Äiti otti kaksi kissaa, kun muutin iskälle,vaikka tiesi että viettäisin viikonloput hänen luonaan ja tulisin katsomaan pikkuveljeä. Olen allerginen kissoille ja niiden lähellä alkaa heti silmät vuotaa ja hengitys muuttuu HYVIN raskaaksi. Tuntuu kuin koko elämäni ajan äiti olisi vain odottanut hetkeä jona lähden ja annan äidin toteuttaa unelmaansa kissojen parissa. Tunnen itseni taakaksi.
Niin kertokaa tekisittekö itse lapsellenne noin? Olen muuten 15v
onko teidän mielestä oikein nuorta kohtaan
allerginen
3
209
Vastaukset
- 13+tohtori+13
Äitisi on aivan oikeassa. Kissa-allergia paranee siedätyshoidolla. Hanki myös isäsi luokse pari kissaa.
- shddjhsdfdfhjg
Ei ole oikein tehdä noin lapselleen. Siedätyshoitoa ei tehdä koskaan noin. Mitäs jos et enää mene äidillesi kuin käymään? Olethan jo tarpeeksi vanha päättääksesi itse. Vaihtoehtoisesti mene lääkäriin, jotta saat sellaisen lääkityksen että voit olla äidilläsi.
- 13+tohtori+13
Siedätyshoito toimii juuri noin. Alussa voi olla oireita, mutta ne häviävät vähitellen, kun altistusta on koko ajan. Siksi myös isän luona pitäisi nyt olla kissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka662382- 661367
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww651115EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41077- 77803
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82650- 43648
Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe23615- 27571