http://www.iltasanomat.fi/urheilu/art-1288578374657.html
Harwalareena ja jokerit sitten myytiin Venäläisille miljardööreille, jotka ovat jossakin sählingissä päässeet rikastumaan, varastamalla Sosialististen neuvostotasavaltojen liiton omaisuutta, oikein heinähäkettäin!
No eipä siinä mitään, kauppa kuin kauppa! erikoista tässä nyt onkin se jotta tämä surkuhupaisa Hartwalareena on pidetty pystyssä ja jopa rakennettukin veronmaksajien posasta! Hallin myynnistä kuitenkin tilin tekee synnynnäinen ja ikuinen siipiVEIKKO halli Harkimo & co!
Halli yhtiöllä on velkaakin nykyrahassa vähintään 21 miljoonaa euroa moms, tuokin varmaan jää veronmaksajien maksettavaksi!
Tässä on jälleen kerran veto joka osoittaa minun olleen prikulleen oikeassa, kun väitin jo vuonna 1994 jotta Suomi on poliittisten ja muiden ammattirosvojen luvattu valtakunta! VALITETTAVASTI !
Late Lapista. SSSS Ry!
SUOMI! PULIVEIVAREIDEN VALTAKUNTA !
Late Lapista.
2
113
Vastaukset 2
- Late Lapista.
http://www.pohjolansanomat.fi/PS-Uutiset/1194825879000/artikkeli/romanialaisjutun tuomiot ehdolliset valtion korvattavaksi 30 000 euron asianajokulut.html
Jopa ulkomaiset rosvot ovat Suomessa huippuunsa suojeltuja !
Karkoitettiinko noitakaan edes ???
Late Lapista.SSSS Ry! - ...
...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911487
- 831022
- 67917
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361861Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170835- 92773
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61605- 63556
- 33501
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta128497