tulee mieleen pari sovinistia

äo puoli viisi

Ne on siis niin surkeita ajamaan autoa ja tekemään kotitöitä ,esim kun ne on saanu vaihdettua lampun kattokruunuun niin naama loistaa ylpeydestä, mutta sen vaativampia asennustöitä ei osatakaan. No onneksi vaimo tekee, tai vaimon näppärät sukulaismiehet käy jeesamassa. Sitten on pakko pitää akkoja itseään tyhmempinä eli umpityhminä.

12

155

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaativa asentaja

Jos ne on niin surkeita, niin tuskin ne ovat kovin tehokkaita sovinisteinakaan. Näitäkö sinä pelkäät ja pidät suurimpana uhkanasi?

• Tietämätön Sovinisti

Kun olet niin viisas, niin kerro meille, mihin suuntaan se virta kulkee kattokruunun lampussa? Meneekö se sisään sieltä lampun kannasta vai miten se oikein oli?

• Ehkä erehdyit?

Kuulostaa enemmän sivari/profeministitouhulta. Maailmaa osataan parantaa, mitään käytännössä hyödyllistä ei saada aikaan.

• TV:ssäkin näytettiin miten kovanaamat vankilassa oli niin onnettomia ettei edes kananmunien keittäminen olisi onnistunut. Siksi piti mennäkin niitten ruoanlaittokurssille.

• Les oeufs

Uskotko vieläkin kaiken, mitä "tositv:ssä" näytetään? Ne sattuu olemaan käsikirjoitettuja ja näyteltyjä tarinoita lähes jokainen.

• Makaronilaatikko.

Kovanaamat, siis pahat prätkäpojat ainakin, osaavat rakentaa kerhotaloihinsa baarit ja pitää hyvinkin suuria grillijuhlia. Ei ne taida ihan avuttomia olla kuitenkaan. Mutta ole sinä ylpeä kananmunankeittotaidoistasi.

Maailman parhaat kokit ovat muuten miehiä.

• top chef voittaja??
        Makaronilaatikko. kirjoitti:

Kovanaamat, siis pahat prätkäpojat ainakin, osaavat rakentaa kerhotaloihinsa baarit ja pitää hyvinkin suuria grillijuhlia. Ei ne taida ihan avuttomia olla kuitenkaan. Mutta ole sinä ylpeä kananmunankeittotaidoistasi.

Maailman parhaat kokit ovat muuten miehiä.

Sovinistien pojista tulee homoja, miettikää sitä.

• Entäs sitten?
        top chef voittaja?? kirjoitti:

Sovinistien pojista tulee homoja, miettikää sitä.

Sitten niistä tulee nahkaan pukeutuvia machohomoja, kun taas feministien kakaroista tulee piipittäviä ja mekkoon pukeutuvia neitejä.

• onnen päivä
        Entäs sitten? kirjoitti:

Sitten niistä tulee nahkaan pukeutuvia machohomoja, kun taas feministien kakaroista tulee piipittäviä ja mekkoon pukeutuvia neitejä.

JES, poikani on machohomo!

• jebulis

Mikä mikä olet kirosana, jota en voi lausua, enkä varsinkaan tänne kirosanaa kirjoita. Onko provo? Tadaa olenko samaa sukupuolta oleva, mutta vaan itseään ja IHMISIÄ arvostavampaa sorttia? Hus pois sinne niille palstoille, minne olen vihakirjoituksia kirjoittanut ja joita poistellaan ja miinustellaan ihan urakalla. Jos olet mies on itseironiasi kyllä katossaan ja ihaltava ominaisuus. Olen nainen ja tyytyväinen, että meitä naisia varten on myös rakastettavia miehiä vielä olemassa ja äijistä äijimmät ovat osanneet jopa arvostaa minua. Hähhää. Kateeksi ei käy naiset, joiden elämä pyörii vain omannapansa ympärillä, on niillä kyllä ankea elämä, kun ei voi kun keksiä mitä uskomattomampia juttuja.

• jebulis

Jatkoo vielä, tuo aiempi viesti oli tarkoitettu äo-vaille5:lle!! Olin muuten unohtanut, että yksi vaihtoehtohan aloittajan aatteesta voi olla itsensä hukannut homostelija. En kuitenkaan kannata tuota aatetta. Olen miehiä=äijiä ihannoiva ja pitkäaikaissurustelusuhteen jälkeen naimisissakin ollut jo 10v. tuon kaikkein tärkeimmän miehen kanssa. Mieheni ei ole koskaan edes vahingossa manipuloinut, kun ihan joillain pikkujutuilla, koska olen hyvin säilynyt ja siro "hei pyydetään joku lapsenvahiksi ja lähetään kaupungille aiheuttamaan pientä shokkiaaltoa, siellä näyttävät peukkua myös hyvissä parisuhteissa olevat ja toiset sitten sylkee hyvä ettei naamalle. Muuten en ole suoranaisesti en mies- enkä naisvihaaja, mutta tuo kirosana femakko on kyllä inhokkiryhmäni ja etenkin ne telaketjut ja heidän homoystävät.

• täh mitä häh
        jebulis kirjoitti:

Jatkoo vielä, tuo aiempi viesti oli tarkoitettu äo-vaille5:lle!! Olin muuten unohtanut, että yksi vaihtoehtohan aloittajan aatteesta voi olla itsensä hukannut homostelija. En kuitenkaan kannata tuota aatetta. Olen miehiä=äijiä ihannoiva ja pitkäaikaissurustelusuhteen jälkeen naimisissakin ollut jo 10v. tuon kaikkein tärkeimmän miehen kanssa. Mieheni ei ole koskaan edes vahingossa manipuloinut, kun ihan joillain pikkujutuilla, koska olen hyvin säilynyt ja siro "hei pyydetään joku lapsenvahiksi ja lähetään kaupungille aiheuttamaan pientä shokkiaaltoa, siellä näyttävät peukkua myös hyvissä parisuhteissa olevat ja toiset sitten sylkee hyvä ettei naamalle. Muuten en ole suoranaisesti en mies- enkä naisvihaaja, mutta tuo kirosana femakko on kyllä inhokkiryhmäni ja etenkin ne telaketjut ja heidän homoystävät.

Vielä kun sais lääkityksen ajan tasalle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      295
      6707
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2059
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1797
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1267
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1170
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1146
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      53
      1047
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1031
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      972
    Aihe