Millainen nainen on ns. tyttöystävämateriaalia?

tyttöystäväksi

Kertokaapas, että millaisen naisen kanssa haluaisit alkaa nimenomaan seurustelemaan ja vakavampaan juttuun? Millainen nainen puolestaan kelpaa hetken hupiin tai kevyempään suhteeseen?
Ovatko kriteerit yhtään samanlaiset vai onko ns. rima paljon korkeammalla, kun on kyse vakavammasta jutusta naisen kanssa?

Olen pohtinut asiaa pitkään, koska olen havainnut, että kelpaan miehille hyvin pelkkään seksiin ja saan kehuja ulkonäöstäni. Mielestäni olen myös hyvää seuraa: osaan keskustella ja omaan hyvän huumorintajun. Siltikään miehet eivät tunnu haluavan muuta kuin seksiä. Tälläkin hetkellä olen tapaillut yhtä miestä kohta vuoden verran säännöllisesti kerta viikkoon tai kahteen. Mies haluaa minua fyysisesti ja kehuu usein. Ulkonäön lisäksi kehunut myös huumorintajuani ja todennut usein, että "oot huippu tyyppi" tai "oot oikeesti mahtava". Mutta siltikään hän ei halua parisuhdetta kanssani.

Kävellessäni kadulla arkisissa vaatteissa ja perusmeikit naamassa saan kehuja tuntemattomiltakin. En kuitenkaan ole mitenkään ylpeä ja en ole niin kaunis, että minua kadehdittaisiin vaan tulen toimeen loistavasti naistenkin kanssa.

En vain ymmärrä, miksi jotkut naiset kelpaavat parisuhteeseen ja toiset eivät? Mitä pitäisi muuttaa, jotta saisi miehistä seuraa muuhunkin kuin petiin? Millainen nainen on tyttöystäväainesta? Miten se erotetaan hauskanpitoon kelpaavasta naisesta?

29

3047

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moi, koska sinusta ei ole kuvaa niin vaikea vastata tarkasti mutta yritetään... Seurustelussa itse pidän luonnetta ja henkisiä ominaisuuksia tärkeimpinä eli Ihan normaalivartaloinen nainen jolla on keskustelutaidon lisäksi pitkä pinna ja kykyä antaa vähän löysää mielummin kuin kiristää ja kuristaa koko ajan. En siis usko että sinussa on mitään vikaa.

      Itse en ole noita yhden yön juttuja harrastanut joten kysymyksesi toiseen osaan vastaaminen on vaikeampaa. Sanoisin näin että pelkästään sänkyyn kelpaa nainen jolla on kokemusta mutta ei parisuhteen edellyttämiä muita ominaisuuksia. Eli siinä asiassa vanhemmilla naisilla on ainakin minun kohdallani etulyöntiasema ja itse olen 40v mies.

    • lgjkljl

      sellanen jonka hameen alta löytyy julmetun kokoinen kyrpä!!

      • Oikeesti?

        Mul**uko?


    • läpäise pierutesti

      Sellainen, jonka pierut tuoksuu kotoisalta.

    • SilvioMCM

      Jaa-a voi olla että miehet asettavat sinut tuohon seksisuhde kategoriaan jonkun jutun perusteella (käyttäytyminen/ulkonäkö?). Etkä ilmeisesti itse auta asiaa hirveesti. Miksi alkaa seurustella kun saa helposti muutenkin naiselta? Ja sitten kun on itse tarpeeksi monen miehen käyttämä ei oikee monia tuo tyttöystävä ajatus kiinnosta. Se on kuitenkin sellanne "turn-off".

      Naisten kannattaa muistaa tämä: Mitä enemmän kilometrejä autolla on ajettu ja mitä useampi käyttäjä sillä on ollut, sitä alhasempi sen arvo. Näin ne suhdemarkkinatkin menee

      • li55uu

        :D ei se järvi soutamalla kulu


      • 86y89
        li55uu kirjoitti:

        :D ei se järvi soutamalla kulu

        ei kulu, mutta roskaantuu. Kyllä se kirkas, syrjäisempi järvi houkuttelee enmmän kuin se, joka sijaitsee kaupungin laidalla ja jonne kaikki laskevat likavetensä......


      • Eteenpäin elävän mieli
        86y89 kirjoitti:

        ei kulu, mutta roskaantuu. Kyllä se kirkas, syrjäisempi järvi houkuttelee enmmän kuin se, joka sijaitsee kaupungin laidalla ja jonne kaikki laskevat likavetensä......

        Ihme juttu vaan, että kaikenmaailman kuseskelijoita se syrjäisen järven yksinomistaminen kiinnostaa.

        Toisaalta sekä miehillä että naisilla on sama autojen kanssa - harvoin ne ajetut kilometrit ja nähdyt maisemat kaduttavat, ellei sitten ole ajeltu laittomissa puuhissa laittomilla autoilla. Elämä on elämistäkin varten, jotkut haluavat kieltää muilta sen, minkä sallivat aina itselleen.


    • kiltti mies.

      Minä haluan kiltin naisen jolla ei ole ennakkoluuloja. En vain ymmärrä et miksi tälläinen kiva mies ei saa naista.

      • MinäVainTäältäN

        Mitä tarkoitat ennakkoluulolla? ja miten perustelet kiltteytesi?
        Ihan mielenkiinnosta kyselen :)


    • 13+11

      Tekeekö mies useimmiten aloitteen tapaamisesta vai kieltäytyykö, jos ehdotat sitä useammin kuin kerran viikkoon? Ei ole olemassa mitään seksisuhde contra tyttöystävä -kategorioita. Jos olet kelvannut vuoden ajan seksiin kelpaat myös tyttöystäväksi. Se on kuitenkin naisesta kiinni mihin homma kehittyy koska nainen useimmiten päättää parisuhteesta enemmän tai vähemmän. Mies on vain kyydissä mukana. Jos olet tehnyt selväksi, että sinulle sopii tuollainen säännöllinen tapailu paneskelun merkeissä, niin kai se nyt miehellekin sopii. Ei miehellä ole välttämättä mitään erityistä hinkua parisuhteeseen. Jos sen sijaan vaadit suhteelta enemmän se todennäköisesti sopii miehellekin.

    • -vWvWv-

      Valitset vääränlaisia miehiä? Liian helposti? Ilmeisesti ulkoiset avut ovat kunnossa, jolloin vetoa löytyy monenlaiseen kukkaismehiläiseen.

      Seurustele kokeeksi muutama kuukausi ilman seksiä.

    • boda Ari

      Yritän kiteyttää asian lyhyesti: Seurusteluun minulle pitää olla älykäs, puhelias, sanavalmis, sosiaalinen, mukava nainen. Ei ole haittaa, jos on fitnesharrastaja, mut ei ole pakollista.

      En ole juurikaan harrastanut satunnaista seksiä, mut on siitäkin kokemusta. Em. kriteerit pätevät jotakuinkin siihenkin, mut mukava ei tarvitse olla. Nokkela ja puhelias kyllä, tyhmän tuppisuun kans tuskin edes seisos, tai en tiedä, kun en oo kokeillut...

    • juukyllä

      Hyvännäköinen ja kaikella tapaa pätevä.

    • alkuper.

      "Tekeekö mies useimmiten aloitteen tapaamisesta vai kieltäytyykö, jos ehdotat sitä useammin kuin kerran viikkoon? Ei ole olemassa mitään seksisuhde contra tyttöystävä -kategorioita. Jos olet kelvannut vuoden ajan seksiin kelpaat myös tyttöystäväksi."

      Juu, mies tekee kyllä aloitteet useimmiten. Olen tarkoituksella jättänyt liian yhteydenpidon etten olisi liian roikkuva.
      Mutta tuohon, että kelpaisin tyttöystäväksi, niin en ilmeisesti kelpaa. Juttelimme miehen kanssa juuri tässä pari päivää sitten asiasta pienessä humalassa. Hän oli siis perunut yhden sovitun tapaamisemme ja antanut syyksi epämääräisen "täytyy hoitaa yks juttu" -selityksen. Tästä loukkaannuin ja juttelimme asiasta ja sain hänet myöntämään, että tapasi yhtä toista naista(jota nähnyt tässä kohta pari kuukautta jo, mutta eivät ole harrastaneet seksiä vieläkään).

      Ja sanoin hänelle, että tykkään hänestä, johon hän vastasi tykkäävänsä myös minusta todella. Ja sanoi myös jossain vaiheessa keskustelua, että on koko ajan ajatellut, että olemme kavereita ja tämä on pelkkää seksiä eikä tästä ikinä tule mitään sen suurempaa. En tosin tajunnut kysyä, että minkä takia ajattelee näin. Kehui, kuinka seksi kanssani on aivan loistavaa joka kerta.

      Joten siispä, jokin tekijä on oltava, joka saa miehen haluamaan vakavampaa suhdetta, jota minussa ei ilmeisesti ole. Ainakaan tälle kyseiselle miehelle.


      Ja voi toki olla, että valitsen vääränlaisia miehiäkin, mutta minkäs teet, jos jokin kolahtaa?

    • zillai zoon

      "Millainen nainen on tyttöystäväainesta?"

      * Empaattinen
      * Sympaattinen
      * Savuton
      * Alkoton
      * Kiltti ja hyväkäytöksinen
      * Pitää läheisyydestä
      * Pitää lemmikeistä

      "Miten se erotetaan hauskanpitoon kelpaavasta naisesta?"

      * sähköaidalla :P

      (eipä mulla ole mielenkiintoa erottaa naista kavereistaan, jää omaakin aikaa
      jos muija harrastaa joskus jotain kavereidensa kanssa)

    • Pikselinaama

      Mun kokemuksen mukaan miehet haluavat mustasukkaisen naisen, jotta asiasta voi valittaa ystävilleen. :p Muuten ollaan niin epävarmaa että.

      • Ikimartyrismi

        :D

        Erilaisia tarpeita. Jotkut haluavat dominoivan mamman, josta valittaa ystävilleen, vaikka oikea syy on, että mies haluaa kaihtaa vastuuta määrätyissä asioissa.


    • missie1

      Minusta se mitä itse ajattelet itsestäsi on se miten asiat myös menevät. On kuule paljon naisia, jotka laittavat ITSE rajansa, ja ovat määrätietoisia, snaovat miehelle suoraan että haluavat enemmän, jos todella sitä kaipaavat, eivötkä vaan SUOSTU sellaiseen kuvioon mikä ei otselle tunnu oikealta. Kyllä, siinä voi menettää muutaman seksisuhteilijan, mutta myös saa mahdollisuuden saavuttaa jotakin enemmän.

      Naisella on se vaara noissa tiivissä seksisuhteissa, että kiintyy, ja näin nainen ns kokee olevansa suhteessa, vaikka mies ei niin kokisikaan.

      Minusta olet hakoteillä, jos mietit mitä "vikaa" sinussa on. Se jotenkin kertoo huonosta itsetunnosta. Mieti sen sijaan mitä _haluat_, ja ilmaise se ihmiselle jonka kanssa olet.

      Jos sulle periaatteessa käy tuo seksisuhde tuon miehen kanss,a go for it. mutta jos se ahdistaa sinua, sano (tai kirjoita) miehelle, että kaipaat enemmän ja toivoisit että voisitte yrittää suhdetta. jos mies ei suostu, voit jatkaa suhdetta ja etsiä itsellesi poikaystävän samalla, tai sitten katkaiset koko jutun.

      Löytyy kuule paljon ihmisiä jotka haluavat sinusta milloin mitäkin, kyllä se on ihminen itse jona täytyy määritellä rajansa, eikä lillua muiden kontrollin varassa. Puhu miehelle suoraan asiasta!

      • asy rry

        Sellanen nainen jonka kans elettas ihan tavallista elamaa ja koirien ja 3 kissan ja 2 hevosen kanssa ja parisuhteessa


      • huhhuh1
        asy rry kirjoitti:

        Sellanen nainen jonka kans elettas ihan tavallista elamaa ja koirien ja 3 kissan ja 2 hevosen kanssa ja parisuhteessa

        Kissat ja koirat pois ja lapsi/a tilalle, hevoset vihonviimeinen elukka joka ei ikinä kuulu ainakaan mun elämään.


      • tavatonelämän
        asy rry kirjoitti:

        Sellanen nainen jonka kans elettas ihan tavallista elamaa ja koirien ja 3 kissan ja 2 hevosen kanssa ja parisuhteessa

        onko muita kriteerejä? Kun varmasti eläinrakkaita naisia löytyy paljonkin :)
        Ja mikä on tavallinen elämä?


    • lifemocker

      jos annat heti, eikä sinuakaan kiinnosta tutustua ensin mieheen niin et tällöin ole tyttöystävämateriaalia

    • Näin täällä

      Seurustelua aatellen nämä kuuluisat kemiat ovat tärkeintä. Eli täytyy ihastua toiseen. Mikä muu voisi olla niin tärkeää? Vaikea sanoa näin etukäteen mikä sen kemian aiheuttaa. Fiksuus ja avarakatseisuus ovat varmasti ainakin sellaisia ominaisuuksia, joita seurustelukumppaniltani toivoisin.

      Friends with benefits- tai seksisuhteeseen vaatimukset ovat vähäisemmät. Riittää, että tullaan toimeen jotenkin ja seksi on riittävän hyvää.

    • ...............

      Sellainen, joka ei harrasta hetken hupia tai kevyitä suhteita. Kiinnostun naisista, joihin voi tutustua rauhassa ilman, että mentäisiin heti fyysiselle osastolle. Itse olen ollut 32-vuotisen elämäni aikana yhden naisen kanssa, eikä tunnu yhtään siltä, että olisin missannut jotain oleellista elämästä.

    • joema juuseppi

      Sellanen 166 senttinen venäläinen persjalka tuosta naapurista Sortavaleesta. Yhes myö mennöö sit kelloon.

    • justsaying

      Miehet haluavat oikeutetusti silmiään hivelevän naisen rinnalleen. Ei kuitenkaan liian huikaisevaa pakkausta, koska epävarmempi joutuisi tällöin pelkäämään, että joku vie naisen...
      Suuri osa miehistä pelkää liian kauniita naisia. Heitä on kiva katsoa ja ehkä jotain pintapuolista jutella, mutta pidemmällä tähtäimellä rohkenen sanoa, että pelkäävät.

      Provosoitumista odotellessa;)

      • lifemocker

        pelkääväthän naisetkin tuossa tapauksessa lähes kaikkia miehiä, kun eivät pahemmin heille juttele


      • justsaying
        lifemocker kirjoitti:

        pelkääväthän naisetkin tuossa tapauksessa lähes kaikkia miehiä, kun eivät pahemmin heille juttele

        Totta tuokin, meinasin lisätä lausahduksesi viestiini, mutta sitten jätin sen tekemättä pysyäkseni juuri tämän keskustelun aiheessa. Itse olen monestikin päästänyt mielenkiintoisen miehen karkuun siksi, että oli "liian hyvännäköinen".


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      116
      9343
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      46
      2760
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      154
      2513
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2029
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1776
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1570
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1464
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      8
      1356
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe