Numerosarjat

angel blessings<3

Mitä enkelit haluavat sanoa minulle? Näen päivittäin numerosarjoja ihan kiusaantumiseen asti. Se alkoi talvella. Ensin auton mittarissa esim 222 tai 444 tai muu vastaava, sitten kännykän kellossa... tuntuu, että aina kun katson kelloa, se on joku 16:16 tai 05:05 tai 11:11 jne. Enkä taatusti yritä itse ajoittaa katsomistani mitenkään. Olen pyytänyt vastausta, mutten ole saanut tai osannut tulkita. Minulla on ollut sydänsuruja ja menneisyyden käsittelemättömiä asioita. Minulla on myös rakkaita henkimaailmassa enemmän kuin täällä. Osaisiko joku tulkita puolestani?

6

233

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tulkintaa

      Joo, tässä tulkintaa.

      Olet pihalla, vähän samalla tavalla kuin lumiukko mutta ympärivuotisesti. Maailmankuvasi perustuu haaveille ja saduille. Et tule koskaan olemaan onnellinen ja tyytyväinen elämääsi, sillä tulet tavoittelemaan jotain sellaista mitä ei ole olemassa.

      Tai sitten voit valita toisin.

      Ponnistele ja tee töitä sen eteen, että otat oikeasti selvää miten maailma toimii ja mistä me ihmiset tulemme. Aloita vaikka wikipediaa lukemalla. Unohda nuo numerohöpötykset ja muut sadut.

    • josefus immeinen

      Et ole pihalla, numerot on iänikuinen kieli joka ei muutu.

      Saattaa olla että henkisessä kehityksessäsi on tapahtumassa jotain positiivista.

    • dont be decieved

      Numerologia kuuluu okkultismiin, eli satanismiin eli se on lähtöisin saatanasta. Saatana voi myös naamioitua valon enkeliksi. (tästä on Raamatun paikka, mutta en muista sitä, joku voi sen lisätä jos löytää"

      Jumalan enkeleillä ei ole mitään tekemistä numerologian kanssa, sillä numerologia on edelleen osa okkultismin harjoittamista. Älä missään nimessä sekoita näitä kahta. Mitä yhteistä on pimeydellä ja valolla?

      Käänny Jeesuksen puoleen, sieltä löydät totuuden. Sinun ei tarvitse etsiä sitä numerosarjoista ja muista "merkeistä". Olet hämmentynyt, se näkyy. Jumala johdattaa, jos annat hänen johdattaa.

      • Josefus Immeinen

        Höpö höpöjuttuja että numerologia olisi saatanasta..jos sellaista väität niin perustele tarkemmin..koska mitat luvut jne on lähtöisin Luojasta itsestään.


      • Jesse on jees
        Josefus Immeinen kirjoitti:

        Höpö höpöjuttuja että numerologia olisi saatanasta..jos sellaista väität niin perustele tarkemmin..koska mitat luvut jne on lähtöisin Luojasta itsestään.

        Minua johdattaa enemmän tieliikennelaki. Numerot ovat arabialaisia numeroita. Jos päässäsi on numerosarjoja tai enkeleitä, olet iloisen harhainen.


    • angel blessings<3

      Nyt ne helevetin enkelit tulivat taas mopollaan kerhotalolleen kello 19:19. Näytin niille pyllyä .

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1615
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      174
      1290
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1090
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1057
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      936
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      871
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      868
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      820
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      753
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      748
    Aihe