http://www.iltasanomat.fi/urheilu/art-1288578374657.html
Harwalareena ja jokerit sitten myytiin Venäläisille miljardööreille, jotka ovat jossakin sählingissä päässeet rikastumaan, varastamalla Sosialististen neuvostotasavaltojen liiton omaisuutta, oikein heinähäkettäin!
No eipä siinä mitään, kauppa kuin kauppa! erikoista tässä nyt onkin se jotta tämä surkuhupaisa Hartwalareena on pidetty pystyssä ja jopa rakennettukin veronmaksajien posasta! Hallin myynnistä kuitenkin tilin tekee synnynnäinen ja ikuinen siipiVEIKKO halli Harkimo & co!
Halli yhtiöllä on velkaakin nykyrahassa vähintään 21 miljoonaa euroa moms, tuokin varmaan jää veronmaksajien maksettavaksi!
Tässä on jälleen kerran veto joka osoittaa minun olleen prikulleen oikeassa, kun väitin jo vuonna 1994 jotta Suomi on poliittisten ja muiden ammattirosvojen luvattu valtakunta! VALITETTAVASTI !
Late Lapista. SSSS Ry!
SUOMI! PULIVEIVAREIDEN VALTAKUNTA !
Late Lapista.
2
81
Vastaukset
- Late Lapista.
http://www.pohjolansanomat.fi/PS-Uutiset/1194825879000/artikkeli/romanialaisjutun tuomiot ehdolliset valtion korvattavaksi 30 000 euron asianajokulut.html
Jopa ulkomaiset rosvot ovat Suomessa huippuunsa suojeltuja !
Karkoitettiinko noitakaan edes ???
Late Lapista.SSSS Ry! - ...
...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663412Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463232Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1372975- 492641
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271870- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871535Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391381- 391340