Onko suurentunut kitarisa aikuisella merkki imusolmukesyövästä? Kävin eilen kurkku-, korva ja nenätautien erikoislääkärillä. Olen jo vuoden kärsinyt toistuvista bronkiiteista, poskiontelontulehduksista ja ym. flunssakierteistä. Lääkäri tähysti nenääni ja sanoi, että mulla on kitarisa suurentunut (olen jo 21-vuotias mies) ja kertoi, että siitä näkee, että joku infektio on tälläkin hetkellä päällä. Laittoi lähetteen poskionteloiden avarrusleikkaukseen jossa samalla korjataan väliseinä. Eikö tuo kitarisa olisi kannattanut samalla poistaa? Soliskuopasta löytyy myös suurentuneita imusolmukkeita kuten kaulastakin.
Suurentunut kitarisa aikuisella?
3
6540
Vastaukset
- Nuhanenäläiset
Mulla oli vuosia nielutulehduksia ja poskiontelotulehduksia ja tosi usein punkteerattiin. Poistettiin lopulta vuosien tuhisemisen jälkeen suurentuneet kita- ja nielurisat.
Mun miehellä kun on uniapnea, niin Paimion keuhkolääkäri sanoi johtuvan osittain suurentuneesta kitarisasta. Joutui poistoleikkaukseen hänkin. Ei ole mulle tai mun miehelle koskaan syövästä puhuttu, mistä sä olet semmosta päähäs saanut?
Ja jos olet vasta menossa leikkaukseen, niin siellä lääkäri iha ite suunnittelee leikkauksen ja voit etukäteen soittaa ja tiedustella, tehdäänkö kitarisoille jotain. Et lähete on lähete, leikkaava lääkäri funtsii tilannekohtaisesti mikä on järkevä toimintatapa. Mulle ainakin lääkäri sanoi, et kun mulla on tukkoisuuden lisäksi usein tulehduksia, niin aina kannatta viedä myös kitarisat. - vähän ot
Kitarisoja on yksi, nielurisoja kaksi.
- Nuhanenä...
Voi ei. Mä häpeän niin, että pitää pyytää neuvoja tuolta Masennus-palstalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773174
- 492400
- 322107
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812102- 1371879
- 311745
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313291701Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne91546Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51260Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61234