MEGAKLINIKKA

jhhgc

mahtava paikka ja halpa

15

579

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12+16

      Suurta huijausta, useita ilmoituksia tehty aluehallintovirastoon. Työntekijät usein opiskelijoita. Homma perustuu rahastukseen!!

    • megakingi

      olen käynyt ja saanut todella hyvää palvelua,
      taitaa olla kilpailijoiden panettelua !!!!!

      • Umppu1

        Megaklinikan konsepti perustuu siihen, että käytettävissä oleva työvoima hyödynnetään maksimaalisesti. Ideaalitilanteessa jokaisessa hoitotuolissa on koko ajan potilas, jolle voidaan joko suuhygienistin tai hammaslääkärin toimesta tehdä mielellään mahdollisimman paljon yksinkertaisia mutta laskutettavia toimenpiteitä. Jos menee vaikeammaksi (paljon opiskelijoita töissä, ei voi vaatia liikoja), eli tarvitaan juurihoitoa tai protetiikkaa, niin lähetetään joko terkkariin tai yksityiselle.

        Lyhyesti: tehdään paljon höttöä ja nopeasti, jotta saadaan hinnat poljettua. Jos munitaan tai ei osata, lähetetään muiden vaivoiksi.


      • Malina
        Umppu1 kirjoitti:

        Megaklinikan konsepti perustuu siihen, että käytettävissä oleva työvoima hyödynnetään maksimaalisesti. Ideaalitilanteessa jokaisessa hoitotuolissa on koko ajan potilas, jolle voidaan joko suuhygienistin tai hammaslääkärin toimesta tehdä mielellään mahdollisimman paljon yksinkertaisia mutta laskutettavia toimenpiteitä. Jos menee vaikeammaksi (paljon opiskelijoita töissä, ei voi vaatia liikoja), eli tarvitaan juurihoitoa tai protetiikkaa, niin lähetetään joko terkkariin tai yksityiselle.

        Lyhyesti: tehdään paljon höttöä ja nopeasti, jotta saadaan hinnat poljettua. Jos munitaan tai ei osata, lähetetään muiden vaivoiksi.

        Kävin sylsyllä 2013 Megaklinikalla Grouponin tarjouksen perusteella hammaskiven poistossa. Hintaan sisältyi myös hammaslääkärin tarkastus. Suuhygienisti oli hyvä ja hinta oli tarjouksella todella edullinen hammaskiven poistosta.

        Hammaslääkärin tarkastuksessa kuitenkin ilmeni, että minulla on kolme akuuttia paikkausta tarvitsevaa reikää. Kysyivät paikataanko heti. Olisihan se ollut siinä kätevästi, mutta sanoin kuitenkin ei, kun ruudulla näkyi myös operaatioiden yhteishinta 170 €, johon ei vain näin yllättäen ollut varaa.

        Kävin tänään asian tiimoilta kunnallisella puolella Espoossa tarkistuttamassa tilanteen, kun huolestutti, että reiät vaan kasvaa vaikka mitään varsinaisia oireita niistä ei ole ollut. Lääkäri tarkasti hampaat huolella tietäen tämän syksyinen käyntini yksityisellä puolella ja otti hampaista vielä varmistuakseen röntgenkuvat, jotka myös itse näin. Kaiken päätteeksi lääkäri totesi, ettei kyllä nyt löydä mitään paikattavaa ja ihmetteli itsekin, mistä Megaklinikalla oli tähän tulokseen päästy. Kehui hampaitani ja pyysi tarkistuttamaan hampaani jatkossa 2-3 vuoden välein.

        Minulla on aina ollut hyvät hampaat ja aikanaan vain yksi pieni reikä paikattu lukioikäisenä. Olen entisestään vaan parantanut vuosien kuluessa hammashuoltoani ja ihmettelinkin, mistä yhtäkkiä olisi alkanut reikää tuolla määrällä hampaisiin pukkaamaan. Eikö tosiaan mitään oireitakaan ollut.

        Näinköhän tuo on vain Megaklinikan tapa pitää tarjoustuotteiden katteet kunnossa...? Huolestuttavaa! Käydä sitten repimään turhaan auki terveitä hammaskiilteitä ja aloittaa paikkauskierre. Asiakkaista, asiakkaita...


    • poihugyhk

      No moni on jo ehtinyt viedä rahansa sinne ja saanut paikkauskierteen aikaiseksi. Jatkossa varmoja euroja tulossa.

    • dsjdxhjd

      Minulla on pelkästään hyviä kokemuksia.

    • älkääikinämenkö

      Täyttä kusetusta koko firma. Hinnasto kalliimpaa kun todellisuus on . Jouduin odottamaan heidän lehmä jonossa kolme päivää että pääsin hoitoon. Epäystävällinen palvelu ja huono lopputulos. Hutiloiden hoidetaan paikkaukset. Kuvitelkaapa pora suuhunne kun hammaslääkärillä on kiire!!!!!!!!!!!

    • palsepalse

      Sama homma minulla . Löysivät kaksi hoidettavaa reikää jotka porasivat palvelusetelin ulkopuolella uudelleen. Oireita ei ollut! Kusetusta!!!

    • hjhgg

      Minulla fantsu hoitokokemus, suosittelen.

      • En_usko

        Häirikkö vaan kehuu vaikka ei ole edes käynyt siellä.


    • Fdfs

      Varmasti tehokasta kun kokoajan hoitotuolit "käytössä" mutta minusta hampaiden hoitoon tälläinen toimintatapa ei kuulu. haluan rauhallista hoitoa, missä hoitajat ja lääkärit eivät kokoajan juokse potilaiden ja huoneiden välillä.. Ja voin maksaa siitä mielellään enemmän.

    • ksjwjwj

      Eikö ole hyvä kun saa homman hoitoon kymmenessä minuutissa kun muualla joutuu kärsimään samaa hommaa puoli tuntia.

      • En_menisi

        Oletko todella käynyt tuolla? Kymmenen minuutin "pikahoito" ei todennäköisesti ole kunnollista. Tuossa ajassa hammaslääkäri ei ehdi perehtyä kunnolla työhön ja kiireen vuoksi voi perustyötkin tulla tehtyä hutaisten.
        Taisi tuokin kommentti olla vain häirikön asiantuntematon heitto.


    • Ennis2017

      En olis uskonut, että vielä tässäkin vaiheessa heidän mainontansa perustuu tähän keskustelupalstoilla huuhteluun 0_o

      Megaklinikan kohdalla vanha sanonnat, "halvalla ei saa ku paskaa" sekä "köyhällä ei ole varaa halpaan" pitävät täysin paikkansa.

      Henkilökohtaisesti käynyt siellä huonoin kokemuksin ja tunnen ainakin neljä ihmistä joilla on yhtälailla huonot tai vielä surkeammat käynnit takana. Ja googlatkaa ihmiset hyvät, kyllä sieltä löytyy...

      Pelottava paikka!

    • Huijatuksitullut

      Paikkoja minultakin vaihdettiin turhaan. ”Syviä” reikiä mihin porataan paljon , välitäytettä paljon jotta voi rahastaa. Milloin tähän puuttuu viranomainen?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2161
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe