Hiljaista nörttiä marssi tiedotustilaisuudesta ulos, jossa kerrottiin että potkut tulee

........

21

228

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aaaaaaargh!!!!!!!!

      YHYYYYY! Itku tulee kun ajatteleekin..... Koko kesä ilman pillunpillua ja vielä vähemmän kun duuni menee alta.
      On se niin väärin.

      • Niin. Naiset on niin

        paskoja, että kunnolliselle työttämälle eivät anna. (Retkutyöttömille ja muille tatuoiduille paskoille ne kyllä antavat)


    • yökgh

      Ite olet alemman älykkyystason mies.
      Otan mieluummin nörtin.

      • Kiva! Olen nörtti!

        Ota minut!


    • ylpeys käy....

      Ei kukaan ole tänä päivänä suojassa irtisanomisilta. Nokiakin kaatui omaan ylpeyteensä. Pitää pysyä nöyränä ja oltava oikeasti fiksu, kehittyä ja kuunnella, mutta kun ei niin ei.

      • Kaatuilija

        Tuolla perusteella Applen olisi pitänyt kaatua pari vuotta sitten, Microsoftin 15 vuotta sitten ja IBM:n 30 vuotta sitten.


    • Ei nörttiys ole

      sama asia kuin ätämiys

    • Tuo kyllä pistää vakavasti miettimään alan vaihtoa... selvääkin selvempi kun on että alan työtilanne on erittäin heikko. Vois vaikka hakeutua hoitoalalle opiskeleen...

      • 181

        Kannatan lämpimästi. Tuttavapiiriin kuuluu pari sairaanhoitajaa, ja ovat monesti toivoneet miehiä avuksi ammattiin. Ihmiskeho painaa kumminkin aika paljon, ja hentoisemmat tai pienikokoisemmat naiset eivät välttämättä oikein jaksa nostaa esim. pyörätuolipotilaita sänkyyn. (Etenkin kun ihmistä ei voi ihan tuosta noin vain retuuttaa tai kammeta.)


      • Mä oon bittimies
        181 kirjoitti:

        Kannatan lämpimästi. Tuttavapiiriin kuuluu pari sairaanhoitajaa, ja ovat monesti toivoneet miehiä avuksi ammattiin. Ihmiskeho painaa kumminkin aika paljon, ja hentoisemmat tai pienikokoisemmat naiset eivät välttämättä oikein jaksa nostaa esim. pyörätuolipotilaita sänkyyn. (Etenkin kun ihmistä ei voi ihan tuosta noin vain retuuttaa tai kammeta.)

        En tosiaankaan mitään sairaita paskantajia ala nostelemaan. Meikä on bittimies ja jos kukaan ei siitä suostu maksamaan, niin kela, sossu & fatta minut elättäkööt. Jotain arvokkuutta pitää sentään olla.


      • Mitä merkitystä
        Mä oon bittimies kirjoitti:

        En tosiaankaan mitään sairaita paskantajia ala nostelemaan. Meikä on bittimies ja jos kukaan ei siitä suostu maksamaan, niin kela, sossu & fatta minut elättäkööt. Jotain arvokkuutta pitää sentään olla.

        on bittimiehuudella jos tekemisillään ei tee mitään :)
        Tosin joskus 90-luvun vaihteessa tuollaisia kai harrastuksena yleisesti tehtiin, kun mikrot tulivat markkinoille.


    • Veikkaampa että porukan

      ätämiysprosentti on jotain 20-30.

      • awrtgag

        Vaikka olisikin, ovat he kaikki old school ATM-kastia, koska on ollut hyvä koulutus (yliopisto varmaan enemmistöllä ja AMK minimissään) ja tähän saakka hyvä työpaikka. Ei voi puhuakaan samassa lauseessa kuin tämän palstan työttömästä ja syrjäytynestä ATM:stä.


      • Enemmän rinnastuvat
        awrtgag kirjoitti:

        Vaikka olisikin, ovat he kaikki old school ATM-kastia, koska on ollut hyvä koulutus (yliopisto varmaan enemmistöllä ja AMK minimissään) ja tähän saakka hyvä työpaikka. Ei voi puhuakaan samassa lauseessa kuin tämän palstan työttömästä ja syrjäytynestä ATM:stä.

        Lord Boredomiin ( joka toki hänkin on ATM)


      • Ei vielä, mutta...
        awrtgag kirjoitti:

        Vaikka olisikin, ovat he kaikki old school ATM-kastia, koska on ollut hyvä koulutus (yliopisto varmaan enemmistöllä ja AMK minimissään) ja tähän saakka hyvä työpaikka. Ei voi puhuakaan samassa lauseessa kuin tämän palstan työttömästä ja syrjäytynestä ATM:stä.

        Tuosta se alamäki alkoi. Kohta hekin runkkaavat räkäkännissä koneidensa ääressä huoranvittua huutaen.


      • Tuskin syrjäytyvät
        Ei vielä, mutta... kirjoitti:

        Tuosta se alamäki alkoi. Kohta hekin runkkaavat räkäkännissä koneidensa ääressä huoranvittua huutaen.

        Perustavat itse uusia yrityksiä jos muu ei auta. Tuo porukka on lahjakasta.


      • Nörtit ovat kuitenkin
        Tuskin syrjäytyvät kirjoitti:

        Perustavat itse uusia yrityksiä jos muu ei auta. Tuo porukka on lahjakasta.

        usein sosiaalisesti kömpelöitä


      • Mihinkähän tuokin
        Nörtit ovat kuitenkin kirjoitti:

        usein sosiaalisesti kömpelöitä

        käsitys oikein perustuu?


      • Elävään
        Mihinkähän tuokin kirjoitti:

        käsitys oikein perustuu?

        elämään


      • Kuinka monta koodaria
        Elävään kirjoitti:

        elämään

        oikeasti tunnet? He eivät eroa muista ihmisistä mitenkään muuten, paitsi että hallitsevat ohjelmoinin.


    • Olisko sellaset 5%. It-firmoissa on yleensä 20% lipeviä myyntityyppejä tai mänizereitä. 50% tavallisia perheellisiä duunareita,40% ihan normisinkkuja joista ei päälle edes näkisi että ovat koodareita ja loput 5% näitä stereotyyppisiä nörttejä.

      Tarkkasilmäinen saattaa huomata että luvut eivät mätsää, mutta se johtuu vain siitä että repäisin ne perseestäni.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      125
      2741
    2. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      478
      2462
    3. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      102
      1857
    4. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      79
      1641
    5. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      66
      1297
    6. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      45
      1281
    7. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      87
      1225
    8. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1155
    9. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      193
      1116
    10. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      92
      1086
    Aihe