Totuudenmukaista tietoa Jumalan sanasta, Raamatusta.

Raamattu kertoo

Maailma luotiin 6000 vuotta sitten. Aluksi kaikki oli hyvin. Kuitenkin korkea-arvoinen enkeli, kointähti, kadehti Jumalaa ja alkoi kapinoimaan tätä vastaan. Se sai kolmanneksen Jumalan enkeleistä mukaan kapinaansa. Tämä kointähti eli saatana ja hänen enkelinsä ajettiin pois taivaasta. Nämä saatanan puolelle liittyneet langenneet enkeelit ovat pahoja henkiä, riivaajia eli demoneita. saatana käärmeen muodossa houkutteli ihmisen syntiinlankeemukseen. Hänen enkelinsä ovat maanpäällä ja tekevät monenlaisia asioita kuten esimerkiksi homoseksuaalisuutta. Homous johtuu siitä että ihmisessä on paha henki joka sen aiheuttaa. Homous lähtee pois samalla kun paha henki ajetaan pois ihmisestä. Tässä on video yhdysvaltalaisesta evankelistasta, Bob Larsonista, joka ajaa rivaajan ulos homoseksuaalista miehestä ja niin mies parantuu homoseksuaalisuudesta.

http://www.youtube.com/watch?v=_o5B9XQ-fCA

14

164

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OttoPetteri

      Ai jaaha!
      Jääkausi Skandinaavian alueella oli 10´000v sitten.
      Näin on helppo uskonlahkolaisten vääristellä maailmaa ja tietämystä. Ja sen perusteella sitten julistaa omaa oppiaan ja paremmuuttaan meille täysjärkisille.

      Hallelujaa eli hihhulihei!

      • Otto Petteri
        Vastaus?

        Olitko paikalla kun jääkausi päättyi?
        Maailman luomisesta,ei tarkaa tietoa ole kellään,ihmisellä,mitten se tapahtui. Missä sinä olit silloin kun minä laskin maan perustukset? Kerro, miten se tapahtui, jos osaat!
        Job 38:4
        Mitä sanovat mielestään järki ihmiset sitten?


      • OttoPetteri
        kuulija1 kirjoitti:

        Otto Petteri
        Vastaus?

        Olitko paikalla kun jääkausi päättyi?
        Maailman luomisesta,ei tarkaa tietoa ole kellään,ihmisellä,mitten se tapahtui. Missä sinä olit silloin kun minä laskin maan perustukset? Kerro, miten se tapahtui, jos osaat!
        Job 38:4
        Mitä sanovat mielestään järki ihmiset sitten?

        Et Sinäkään ollut paikalla kun väitetty maan luominen tapahtui. Etkä Sinäkään sitä osaa kertoa mitenkään muuten kuin lainaamalla oman lahkosi satukirjaa.

        On täysin kiistattomasti ja tieteellisesti todistettu mm. tuo mainitsemani jääkausi. Mutta yhtään Raamatussa väitettyä erilaista juttua maan luomisesta, ihmeteoista yms. ei ole pystytty todistamaan muuten kuin kehäpäätelmillä. Niiden toditusarvo on ihan puhdas 0.

        Sinänsä tuo "Uskovaisten tarinoita" on hienosti kirjoitettu ja selitetty. Sillä asialla on aivopesty miljoonia ihmisiä siten, että ihan kaikki oma ajattelu on lopetettu ja oikeaa totuutta ei usko kukaan.

        Neandertaalin ihmistä, "Lucy"ä ei ole olemassakaan jne. Evoluutiota ei ole - vaan kaikki on luotu juuri tällaiseksi. Niinkö? Ja tähän pitäisi kaikkien uskoa?
        Ihmetteletkö miksi ei uskota?


      • OttoPetteri kirjoitti:

        Et Sinäkään ollut paikalla kun väitetty maan luominen tapahtui. Etkä Sinäkään sitä osaa kertoa mitenkään muuten kuin lainaamalla oman lahkosi satukirjaa.

        On täysin kiistattomasti ja tieteellisesti todistettu mm. tuo mainitsemani jääkausi. Mutta yhtään Raamatussa väitettyä erilaista juttua maan luomisesta, ihmeteoista yms. ei ole pystytty todistamaan muuten kuin kehäpäätelmillä. Niiden toditusarvo on ihan puhdas 0.

        Sinänsä tuo "Uskovaisten tarinoita" on hienosti kirjoitettu ja selitetty. Sillä asialla on aivopesty miljoonia ihmisiä siten, että ihan kaikki oma ajattelu on lopetettu ja oikeaa totuutta ei usko kukaan.

        Neandertaalin ihmistä, "Lucy"ä ei ole olemassakaan jne. Evoluutiota ei ole - vaan kaikki on luotu juuri tällaiseksi. Niinkö? Ja tähän pitäisi kaikkien uskoa?
        Ihmetteletkö miksi ei uskota?

        OttoPetteri
        vastaus

        Raamattu vain se onkin satukira,perustele vänän millä perusteella olisi satukirja,sen ilmoittamat asita toteutuvat,tässä maailmassa.
        En minä satuihin usko,koska ne eivät ole todellista elämää,Jeesus on ollut todellista elämää,joka on myös tänäkinpäivänä.
        Se mitä sano lahkolaisiksi,en sitä suuntausta tunne,en kuulu lahkolaisiin.
        Elävä seurakunta on tomiva meidä herramme kautta,ilman hänen vaikutustaan tapahdumitään.


      • OttoPetteri
        kuulija1 kirjoitti:

        OttoPetteri
        vastaus

        Raamattu vain se onkin satukira,perustele vänän millä perusteella olisi satukirja,sen ilmoittamat asita toteutuvat,tässä maailmassa.
        En minä satuihin usko,koska ne eivät ole todellista elämää,Jeesus on ollut todellista elämää,joka on myös tänäkinpäivänä.
        Se mitä sano lahkolaisiksi,en sitä suuntausta tunne,en kuulu lahkolaisiin.
        Elävä seurakunta on tomiva meidä herramme kautta,ilman hänen vaikutustaan tapahdumitään.

        Hanhiemon Satuaarteet kertovat puuropadasta, joka keitti itsekseen puuroa. Samanlainen juttu kertoo "viisi leipää ja kaksi kalaa, jolla ruokittiin 5000 miestä". Tai kuolleista herääminen tai veden muuttaminen viiniksi...

        >> Raamatun ilmoittamat asiat...


      • Tammi2
        OttoPetteri kirjoitti:

        Hanhiemon Satuaarteet kertovat puuropadasta, joka keitti itsekseen puuroa. Samanlainen juttu kertoo "viisi leipää ja kaksi kalaa, jolla ruokittiin 5000 miestä". Tai kuolleista herääminen tai veden muuttaminen viiniksi...

        >> Raamatun ilmoittamat asiat...

        OttoPetteri
        vastaus
        Uskovaiset kyllä,suurin osa on protoiden kirjottamia kehoitus on tullut kyllä Isältä jota Jeesus mainitsee isäksi joka on jumala.
        On kirjoitettu sitä varten että ihmisen uskoisivat mitä on tapahtunut ja mitä on edessäpäin tuleva tapahtumaan.
        Meidät erotta yksi asia ihmisistä minä onle saanut syntini anteeksi,sinä elät siinä edeleen,olen silti synnin alaisen mutta armon saaneena.Ero on siinä.
        Mutta - usko sinä ihan mihin halua,minä olen saanut uskon jeesukseen ei mihin haluan.


      • OttoPetteri
        Tammi2 kirjoitti:

        OttoPetteri
        vastaus
        Uskovaiset kyllä,suurin osa on protoiden kirjottamia kehoitus on tullut kyllä Isältä jota Jeesus mainitsee isäksi joka on jumala.
        On kirjoitettu sitä varten että ihmisen uskoisivat mitä on tapahtunut ja mitä on edessäpäin tuleva tapahtumaan.
        Meidät erotta yksi asia ihmisistä minä onle saanut syntini anteeksi,sinä elät siinä edeleen,olen silti synnin alaisen mutta armon saaneena.Ero on siinä.
        Mutta - usko sinä ihan mihin halua,minä olen saanut uskon jeesukseen ei mihin haluan.

        Väität minun elävän "synnissä". Millä perusteella? Siksikö, että en usko eri kirkkokuntien ja lahkojen höpötyksiin? Vai siksi, että en tee niin kuin Sinä? vai siksi, että en tottele erilaisia uskonnollisia määräyksiä?
        Olen ihan varmasti ihan yhtä hyvä ihminen sekä itselleni, että läheisilleni kuin Sinä. Tavallaan parempikin, kun en uhkaile, tuomitse, pelottele tai agitoi yhdellekään omasta mielipiteestäni. Uskovaisethan pelottelevat muita helvetin kiirastulella, jos ei tee kuten uskovaiset tekevät...

        >>Armon saaneena...


      • OttoPetteri kirjoitti:

        Väität minun elävän "synnissä". Millä perusteella? Siksikö, että en usko eri kirkkokuntien ja lahkojen höpötyksiin? Vai siksi, että en tee niin kuin Sinä? vai siksi, että en tottele erilaisia uskonnollisia määräyksiä?
        Olen ihan varmasti ihan yhtä hyvä ihminen sekä itselleni, että läheisilleni kuin Sinä. Tavallaan parempikin, kun en uhkaile, tuomitse, pelottele tai agitoi yhdellekään omasta mielipiteestäni. Uskovaisethan pelottelevat muita helvetin kiirastulella, jos ei tee kuten uskovaiset tekevät...

        >>Armon saaneena...

        Otto Petteri
        Vastaus
        Niin kuin yhden ihmisen tottelemattomuus teki kaikista syntisiä, niin yhden kuuliaisuus tekee kaikista vanhurskaita. Room 5:19,oletko tietoinen tästä jakeesta,sen perusteella kaikki ovat synnin alaisia minä, sinä koko maailma en ole sen parempi kuin sinäkään ero meidän välillä on se syntein anteeksi saanti olen armon saanut ,jeesuksen verenkautta se erotta uskovan ja ei uskovan.

        Synti höpinällä ei ole mitääntekemistä todellisen sanankanssa,edelinen jae room 5:18 kaikki ihmiset ovat kadotettuja ilman anteeksi antoa,se asi ei muutu miksikään.


      • OttoPetteri
        kuulija1 kirjoitti:

        Otto Petteri
        Vastaus
        Niin kuin yhden ihmisen tottelemattomuus teki kaikista syntisiä, niin yhden kuuliaisuus tekee kaikista vanhurskaita. Room 5:19,oletko tietoinen tästä jakeesta,sen perusteella kaikki ovat synnin alaisia minä, sinä koko maailma en ole sen parempi kuin sinäkään ero meidän välillä on se syntein anteeksi saanti olen armon saanut ,jeesuksen verenkautta se erotta uskovan ja ei uskovan.

        Synti höpinällä ei ole mitääntekemistä todellisen sanankanssa,edelinen jae room 5:18 kaikki ihmiset ovat kadotettuja ilman anteeksi antoa,se asi ei muutu miksikään.

        En ole kuullut jostain jakeesta, eikä kiinnosta.
        Koeta nyt Sinäkin ymmärtää, että uskovaisten kirjassa olevat jutut eivät ole faktaa muiden, kuin uskovaisten mielestä. Raamatun kirjoitukset eivät ole oikea totuus muiden, kuin siihen uskovaisten mielestä.
        Katsos kun noita uskovaisten kirjoja on monta erilaista ja eri lahkoilla ja ne kaikki käskevät ja kertovat jotain - yleensä kuitenkin eri asioista eri tavoin.
        Samoin syntikäsite vaihtelee lahkojen ja eri kirkkokuntien välillä. Sekin jo osoittaa, että koko höpötys synnistä ei ole absoluuttinen fakta, vaan kunkin uskovaisporukan oma käsitys siitä, mikä heidän porukassa on kielletty ja väärin.

        Me, jotka emme tunnusta yhdenkään porukan kirjaa miksikään pyhäksi tai oikeaksi, emme myöskään ole mitenkään sidottu niiden määräyksiin.

        Edelleenkin olen ihan täysin synnitön, koska en ole mitenkään sidoksissa vaikkapa Sinun tunnustaman lahkon kirjoituksiin saati velvollinen niitä noudattamaan. Semminkin kun nuo Jumalan sanaksi väiteyt kirjoitukset on kuulemma laadittu abt. 2000v sitten, jolloin ei nykyisiä syntejä ollut edes olemassa. Sekin jo osoittaa, että kyseessä on aate, jonka tarkoitus on toimia vallan välineenä ja alistaa ihmisiä eri uskonporukoiden määräysvaltaan.
        Vai mitä mieltä olet esim. siitä, että jonkin uskovaisporukan johtaja on mielestään oikeutettu määräämään muiden sukupuolielämästä tai siitä, mitä joku syö?


      • OttoPetteri kirjoitti:

        En ole kuullut jostain jakeesta, eikä kiinnosta.
        Koeta nyt Sinäkin ymmärtää, että uskovaisten kirjassa olevat jutut eivät ole faktaa muiden, kuin uskovaisten mielestä. Raamatun kirjoitukset eivät ole oikea totuus muiden, kuin siihen uskovaisten mielestä.
        Katsos kun noita uskovaisten kirjoja on monta erilaista ja eri lahkoilla ja ne kaikki käskevät ja kertovat jotain - yleensä kuitenkin eri asioista eri tavoin.
        Samoin syntikäsite vaihtelee lahkojen ja eri kirkkokuntien välillä. Sekin jo osoittaa, että koko höpötys synnistä ei ole absoluuttinen fakta, vaan kunkin uskovaisporukan oma käsitys siitä, mikä heidän porukassa on kielletty ja väärin.

        Me, jotka emme tunnusta yhdenkään porukan kirjaa miksikään pyhäksi tai oikeaksi, emme myöskään ole mitenkään sidottu niiden määräyksiin.

        Edelleenkin olen ihan täysin synnitön, koska en ole mitenkään sidoksissa vaikkapa Sinun tunnustaman lahkon kirjoituksiin saati velvollinen niitä noudattamaan. Semminkin kun nuo Jumalan sanaksi väiteyt kirjoitukset on kuulemma laadittu abt. 2000v sitten, jolloin ei nykyisiä syntejä ollut edes olemassa. Sekin jo osoittaa, että kyseessä on aate, jonka tarkoitus on toimia vallan välineenä ja alistaa ihmisiä eri uskonporukoiden määräysvaltaan.
        Vai mitä mieltä olet esim. siitä, että jonkin uskovaisporukan johtaja on mielestään oikeutettu määräämään muiden sukupuolielämästä tai siitä, mitä joku syö?

        OttoPetteri
        Vastasu kirjoitukseen
        Raamatun kirjoituksissa,Jeesus itse sanoon minä ole tietotuus ja elämä,isän tykö ei pääse muutoinkuin minun kauttani.
        Lahkolaisten kirjoitukset eivät olle raamatun kirjoituksia, epäjumalien palveleminen, noituus, vihamielisyys, riidat, kiihkoilu, kiukku, juonittelu, eripuraisuus, lahkolaisuus Gal 5:20 nämä tunnus meikit omaavat lakolaiset.
        Minä en tunusta lahkolaisuutta, se mitä mainitaan Gal 5:20. Se on syyllistämistä toista kohtaan.
        En ole uskovan porukan johta,enkä määrää miten toiset elävät,jos elävät synnissä he siitä kerran vastaavat myös.


      • OttoPetteri
        kuulija1 kirjoitti:

        OttoPetteri
        Vastasu kirjoitukseen
        Raamatun kirjoituksissa,Jeesus itse sanoon minä ole tietotuus ja elämä,isän tykö ei pääse muutoinkuin minun kauttani.
        Lahkolaisten kirjoitukset eivät olle raamatun kirjoituksia, epäjumalien palveleminen, noituus, vihamielisyys, riidat, kiihkoilu, kiukku, juonittelu, eripuraisuus, lahkolaisuus Gal 5:20 nämä tunnus meikit omaavat lakolaiset.
        Minä en tunusta lahkolaisuutta, se mitä mainitaan Gal 5:20. Se on syyllistämistä toista kohtaan.
        En ole uskovan porukan johta,enkä määrää miten toiset elävät,jos elävät synnissä he siitä kerran vastaavat myös.

        >> Raamatun kirjoituksissa...>...vihamielisyys, riidat, kiihkoilu, kiukku, juonittelu, eripuraisuus,...


    • Raamattu kertoo

      Eise , Bob Larsonista, ajanut,hän oli siinä vain välimiehenä Jeesus on sen tehnyt,joka tekee tänäkin päivänä ketkä häneen uskovat.

    • Empp2

      Totuudenmukaista tietoa Raamatusta. Justiinsa.. Ensinnäkin vedenpaisumus oli 6000 vuotta sitten, maapallo luotiin joskus aiemmin. Viime jääkausi oli kuitenkin n.10500-12000v sitten. (Jääkausi jätti luontoon jäljet, sen verran voin todistaa) Ton sun luomisteorian voin todistaa vääräks myös pyramideilla, mutta joudut ite ettimään oikeen dokumentin youtubesta.
      Mutta kuitenkin, kyseessä Egyptin pyramidit, jotka on rakennettu (muistaakseni) 8000vuotta sitten, kun maapallo eli "Leijonan tähdistön mukaisessa ajassa" Sillon Sfinski osoitti Leijonan tähdistöön (nyt tietääkseni eletään Vesimiehen aikaa?)

      Näin myös yhden hauskan dokumentin hieroglyfeistä, ja siinä oli sellanen siisti juttu mikä on hyvä tietää, kyseessä oli siis kaks eri hieroglyfiajotka ei oikein kertonu mitään, mutta kun nää kuvat laitettiin päällekkäin nii PUM! Siihen ilmesty selkeesti tankki ja helikopteri. (tätäkään dokumenttia en muista, mut youtubesta löytyy)
      Joten tän teorian mukaan, meillä on täällä ollu aiemminkin samanlainen sivistys, mutta Jumala päätti tuhota sen ja vain Nooa selvisi.. tai itsenäkisin että vedenpaisumus johtui siitä kun napajäät sulivat ja elintila hupeni. Kuitenkin, miten voi Nooa muuten olla ainut, koska Kolumbuksen seilattua Amerikkaan siellä oli jo huikeat sivilisaatiot, joten ei ole mahdollista että vesi nousi nii korkealle että ainoastaan Noa selvisi. Tai sit se arkilla purjehtinu Jenkkeihin, perustanu sinne pienperheen ja jättäny sinne lisääntymään kun itse palasi vanhalle mantereelle normaaliperheensä luokse,,,

      Varoppas kuule sitä Kointähteä, väärän tiedon informointi on minun mielestäni valehtelemista, ja rikot käskyjä. Ja tässä juteltiin Jeesuksen "armosta" jonka joku on saanut itselleen... Onnea vaan. Jos on löytänyt Jeesuksen Kristuksen ja päästäny hänet sisäänsä niin miusta silloin on hyvä myös toimia kuten Jeesus tekisi. Suurin käsky on kuitenkin rakkaus, jos kaksi miestä rakastaa toisiaan niin luulempa että Jeesus ei heitä tuomitsisi, toisin kuin ihmiset jotka "elävät hänessä".

      .Otto-Petteri: Kyllä se Raamattu on hyvä kirja, siellä on yllättävän paljon kaikkea tärkeää tietoa, jos sattuu että osaa lukea sitä... mitä enemmän siihe pääsee sisälle, ni sitä enemmän näkee kuinka Saat-ana on vuosituhannen aikana eksyttäny ihmisiä...

      Mie uskon Raamatun sanaan, ja pidän sen kirjottajia pyhinä miehinä, ja aika fiksuinasemmosina... pari tuhatta vuotta kirjotuksista ja porukka eio vielläkään päässy perille mitä ne tarkotti... Harmi että se paholainen käyttää nyt niitä fiksuja ukkoja hyväkseen ja uskontojen varjolla synnyttää sotia :(

    • OttoPetteri

      >> Saat-ana on vuosituhannen aikana eksyttäny ihmisiä...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      161
      1692
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1255
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      249
      1213
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      36
      1017
    5. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      61
      892
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      172
      889
    7. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      62
      858
    8. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      796
    9. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      53
      721
    10. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      39
      695
    Aihe