Hei, tietääkö kukaan, mistä löytyisi jo menneen tv sarja Taisteluparin 3:n tuotantokauden jaksot ja nimenomaan suomennettuna. Luulisi Suomen työttömien kääntäjien joukosta löytyvän joku, joka osaisi kääntää sarjan jaksot, jos homma on siitä kiinni. Tätä on moni muukin kaivannut ja tässä olisi hyvä joululahjavinkki sarjan ystäville voida ostaa tuo 3. kausi suomennettuna.
Toinen kateissa oleva tuotantokausi on Jälkiä jättämättä sarjan 2. tuotantokausi. Sitäkään ei saa mistään. Mielenkiinnolla odota, milloin mainitsemani dvd:t tulisivat kauppojen hyllyille. Ja varmaan moni muukin...
2: tv sarjan tuotantokaudet kateissa
tontunpoikanen
0
168
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1366208
- 574386
- 592861
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282848Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161885- 151544
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271446Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹361434- 311261
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431161