Marko Mielikäinen

ghtfre

Mitä semmoista tämä tyyppi on mennyt tekemään että pakkotoistolla piti poistaa siihen liittyvät viestit?

23

5051

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miten tehdään 2x6?

      Sai enemmän huomiota kuin palstan isäntä ja sekös harmitti.

      • bulkki1

        U mad?


    • Vahvaisäntö

      Kovempi natunostaja kuin isäntä roinapöhöissä. Huono itsetunto käski poistamaan. Ja isäntä on taas vahvin.

      • bulkki1

        U mad?


    • Huomio+voima.

      "Mitä semmoista tämä tyyppi on mennyt tekemään että pakkotoistolla piti poistaa siihen liittyvät viestit?"

      Kuten täällä jo sanottiin, vaikutti nuo kaksi asiaa. Sai enemmän huomiota ja vahvempi kaveri kuin Mike "huomionkipeärimpularoinaaja" Siren.

      • ei vaan myönnä

        Ihan samalla tavalla tuokin kakara roinaa, samalla lailla kuin savolaisen makekin.


      • bulkki1

        U jelly?


    • Pakpak

      Kaveri häiriköi, besserwisseröi ja vittu1li ylläpidolle. Ihan syystä bannattiin ja poistettiin.

      • Kauheeta

        Tuhma Marko, puhunut epäasiallisuuksia masterille.


    • Pakpak

      Jos ylläpito on tehnyt selväksi, ettei turhia vikinöitä enää suvaita, niin sitä pitäisi uskoa tai sitten lähteä pois. Markon puolustelijat on samanlaisia säälittäviä vikisijöitä. Ylläpito määrää sen mikä on sallittua ja mikä ei, eikä siinä mikään sananvapaus paina koska kyse ei ole valtiosta vaan yksityisestä tahosta. Jos ei kelpaa, niin saa joko lähteä tai sitten tulee banni.

      Jos ei kuria pidetä, tulee Pakkotoistosta samanlainen kaatopaikka kuin tämä.

      • gee9

        Ei Marko ollut mitään itse foorumilla tehnyt, vaan häneen liitttyvät keskustelut oli poistettu "kuukauden idiootti" ketjusta.


      • pyllynkarva kutittaa
        gee9 kirjoitti:

        Ei Marko ollut mitään itse foorumilla tehnyt, vaan häneen liitttyvät keskustelut oli poistettu "kuukauden idiootti" ketjusta.

        No hävisihän sieltä myös se 200kg penkkiketju, mikä nosti isännän verenpaineen kattoon. Taisi olla seuratuin ketju pakkiksella muutaman viikon ajan.


    • ööhöhöhöhöö

      Marko Mielikäinen = Mieli Markolainen
      Mika Siren = Sika Miren

      • Paitsi että

        Marko Mielikäinen = Mirko maelikäinen


    • Nettipoliisi töihin

      satanismista ja hormoneista siellä kyllä saa keskustella ihan vapaasti. Omituinen foorumi...

      • bulkki1

        Roinapettereitä ihan oikeasti korpes kun joku nuori veti natuna lahnapenkiltä paremmin kui ne.


      • mut miks just
        bulkki1 kirjoitti:

        Roinapettereitä ihan oikeasti korpes kun joku nuori veti natuna lahnapenkiltä paremmin kui ne.

        viikkoa ennen H-hetkeä?


      • bulkki1
        bulkki1 kirjoitti:

        Roinapettereitä ihan oikeasti korpes kun joku nuori veti natuna lahnapenkiltä paremmin kui ne.

        U mad?


    • bulkki1

      Haluaisin imeä peenistä

    • niggerswagyolo

      Kateellisia ihmisiä joka paikassa... Jos vaan syö oikein, ja onnistuu palautumaan treeneistä nopeasti, niin kaikki on mahdollista. Ja jos katsoo markon kehoa, niin ei kyllä mitään roinaa ole vedelly, pitäis kaverilla on ehkä vähä enemän lihaa luiden päällä sillon. :D Sitä on helppo kateellisena sanoa, että joku roinaa.
      Ja viestien poisto saattaa liittyä siihen, että markon penkkimaksimi on keskeytyny rintalihaksen repeydyttyä.

      • Oletko ihan pihalla?

        Sun täytyy olla ainoa ihminen maailmassa joka ei vieläkään tajua,että pipi rintalihas oli trolli! Mielikäinenhän nauroi videolla kuinka höynät uskoo kaiken,mutta sinä et näköjään tajua vieläkään lol!


    • niggajizzpants

      Aijaa sori, ny löyty artikkeli asiasta.. mun moka. Dont hate.

    • Anonyymi

      Pakkotoiston reppanat ei kestäneet enää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1641
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1216
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      61
      1110
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      188
      909
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      43
      831
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      750
    7. 68
      747
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      33
      681
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      644
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      610
    Aihe