Hiljaista nörttiä marssi tiedotustilaisuudesta ulos, jossa kerrottiin että potkut tulee

........

21

255

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aaaaaaargh!!!!!!!!

      YHYYYYY! Itku tulee kun ajatteleekin..... Koko kesä ilman pillunpillua ja vielä vähemmän kun duuni menee alta.
      On se niin väärin.

      • Niin. Naiset on niin

        paskoja, että kunnolliselle työttämälle eivät anna. (Retkutyöttömille ja muille tatuoiduille paskoille ne kyllä antavat)


    • yökgh

      Ite olet alemman älykkyystason mies.
      Otan mieluummin nörtin.

      • Kiva! Olen nörtti!

        Ota minut!


    • ylpeys käy....

      Ei kukaan ole tänä päivänä suojassa irtisanomisilta. Nokiakin kaatui omaan ylpeyteensä. Pitää pysyä nöyränä ja oltava oikeasti fiksu, kehittyä ja kuunnella, mutta kun ei niin ei.

      • Kaatuilija

        Tuolla perusteella Applen olisi pitänyt kaatua pari vuotta sitten, Microsoftin 15 vuotta sitten ja IBM:n 30 vuotta sitten.


    • Ei nörttiys ole

      sama asia kuin ätämiys

    • Tuo kyllä pistää vakavasti miettimään alan vaihtoa... selvääkin selvempi kun on että alan työtilanne on erittäin heikko. Vois vaikka hakeutua hoitoalalle opiskeleen...

      • 181

        Kannatan lämpimästi. Tuttavapiiriin kuuluu pari sairaanhoitajaa, ja ovat monesti toivoneet miehiä avuksi ammattiin. Ihmiskeho painaa kumminkin aika paljon, ja hentoisemmat tai pienikokoisemmat naiset eivät välttämättä oikein jaksa nostaa esim. pyörätuolipotilaita sänkyyn. (Etenkin kun ihmistä ei voi ihan tuosta noin vain retuuttaa tai kammeta.)


      • Mä oon bittimies
        181 kirjoitti:

        Kannatan lämpimästi. Tuttavapiiriin kuuluu pari sairaanhoitajaa, ja ovat monesti toivoneet miehiä avuksi ammattiin. Ihmiskeho painaa kumminkin aika paljon, ja hentoisemmat tai pienikokoisemmat naiset eivät välttämättä oikein jaksa nostaa esim. pyörätuolipotilaita sänkyyn. (Etenkin kun ihmistä ei voi ihan tuosta noin vain retuuttaa tai kammeta.)

        En tosiaankaan mitään sairaita paskantajia ala nostelemaan. Meikä on bittimies ja jos kukaan ei siitä suostu maksamaan, niin kela, sossu & fatta minut elättäkööt. Jotain arvokkuutta pitää sentään olla.


      • Mitä merkitystä
        Mä oon bittimies kirjoitti:

        En tosiaankaan mitään sairaita paskantajia ala nostelemaan. Meikä on bittimies ja jos kukaan ei siitä suostu maksamaan, niin kela, sossu & fatta minut elättäkööt. Jotain arvokkuutta pitää sentään olla.

        on bittimiehuudella jos tekemisillään ei tee mitään :)
        Tosin joskus 90-luvun vaihteessa tuollaisia kai harrastuksena yleisesti tehtiin, kun mikrot tulivat markkinoille.


    • Veikkaampa että porukan

      ätämiysprosentti on jotain 20-30.

      • awrtgag

        Vaikka olisikin, ovat he kaikki old school ATM-kastia, koska on ollut hyvä koulutus (yliopisto varmaan enemmistöllä ja AMK minimissään) ja tähän saakka hyvä työpaikka. Ei voi puhuakaan samassa lauseessa kuin tämän palstan työttömästä ja syrjäytynestä ATM:stä.


      • Enemmän rinnastuvat
        awrtgag kirjoitti:

        Vaikka olisikin, ovat he kaikki old school ATM-kastia, koska on ollut hyvä koulutus (yliopisto varmaan enemmistöllä ja AMK minimissään) ja tähän saakka hyvä työpaikka. Ei voi puhuakaan samassa lauseessa kuin tämän palstan työttömästä ja syrjäytynestä ATM:stä.

        Lord Boredomiin ( joka toki hänkin on ATM)


      • Ei vielä, mutta...
        awrtgag kirjoitti:

        Vaikka olisikin, ovat he kaikki old school ATM-kastia, koska on ollut hyvä koulutus (yliopisto varmaan enemmistöllä ja AMK minimissään) ja tähän saakka hyvä työpaikka. Ei voi puhuakaan samassa lauseessa kuin tämän palstan työttömästä ja syrjäytynestä ATM:stä.

        Tuosta se alamäki alkoi. Kohta hekin runkkaavat räkäkännissä koneidensa ääressä huoranvittua huutaen.


      • Tuskin syrjäytyvät
        Ei vielä, mutta... kirjoitti:

        Tuosta se alamäki alkoi. Kohta hekin runkkaavat räkäkännissä koneidensa ääressä huoranvittua huutaen.

        Perustavat itse uusia yrityksiä jos muu ei auta. Tuo porukka on lahjakasta.


      • Nörtit ovat kuitenkin
        Tuskin syrjäytyvät kirjoitti:

        Perustavat itse uusia yrityksiä jos muu ei auta. Tuo porukka on lahjakasta.

        usein sosiaalisesti kömpelöitä


      • Mihinkähän tuokin
        Nörtit ovat kuitenkin kirjoitti:

        usein sosiaalisesti kömpelöitä

        käsitys oikein perustuu?


      • Elävään
        Mihinkähän tuokin kirjoitti:

        käsitys oikein perustuu?

        elämään


      • Kuinka monta koodaria
        Elävään kirjoitti:

        elämään

        oikeasti tunnet? He eivät eroa muista ihmisistä mitenkään muuten, paitsi että hallitsevat ohjelmoinin.


    • Olisko sellaset 5%. It-firmoissa on yleensä 20% lipeviä myyntityyppejä tai mänizereitä. 50% tavallisia perheellisiä duunareita,40% ihan normisinkkuja joista ei päälle edes näkisi että ovat koodareita ja loput 5% näitä stereotyyppisiä nörttejä.

      Tarkkasilmäinen saattaa huomata että luvut eivät mätsää, mutta se johtuu vain siitä että repäisin ne perseestäni.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      21
      786
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      712
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      530
    Aihe