tulee mieleen pari sovinistia

äo puoli viisi

Ne on siis niin surkeita ajamaan autoa ja tekemään kotitöitä ,esim kun ne on saanu vaihdettua lampun kattokruunuun niin naama loistaa ylpeydestä, mutta sen vaativampia asennustöitä ei osatakaan. No onneksi vaimo tekee, tai vaimon näppärät sukulaismiehet käy jeesamassa. Sitten on pakko pitää akkoja itseään tyhmempinä eli umpityhminä.

12

133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaativa asentaja

      Jos ne on niin surkeita, niin tuskin ne ovat kovin tehokkaita sovinisteinakaan. Näitäkö sinä pelkäät ja pidät suurimpana uhkanasi?

    • Tietämätön Sovinisti

      Kun olet niin viisas, niin kerro meille, mihin suuntaan se virta kulkee kattokruunun lampussa? Meneekö se sisään sieltä lampun kannasta vai miten se oikein oli?

    • Ehkä erehdyit?

      Kuulostaa enemmän sivari/profeministitouhulta. Maailmaa osataan parantaa, mitään käytännössä hyödyllistä ei saada aikaan.

    • TV:ssäkin näytettiin miten kovanaamat vankilassa oli niin onnettomia ettei edes kananmunien keittäminen olisi onnistunut. Siksi piti mennäkin niitten ruoanlaittokurssille.

      • Les oeufs

        Uskotko vieläkin kaiken, mitä "tositv:ssä" näytetään? Ne sattuu olemaan käsikirjoitettuja ja näyteltyjä tarinoita lähes jokainen.


      • Makaronilaatikko.

        Kovanaamat, siis pahat prätkäpojat ainakin, osaavat rakentaa kerhotaloihinsa baarit ja pitää hyvinkin suuria grillijuhlia. Ei ne taida ihan avuttomia olla kuitenkaan. Mutta ole sinä ylpeä kananmunankeittotaidoistasi.

        Maailman parhaat kokit ovat muuten miehiä.


      • top chef voittaja??
        Makaronilaatikko. kirjoitti:

        Kovanaamat, siis pahat prätkäpojat ainakin, osaavat rakentaa kerhotaloihinsa baarit ja pitää hyvinkin suuria grillijuhlia. Ei ne taida ihan avuttomia olla kuitenkaan. Mutta ole sinä ylpeä kananmunankeittotaidoistasi.

        Maailman parhaat kokit ovat muuten miehiä.

        Sovinistien pojista tulee homoja, miettikää sitä.


      • Entäs sitten?
        top chef voittaja?? kirjoitti:

        Sovinistien pojista tulee homoja, miettikää sitä.

        Sitten niistä tulee nahkaan pukeutuvia machohomoja, kun taas feministien kakaroista tulee piipittäviä ja mekkoon pukeutuvia neitejä.


      • onnen päivä
        Entäs sitten? kirjoitti:

        Sitten niistä tulee nahkaan pukeutuvia machohomoja, kun taas feministien kakaroista tulee piipittäviä ja mekkoon pukeutuvia neitejä.

        JES, poikani on machohomo!


    • jebulis

      Mikä mikä olet kirosana, jota en voi lausua, enkä varsinkaan tänne kirosanaa kirjoita. Onko provo? Tadaa olenko samaa sukupuolta oleva, mutta vaan itseään ja IHMISIÄ arvostavampaa sorttia? Hus pois sinne niille palstoille, minne olen vihakirjoituksia kirjoittanut ja joita poistellaan ja miinustellaan ihan urakalla. Jos olet mies on itseironiasi kyllä katossaan ja ihaltava ominaisuus. Olen nainen ja tyytyväinen, että meitä naisia varten on myös rakastettavia miehiä vielä olemassa ja äijistä äijimmät ovat osanneet jopa arvostaa minua. Hähhää. Kateeksi ei käy naiset, joiden elämä pyörii vain omannapansa ympärillä, on niillä kyllä ankea elämä, kun ei voi kun keksiä mitä uskomattomampia juttuja.

      • jebulis

        Jatkoo vielä, tuo aiempi viesti oli tarkoitettu äo-vaille5:lle!! Olin muuten unohtanut, että yksi vaihtoehtohan aloittajan aatteesta voi olla itsensä hukannut homostelija. En kuitenkaan kannata tuota aatetta. Olen miehiä=äijiä ihannoiva ja pitkäaikaissurustelusuhteen jälkeen naimisissakin ollut jo 10v. tuon kaikkein tärkeimmän miehen kanssa. Mieheni ei ole koskaan edes vahingossa manipuloinut, kun ihan joillain pikkujutuilla, koska olen hyvin säilynyt ja siro "hei pyydetään joku lapsenvahiksi ja lähetään kaupungille aiheuttamaan pientä shokkiaaltoa, siellä näyttävät peukkua myös hyvissä parisuhteissa olevat ja toiset sitten sylkee hyvä ettei naamalle. Muuten en ole suoranaisesti en mies- enkä naisvihaaja, mutta tuo kirosana femakko on kyllä inhokkiryhmäni ja etenkin ne telaketjut ja heidän homoystävät.


      • täh mitä häh
        jebulis kirjoitti:

        Jatkoo vielä, tuo aiempi viesti oli tarkoitettu äo-vaille5:lle!! Olin muuten unohtanut, että yksi vaihtoehtohan aloittajan aatteesta voi olla itsensä hukannut homostelija. En kuitenkaan kannata tuota aatetta. Olen miehiä=äijiä ihannoiva ja pitkäaikaissurustelusuhteen jälkeen naimisissakin ollut jo 10v. tuon kaikkein tärkeimmän miehen kanssa. Mieheni ei ole koskaan edes vahingossa manipuloinut, kun ihan joillain pikkujutuilla, koska olen hyvin säilynyt ja siro "hei pyydetään joku lapsenvahiksi ja lähetään kaupungille aiheuttamaan pientä shokkiaaltoa, siellä näyttävät peukkua myös hyvissä parisuhteissa olevat ja toiset sitten sylkee hyvä ettei naamalle. Muuten en ole suoranaisesti en mies- enkä naisvihaaja, mutta tuo kirosana femakko on kyllä inhokkiryhmäni ja etenkin ne telaketjut ja heidän homoystävät.

        Vielä kun sais lääkityksen ajan tasalle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      244
      2283
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      163
      1481
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      54
      1325
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1075
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1059
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      960
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      212
      949
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      855
    9. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      680
    10. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      679
    Aihe