Salkkareiden 7. DVD Jatkuu mihin kuutonen jäi eli se sisältää jaksot 1856-1899, jotka ovat keväältä 2010. Dvd ilmestyy marraskuussa 2013. Mielestäni salkkarit muuttui paljon 2009-2010. Silloin lähti moni hahmo pois ja tuli uusiakin.
Lähti pois: eero, juulia, tanja, jarkko, noora, miro, oona, kari, joonatan(tuli takaisin 2011)
Uusia tuli: Miika, katariina, cindy, jiri, severi, heidi, liisa
Korjatkaa jos jotain jäi puuttumaan. Kertokaa myös mielipiteitä Dvd Vol 7:sta!
Salkkarit DVD 7 ja muuta
10
589
Vastaukset
- paska2
mielipiteeni on että evvk.
haluaisin että salkkari dvdt jatkaisi siihen mihin vol 4 jäi Piste- rrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Aivan. Mikäköhän helvetin kuningasidea oli jatkaa jostain random kohdasta, kun valtaosa olisi varmasti halunnut, että jatkuu tuosta, mihin neljäs dvd jäi. Tuskinpa ainakaan on materiaalit minnekään hävinneet.
- vihainen7
en oo ostanut 4 jälkeen joten ei muuta sanottavaa kuin et en osta ennen kuin vanhat jaksot jatkuu, vihainen fani
- Oma mielipide
Saisivat julkaista vuosien 2006, 2007, 2008 kaikki jaksot. Silloin tapahtui vaikka mitä, Aaro punoo juonia, Eero ilmestyy kuvioihin,Ismon peliriippuvuus... ja kaikkea muuta mielenkiintoista tapahtui.
- heksiv
Meinasin alkaa itkemään, kun kuulin että vol 7:kin jatkaa noista uudemmista. Mä en juma*auta vieläkään ymmärrä miks ne jatkaa noista uusista jaksoista, voi jeesus sentää... Kuka noita edes ostaa?
- lmnbvgxgf
minä
- Villezz
Vois nyt laittaa niitä vanhoja jaksoja. Ei näitä uusia oikeesti jaksa kukaan kattoa ku nähty jo niin monesti. Noita vanhoja taas ei tuu enää mistää joten olis kiva jos tulis vielä joku dvd jossa on noita vanhoja 181 jaksosta eteenpäin olevia jaksoja!!
- E.S.
Noniin, VOL 8 -boksi tulossa maaliskuussa ja jatkavat edelleen näitä vanhoja paskoja!! Jatkuu jaksosta 1900....
http://www.scanbox.com/fi/Movie/DVD/SALATUT-ELAMAT-SERIE-8-1900-/7152/41d0- E.S.
Eikun siis uusia paskoja. :D VANHAT on hyviä! :D
- Mun mielestä hyviä j
Mun mielestä hyviä ja huonoja salkkarijaksoja ei pysty erittelemään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121450- 981390
- 691250
- 991164
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n257972- 69961
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897