Olen nainen elän avoliitossa. Olen uskossa mieheni ei. Tämän miehen minä kuitenkin haluan ja on se oikea.
Olen lähiaikoina alkanut kokemaan avoliiton olevan väärin, haluaisin mennä naimisiin. Mieheni ei uskalla vaikka suhteessamme ei mitään vikaa olekaan.
pyydän rukousta sen puolesta että mieheni uskaltaisi mennä naimisiin mahdollisimman pian. Näkisi että avioliitto tuo vain hyviä asioita ja on oikein. Syyt mennä naimisiin eivät ole rahallisia, vaan siksi että se on oikein.
Kiitos!
Rukouspyyntö avioliiton puolesta
16
257
Vastaukset
- palstalainen
Rukoillaan, mutta jos mies ei halua sitoutua älä jää kovin kauaksi odottelemaan.
- avovaimo1
Mieheni on sitoutunut, osottanut sen mutta ei uskalla jostain syytä mennä naimisiin. Itse tiedän mikä luo noita pelkotiloja, ja ne ovat siis pelkotiloja jotka eivät perustu mihinkään myös avioliitto ei merkitse samaa kun minulle joka on uskossa.
Olet kuitenkin oikeassa, avosuhde estää pitämästä mm. perheen päänä.
Kiitos kaikille jotka rukoilivat tämän asian puolesta! - kentaurivalistaja
avovaimo1 kirjoitti:
Mieheni on sitoutunut, osottanut sen mutta ei uskalla jostain syytä mennä naimisiin. Itse tiedän mikä luo noita pelkotiloja, ja ne ovat siis pelkotiloja jotka eivät perustu mihinkään myös avioliitto ei merkitse samaa kun minulle joka on uskossa.
Olet kuitenkin oikeassa, avosuhde estää pitämästä mm. perheen päänä.
Kiitos kaikille jotka rukoilivat tämän asian puolesta!Koska olet uskovainen nainen, niin tarvitset tosiaan miehestä pään itsellesi. Toivottavasti avioliittosi puolesta lausutut rukoukset tepsivät.
Uskovaisten naisten pää on nimittäin sisältä niin höttöinen, ettei siihen ole luottamista, ja niinpä heidän onkin parempi turvautua johonkin muuhun päähän kuin omaansa.
Naisateistit, kuten minä, voivat sen sijaan aina luottaa oman päänsä moitteettomaan toimintaan, emmekä siksi tarvitse miehestä päätä itsellemme. Tosin naisateistikin voi mennä naimisiin hyvän hyvyyttään, minäkin olen mennyt. Avomieheni nimittäin kaipasi jatkuvasti oikein avioliittoon kanssani. Seitsemän vuoden jälkeen väsyin kuuntelemaan sitä kaipaamista, ja niinpä kerran laupiaana hetkenäni myönnyin ja päädyin avioliittoon, jossa olen edelleenkin. - Yks vaan
kentaurivalistaja kirjoitti:
Koska olet uskovainen nainen, niin tarvitset tosiaan miehestä pään itsellesi. Toivottavasti avioliittosi puolesta lausutut rukoukset tepsivät.
Uskovaisten naisten pää on nimittäin sisältä niin höttöinen, ettei siihen ole luottamista, ja niinpä heidän onkin parempi turvautua johonkin muuhun päähän kuin omaansa.
Naisateistit, kuten minä, voivat sen sijaan aina luottaa oman päänsä moitteettomaan toimintaan, emmekä siksi tarvitse miehestä päätä itsellemme. Tosin naisateistikin voi mennä naimisiin hyvän hyvyyttään, minäkin olen mennyt. Avomieheni nimittäin kaipasi jatkuvasti oikein avioliittoon kanssani. Seitsemän vuoden jälkeen väsyin kuuntelemaan sitä kaipaamista, ja niinpä kerran laupiaana hetkenäni myönnyin ja päädyin avioliittoon, jossa olen edelleenkin."Uskovaisten naisten pää on nimittäin sisältä niin höttöinen, ettei siihen ole luottamista, ja niinpä heidän onkin prempi turvautua johonkin muuhun päähän kuin omaansa."
Vai tuommoista nimimerkki kentaurivalistaja tänne kirjoittelee, vaikka hänellä ei ole tuon väitteensä tueksi yhtään mitään. No, väittäähän kuka hyvänsä voi ihan mitä hyvänsä, niin kuin näköjään myös kentaurivalistaja tekee. Siksi kai hän valistaakin vain kentaureja. Kentaurien kanssa voi vain olla vähän vaikea kommunikoida, mutta kaipa hänellä on omat keinonsa tai sitten hän ei välitä kommunikoinnista mitään, pääasia, että hän voi itse olla äänessä. Kentauri muuten on kreikkalainen taruolento, joka on puoleksi ihminen, puoleksi hevonen. - kentaurivalistaja
Yks vaan kirjoitti:
"Uskovaisten naisten pää on nimittäin sisältä niin höttöinen, ettei siihen ole luottamista, ja niinpä heidän onkin prempi turvautua johonkin muuhun päähän kuin omaansa."
Vai tuommoista nimimerkki kentaurivalistaja tänne kirjoittelee, vaikka hänellä ei ole tuon väitteensä tueksi yhtään mitään. No, väittäähän kuka hyvänsä voi ihan mitä hyvänsä, niin kuin näköjään myös kentaurivalistaja tekee. Siksi kai hän valistaakin vain kentaureja. Kentaurien kanssa voi vain olla vähän vaikea kommunikoida, mutta kaipa hänellä on omat keinonsa tai sitten hän ei välitä kommunikoinnista mitään, pääasia, että hän voi itse olla äänessä. Kentauri muuten on kreikkalainen taruolento, joka on puoleksi ihminen, puoleksi hevonen.Olet hienosti osannut tukeutua piispojen kuvitelmiin siitä, mitä on taivaassa olo ja miten sinne päästään. Sellaisissa asioissa uskovaisen onkin aina paras etsiä auktoriteetti, joka ei tiedä mitään ko. aiheesta, siitä uskovainen pää saa kaipaamaansa höttöä sisäänsä tarvitsematta itse keksiä kaikkea höttöänsä.
Vakavammissa asioissa neuvon sinua aina turvautumaan aviomieheesi ja olemaan hänelle kaikessa alamainen, kuten uskontosi pyhä kirjakin sanoo.
Kentaurien kanssa kommunikointi ei ole sivumennen sanoen yhtään vaikeampaa kuin on sinun kommunikointisi Jumalan kanssa. Kokeile vaikka. Tosin uskovaisilla taitaa olla pääasia olla itse äänessä, ja siksi ei haittaa, vaikkei Jumalalta kuulu pihaustakaan. - Yks vaan
Olet hienosti osannut tukeutua piispojen kuvitelmiin siitä, mitä on taivaassa olo ja miten sinne päästään. Sellaisissa asioissa uskovaisen onkin aina paras etsiä auktoriteetti, joka ei tiedä mitään ko. aiheesta, siitä uskovainen pää saa kaipaamaansa höttöä sisäänsä tarvitsematta itse keksiä kaikkea höttöänsä.
Vakavammissa asioissa neuvon sinua aina turvautumaan aviomieheesi ja olemaan hänelle kaikessa alamainen, kuten uskontosi pyhä kirjakin sanoo.
Kentaurien kanssa kommunikointi ei ole sivumennen sanoen yhtään vaikeampaa kuin on sinun kommunikointisi Jumalan kanssa. Kokeile vaikka. Tosin uskovaisilla taitaa olla pääasia olla itse äänessä, ja siksi ei haittaa, vaikkei Jumalalta kuulu pihaustakaan."Olet hienosti osannut tukeutua piispojen kuvitelmiin siitä, mitä on taivaassa olo ja miten sinne päästään."
Enpä ole ainakaan tässä ketjussa puhunut piispojen mielipiteistä yhtään mitään, etteivät vain kentaurivalistajat ja muut heidän kaltaisensa suutu. Kentaureja, jotka ovat puoliksi hevosia ja puoliksi ihmisiä, on hyvin tärkeä valistaa ja sen vain kentaurivalistajat osaavat. Näiltä palstoilta onkin jo pitemmän aikaa puuttunut kentaurien valistaja, nyt sellainen saatiin tänne, kiitos siitä. Kentaurit kai kentaurien valistaja on tuonut mukanaan tänne tullessaan. - kentaurivalistaja
Yks vaan kirjoitti:
"Olet hienosti osannut tukeutua piispojen kuvitelmiin siitä, mitä on taivaassa olo ja miten sinne päästään."
Enpä ole ainakaan tässä ketjussa puhunut piispojen mielipiteistä yhtään mitään, etteivät vain kentaurivalistajat ja muut heidän kaltaisensa suutu. Kentaureja, jotka ovat puoliksi hevosia ja puoliksi ihmisiä, on hyvin tärkeä valistaa ja sen vain kentaurivalistajat osaavat. Näiltä palstoilta onkin jo pitemmän aikaa puuttunut kentaurien valistaja, nyt sellainen saatiin tänne, kiitos siitä. Kentaurit kai kentaurien valistaja on tuonut mukanaan tänne tullessaan.Huomaan sinun ohittaneen kristinuskon kannalta esille ottamani oleellisimman asian, eli Jumalan, jolta et kuule pihaustakaan (ellet sitten ole päänsisäisiä ääniä kuuleva skitsofreenikko, jollaisena en ole sinua pitänyt). Ei vastausta, vaikka itse yrität puhutella Jumalaa kuinka usein. Kuin seinälle puhuisi ja seinää rukoilisi.
Ikävää, ettei sinulla ole mitään asiallista sanottavaa tosi uskonnollisesta aiheesta eli kommunikoinnin onnistumisesta Jumalan kanssa..
Huomaa että nimimerkkini ei ole kentaurienvalistaja vaan kentaurivalistaja, joka ei välttämättä tarkoita, että kentaurit olisivat valistuksen kohde. Vrt. terveysvalistaja, hän ei valista terveyttä tai terveyksiä, vaan valistuksen aiheena on terveys.
Hieman valistusta kentaureista. Niiden olemassaolon todennäköisyys on samaa luokkaa Raamatun serafien olemassaolon kanssa. Arvaa ovatko molemmat satuolentoja. - avovaimo1
Koska olet uskovainen nainen, niin tarvitset tosiaan miehestä pään itsellesi. Toivottavasti avioliittosi puolesta lausutut rukoukset tepsivät.
Naisateistit, kuten minä, voivat sen sijaan aina luottaa oman päänsä moitteettomaan toimintaan, emmekä siksi tarvitse miehestä päätä itsellemme. Tosin naisateistikin voi mennä naimisiin hyvän hyvyyttään, minäkin olen mennyt. Avomieheni nimittäin kaipasi jatkuvasti oikein avioliittoon kanssani. Seitsemän vuoden jälkeen väsyin kuuntelemaan sitä kaipaamista, ja niinpä kerran laupiaana hetkenäni myönnyin ja päädyin avioliittoon, jossa olen edelleenkin.en tarvitse miehestäni päätä itselleni, vaan tarvitsen perheen pään. Kuten jokaisessa yrityksessä on toimitusjohtaja sekä työntekijät jotka vastaavat eri alueistä että yritys menestyy. Niin se pitäisi olla perheessäkin. On yksi toimitusjohtaja eli se mies kristityllä, ja nainen jota mies kuuntelee ennen kun tekee päätöksiä ja Aina perheensä parhaaksi.
Toimitusjohtajaksi ei pääse ellei ole osoittanut olevansa pätevä, samaa minäkin sanon. Minä haluan ehdottomasti tämän miehen toimitusjohtajaksi tähän perheeseen tähän yritykseen koska on osoittanut olevansa tittelinsä arvoinen ja tiedän että hän vie meitä eteenpäin.
- Nainen25
avovaimo1, minulla on aivan sama tilanne elämässäni! Kirjoitukseni kuulosti aivan omaltani. Olet rukouksissani, toivon rukousta myös minun puolesta, tunnen tuskaa asian suhteen. Minäkin haluan naimisiin koska se on oikein ja haluan raamatullisen, turvallisen suhteen. Jopa ei-uskovat menee naimisiin, miksi siis ei uskovat? Mieheni rukoilee, mutta hänellä on erittäin vaikeaa elämässään, en tiedä onko luopumassa uskostaan. Miten kauan voin odottaa, en tiedä. Mutta Jeesus tietää ja johdattaa meitä kumpaakin, sinunkin parisuhdettasi parhaan mukaan.
- kentaurivalistaja
Oletko kokeillut seksistä kieltäytymistä, jollei (avo)miehesi suostu naimisiin?
Se saattaisi olla hyvin tehokas kiristyskeino, jos miehesi tosiaan välittää sinusta. Sanot vain, ettei omatuntosi salli sinun enää tehdä sitä, mikä on Raamatun mukaan syntiä, kun teitä ei ole vihitty.
- Ihmetellen..
Eli jo pelkästään tässäkin ketjussa on jo kaksi naista jotka rukoilevat sen puolesta, että pääsisivät naimisiin jos olen ymmärtänyt oikein? Mikseivät nämä paljon hehkutetut rukoukset nyt sitten tunnu toimivan? Jos rukoukset toimisivat, ei näilläkään ihmisillä olisi mitään syytä täällä kerjätä apua...
- avovaimo1
Olen tämän rukousketjun aloittaja, ja minun täytyy sanoa että joutuisin koko kristinuskon kuvailemaan koskien rukouksia miten ne toimivat jos vastaisin.
me menemme naimisiin kyllä, mutta miestä nyt jännittää pelottaa omien sanojensa mukaan. Uskovaisena tiedän mistä ne pelot tulevat, mikä taho haluaa että ihmiset elävät synnissä? sen jälkeen hajoittaa ne perheet..
rukoukset auttavat ja mies on itse jo puhunut tästä asiasta minulle :). Onnistui sanomaan täsmälleen oikeat sanatkin vielä, en siis edes epäile menemmekö naimisiin kyse on siitä milloin? kannattaako minun hylätä mies siksi että tässä menee vuosi avoliitossa, vai kenties odottaa?
kumpi on jumalan tahto? vai rukoilla miehelleni rohkeutta? - avovaimo1
avovaimo1 kirjoitti:
Olen tämän rukousketjun aloittaja, ja minun täytyy sanoa että joutuisin koko kristinuskon kuvailemaan koskien rukouksia miten ne toimivat jos vastaisin.
me menemme naimisiin kyllä, mutta miestä nyt jännittää pelottaa omien sanojensa mukaan. Uskovaisena tiedän mistä ne pelot tulevat, mikä taho haluaa että ihmiset elävät synnissä? sen jälkeen hajoittaa ne perheet..
rukoukset auttavat ja mies on itse jo puhunut tästä asiasta minulle :). Onnistui sanomaan täsmälleen oikeat sanatkin vielä, en siis edes epäile menemmekö naimisiin kyse on siitä milloin? kannattaako minun hylätä mies siksi että tässä menee vuosi avoliitossa, vai kenties odottaa?
kumpi on jumalan tahto? vai rukoilla miehelleni rohkeutta?kiitos kaikille jotka tämän vuoksi rukoilitte. tuo keskustelu oli vähän aikaa sitten, missä sovimme tästä.
rukous toimii. - etoooo...
avovaimo1 kirjoitti:
kumpi on jumalan tahto? vai rukoilla miehelleni rohkeutta?Joo-o..anovahan saa..melkein aina,jollei muuta,niin turpaansa monta vuotta,kun tahtoo "tehdä oikein" aivopesun seurauksena..Huhhuh,että oksettaa tuo monen elämän rankasta todellisuudesta mitään tietämättömien hienohelmojen tekopyhä hurskastelu! Olisit kirjoittanut suoraan vaan,että nussittin tuossa taannoin ja sitten ollaan siitä lähtien talsittu käsikkäin ihan omasta vapaasta tahdosta ja rakkaudesta toiseen,eikä minkään Jumalallisen ilmoituksen vuoksi!!! Tyhmät idiotismin harjoittajat-omillakin aivoillaan VOI koittaa ajatella....Ah,vaan silloinhan voisi joutua kohtaamaan itsensä ihan OIKEASTI! Kyllä-olen ex-hellari ja kyllä-tänä päivänä joudun(vielä toistaiseksi)vihaamaan heidän oppejaan omavanhurskaasta elämästä..
- sinkkuna elän
avovaimo1 kirjoitti:
kiitos kaikille jotka tämän vuoksi rukoilitte. tuo keskustelu oli vähän aikaa sitten, missä sovimme tästä.
rukous toimii.Uskovan ei pidä mennä yhteen ei-uskovan kanssa. Jos tämän ymmärtäisitte, ette rukoilisi mitä nyt rukoilette.
Jumala ei koskaan siunaa Hänen tahtonsa vastaisia tekoja. - ..joo...
sinkkuna elän kirjoitti:
Uskovan ei pidä mennä yhteen ei-uskovan kanssa. Jos tämän ymmärtäisitte, ette rukoilisi mitä nyt rukoilette.
Jumala ei koskaan siunaa Hänen tahtonsa vastaisia tekoja.Niin helppoa on unohtaa, että joskus joku saattaa ihan oikeasti olla Jumalan armon ja rukousvastausten piirissä, vaikka ahdasmieliset ja "puhtaat sekä siveät" eivät sitä hyväksykkään.. Mitäs virkaa heillä sitten enää olisikaan..?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167220- 1992607
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1102241En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761628Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911129- 441029
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va461009- 99961
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6763- 46763