Olen loppuvuodesta 18- vuotta täyttävä naisen alku! Ratsastus vuosia on takana tänäkesänä 9, ratsukouluvuosia siittä on 3. Hoitohevosta/omaaheppaa on loput 6. Oma hevonen siirtyi vehreämmille laitumille tuossa kevät talvella, ja nyt ois aika etsiä liikutus polle, ratsukoululla käyn taas kerran viikossa, mutta olen jo tottunut puuhailemaan tallilla yksin, ja tekemään kaikki hommat. Hevonen voi olla lännenratsu tai englantilainen, molemmat handlaan. Enkkulaista opiskellut tunneilla (Jatkotunneilla olen nykyään) Ja lännenratsastusta olen opiskellut (mm. Maria Astikaisen, Sanna Onkamon, ja Leena Larssonin avustuksella). Haluaisin hevosen jota saisin myös käsitellä maasta, ( Opit ovat Ed Dabneyltä, ja Monty Robertsilta, jota olen menossa nyt syksyllä katsomaan.) Eks ravurit käyvät, kunhan on opetettu ohjiin ja pohkeisiin. Haluaisin myös hevosen jolla voisin maastoilla, edellinen oli sellainen, että maastossa oli aina kummituksia! Jos kerron vähän edellisistä hoitsuista vielä :) Eli olen hoitanut omaa suokkitamma, jolla oli hormonihäiriö. Tamma oli kipakka ja luonteellinen, mutta kun saavutettiin harmonia, pystyin tamman huolletta jättää yksin keskelle kenttääkin ja neiti pysyi siinä. Sitten oli suomenhevos tamma kanssa joka oli siitoksessa vain, tämän rouvan kahden varsan koulutuksessa olen auttanut, siis kärryihin koulutuksessa, Sitten vielä on Pain- tammavarsa, jonka olen tädin kanssa kouluttanut, niin kärryihin, kuolaimiin, ohjiin, riimuihin, talutukseen, maastakäsin työskentelyyn. Tamma on vasta 3, ja menee nyt syksyllä ratsutukseen, niin senkin takia oisi mukavaa löytää joku uusi polle :)
Hoitohevonen/liikutushepo Kokkolan seudulta :)
just.me.myself.and.i
0
84
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303621Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs91678Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131493Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241310Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.143981Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34913Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht243905- 60889
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ67872Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲98839