Marko Mielikäinen

ghtfre

Mitä semmoista tämä tyyppi on mennyt tekemään että pakkotoistolla piti poistaa siihen liittyvät viestit?

23

5051

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miten tehdään 2x6?

      Sai enemmän huomiota kuin palstan isäntä ja sekös harmitti.

      • bulkki1

        U mad?


    • Vahvaisäntö

      Kovempi natunostaja kuin isäntä roinapöhöissä. Huono itsetunto käski poistamaan. Ja isäntä on taas vahvin.

      • bulkki1

        U mad?


    • Huomio+voima.

      "Mitä semmoista tämä tyyppi on mennyt tekemään että pakkotoistolla piti poistaa siihen liittyvät viestit?"

      Kuten täällä jo sanottiin, vaikutti nuo kaksi asiaa. Sai enemmän huomiota ja vahvempi kaveri kuin Mike "huomionkipeärimpularoinaaja" Siren.

      • ei vaan myönnä

        Ihan samalla tavalla tuokin kakara roinaa, samalla lailla kuin savolaisen makekin.


      • bulkki1

        U jelly?


    • Pakpak

      Kaveri häiriköi, besserwisseröi ja vittu1li ylläpidolle. Ihan syystä bannattiin ja poistettiin.

      • Kauheeta

        Tuhma Marko, puhunut epäasiallisuuksia masterille.


    • Pakpak

      Jos ylläpito on tehnyt selväksi, ettei turhia vikinöitä enää suvaita, niin sitä pitäisi uskoa tai sitten lähteä pois. Markon puolustelijat on samanlaisia säälittäviä vikisijöitä. Ylläpito määrää sen mikä on sallittua ja mikä ei, eikä siinä mikään sananvapaus paina koska kyse ei ole valtiosta vaan yksityisestä tahosta. Jos ei kelpaa, niin saa joko lähteä tai sitten tulee banni.

      Jos ei kuria pidetä, tulee Pakkotoistosta samanlainen kaatopaikka kuin tämä.

      • gee9

        Ei Marko ollut mitään itse foorumilla tehnyt, vaan häneen liitttyvät keskustelut oli poistettu "kuukauden idiootti" ketjusta.


      • pyllynkarva kutittaa
        gee9 kirjoitti:

        Ei Marko ollut mitään itse foorumilla tehnyt, vaan häneen liitttyvät keskustelut oli poistettu "kuukauden idiootti" ketjusta.

        No hävisihän sieltä myös se 200kg penkkiketju, mikä nosti isännän verenpaineen kattoon. Taisi olla seuratuin ketju pakkiksella muutaman viikon ajan.


    • ööhöhöhöhöö

      Marko Mielikäinen = Mieli Markolainen
      Mika Siren = Sika Miren

      • Paitsi että

        Marko Mielikäinen = Mirko maelikäinen


    • Nettipoliisi töihin

      satanismista ja hormoneista siellä kyllä saa keskustella ihan vapaasti. Omituinen foorumi...

      • bulkki1

        Roinapettereitä ihan oikeasti korpes kun joku nuori veti natuna lahnapenkiltä paremmin kui ne.


      • mut miks just
        bulkki1 kirjoitti:

        Roinapettereitä ihan oikeasti korpes kun joku nuori veti natuna lahnapenkiltä paremmin kui ne.

        viikkoa ennen H-hetkeä?


      • bulkki1
        bulkki1 kirjoitti:

        Roinapettereitä ihan oikeasti korpes kun joku nuori veti natuna lahnapenkiltä paremmin kui ne.

        U mad?


    • bulkki1

      Haluaisin imeä peenistä

    • niggerswagyolo

      Kateellisia ihmisiä joka paikassa... Jos vaan syö oikein, ja onnistuu palautumaan treeneistä nopeasti, niin kaikki on mahdollista. Ja jos katsoo markon kehoa, niin ei kyllä mitään roinaa ole vedelly, pitäis kaverilla on ehkä vähä enemän lihaa luiden päällä sillon. :D Sitä on helppo kateellisena sanoa, että joku roinaa.
      Ja viestien poisto saattaa liittyä siihen, että markon penkkimaksimi on keskeytyny rintalihaksen repeydyttyä.

      • Oletko ihan pihalla?

        Sun täytyy olla ainoa ihminen maailmassa joka ei vieläkään tajua,että pipi rintalihas oli trolli! Mielikäinenhän nauroi videolla kuinka höynät uskoo kaiken,mutta sinä et näköjään tajua vieläkään lol!


    • niggajizzpants

      Aijaa sori, ny löyty artikkeli asiasta.. mun moka. Dont hate.

    • Anonyymi

      Pakkotoiston reppanat ei kestäneet enää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1087
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      860
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      825
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      68
      559
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Jos saisit olla

      Kaivattusi kanssa päivän niin mitä tekisit?
      Ikävä
      50
      463
    Aihe