pimeä musta aukko avaruudessa, joka syö väestönsuojelu-ohjelmia?
        - Meidän P......o.

Aivan jokainen pieni yksi tehty väestönsuojelu-ohjelma.
        Paranormaali kokemus, on ihmisen kuljettaminen.
        - Tästä syystä väestönsuojelu, on aina lainvoimaista.
        Se ei ole syrjintää, koska se on turvallisuushakuisesti, hektisyyttä.
        - Että sä ymmärät, miksi sellaista ei kasvateta hektisyydestä?
        1. Kun. kirja luku " Ja Herra sanoi: "Kuka eksyttäisi Ahabin, niin että hän lähtee sotaretkelle ja kaatuu Ramot-Cileadissa: ' Yksi vastasi yhtä, toinen toista.'
        - Menee hieman yli ymmärryksen.

En voi koskaan tehdä, tai saada lapsia, naisia.
        - Kenenkään lapsen ei tarvitse kokea sellaista.
        Piirto ei ole tarkoitettu naisen kehoon, aikuisellekaan.
        Kirkon väärät arvot ovat uhka tulevaisuudelle, yhteiskuntana.
        "Valitettavasti mä olen syntynyt vain hahmoksi."
        Ei tarvitse henkilöllisyyttä "Yritti tuottaa onnistumisen elämyksiä itselleen perustelemalla psyykkisen kivun tuoton oikeutusta."

Äitiäni kuvaa ehkä eniten, hänen päätöksensä ihan mieltymyksettä:
        "Kun Jumala jotakin päättää, kuka voisi sen muuttaa?"
        - Menkää johonkin muualle.
        Nämä ovat henkilökohtaiseen hätään, elämän kriisitilanteeseen, kun haetaan, jotain muuta apua. Ettei tarvi torven äänenä kasvaa kasvamistaan, Jumalan suuruuteen, ja ankaruuteen, Herran pelkona.

4. Moos. 32:22 eikä kukaan teistä palaa, ennen kuin maa on voitettu Herran omaksi, silloin te olette täyttäneet velvollisuutenne Herraa ja Israelia kohtaan, ja Herra antaa nämä sadut teille.
        Mika tässä terve: kaksois-tunnetasosi "Eihän näin saa kiinnittää perkele tietenkään...."
        - Ei otsalohkon paikalle ei tietenkään seurailemaan ja tukemaan, turvallisuutta hakien, ja samankaltaisesti muita ihmisiä, painostaen.
        Tuomari, kaksoisveli: Kun se auttaa muita. Miten sä suhtaudutkaan hiuksiin? Ettei tarvi, jos ei halua hyvänä kokemuksena, sairaus.
        Tuomari, veljeni: Ei saatana. Ei tarvi mukaan.
        - Ammattivelvoite. Lähin, nopein....

Kodissani on velvoite olla vähintään röntgenin syönyt.
        - Aivot voivat kehittää omia mielikuvitus-juttuja melko paljon.
        "Mutta pimeyskään ei saa minua vaikenemaan, ei vaikka se peittää edestäni kaiken."
        - Koska he pelkäävät kuolemaa ja meidän on valitettavasti välittömästi suljettava valheenpaljastus-testistö, sen kaltaisen kuljettamisen jälkeen.
        - Koska he pelkäävät kuolemaa ja valheenpaljastus-testistö, on suljettava välittömästi ihmisen kuljettamisen jälkeen, kuten pakoitus.
        - Ette voi jättää mua sen kokoisen kanssa yksin.

Ei on ihmeellisen tarpeetonta ja sairasta, laukaista lapsesta naiskuvan menettämisen oiretta, hänen psykopatiansa kohdistumisesta ympäristöön.
        - "Oletko sinä Raili sairas?"

1. Esim. sisaren syöpä
        2. Esim. mt-halvaantunut kaksostyttö
        3. Esim. sisaren, vanhempi, syöpä, psykoosi, mielisairaus
        4. Esim. pojan tyttären slmäleikkaus
        5. Esim. sisaren ja hänen miehensä kuuro poika
        6. Esim. pitkäaikainen lapsettomuus, sisaren poika
        7. Esim. pitkäaikainen lapsettomuus, sisaren tytär
        8. Esim. pitkäaikainen lapsettomuus, sisaren tyttärentytär
        9. Esim. pitkäaikainen lapsettomuus, sisaren tytär
        10. Esim. pitkäaikainen lapsettomuus, sisaren tytär
        11. Esim. pitkäaikainen lapsettomuus, kuollut sisarentyttärentytär
        12. Esim. pitkäaikainen lapsettomuus, sairas sisarentyttärentytär

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      51
      2254
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      25
      1008
    3. Aavistatko että moni tietää

Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      82
      962
    4. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      11
      914
    5. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      873
    6. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      54
      863
    7. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      121
      842
    8. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      10
      773
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      753
    10. Täällä istun ja mietin

Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu
      Ikävä
      49
      749
    Aihe