Uusien tutkimustulosten mukaan myös kolmannen asteen tupakointi on ihmisille vaarallista:
http://www.hs.fi/tiede/a1372469156692?jako=718aa2f4053062264783151c645b61cc&cmp=nl-290613
Myös kolmannen asteen tupakointi vaaraksi
7
160
Vastaukset
- sot sot
Taas joku pakupää tuli normaalien keskusteluun, Pysykää omalla saitilla tai menkää pysyvästi pois.
- Röyhyyttävä sokko
oli muuten ihan pakko perehtyä hieman noihin artikkelissa mainittuihin nitrosamiineihin, tai oikeammin nitrosoamiineihin. Toimittajalta jäi, kuinkas ollakaan mainitsematta, että samoja yhdisteitä on myös joissakin kosmetiikkatuotteissa ja saattaapa ihmisen oma mahalaukkukin tuottaa niitä, jos ruoan mukana sinne joutuu nitraatteja, tai nitriittejä.
- Kannattaa välttää
Nitraatit ja nitriitit on huonosta.
- No-Smoking Finland
Tupakoinnin voisi kieltää Suomessa.
- Röyhyyttävä sokko
ei kannata. Jo nykyistenkin kieltolakien valvominen vie aivan riittävästi yhteiskunnan resursseja, ja tulokset ovat silti mitä ovat. En todellakaan halua enää lisää veroja, ja olisihan se aika työlästäkin hankkia jatkossa tupakat pimeiltä markkinoilta.
- järkevä
Joku haluaa syövän, minä en, en edes välillisesti.
- Näin on
Tupakoitsijat haisee pahalle.
Tupakansavussa olleet vaatteet haisee pahalle.
Nuuskahuuli on ihan ällön näköinen.
Tupakka ei sovi ollenkaan naisten suuhun. Ei todellakaan naisellista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362284Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381499
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255