Micro whey active stevia

18+14

Laitan pienen vinkin jos käytätte proteiinijauheita niin tässä ois yks luontainen.
Eli stevialla makeutettu, itsellä on käytössä suklaa ja vanilja, mutta makuja saa myös kookos-suklaana ja mansikkana. Kannattaa valita just toi stevialla oleva eikä tavan micro whey activea joka on makeutettu aspartaamilla. Tosi hyvä on!

http://www.self.nu/fi/produkter/mwa-med-stevia
Sitten pikku vinkki vielä jos tarviitte makeutusta ruokiin tai leivontoihin niin ite käytän karppisokeria, ei tuu turhia hiilareita, seki löytyy ku googlettaa, joskus käytin steviaa mutta siinä on musta kitkerä se maku.

6

2413

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Micro Whey

Eikö sitä nyt muualta saa kuin tosta verkkokaupasta ?

• paskakusi mies

minä maustan mikro wheyni paskalla ja kusella

• Self Micro Whey

Myydäänkö kyseistä tuotetta missään oikeassa kaupassa, asiointi verkkokaupassa ei kiinnosta.

• ole hyvä vaan

Kyllä sitä myydään.

• Dille Dong

Itse ostin kanssa vähän aika sitten samaa tavaraa 4kg mansikan makuisena, Todella hyvänmakuista on.

Vielä kuitenkin hiilareita jäljellä 1 pussi joka varmaan kestää vielä pari viikkoa, laihana miehenä ei ehkä se paras juoma aloittaa. :D

Annostus tuossa purkissa on 30g vuorokaudessa joka on noin 25g proteiinia 2-4 hiilaria ja rasvaa 0,9.. En kuitenkaan aijo noudattaa tuota ohjetta koska mielestäni se on aika vähän yhtä päivää kohden. Mutta tosi hyviä makuaineita varmaan löytyy vaikka hieman hintavaa onkin mutta kyllä se on sen väärti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1567
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      12
      1440
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1390
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1250
    5. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      116
      1150
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      95
      1137
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      961
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      256
      958
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      925
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      37
      897
    Aihe