Mitä enkelit haluavat sanoa minulle? Näen päivittäin numerosarjoja ihan kiusaantumiseen asti. Se alkoi talvella. Ensin auton mittarissa esim 222 tai 444 tai muu vastaava, sitten kännykän kellossa... tuntuu, että aina kun katson kelloa, se on joku 16:16 tai 05:05 tai 11:11 jne. Enkä taatusti yritä itse ajoittaa katsomistani mitenkään. Olen pyytänyt vastausta, mutten ole saanut tai osannut tulkita. Minulla on ollut sydänsuruja ja menneisyyden käsittelemättömiä asioita. Minulla on myös rakkaita henkimaailmassa enemmän kuin täällä. Osaisiko joku tulkita puolestani?
Numerosarjat
6
282
Vastaukset
- tulkintaa
Joo, tässä tulkintaa.
Olet pihalla, vähän samalla tavalla kuin lumiukko mutta ympärivuotisesti. Maailmankuvasi perustuu haaveille ja saduille. Et tule koskaan olemaan onnellinen ja tyytyväinen elämääsi, sillä tulet tavoittelemaan jotain sellaista mitä ei ole olemassa.
Tai sitten voit valita toisin.
Ponnistele ja tee töitä sen eteen, että otat oikeasti selvää miten maailma toimii ja mistä me ihmiset tulemme. Aloita vaikka wikipediaa lukemalla. Unohda nuo numerohöpötykset ja muut sadut. - josefus immeinen
Et ole pihalla, numerot on iänikuinen kieli joka ei muutu.
Saattaa olla että henkisessä kehityksessäsi on tapahtumassa jotain positiivista. - dont be decieved
Numerologia kuuluu okkultismiin, eli satanismiin eli se on lähtöisin saatanasta. Saatana voi myös naamioitua valon enkeliksi. (tästä on Raamatun paikka, mutta en muista sitä, joku voi sen lisätä jos löytää"
Jumalan enkeleillä ei ole mitään tekemistä numerologian kanssa, sillä numerologia on edelleen osa okkultismin harjoittamista. Älä missään nimessä sekoita näitä kahta. Mitä yhteistä on pimeydellä ja valolla?
Käänny Jeesuksen puoleen, sieltä löydät totuuden. Sinun ei tarvitse etsiä sitä numerosarjoista ja muista "merkeistä". Olet hämmentynyt, se näkyy. Jumala johdattaa, jos annat hänen johdattaa.- Josefus Immeinen
Höpö höpöjuttuja että numerologia olisi saatanasta..jos sellaista väität niin perustele tarkemmin..koska mitat luvut jne on lähtöisin Luojasta itsestään.
- Jesse on jees
Josefus Immeinen kirjoitti:
Höpö höpöjuttuja että numerologia olisi saatanasta..jos sellaista väität niin perustele tarkemmin..koska mitat luvut jne on lähtöisin Luojasta itsestään.
Minua johdattaa enemmän tieliikennelaki. Numerot ovat arabialaisia numeroita. Jos päässäsi on numerosarjoja tai enkeleitä, olet iloisen harhainen.
- angel blessings<3
Nyt ne helevetin enkelit tulivat taas mopollaan kerhotalolleen kello 19:19. Näytin niille pyllyä .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3026907Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151297- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982