Kuka on suosikkisi? Minä kannatan Mr. Gay Finland -kilpailussa hyvinkääläistä Arto Niskalaa. Perusteeni ovat vastaansanomattomat: hän on kilpailijoista lutuisin!
http://mrgayfinland.fi/43
Tänään se ratkeaa!
2
122
Vastaukset
- Tänään ratkeaa siis
vihreiden seuraava presidenttiehdokas.
VIhreiden presidenttiehdokasta ei valita, mutta tapahtumalla ja sen saamalla näkyvyydellä on suuri merkitys. Sillä tuetaan ylpeyttä olla avoimesti oma itsensä. Tämä ei nimittäin Suomessakaan ole vielä itsestäänselvyys.
Seksuaalivähemmistöt eivät vieläkään ole tasa-arvoisia lain edessä, vaikka parempaan suuntaan ollaankin menossa, niin meillä kuin monessa muussakin maassa. Yhdysvalloista tuli eilen ilouutinen, kun maan korkein oikeus päätti, että on perustuslain vastaista rajata avioliitto vain miehen ja naisen väliseksi. Hyvä USA! Valitettavasti itäisestä naapurimaastamme tulee paljon järkyttävämpiä uutisia. Venäjän uusi lainsäädäntö lisää homojen syrjintää. Maa on matkalla kohti pimeää keskiaikaa ja noitavainoja.
On kummallista, että Suomessakin on vielä niin ahdasmielisiä tahoja, ettei ihmisten välistä tasa-arvoa pidetä itsestäänselvyytenä, vaan hyväksytään vähemmistöjen syrjintä. Gay Priden kaltaisia tapahtumia tarvitaan niin kauan, kun homot eivät ole tasa-arvoisia lain edessä heteroiden kanssa ja niin kauan kuin yksikin maan asukas suhtautuu arvostellen/syrjien/halveksuen/pilkaten/inhoten homoihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313894- 412619
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut442584Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82375- 292208
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3032103- 381809
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461633Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461498- 1411477