Mitä enemmän luen näitä keskusteluja, sitä vähemmän mieleni tekee laittaa profiilia tuonne deittiin. Onko nettideittailu TODELLAKIN niin kamalaa ja raadollista, ihmiset töykeitä ja limaisia ehdotuksia satelee, kuin mitä täällä keskustelupalstalla annetaan ymmärtää?
Täytyy kyllä sanoa, että tuollahan on komeita ja hauskan oloisia miehiä vaikka kuinka vapaana (30 )!
Alan toisaalta kyllä ymmärtää miksi täällä vouhotetaan lihatiski-meinigistä. Itsellekin tuli sellainen olo, kuin jossain nettikaupassa olisin ollut. Siitä vaan klik klik jannuja koriin! Deitissä ei taida vain olla tyytyväisyystakuut voimassa? Eikä tuotteiden toimituksessa aina taida olla kehumista?
Mutta oikeasti siis haluaisin tietää niistä HYVISTÄ kokemuksista. Kertokaahan ihanaiset ihmiset niistä! Miksi nettideittailu toimi/toimii sinulle ja miksi sitä kannattaisi kokeilla sen sijaan, että hankkisi itselleen porttikiellon kirjastoon hiljaisuuden rikkomisesta tai punttisalille muiden asiakkaiden ahdistelemisesta?
Nettideittailun HYVÄT puolet?
32
461
Vastaukset
- onnistumisia11
Nettideittailussa voi tutustua "tarjontaan" rauhassa (vähän niinkuin postimyynnissä :-) )
Oma kokemus oli sellainen että sain n 30 viestiä ekan viikon aikana....jonka jälkeen suljin profiilin.
osa viesteistä oli sekavia seksin vonkaamisia, joihin en edes vastannut...kirjoittelin useamman kanssa jonkin aikaa ja kun tuntui ettei homma etene, viestittelykumppanit väheni...3 kanssa kävin treffeillä joista yhden kanssa tapailu jatkui reilun vuoden muutta päättyi muuttoon...
Sama tilanne jokin aika sitten kun tein uuden profiilin...
Nyt ollaan tapailtu muutaman kerran ja seuraavat treffit sovittu :-)
Olen ihan tavallinen 40 nainen ja etsin samanikäistä kumppania...asuinpaikka oikeastaan ainoa kriteeri... - taas näitä kyselyjä
Nettideittailu on mitä on, osin siksi, että naisilla ei ole oma-aloitteisuutta, varsinkaan pelitaitoa viedä asioita eteenpäin. Mutta se tärkein seikka, onko sinulla vaihtoehtoja?
Tuskin uskallat mennä miehille mitään ehdottelemaan oikeassa elämässä ja minä ainakin miehenä haluan hoitaa omia asioitani kirjastossa, kaupassa ym, rauhassa, eri asia, jos luontevasti annat käyntikorttisi, se että alat pitämään silmäpeliä, ei saa tavallista miestä sinua iskemään kaupassa.- pyh sanon
PELITAITOA?! :D
(Penää ihminen, joka haluaa hoitaa asioitaan rauhassa). Juu, ihan kaikinmokomin!
Siinä kuule mitään pelitaitoa tarvita jos oikeasti kiinnostaa.
Mutta näitä "pelimiehiä" tuntuu olevan liikkeellä. Osataan muka muutama herrasmies-temppu parilla ekoilla treffeillä, eikä niillä kyllä sitten pitkälle "pelata".
Pelinainen nimittäin pystyy ärsyttämään näiltä temppuilijoilta ilmat pihalle ja paljastamaan todellisen luonteen. Eli useimmiten täydelliset tylsimykset, jotka etsivät jotain... Mitäpä se esim. minulle kuuluu. Ilmeisesti vain toisia tylsimyksiä. Heh, ja ilmeisesti kirjoittaja kuuluukin näihin tosikkoluonteisiin, jotka mielummin viilaavat pilkkujaan kotona kuin vaikka mukavan neitosen kanssa kassajonossa. Niin, tämä tosielämässä kohtaaminen kun tuntuu useimmille olevan se suurin kompastuskivi.
Heeei! Ja pakko udella, kuuluuko "taas näitä kyselyjä"-mies kategoriaan:käydään reffeillä ja sit kotoa aletaan lähettelemään kivasti tekstiviestejä...kun nainen on todennut jo alkumetreillä että tästä ei muuten tule yhtään mitään, mutta ei kertakaikkisesti kehtaa sanoa suoraan päin näköä! - yksin jäät
pyh sanon kirjoitti:
PELITAITOA?! :D
(Penää ihminen, joka haluaa hoitaa asioitaan rauhassa). Juu, ihan kaikinmokomin!
Siinä kuule mitään pelitaitoa tarvita jos oikeasti kiinnostaa.
Mutta näitä "pelimiehiä" tuntuu olevan liikkeellä. Osataan muka muutama herrasmies-temppu parilla ekoilla treffeillä, eikä niillä kyllä sitten pitkälle "pelata".
Pelinainen nimittäin pystyy ärsyttämään näiltä temppuilijoilta ilmat pihalle ja paljastamaan todellisen luonteen. Eli useimmiten täydelliset tylsimykset, jotka etsivät jotain... Mitäpä se esim. minulle kuuluu. Ilmeisesti vain toisia tylsimyksiä. Heh, ja ilmeisesti kirjoittaja kuuluukin näihin tosikkoluonteisiin, jotka mielummin viilaavat pilkkujaan kotona kuin vaikka mukavan neitosen kanssa kassajonossa. Niin, tämä tosielämässä kohtaaminen kun tuntuu useimmille olevan se suurin kompastuskivi.
Heeei! Ja pakko udella, kuuluuko "taas näitä kyselyjä"-mies kategoriaan:käydään reffeillä ja sit kotoa aletaan lähettelemään kivasti tekstiviestejä...kun nainen on todennut jo alkumetreillä että tästä ei muuten tule yhtään mitään, mutta ei kertakaikkisesti kehtaa sanoa suoraan päin näköä!Siinä pelitaitoa vasta tarvitaankin, "jos oikeasti kiinnostaa" olemattomalla pelitaidolla tunaroit tilanteen ja sitten harmittaa, kun toinen häipyy, tai et uskalla tehdä mitään. Olen varma, että sinulle on joskus käynyt niin ja tulee vastakin käymään tuolla itsekkäällä asenteella.
Luovu nyt suosiolla "pilkkujen viilaamisesta kassajonossa", sitä komeaa miestä kiinnostaa varmasti enemmän mitä kassaneiti sanoo, kuin sinun lapselliset haaveet.
Usko jo, ei kaupan kassajonossa sinua kukaan iske, eikä sinustakaan ole iskijäksi.
- aina positiivinen
hyvä puoli helskutin hyvännäköisille on se, että voi rauhassa valita isosta joukosta keheen haluaa tutustua ja pakkien antaminen on helpompaa, kun livenä voi joutua hätistelemään rumiluksia kimpusta alituiseen. Muille ihmisille hyvä puoli on se, että nettideittailun voi lopettaa koska haluaa ja keskittyä oikeeseen elämään.
- miees kaks-kasi
Joopati jooo...itse haluan liputtaa aina asioiden hyvienpuolien puolesta,jos vähänkään aihetta,mutta,tässä asiassa ei niitä kyllä ole kauheasti.
Mutta,jos jotain hyvää haluat,niiin naiset kyllä menestyvät.Varsinkin jos on edes normaali ulkonäkö suotu.Naiset menestyvät,saavat vastauksia jos uskaltavat vain krijoittaa.
Puolestaan komeat miehet myös pärjäävät melko hyvin.Ei kaikki kiinnosta urheilullinen kroppa,mut,suurinta osaa naisia.
Sitten,nettideitin hylkiöt eli 90% miehistä,oikeasti rumat sekä lihavat naiset ja yh-äidit,lukuunottamatta kauniita.Tämä muu "karja" saa huutaa mefafooniin sadoilla euroilla,laittaa viestiä kymmenittäin,vain saadakseen muutaman hassun kehun tai ehkä jopa viestin.Jos,kuuluu siis "karjan"parempaan päähän.Muut eivät sitten saakaan juuri mitään,paitsi miehet,paitsi Olgilta,"minä rakasta sinua.Toivo terve rakkaudella" -viestejä.
Kyllä on pakko sanoa että ihmettelet suuresti,mitenkä nettideitit kasvoivat näin suurin mittoihin vuoden 2008 jälkeen.Pahempaa kriitikin paikkaa ei ole,kuin nettideitti.Siellä syynätään jokainen juttu,pääasialisesti ulkoisia,joiden pitää miellyttää.Yksin miinusmerkki voi johtaa hylkäämiseen.
Varmaan mietit miksi olen nettideitissä...no,ihan siitä syystä että juottolat eivät kiinnosta,en käy lainkaan niissä.En harrasta mitään missä olisin ihmisten ilmoilla enkä myöskään omista yhtään kaveria.Joten,tämä on liki ainut toivo aktiivisena kanavana löytää kumppani...vaikka,kuten edellä voit todeta,ei kauhean vahva tai luottamusta herättävä.- yfhfygjcijk
Minun pitäisi kuulua näihin nettimaailman hylkiöihin, koska olen melko pyöreä. Silti saan lähes päivittäin, ainakin viikottain useita viestejä ja kyllä hoikilta ja myös oikein komeilta miehiltä. Erittäin asiallisia viestejä olen saanut ja minua kehutaan kauniiksi. Ihan muutamia seksinvonkaajia ollut joukossa, mutta hekin asiallisia ja komeita. Useilla treffeillä olen käynyt ja seksiä saisi vaikka joka viikko, jos vaan huolisi.. Ja tosiaan profiilitekstini on hauska ja asiallinen ja minulla on sekä kasvokuvani ja kokovartalokuvani profiilissani. Eli olen täysin rehelllinen sen suhteen mitä olen. Kasvot minulla on myös kauniit. Eli en ymmärrä tota hylkiöjuttua ollenkaan, kyllä se oma asennekin vaikuttaa aika paljon....
- 155+5
yfhfygjcijk kirjoitti:
Minun pitäisi kuulua näihin nettimaailman hylkiöihin, koska olen melko pyöreä. Silti saan lähes päivittäin, ainakin viikottain useita viestejä ja kyllä hoikilta ja myös oikein komeilta miehiltä. Erittäin asiallisia viestejä olen saanut ja minua kehutaan kauniiksi. Ihan muutamia seksinvonkaajia ollut joukossa, mutta hekin asiallisia ja komeita. Useilla treffeillä olen käynyt ja seksiä saisi vaikka joka viikko, jos vaan huolisi.. Ja tosiaan profiilitekstini on hauska ja asiallinen ja minulla on sekä kasvokuvani ja kokovartalokuvani profiilissani. Eli olen täysin rehelllinen sen suhteen mitä olen. Kasvot minulla on myös kauniit. Eli en ymmärrä tota hylkiöjuttua ollenkaan, kyllä se oma asennekin vaikuttaa aika paljon....
Useita viestejä, useilla treffeillä? Eivät vain johda mihinkään? Mitä tapahtuu treffien jälkeen? Mies katoaa?
- xjgkvkv
155+5 kirjoitti:
Useita viestejä, useilla treffeillä? Eivät vain johda mihinkään? Mitä tapahtuu treffien jälkeen? Mies katoaa?
No eipä ole tullut vielä sellaista miestä vastaan, joka olisi vienyt jalat altani... Muutamat soitelleet perään ja kysyneet, että miten on haluanko jotain vakavampaa, en ole halunnut... Joten mitä tästä opimme, ei voi yleistää todellakaan, etteikö pyöreällä naisella olisi vientiä... Ja tosiaan otan vain sellaisen joka todella kolahtaa, ei todellakaan kelpaa kuka tahansa! Joten itsearvostus kunniaan koosta riippumatta!
- miees kaks-kasi
yfhfygjcijk kirjoitti:
Niiiin,sanottakoot että kyllä,oma asennekkin vaikuttaa.Ja vaikka tässä vaikutan jopa erittäin pessimistiseltä niin profiilini on kaikkea muuta.Ihan tuosta syystä,koska se vaikuttaa.Minulla on myös kuvia,joissa osassa olen siisti pukeutunut.
ilman älytöntä pessimismiä yms.,totean vain faktana että naiset saavat enemmän sekä helpommin miehiltä kiinnostusta kuin miehet naisilta.Naisia on vain vähemmän joten,homma ajautuu siihen että teidän ei tarvitse itse toimia aktiivisesti koska miehet laittavat viestiä.Eihän kukaan olekkaan sanonut että nalle karkit menisivät aina tasan,mutta silti... - ei hyvää päivää
xjgkvkv kirjoitti:
No eipä ole tullut vielä sellaista miestä vastaan, joka olisi vienyt jalat altani... Muutamat soitelleet perään ja kysyneet, että miten on haluanko jotain vakavampaa, en ole halunnut... Joten mitä tästä opimme, ei voi yleistää todellakaan, etteikö pyöreällä naisella olisi vientiä... Ja tosiaan otan vain sellaisen joka todella kolahtaa, ei todellakaan kelpaa kuka tahansa! Joten itsearvostus kunniaan koosta riippumatta!
hyvä, että olet pystynyt kohentamaan itsearvostusta nettideittailun avulla. Niin, mitä voi päätellä. Sen, että tavallisen näköset naisetki saa paljon viestejä ja niillä on lisäksi kovat kriteerit. Ja etsivät ehkä jotain sellaista mitä ei ole olemassa. Turhaa miehet tuhlaavat aikaansa tapellessaan näistä sutturoista. Ehkä siihen tarvitaan joku voimamies, joka sulta veis jalat alta. No, pääasia, että itsetuntoa oot saanut kohotettua ja olo on kuin prinsessalla.
- 10+18
ei hyvää päivää kirjoitti:
hyvä, että olet pystynyt kohentamaan itsearvostusta nettideittailun avulla. Niin, mitä voi päätellä. Sen, että tavallisen näköset naisetki saa paljon viestejä ja niillä on lisäksi kovat kriteerit. Ja etsivät ehkä jotain sellaista mitä ei ole olemassa. Turhaa miehet tuhlaavat aikaansa tapellessaan näistä sutturoista. Ehkä siihen tarvitaan joku voimamies, joka sulta veis jalat alta. No, pääasia, että itsetuntoa oot saanut kohotettua ja olo on kuin prinsessalla.
Totta hemmetissä pitää ollakin kovat kritterit kun itselle haetaan kumppania, siihen on jokaisella oikeus. Aina jauhetaan tuota ulkönäköä, on se varmaan monelle etenkin nuorelle tutustumisen kriteeri mutta sillä ei pitkälle pötkitä. Yksi tykkää yhdestä ja toinen toisesta; jonkun mielestä kalju mies on ihana ja toisen mielestä kamala.
Sama kun ostetaan autoa tai asuntoa, tottakai halutaan sellainen joka on itselle juuri se sopiva kaikin puolin - ja joskus ollaan valmiita jostain asiasta tinkimään jos joku toinen ominaisuus onkin yli odotusten.
Kyllä sieltä löytyy se sopiva kun vaan etsii. Itse aina ajattelen jos tulee pakit, että tällä oli joku tarkoitus ja entistä parempi odottaa kulman takana. - hkjh
ei hyvää päivää kirjoitti:
No, kyllä ne on itsellänikin kovat kriteerit kumppania valitessa.. Eipä tässä mistään itsetunnon kohotuksesta ole kyse, yli kymmenen vuoden avoliitto takana ja vihdoin yritän taas tutustua miehiin... Kunhan nyt vaan ajattelin oikoa sitä käsitystä, etteikö pyöreät naiset mukamas kelpaa... Tuntuu olevan niin kovin yleistä täällä VIHATA ihmisiä ulkonäön perusteella, olisikohan teidän vihaajien aika katsoa peiliin ja miettiä mikä omassa olemisessanne mättää, ehkäpä se onkin se KORVIEN VÄLI!!
- nälkäkurki
hkjh kirjoitti:
No, kyllä ne on itsellänikin kovat kriteerit kumppania valitessa.. Eipä tässä mistään itsetunnon kohotuksesta ole kyse, yli kymmenen vuoden avoliitto takana ja vihdoin yritän taas tutustua miehiin... Kunhan nyt vaan ajattelin oikoa sitä käsitystä, etteikö pyöreät naiset mukamas kelpaa... Tuntuu olevan niin kovin yleistä täällä VIHATA ihmisiä ulkonäön perusteella, olisikohan teidän vihaajien aika katsoa peiliin ja miettiä mikä omassa olemisessanne mättää, ehkäpä se onkin se KORVIEN VÄLI!!
Ei lihavia kukaan vihaa ja joidenkin mielestä he ovat ainoita oikeita kumppaniehdokkaita. Joidenkin mielestä ei mutta lievä pyöreys ei yleensä ole ollenkaan huono asia. Minulle kelpaa mutta jos huomattavaa ylipainoa on, se on melko turn out mutta en mitenkään osaa vihata tai loukata ketään.
- Eräs mies
Aloittajalle voin sanoa ihan omasta kokemuksesta että nettideitti tosiaan on kuin lihatiski. Ainoa asia mikä naisille merkitsee on miehen ulkonäkö, tiedä sitten mitä sillä komealla ulkonäöllä loppujen lopuksi on merkitystä, ulkoinen kauneus kun valitettavasti on katoavaista.
- 13+3
Niin, miehethän eivät ollenkaan katso sitä naisten ulkonäköä... Äly ja huumorintajuhan ne heille ovat ratkaisevia...
- m42vee
13+3 kirjoitti:
Niin, miehethän eivät ollenkaan katso sitä naisten ulkonäköä... Äly ja huumorintajuhan ne heille ovat ratkaisevia...
Kyllä, juuri ne ovat ne kaikista tärkeimmät asiat :) Oikeesti
- n41vee
m42vee kirjoitti:
Kyllä, juuri ne ovat ne kaikista tärkeimmät asiat :) Oikeesti
No ei TODELLAKAAN ole!!!
Vähän hemaisevammalla kuvalla olevalla profiilillani, jossa ei ollut kuin yksi lause hyvänpäivän höpinää, sai ekalla viikolla n.150 vierailua ja viestejä n.50, joista suurin osa seksistisiä ehdotuksia. Kolmen viikon kuluttua vierailuja oli yli kolmesataa ja viestejä pitkälti yli sata.
Eipä sytyttänyt yksikään mies, kun selvästi janosivat vain sänkyyn pääsyä kanssani. Piti tehdä uusi profiili kuvattomana ja laajemmalla tekstillä, että saisin miehet kiinnostumaat sisäisestä minästäni myös. Noh, viestejä tuli viikossa jotain 10, ja kun tuli kuvan lähettämisen aika, ja laitoin todella täysissä pukeissa olevan kuvani näytille, niin suurimmalle osalle tuli hätä päästä pikaisiin tapaamisiin ja taas alkoi seksin vonkaus. Parin miehen kohdalla kävi kuitenkin niin, että vaikka meillä oli synkannut todella hyvin kirjoittaessa, niin kuvan lähettämisen jälkeen hävisivät pieruna saharaan. Eli kuva ihan oikeasti on KAIKKI KAIKESSA!!!
Miehen munat ovat heidän aivonsa, ja miehen aivot toimivat vain silmien välityksellä, jotka antavat suorana viestin heidän pöksyihinsä. Silmät, aivot, munat.. siinä kolmiyhteys, jolla mies toimii, muuta ajatusmaailmaa heillä ei ole. - 17+12
n41vee kirjoitti:
No ei TODELLAKAAN ole!!!
Vähän hemaisevammalla kuvalla olevalla profiilillani, jossa ei ollut kuin yksi lause hyvänpäivän höpinää, sai ekalla viikolla n.150 vierailua ja viestejä n.50, joista suurin osa seksistisiä ehdotuksia. Kolmen viikon kuluttua vierailuja oli yli kolmesataa ja viestejä pitkälti yli sata.
Eipä sytyttänyt yksikään mies, kun selvästi janosivat vain sänkyyn pääsyä kanssani. Piti tehdä uusi profiili kuvattomana ja laajemmalla tekstillä, että saisin miehet kiinnostumaat sisäisestä minästäni myös. Noh, viestejä tuli viikossa jotain 10, ja kun tuli kuvan lähettämisen aika, ja laitoin todella täysissä pukeissa olevan kuvani näytille, niin suurimmalle osalle tuli hätä päästä pikaisiin tapaamisiin ja taas alkoi seksin vonkaus. Parin miehen kohdalla kävi kuitenkin niin, että vaikka meillä oli synkannut todella hyvin kirjoittaessa, niin kuvan lähettämisen jälkeen hävisivät pieruna saharaan. Eli kuva ihan oikeasti on KAIKKI KAIKESSA!!!
Miehen munat ovat heidän aivonsa, ja miehen aivot toimivat vain silmien välityksellä, jotka antavat suorana viestin heidän pöksyihinsä. Silmät, aivot, munat.. siinä kolmiyhteys, jolla mies toimii, muuta ajatusmaailmaa heillä ei ole.Hyvä kommentti..ihan saman asian todenneena..
Ja, täällähän ei miehet ole PINNALLISIA...
Itsestä tuntuu, että deittisivustoilla hengailevat ikuisuusprofiilit ei saa naista oikeassa elämässä. Ja sitten vielä kehtaavat olla ronkeleita!!!
- katseenkestävänainen
Hmm..kysyit mitä hyvää on nettideittailussa.Ainut hyvä asia noin lyhyesti sanottuna on tutustua nettideiteissä olevien ihmisten kirjoon.
Jos olet nainen ja nuori, älä deittaile..tapaa miehiä muissa ympyröissä.
Jos olet 50 (jota en usko)...silloinkin löydät fiksuja ihmisiä muualta kuin deittisivustoilta..ja ei ole mitään väliä, minkä deittipalvelun valitset, tilanne on sama!
En viesti katkeruuttani, olin hetken deittailemassa. Sain asiallisia viestejä, tapasin muutaman miehen, joihinkin tutustuin paremmin, mutta kaikille heille syvimmiltään syyksi deittailuun osoittautui jonkinlainen hyötymissuhde, useimmiten taloudellinen.
Kuka haki kattoa päänsä päälle, kuka maksumieheksi huusholliinsa..
Yksikään heistä ei hakenut tasavertaista kumppanuutta toisen ihmisen kanssa, ilman taka-ajatuksia..
Nyt kerron 50 miehistä, koska olen nainen..Itse poistuin deittailemasta, koska tunnen deitin ulkopuolelta montakin kivaa ikäistäni miestä.Pitihän vain katsastaa tämä deittailumaailmakin.
Ja, kohta tulee kuraa niskaan 50 miehiltä :)..jotka hakevat n 20-15 v. nuorempaa
naista?? Limaisia ehdotuksia ei ole tullut, seksiehdotuksia kyllä. Niihin voi jättää vastaamatta. Deittailu on siinä mielessä raadollista, että paljon viestejä saava ei vain ehdi (halua?) vastata kaikille. Jos sinussa on jokin ominaisuus, joka ei kiinnosta tai olet vain tavallinen, niin et saa viestejä/vastauksia. Kuvaton profiili ohitetaan kylmästi. Kuvan kanssa (riippuen kuvasta) voi kuhina käydä kuin muurahaispesässä, mutta mahdollisuudet viestittelyyn ovat paremmat. Minulle netti on parempi yhteysväline kuin baarijuoksu, koska baarissa kaikki eivät ole etsimässä seuraa. Kaikkea ei kannata itsestää kertoa heti, koska liikkeellä voi olla vaikka mitä häiriköitä.
- 11-19
Ihmisillä on omituisen huonoja kokemuksia. Onhan niitä minullakin mutta on myös hyviä ja enemmän niitä hyviä.
Kun tekee pikaisesti ja rohkeasti vaan treffit, selviää monesta hankalasta tilanteesta. Eli näkee heti, onko kumppani sitä miltä netissä on vaikuttanut. Myös näkee päältä maistuuko alko liikaa tai tupakka ja onko varattu vaiko ei (tämä selviää kautta rantain...). Jos ei miellytä, ei kun seuraavan kanssa treffeille - ei kannata liian kauaa haikailla virtuaalimaailmassa jonkun kanssa.
Ei kannata välitää joistakin urpoista, jotka kuluttavat vaan aikaansa siellä - ohi profiilista vaan. Olen tavannut todellakin kivoja 50 miehiä, tavallisia, työssäkäyviä ja yrittäjiä, leskiä ja eronneita. Pisin nettisuhteeni kesti yli 3 vuotta ja välimatkaa oli 100 km. Ja olin silloin ylipainoinen yh. Nyt olen enää ylipainoinen ;) - lapset ovat maailmalla.
Todellakin ylipainoisiin naisiin otetaan yhteyttä ihan tarpeeksi. Kun minuun ottaa yhteyttä mies ja luen hänen profiilinsa jossa hän kuitenkin etsii hoikkaa, kirjoitan että en kyllä täytä vaatimuksiasi, huomasitko että en ole hoikka? Useimmiten mies vastaa, että ei se nyt ole niin tärkeää. Eli monille se ei kuitenkaa ole kynnyskysymys enää ainakaan tässä iässä, vaan se persoona. Itsekin pidän enemmän ylipainoisista miehistä (ns. nallekarhuista) kuin liian laihoista, jotka tuuli vie mennessään. Tykkään että miehen pitää olla isokoinen ja painaa enemmän kuin minä (eikä se ole ihan vähän). - jhkjhkjhkjhkjhkh
Olen 35v mies ja jätin oman kuvattoman ilmoituksen jossa kerroin haluavani tulevaisuudessa perheen. En ota itse yhteyttä yhteenkään naiseen, koska en halua mukaan idols-tyyliseen pudotuskilpailuun, jossa karsitaan porukkaa pois, kunnes prinsessa on löytänyt itselleen parhaimman kumppanin. (Joka on lopulta ihan paska, koska naiset valitsevat aina väärin, eikä fiksuimmat miehet laita omaa kuvaansa tällaisille palstoille).
Jätin siis verkot veteen. Näin löydän itsestäni kiinnostuneen naisen, joka ei valkkaile kymmenien miesten joukosta.- jhkjhkjhkjh
Lisätään vielä että nämä idols-kilpailua pitävät naiset on juuri näitä pinnallisia kanoja joilla ei ole mitään arvostusta miehiä kohtaan. Mitä kukaan mies tekee tällaisella naisella??
- 45hff
Kuvattomana et takuulla löydä ketään, varsinkaan sillä asenteella ettet itse ota ensin yhteyttä.
Ethän sinä ole kuin yksi teksti muiden joukossa, miten sellaisesta pitäisi kiinnostua?
- Onnstnt
Nettitreffien ehdoton hyvä puoli on että voi tutustua kirjoittelemalla ennen kuin tavataan. Minä ainakin etsin ihmistä, en vartaloa, prisessan kasvoja tai jotain omahoitajaa. Tärkeää on että on yhteisiä kiinnostuksen kohteita, jonkin verran samanlainen arvopohja ja haluaa tutustua.
Sitten tavataan. Siinä näkee toisen ulkonäön (eipä paljon väliä, minäkin olen mitä olen...) ja tavan toimia. Minulle samanlainen lähellä olemisen tapa on tärkeä. Siinä näkee myös, jos toisessa jokin piirre heti ärsyttää. Tätä ei voi netissä havaita. Olen sitä mieltä, että muuten hyvässä paketissa yksi ärsyttävä piirre menee mutta kaksi on aina liikaa.
Kun lähtökohtana on että molemmat etsivät samantyyppistä suhdetta, tästä se lähtee. ;-) - tsi1
Mun mielestä nettideittailu oli tosi kivaa! Pystyi paremmin valikoimaan itseä kiinnostavat ihmiset kuin esimerkiksi baarissa, missä toisesta näkee vain humalaisen ulkokuoren.
Anonyyminä pakkien antaminen on myös paljon helpompaa. Olen itse niin kiltti ja varovainen, että omatunto kolkuttelee liikaakin jos toiselle pitää sanoa kiitos, mutta ei kiitos. Joku herkkähipiäinen nyt tietenkin vetää tästä kommentista vesimelonin nenään :D
Oli helpompi tavata ihmisiä, kun ei ole tapana baareissa ravata joka viikonloppu ja punttisalilla ei kiinnosta seurustelu vaan oma treeni :D Tiedän itse mitä haluan ja erityisesti mitä en halua, joten kiinnostavat tyypit oli helppo löytää. Siitä vain rohkeasti parin viestin jälkeen jätskille, kahville tai tuopilliselle, sillä tsättäily ei inspannut. Yksi nappas enemmän ku toiset netissä tai sen ulkopuolella, ja pari kuukautta kai tässä ollaan deittailtu ja hyvin menee :) - medicc
On hyviäkin kokemuksia! Kun ei mene noiden mainospuheiden ja photoshop kuvien ansoihin...
Oli yksikin poika, jonka teksti aika mitäänsanomaton, ja kuva jollain parin pikselin kameralla josta ei mitään selvää, mutta tapasin silti. Ja oli todella mukava, komea ja hyvällä tapaa tavallinen mies, tuleva perheenisä :)
Ikävä kyllä en vaan ite haaveile tosta kuviosta niin oli pakko päästää menemään.
Että ennemmin kannattaa välttää niitä, jotka vaikuttaa liian hyviltä ollakseen totta (koska sellaset on yleensä ammattigi pgoloita) , ja keskittyä niihin, jotka ei ensi tekstillään laita perhosia vatsaan (saattavat ollakin salaisia Romeoita)
Netti on täynnä skeidaa, mutta kyllä niitä helmiäkin löytyy! - kide
Itse koin aikanaan nettideittailun hauskana kokeiluna. En odottanut liikoja, kerroin profiilissani hieman itsestäni ja laitoin kuvan, josta näki, että olen lievästi ylipainoinen. Monilla treffeillä kävin, mutta ei kolahtanut tarpeeksi, kavereita kuitenkin useista heistä sain.
Kerran sitten sain suoraan sanoen tylsän viestin eräältä henkilöltä ja kohteliaasti vastasin hänelle (pyrin vastaamaan kaikille edes jotain), luin profiilin ja katsoin hänen kuvansa.. no ei juuri saanut kiinnostumaan. Vielä. muutama päivä viestiteltiin ja sovittuu treffit. Kyseinen mies vei jalat alta ja vie edelleen. Ensi tapaamisesta on muutama vuosi aikaa, olemme naimisissa, perheenlisäystä tulossa.. - ei paha ei
Kyllä sitä vanhemmalla iällä löytää seuraa jopa niin pitkälle että voi perustaa ihan keski-ikäisenä uusioperheen ja tehtailla vaikka vauvoja veroja maksamaan tulevaisuuteen.. Siis oikeasti. Järkeenkäypää. Nuori vaimo ja iäkäs mies ei ole miehelle este lisääntyä.
Miksei myös vanhempi nainen voisi lisääntyä nuoren miehen kanssa.
Niin. Uusia ajattelutapoja. - reissumies porkkakos
Sattuuhan niissä joskus tapaamaan kiinnostavia ihmisiä, mutta siinä on sääli se että kun tämä maa on asutettu niin että väki on tunkenut itsensä etelään ja pohjoinen on metsää ja jos ei satu asumaan ihmisten ilmoilla niin se on ihan sama kokeileeko deittisivustoja vai ei. Kaikki on kuitenkin PKS ja ehkä muutama TRE mutta siitä pohjoiseen ei ketään tai jos on niin yleensä vain profiileita joita on käytetty viimeksi 2005 kun ketään ei löytynyt 200 km säteeltä. Niissä on ihmisiä joita olisi kiva tavata mutta kun ei pääse niin ei.
- hauskaa hommaa
nettideittailu on ehdottomasti hieno keksintö. Kerran näin unta, että olin nettitreffien kautta päässyt treffaamaan naista. Unessakin aloin järkeillä, että tän täytyy olla unta ja niin heräsin juuri ajoissa töihin enkä nukkunut sillä kertaa pommiin. Nettideittailulla on yllättäviä positiivisia vaikutuksia, suosittelen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452937Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen462844Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242629Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3381694- 711074
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101051Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193917Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101772Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26760- 43722