Nummelan thaihieronta

Joonas xx

Onko kokemusta? Haluaisin näin miehenä mennä asialliseen hierontaan. Kävin kerran Thaimaassa hieronnassa ja pidin kovasti. Mutta en tiedä millainen se nordean vieressä oleva paikka on.

33

18218

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kari k

muna ylläällä

• vierailija9

Kävin testaamassa ja kovasti oli täti tarjoamassa happy endingiä jo puolivälissä hierontaa

• eehh77

paljon maksaa?

• vierailija9

enpä kysynyt kun tyydyin pelkkään normi hierontaan

• tiedosta kiitollinen

Tarkoitetaanko tässä Vihdissä Liukkaankujalla olevaa thai-hierontapaikkaa vai
        onko Nummelassa oma thai hieromo?

• ulkop
        tiedosta kiitollinen kirjoitti:

Tarkoitetaanko tässä Vihdissä Liukkaankujalla olevaa thai-hierontapaikkaa vai
        onko Nummelassa oma thai hieromo?

Thai-hieronta Liukkaankujalla.. kuulostaa niin hyvältä, että pitää ulkopaikkakuntalaisenkin tulla käymään..

• fdssssssssssss

niin, paljon normihieronta maksaa?

• Hah,hah.,hahhaa

Älä viisastele,et sinä millekään liukkaille pääse.

• kari k

thai hieronta löytyy valintaladonn takaalta tosin thai tytöt puuttuu mutta häppy endinkin saa samantien kun tarjoaa kaljan niin johan lentää tekarit mettään ja alkaa nakin lypsäys

• jäbä

Ihanko totta,ooksa jätkä tosissas,noinko halvalla.

• Joopajoo

Joo valintaladon takaa löytyy VPK Kyllä ne hieroo mennen tullen muutaman äijän samalla kertaa ja letkua piisaa. Liukkaankujan hieronnan liukkaat hinnat on 100€ varvi.

• petepatet

Onko hyvännäkösiä hierojia?

• Konstantix

Bravo!

• nusunusunusunusu

Joonas xx joko kävit hieronnassa. Siellä on erikoistarjous hinnat arki-iltapäivisin klo 13-17 kantsii käydä, mitään et menetä muuta kuin poikuuden.

• pojat on poikia

Jumaklauta täällä koulupojat kirjoittelee härskejä... no kyllse sitten kun ikää on niin voitte oikeasti käydä jossain. Siihen asti ei muuta kuin kovaa kirjoittelua

• paavali57

Vihdin kirkkonkylän thaihieronta on lopetettu tai siirtynyt muualle huoneisto on tyhjä

• Anonyymi

Olisko asunut ilmarisentiellä tämä thaikku HIV positiivinen, tämmöistä huhua olen kuullut Nummelassa.

• suomalainennainenisbest

Me naiset siellä ei kuitenkaan käydä ! Hyi helvetti mikä mesta ! Julkinen ilotalo.

• Mikwik

Eihän aito hieronta liity millään tavalla mihinkään ilotalo juttuun ainakin paikoissa jossa olen itse käynyt. Toisalta thai tyttöjen kultturiin kuuluu sitä happy ending halutessa eräänä hierontapalveluna tarkoituksena rentouttaa. Mutta ei voi kutsua sitä varsinaisena seksipalveluna missään nimessä koska se on kaupanpäällinen hieronnan päätteeksi, jos pyydetään siitä lisämaksun tai ehdotetaan seksiä jo ennen hieronnan alkua niin silloin liikutaan hämärän rajamailla. Toki olen sitä mieltä että naisella on myös oikeutta haluta seksiä vaikka ovat palvelualalla ja mihellä on oikeus sanota ei niille.

• Häpy_ending
    • Anonyymi

Kyll teki hyvvää😁

• Anonyymi

Itse kävin tänään testaamassa Nummelan Thai hironnan ja lopputulos oli se että tuli pantua sitä hierojaa 100€ meni mut niin rahst vois mennä hyvin nopesti näihin seuran haku chätteihin

• Anonyymi

Millainen nainen? Oliko nätti ja muodokas ja mukava?

• Ai Peräsimentie 11 ?

• Anonyymi

Pitääkö varata aika ja miten

• Anonyymi

Käyn siellä viikonloppuisin vetämässä mamia viikseen. Hyvät venttiilit, pikkusen tosikko. 50 ekee maksanu, joskus pikkusen ekstraa. Ajanvaraus txt ja englanniksi.

• Anonyymi

Minä ole Thaimaasta , kung fu, sinä saa hieroa minua jos halia.

• Anonyymi

Onko viimeaikaisia kokemuksia Nummelan mestasta ?
      Ilmeisesti hierojatar vaihtunut...

• Anonyymi

Asematiellä uusi paikka, onko millainen?

• Anonyymi

Siellä pallit ja taskut tyhjenee.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Mistä tiedät?

• Anonyymi

hinta?

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      27
      3441
    2. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      28
      2141
    3. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      1680
    4. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      7
      1418
    5. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      76
      1359
    6. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      138
      1236
    7. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      1056
    8. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      974
    9. Ollaan kuin yö ja päivä

Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.
      Ikävä
      70
      931
    10. Oletko joskus lähestynyt jotakin

väärällä identiteetillä? Miksi?
      Ikävä
      102
      912
    Aihe