näkyy Yle Areenassa. Kyseessä on 11. kauden päätösjakso.
http://areena.yle.fi/tv/1637490
Tiistain (25.6.) jakso
9
176
Vastaukset
- Siirretty esitys
Hyvä,ettei sen tilalla esitetä esim. Putinin vierailua.
- takkari
Tuli telkkarista ja kaikki muutkin jaksot näkyvät Areenasta...
- Kysyn vaan
Tuliko eilinen jakso telkkarista? Milloin?
- takkari
Kysyn vaan kirjoitti:
Tuliko eilinen jakso telkkarista? Milloin?
Mulla menee sarja tallennukseen ja tämä viikko on vielä katsomatta. Telkku.comin mukaan on tullut http://www.telkku.com/programtable/show/0/201306, mutta tuliko? Areenan mukaan lähetetään tänään ke.
Aloittajan olisi kannattanut kertoa hieman lisää (jaksoa ei tullut TV:stä), niin olisi vältytty tältä turhalta kommentoinnilta... - pettynytkatsoja
Ei tullut tv:stä, sillä Putinin ja Niinistön lehdistötilaisuus tuli Sydämen asialla ohjelmapaikalla.
- Sivuasia
pettynytkatsoja kirjoitti:
Ei tullut tv:stä, sillä Putinin ja Niinistön lehdistötilaisuus tuli Sydämen asialla ohjelmapaikalla.
Asiasta poiketen, ikävä, että Putinilla oli niin huonosti tehty puvun takki. Aivan kaamean huonosti.
- uusi yritys
Onneksi nähdään tiistain jakso tänään tv:stä. :)
- S.asialla siirtyy aina
Ellei Putinilla ole jotain kerrottavaa,silloinhan ohjelma siirtyy myöhemmin esitettävään ajankohtaan.
- put in
onhan venäjälle edelleen nöyristeltävä, niinku ennen neuvostoliitolle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503874
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342811Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262478- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51829- 1851766
- 291578
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871468Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91248