Laitan pienen vinkin jos käytätte proteiinijauheita niin tässä ois yks luontainen.
Eli stevialla makeutettu, itsellä on käytössä suklaa ja vanilja, mutta makuja saa myös kookos-suklaana ja mansikkana. Kannattaa valita just toi stevialla oleva eikä tavan micro whey activea joka on makeutettu aspartaamilla. Tosi hyvä on!
http://www.self.nu/fi/produkter/mwa-med-stevia
Sitten pikku vinkki vielä jos tarviitte makeutusta ruokiin tai leivontoihin niin ite käytän karppisokeria, ei tuu turhia hiilareita, seki löytyy ku googlettaa, joskus käytin steviaa mutta siinä on musta kitkerä se maku.
Micro whey active stevia
6
2390
Vastaukset
- Micro Whey
Eikö sitä nyt muualta saa kuin tosta verkkokaupasta ?
- proteinn
Heraproteiini-isolaatti Self Micro Whey Active 4kg | Urheilutuote.fi
http://www.pps-shop.fi/self-omninutrition-micro-whey-active-p-1174.html
http://www.sportsnutrition.fi/micro-whey-active-p-921.html
Esim noista, löytyy 1kg tai 4kg pakkauksena, mä kanssa syön noita, pitäis seuraavaks testata kookossuklaa maku.
- paskakusi mies
minä maustan mikro wheyni paskalla ja kusella
- Self Micro Whey
Myydäänkö kyseistä tuotetta missään oikeassa kaupassa, asiointi verkkokaupassa ei kiinnosta.
- ole hyvä vaan
Kyllä sitä myydään.
- Dille Dong
Itse ostin kanssa vähän aika sitten samaa tavaraa 4kg mansikan makuisena, Todella hyvänmakuista on.
Vielä kuitenkin hiilareita jäljellä 1 pussi joka varmaan kestää vielä pari viikkoa, laihana miehenä ei ehkä se paras juoma aloittaa. :D
Annostus tuossa purkissa on 30g vuorokaudessa joka on noin 25g proteiinia 2-4 hiilaria ja rasvaa 0,9.. En kuitenkaan aijo noudattaa tuota ohjetta koska mielestäni se on aika vähän yhtä päivää kohden. Mutta tosi hyviä makuaineita varmaan löytyy vaikka hieman hintavaa onkin mutta kyllä se on sen väärti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2257007Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää451295Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271102- 75911
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal49875Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a62867Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.95832Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38801Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14776- 43743