Mullon tuommonen 00 mallin dukato 2.8 tdi ja vahdettiin siihen jakohihna. Jakohihnan vaihdon jälkeen auton tehot meni hukuksiin, eli kulkee vaan neljää kymppiä ja tuppaa sellaista kevyttä sinistä pakokaasussa. Ei mitään pilviä.Ei vaan kulje, juostenkin menee ohi :I
Epäilys olis että on mennyt tuon pumpun ajoitus pieleen merkeistä huolimatta.
Erikoista oli se, että kun käsin pyöritin tuota jakopäätä merkit pysy kohillaan. Kun pistin käymään meni tuo syöttö ilmeisesti välittömasti pipariksi.(en ole vielä katsonut merkkejä) Kone kävi karkeasti, mutta ilman mitään paukkeita. Kuin vanha kuorma-auto fordin diiseli vähän" kotkottamalla".
Onko tuossa hihnanalaitossa jokin jippo joka nyt olis jäänyt huomiotta?Hihnankiristin on automaattiinen härpäke.
saako tuota pumppua kohilleen muuten kuin ottamalla jakopäätä uudellen osiksi?
Voisko olla joku muu vika, jonka hihanvaihto toi esiin?
Kertokaas vinkkejä mitä asialle kannattaisia alkaa tekemään, ettei koko kesä mene tän kanssa rähmäämiseen.
Tehot kateissa
pahaviiatti
2
175
Vastaukset
- aloittajaD
Syöttöpumpun ajoitus oli pykälän pielessä.
- Speclist
Tää on taas näitä "tein itse ja säästin" -miehiä. Jos ei ossoo, ni miks pittää tehrä itte jos ei vaa ossoo tehrä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1026651KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3696221Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei603093Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521112574Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082225- 1251814
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191663Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341365Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811340- 731237