Äiti otti kaksi kissaa, kun muutin iskälle,vaikka tiesi että viettäisin viikonloput hänen luonaan ja tulisin katsomaan pikkuveljeä. Olen allerginen kissoille ja niiden lähellä alkaa heti silmät vuotaa ja hengitys muuttuu HYVIN raskaaksi. Tuntuu kuin koko elämäni ajan äiti olisi vain odottanut hetkeä jona lähden ja annan äidin toteuttaa unelmaansa kissojen parissa. Tunnen itseni taakaksi.
Niin kertokaa tekisittekö itse lapsellenne noin? Olen muuten 15v
onko teidän mielestä oikein nuorta kohtaan
allerginen
3
164
Vastaukset
- 13+tohtori+13
Äitisi on aivan oikeassa. Kissa-allergia paranee siedätyshoidolla. Hanki myös isäsi luokse pari kissaa.
- shddjhsdfdfhjg
Ei ole oikein tehdä noin lapselleen. Siedätyshoitoa ei tehdä koskaan noin. Mitäs jos et enää mene äidillesi kuin käymään? Olethan jo tarpeeksi vanha päättääksesi itse. Vaihtoehtoisesti mene lääkäriin, jotta saat sellaisen lääkityksen että voit olla äidilläsi.
- 13+tohtori+13
Siedätyshoito toimii juuri noin. Alussa voi olla oireita, mutta ne häviävät vähitellen, kun altistusta on koko ajan. Siksi myös isän luona pitäisi nyt olla kissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713508
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851526Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251259- 1581222
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit192978- 35971
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16953Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57832Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk91788- 62745