clomid

kaitto

Onse vaikeaa saada palauttavia.. ei tunnu keltään löytyvän...

20

286

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älä tue rikollisuutt

      Ihan hyvä vain. Narkkareita ei tueta.

      • kaitto

        No huhu narkkareita. thaikkuja olis ykspaketti pitäs vaa saada palauttavia,että uskaltaa syyäniitä... Tosi narkkari... Voisit painuu muualle,josei oo muuta tekemistä ku jauhaa paskaa!


      • pieni poika
        kaitto kirjoitti:

        No huhu narkkareita. thaikkuja olis ykspaketti pitäs vaa saada palauttavia,että uskaltaa syyäniitä... Tosi narkkari... Voisit painuu muualle,josei oo muuta tekemistä ku jauhaa paskaa!

        Ja seuraavan kerran ku vedät muttereita alas kurkusta tai tööttäät märkää lihakseen niin kysy itseltäsi oletko narkkari.katsos itseäsi voit kusettaa monella tavalla.älä oikeasti pilaa terveyttäsi vuoden/parin "hyvän" kondiksen takia. Körsivällisyyttä ja kovaa reeniä eli heitä ne pillerit roskikseen.


    • liepoposse

      lainalihaa. kasva pentu aikuiseksi ja treenaa ilman mömmöjä. ehkä se itsetuntosikin siitä alkaa parantua. tai sitten ei, jos sua on kiusattu koko ikäs pienuutes takia.

      • kaitto

        Kaimä nyt saan reenata miten haluan... Ei vois vähempää kiinnostaa sun mielipieet... Voisit painuu imemää mummos tissiä,jos ei o muuta tekemistä ku soittaa poskee täällä poika! Ja mua on kiusattu siitä,kun mun vanhemmat kuoli kun olin 6vuotias,ei siitä että olen pieni!


      • kaitto
        kaitto kirjoitti:

        Kaimä nyt saan reenata miten haluan... Ei vois vähempää kiinnostaa sun mielipieet... Voisit painuu imemää mummos tissiä,jos ei o muuta tekemistä ku soittaa poskee täällä poika! Ja mua on kiusattu siitä,kun mun vanhemmat kuoli kun olin 6vuotias,ei siitä että olen pieni!

        yhyy, mua kiusattiin pienenä, isi ja äiti kuali. ny isonpana vedän itteni niiin isoksi hormoooneilla että kiusaajat saavat katua! rupeen portsariks enkä päästä niitä kapakkaan hähähähäää!!!!


      • liepoposse
        kaitto kirjoitti:

        yhyy, mua kiusattiin pienenä, isi ja äiti kuali. ny isonpana vedän itteni niiin isoksi hormoooneilla että kiusaajat saavat katua! rupeen portsariks enkä päästä niitä kapakkaan hähähähäää!!!!

        Olen homo.haluan ottaasuihin tolta ylemmältä...


      • kaitto
        kaitto kirjoitti:

        yhyy, mua kiusattiin pienenä, isi ja äiti kuali. ny isonpana vedän itteni niiin isoksi hormoooneilla että kiusaajat saavat katua! rupeen portsariks enkä päästä niitä kapakkaan hähähähäää!!!!

        Hehe toooosi hauskaaaa.. En mä niitä sen takia vedä... sanoin vaa että sen takia on kiusattu,eikä minkään muun.. Vedän niitä huvikseen,kun en muuten kasva enää millään... Reeniä takana päälle10vuotta.. Ei kiitos paskahommille... On jo oma rinkula firma.. Liike vaihto on semmoset 4milj euroo,ei taija portdsari päästä lähellekkäännoita...


      • kaitto
        kaitto kirjoitti:

        Hehe toooosi hauskaaaa.. En mä niitä sen takia vedä... sanoin vaa että sen takia on kiusattu,eikä minkään muun.. Vedän niitä huvikseen,kun en muuten kasva enää millään... Reeniä takana päälle10vuotta.. Ei kiitos paskahommille... On jo oma rinkula firma.. Liike vaihto on semmoset 4milj euroo,ei taija portdsari päästä lähellekkäännoita...

        No, sä voit perustella itelles noi roinankäytöt miten tahansa, mutta ei ne sun heikkoa itsetuntoa silti oikeasti palauta. Huonontaa psyykettäsi vaan.

        Terve mies ei roinaa kaipaa. Mielenvikasten touhua koko roinaus.


    • clomit
      • kaitto

        Aika huonoa palautetta steroidshop.eu


    • 2+8

      Ei thaikut mitään palauttavia tarvii. Sinne vaan ääntä kohti.

      Jos et muuten uskalla, ni ota 2 vk on / 2 vk off.

      Tietysti neuvoni ensisijaisesti on, että unohtaisit koko homman. Mutta paasaaminen lienee turhaa tässä vaiheessa, kun päätös näyttää jo taputellulta. Mut edes miettisit asiaa vakavasti vielä yhden illan. Susta ei tule roinilla yhtään parempaa ihmistä, yhtään komeempaa, yhtään suositumpaa (kuin ehkä 16 vuotiaiden amisten mielestä). Asenne ratkaisee, se mikä on sun pään sisällä, ei se mitä teet ulkokuorelle. Jos päätät kuitenkin nyt ottaa, niin tervemenoa pitkälle, pitkälle ja kiviselle tielle. (Joo, et lopeta ekaan kuuriin, tulet ottamaan piikkejä; vaikka nyt toisin itsellesi uskotteletkin.)

      T: Entinen roinari, kohta 10 vuotta ilman roinaa, eikä elämä ainakaan huonompaa ole ilman.

      • Kaitto

        Joo olen joskus parivuotta sitten vetänyt tommosen kuurin.. En mitään piikkejä varmaan vedä, kun en ees niin hirveen isoksi halua tulla... Voiko noita muka tolleen vetää 2viikkoa ja 2 viikkoa. Kyllähän toss oma tuatanto menee kuitenki vähän sekasin...


      • 73+1
        Kaitto kirjoitti:

        Joo olen joskus parivuotta sitten vetänyt tommosen kuurin.. En mitään piikkejä varmaan vedä, kun en ees niin hirveen isoksi halua tulla... Voiko noita muka tolleen vetää 2viikkoa ja 2 viikkoa. Kyllähän toss oma tuatanto menee kuitenki vähän sekasin...

        Mitä tuloksia oli kuurilla ja paljon painoit roinalla?


      • kaitto
        73+1 kirjoitti:

        Mitä tuloksia oli kuurilla ja paljon painoit roinalla?

        En niitä niin hirveesti vetänyt... painoa eo tullut paljoa mutt voimaa tuli ihan hyvin......


      • Kubbe23

        Eihän tossa oo mitään järkee vetää 2viikkoo on ja 2viikkoo off?


    • aitoBlueteam

      vetäkää toisianne pyllyyn jooko

    • Oihjdhuj
    • aloittaminenainahankalaa

      miksi kukaan ei halua olla pieni?

    • aitoBlueteam

      itse palauttelen liikennekartioharjoittelusta pesäpallomailalla

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1822
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1469
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1255
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1160
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      266
      948
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      932
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      106
      877
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      101
      818
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      684
    Aihe