halusin vain purkaa mieltäni..

neuvoton..

En tiedä miksi kirjoitan tänne, en halua hakea huomiota enkä valittaa parisuhteemme ongelmista. Haluaisin kuulla "kaimoilta" miten he ovat päässeet ns.samanlaisen tilanteen yli ja mihin ratkaisuun päädyitte. Enkä kaipaa kettuilevia vastauksia/ keskustelua.

Olemme mieheni kanssa seurustelleet pian kaksi vuotta, vuoden tapailun jälkeen. Asumme yhdessä ja ikäeroa pari vuotta. Mies käy töissä ja minä opiskelen. Talon siivoukset, pyykit, astiat Ym. Jäävät minun hoidettavaksi kuten ruokapuolikin. Toisaalta ymmärrän kyllä kun mies käy töissä, mutta olisi todella mukavaa jos mies joskus oma-aloitteisesti siivoaisi tai kokkaisi minulle kun tulen kesätöistä/koulusta.

8 kk ajan seksiä on ollut enään vain 3-5 kertaa kuukaudessa, sessiot kestoltaan muutama minuutti ilman esileikkiä. Eli mies hoitaa pikaisesti omat tarpeensa. Ennen seksiä oli lähes päivittäin, muutamasta minuutista tuntiin, oikein hyvää ja vaihtelevaa seksiä.. Ymmärrän että halut vähentyvät ajan kuluessa, mutta miehen halut loppuivat seinään ja se vaikutti pidemmän päälle minun itsetuntooni ja lopulta siihen että omat halut vähenivät ja osittain kuolivat. Myös toinen halujen tappaja oli se ettei miestä kiinnosta mun tarpeet enään tai mun tyydyttäminen ollenkaan. Mies ei enään esileikitä minua, suihiottoa välttää viimeiseen asti (ennen pyytämäti hän oli haarojen välissä) ja kun vihdoin ja viimein se hetki koittaa niin selityksiä löytyy, jolloin voi välttää esileikin ja joskus touhuamisen. Tekosyinä on: huono olo,väsymys ja että alakertani tuoksuu voimakkaasti. Pidän hygieniasta huolta hyvin, olen syönyt monta kuuria alakerran bakteeritasapainottajia, käynyt lääkärissä tuoksun vuoksi eikä lääkärit ole nähneet tai haistaneet mitään huomiota herättävää.. Olen kyllästynyt hoitamaan hänen tarpeidensa lisäksi omiani.. Olen ostanut leluja jos miestä sattuisi ne kiinnostaa, hetken joo, mutta kaappiin ne jää pölyämään. Ymmärrän että aina ei jaksa touhuta, mutta usein kun hän väittää olevansa väsynyt touhaamiseen niin kyllä hän silti jaksaa pelata tietokoneella yöhön/aamuyöhön tai lähteä illalla pelaa jalkapalloa kavereidensa kanssa. Hemmottelu ja hellyys jäänyt vallan pois (esim. Hieronnat) niitä en saa enään itsestään ilman että pyydän siis jos saan. Joskus mies toteaa että jos en pyytäisi niin saisin pyytämätikin, kokeilin muutaman päivän ajan olla pyytämäti hierontaa,silittelyä tai ihan vaa läheisyyttä. Enhän minä mitään saanut.
Asioista olen hänen kanssaan jutellut ja hän on luvannut parantaa. Ilman sanomista mitään ei tapahdu ja kun sanon niin tapahtuu mutta saan sen "nalkuttavan" ämmän maineen. Eikä hän käy vieraissa, sanoo tunteiden olevan ennallaan ja hänen mielestään seksi ei ole enään tärkeä osa suhdetta kun ollaan näin pitkällä, totta sekin osittain. Mutta mutta..

21

297

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neuvoton..

Lisäyksenä, että kyllä mies antaa hellyyttä useinkin mutta ei enään niin kuin ennen. Sama ilmiö käynyt kuin seksin suhteen, vähentynyt.

• fpekqfmfeq

Oletko itse hänelle kiva vai pelkästään vaatimis- ja syyttelykannalla? Usein nämä ovat molemmista osapuolista kiinni.

• neuvoton..

Mielestäni olen ollut mukava hänelle. Aluksi kun touhuaminen loppu niin kyllä kyselin asiasta paljon josta hän hermostui. En ole nyt viime kuukausina seksistä Ym. Sanonut tai kysellyt, vaan odottanut.. Hän itse kyllä tiedostaa nämä asiat mistä olen kirjoittanut, mutta ei tunnu parannusta löytyvän. Hänen toiveestaan olen ostanut seksikkäitä alushousuja, noh ilman tulosta. Ja tehnyt aloitteita ja vietellyt häntä, joka kerta pakit siinäkin tullut.

• 19 + 11

Nalkutus ei ole rakentavaa. Joko suhde toimii tai sitten ei. Sinun on tehtävä valinta.

Alkukuukausina osapuolet jaksavat tsempata ja kumpikin on innostunut joka tapaamisesta. Nyt olet alkanut nähdä suhteenne tulevaisuuden.

• neuvoton..

Ei minua haittaa niinkään paljon seksin vähyys kuin sen kesto ja miehen tyyli hoitaa hommansa.. Minusta on tullut "seksin puutteesta" vähän masentunut ja kiukustun helposti, mikä varmaa on aiheuttanut sen että en saa vastakaikua aina. Myönnän.. Tiedän ettei seksin ja itsetunnon pitäisi kulkea "käsi kädessä" mutta ikävä kyllä taitaa kulkea.

• iiics

Syötkö pillereitä?

• neuvoton..

Syön. Olen joutunut vaihtamaan pillereitä useasti kun olen ollut perseeseen ammuttu karhu. Nämä pillerit tekevät minut "herkäksi" mielestäni.

• iiics

Pillerit voivat aiheuttaa epämiellyttävän hajun. Sen voi haistaa jopa ulkopuolinen epäsuorasti, kun menee yleiseen vessaan jonkun pillereitä käyttävän jälkeen. Ei siis ole käynyt isolla hädällä, ainoastaan pissalla. Mutta se haju ei ole vain väkevän virtsan haju. (Tosin mulla on erittäin tarkka hajuaisti, tuskin kaikki sitä haistaa, varsinkaan ne jotka itsekin käyttää pillereitä joten no panic. Tää on vaan ehdotus, jos miehesi siis puhuu totta ja tuo on oikeasti se asia joka häntä häiritsee.)

Oletteko olleet yhdessä niin, että et olisi useaan kuukauteen käyttänyt pillereitä?

• Psyko ku psyko
        iiics kirjoitti:

Pillerit voivat aiheuttaa epämiellyttävän hajun. Sen voi haistaa jopa ulkopuolinen epäsuorasti, kun menee yleiseen vessaan jonkun pillereitä käyttävän jälkeen. Ei siis ole käynyt isolla hädällä, ainoastaan pissalla. Mutta se haju ei ole vain väkevän virtsan haju. (Tosin mulla on erittäin tarkka hajuaisti, tuskin kaikki sitä haistaa, varsinkaan ne jotka itsekin käyttää pillereitä joten no panic. Tää on vaan ehdotus, jos miehesi siis puhuu totta ja tuo on oikeasti se asia joka häntä häiritsee.)

Oletteko olleet yhdessä niin, että et olisi useaan kuukauteen käyttänyt pillereitä?

Missään e-pillerin "valmisteyhteenvedossa" EI ole mainittu että voi aiheuttaa pissan tai alapään epänormaalia hajua. Myöskään koskaan lääkäri EI ole maininnut asiasta pillereiden vaihdon yhteydessä kun olen niistä kovasti kysellyt.

Vittu sä oot seko jos kuvittelet osaavas haistaa tollasen asian! :D
        Mee pliis hoitoon ja nopsaan.

• iiics
        Psyko ku psyko kirjoitti:

Missään e-pillerin "valmisteyhteenvedossa" EI ole mainittu että voi aiheuttaa pissan tai alapään epänormaalia hajua. Myöskään koskaan lääkäri EI ole maininnut asiasta pillereiden vaihdon yhteydessä kun olen niistä kovasti kysellyt.

On aivan selvää, että hormonit aiheuttavat muutoksia hajuihin. Niin keinotekoiset kuin luontaisetkin. Tiedän miehiä, jotka väittävät haistavansa raskauden naisesta.

Sekin pitää vaan hyväksyä, että toisilla ihmisillä on tarkempi hajuaisti kuin toisilla. Samoin on eroja kuulossa ja näössä jne. Ei siinä mitään mystistä ole, ihmiset on erilaisia.

• iiics
        Psyko ku psyko kirjoitti:

Syövänkin voi haistaa ihmisestä, tähän tarkoitukseen voidaan kouluttaa koiria. Tosin myös keinonenää tautien tunnistamiseksi kehitellään Tampereen yliopiston ja Tampereen teknillisen yliopiston yhteisessä projektissa.

• neuvoton..

Olen syönyt pillereitä 8 vuotta putkeen, taukoja ei ole ollut. Eri pillereitä suhteemme aikana on ollut 3-4?. Olen käynyt tästä asiasta usealla lääkärillä, heidän mielestään haju on normaali, olen syönyt myös hiivalääkkeitäkin jos siitä olisi kiinni, ei. Haju on mielestäni normaali, tietysti kuukautisten yhteydessä ja vähän ennen ja jälkeen haju on voimakkaampi.

• iiics

Joo, luin aloituksesta, että olit käynyt tutkituttamassa tuon. Voi se väite olla miehen tapa vaan tehdä sut epävarmaksikin ja myös haluttomaksi, kun itse kärsii haluttomuudesta. Tai sitten hänellä on normaalia herkempi hajuaisti. Toisaalta normiseksiä voisi silti harrastaa, ja onhan hän aikaisemminkin antanut suuseksiä. (Sitä paitsi ominaistuoksu, joka on jokaisella omanlaisensa, ei ole mikään hajuhaitta, vaan osa olemusta.) Melkein pitäisi jo todistaa tuo väite vääräksi jonkun muun miehen kanssa ennen kuin menetät itseluottamuksesi täysin. Kysy mieheltäsi, passaako se, kun hänellä ei kerran ole käyttöä pimpille.

• Kuulostaa minun entiseltä elämältäni. Asioista kyllä puhutaan, mutta tekoja ja muutosta ei tule. Ota asia vielä kerran puheeksi ja ilmoita että et jaksa enää tälläistä tilannetta. Sano aikaraja (muutama kuukausi) milloin muutoksia on saatava aikaan. Mikäli mitään ei tapahdu, niin lähde omille teillesi. Jos jäät tuohon turhauttavaan tilanteeseen, niin itseluottamuksesi murtuu hiljalleen siihen pisteeseen ettet usko enää koskaan olevasi onnellinen. Been there :(
      "hänen mielestään seksi ei ole enään tärkeä osa suhdetta" BLLSHT
      Jos sinua tarvitaan suurimmaksi osaksi kodinhoitopalvelujen tuottamiseen, niin ne voi hankkia verovähennyskelpoisina palveluina.

• neuvoton..

Se on todella loukkaavaa kun hän sanoo hajusta ja hommat stoppaa siihen. Miksei voisi ehdottaa huomaamattomasti esileikkejä suihkussa jos nyt Se haju häntä niin häiritsee.
      Muissa suhteissa mitä minulla on ollut ei ole ollut tälläistä haju ongelmaa eikä kukaa ole ennen seksistä kieltäytynyt.. Sekin käy itsetunnon päälle et miksi en kelpaa enään, missä on vika?

• neuvoton..

Kyllä hän tekee kotihommia kun valitan/kinun tai jätän kaikki päivittäiset hommat tekemäti kunnes hän ymmärtää mitä ajan asialla ( siinä kestää 3-4 päivää).

• rento mies.

Se on kyllästynyt sinuun ja rakkaus on loppunut. -vaikka käy töissä niin siltin miehen pitää tehdä kotitöitä. Minä ainakin olen tehnyt. Pyykkien laittaminen koneeseen ja kone päällä vie minuutin aikaa ja pyykkien laittaminen kuivumaan vie sen minuutin. Ei pitäis olla siis kovin rasittavaa. Imuroiminen vie 5 minuuttia jos imuroi yhden huoneen päivässä. Minä olen aina imuroinut ja pessyt omat vaatteeni.

• neuvoton..

Siltä Se alkaa tuntua vaikka hän muuta väittää.

• Kuulostaa pahasti siltä, että arki on tappanut suhteenne...

• kiltti mies.

Rakkaus loppuu jos työ on miehelle tärkeintä. pitää viettää aikaa yhdessä ja tehdä juttuja, seksiin pitää panostaa ja asioista pitää puhua toden teolla. Nostat kissan pöydälle ja sanot sille et asioiden on muuttuttava. Jos mies vaan lykkii minuutin niin ei se ole seksiä edes. Miehen pitää kans tehdä kotihommia vaikka olis kuinka raskas työ ja auttaa sua selviytymään.

• neuvoton..

Kiitos vastanneille, tarvitsee nostaa kissa pöydälle, nyt kun ei ole vielä myöhäistä :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      49
      2988
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2851
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2649
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      342
      1715
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1084
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1061
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      193
      927
    8. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      782
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      780
    10. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      44
      739
    Aihe