moni aina sanoo et pitää olla paitsi paljon steroideja myös hyvät geenet jos haluu pärjätä kehonrakentajana.. en oo hirveesti perehtynyt tähän geenekäsitteeseen ja kiinnostaiski tietää et mistä niitä voi hankkia.. steroideja saisin yheltä jätkältä meiän luokal jos haluisin mut geenejä sillä ei oo (ei se ees tiedä mitä ne on). eli mistä??
Vastaukset 3
- Tässä.
"moni aina sanoo et pitää olla paitsi paljon steroideja myös hyvät geenet jos haluu pärjätä kehonrakentajana.. en oo hirveesti perehtynyt tähän geenekäsitteeseen ja kiinnostaiski tietää et mistä niitä voi hankkia.. steroideja saisin yheltä jätkältä meiän luokal jos haluisin mut geenejä sillä ei oo (ei se ees tiedä mitä ne on). eli mistä?? "
Geenejä saat hyvin nopeasti ja helposti. Menet peilin eteen ja toistat seuraavia:
"Olen surkea rimpulavässykkä joka vetoaa geeneihin, pitää tehdä töitä enemmän.Olen surkea rimpulavässykkä joka vetoaa geeneihin, pitää tehdä töitä enemmän.Olen surkea rimpulavässykkä joka vetoaa geeneihin, pitää tehdä töitä enemmän.Olen surkea rimpulavässykkä joka vetoaa geeneihin, pitää tehdä töitä enemmän.Olen surkea rimpulavässykkä joka vetoaa geeneihin, pitää tehdä töitä enemmän.Olen surkea rimpulavässykkä joka vetoaa geeneihin, pitää tehdä töitä enemmän.Olen surkea rimpulavässykkä joka vetoaa geeneihin, pitää tehdä töitä enemmän."
Ole hyvä. - soita nordeaan
Oletko kokeillut geenipankkia?
- stereogeeninen
Itse ostin stereoita, mutta vaikka kuinka jytisi treeneissä niin ei auttanut. Nyt mennään geenisoijalla, toivottavasti nää geenit antaa oikeasti treeniin tehoa ja isot lihakset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901409
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde73911- 47841
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit67786- 92765
Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o158715- 20689
- 51622
- 53618
- 47611