Salkkarit DVD 7 ja muuta

Dvd ja hahmot

Salkkareiden 7. DVD Jatkuu mihin kuutonen jäi eli se sisältää jaksot 1856-1899, jotka ovat keväältä 2010. Dvd ilmestyy marraskuussa 2013. Mielestäni salkkarit muuttui paljon 2009-2010. Silloin lähti moni hahmo pois ja tuli uusiakin.

Lähti pois: eero, juulia, tanja, jarkko, noora, miro, oona, kari, joonatan(tuli takaisin 2011)

Uusia tuli: Miika, katariina, cindy, jiri, severi, heidi, liisa

Korjatkaa jos jotain jäi puuttumaan. Kertokaa myös mielipiteitä Dvd Vol 7:sta!

10

589

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paska2

mielipiteeni on että evvk.
      haluaisin että salkkari dvdt jatkaisi siihen mihin vol 4 jäi Piste

• rrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Aivan. Mikäköhän helvetin kuningasidea oli jatkaa jostain random kohdasta, kun valtaosa olisi varmasti halunnut, että jatkuu tuosta, mihin neljäs dvd jäi. Tuskinpa ainakaan on materiaalit minnekään hävinneet.

• vihainen7

en oo ostanut 4 jälkeen joten ei muuta sanottavaa kuin et en osta ennen kuin vanhat jaksot jatkuu, vihainen fani

• Oma mielipide

Saisivat julkaista vuosien 2006, 2007, 2008 kaikki jaksot. Silloin tapahtui vaikka mitä, Aaro punoo juonia, Eero ilmestyy kuvioihin,Ismon peliriippuvuus... ja kaikkea muuta mielenkiintoista tapahtui.

• heksiv

Meinasin alkaa itkemään, kun kuulin että vol 7:kin jatkaa noista uudemmista. Mä en juma*auta vieläkään ymmärrä miks ne jatkaa noista uusista jaksoista, voi jeesus sentää... Kuka noita edes ostaa?

• lmnbvgxgf

minä

• Villezz

Vois nyt laittaa niitä vanhoja jaksoja. Ei näitä uusia oikeesti jaksa kukaan kattoa ku nähty jo niin monesti. Noita vanhoja taas ei tuu enää mistää joten olis kiva jos tulis vielä joku dvd jossa on noita vanhoja 181 jaksosta eteenpäin olevia jaksoja!!

• E.S.
      • E.S.

Eikun siis uusia paskoja. :D VANHAT on hyviä! :D

• Mun mielestä hyviä j

Mun mielestä hyviä ja huonoja salkkarijaksoja ei pysty erittelemään

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1567
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      12
      1450
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1390
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1250
    5. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      99
      1164
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      116
      1150
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      257
      972
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      961
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      925
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      37
      897
    Aihe