Olen tapaillut 2 vuotta itseäni 10 v nuorempaa miestä, olen itse 51 v. Kovin vakava suhde tämä ei ole, aavistan että miehestä ei ole sellaiseen. Lähinnä yhdessä olo on tapaamista seksin merkeissä, kovin paljoa emme muuta tee. Luulen että miehellä on narsistin piirteitä, aluksi oli todella hurmaava mutta nyt paljastunut todellinen luonteensa. Esim.nyt hän haluaisi ehdottomasti että maksan myös hänen risteilynsä kun olemme puhuneet ja suunnitelleet yhteistä lomamatkaa! En ymmärrä miten aikuinen mies sellaista voi edes toiselta vaatia, jotain mätää tässä on. Hän on kuitenkin myös työssä käyvä, lapseton ihminen. Minulla 2 aikuista lasta joita joudun vielä auttamaan rahallisesti. Onko tässä suhteessa mitään järkeä??
Pitäisi kustantaa miehenkin risteily
25
404
Vastaukset
- kiltti mies.
Ei ole mitään järkeä. Jos se on mielestäsi narsisti niin en ymmärrä et miksi tapailet sitä ja jaat toosaasi sille.?
- miesvm1967
Ei ole järkeä :(
- Näin kyllä
Niin se menee, että jos tapailee itseään huomattavasi nuorempaa niin on maksettava myös tämän kumppanin matka.
- miesvm1967
Äiskä maksaa vai? Jipii!
- Ulos!
miesvm1967 kirjoitti:
Äiskä maksaa vai? Jipii!
Äiskä maksaa vain, jos ei muuten saa...
Ei pidä olla epätoivoinen. Jokaista naista kohti on kymmenen puutteessa olevaa miestä. Valinnanvaraa siis on. Mies kiertoon jos se alkaa vaatimaan mahdottomia.
- csiii
En kutsuisi mieheksi tyyppiä, joka ruinaa naisilta rahaa.
Itse sanot ettei suhde ole vakava ja tapailette vain seksin merkeissä.
Mikäs siinä, jos homma toimii friends with benefits tasolla. Molemmat saavat fyysistä mielihyvää. Jos haluat matkaan mukaan toyboyn, niin voithan sinä matkan kustantaa. Jos siis itse niin haluat. Vaatimuksiin saisit mielestäni näyttää ovea. Jos maksat matkan, niin varaudu maksamaan kaikki muutkin matkan viihdykkeet.
Itse kyllä lähden siitä periaatteesta, että molemmat maksavat omat kulunsa.
Yhteistaloudessa tai vakavammassa seurustelusuhteessa voisi ajatella, että toinen maksaa matkan ja toinen matkan aikaiset viihdykkeet. Sopimusasioita.- iyuv
Ei tuo vielä kenestäkään narsistia tee, ei ole edes "narsistinen piirre". Muistetaan nyt taas, että narsismi on harvinainen ja vakava persoonallisuushäiriö. Ku'sipäisyys, itsekkyys ja mukavuudenhalu sen sijaan ihan yleisiä luonteenpiirteitä. Ainakin keskimmäinen sopii ilmeisen hyvin miesystävääsi.
Miestä joka tarjoaa seksiä korvausta vastaan kutsutaan rattopojaksi. Jos hankkisin itselleni rattopojan niin hankkisin ainakin pahuksen komean, ehkä italialaisen :-P - tsot tsot
Entä jos mies kustantaa naiselleen risteilyn jos tämä haluaa? On ihana mies. Jos mies ei suostu hän on silloin itsekäs ja saita.
- miesvm1967
Jos mies kustantaa niin hän on vanha kunnon herrasmies :) Jos mies ei suostu niin hän on joko saita tai köyhä. Köyhäkin mies voi olla herrasmies ja sanoa että yksinkertaisesti ei ole varaa juuri nyt. Saidalla ei ole IKINÄ varaa mihinkään.
Meitä nykyajan herrasmiehiä, puettuna rautahaarniskan sijaan uusiopahviin ja bitteihin, on vielä olemassa :D Muistakaa kierrättää!
- älä jatka suhdetta
Ex-miesystävä elätytti itsensä täysin minulla, mutta olinkin hänen mielestään vanha ja ruma ja huono ja sellainen nainen, jota yksikään komea tai ei-ikäloppu mies ei halua vaimokseen. Ja minä uskoin häntä, että kukaan ei minua huolisi sellainen suht koht sopivan ikäinen ja kivannäköinen mies. Mies jatkuvasti vaati ja vaati, että kustantaisin hänelle matkankin. Luulen, että jatkuvasti vain laskelmoi, kuinka paljon hän hyötyy taloudellisesti seurustellessani/asuessani minun kanssani. Minulla kesti kauan, että kykenin laittamaan suhteemme poikki. Vasta se, että hän kylmästi ilmoitti, että jos tulisin raskaaksi, niin sehän olisi tietysti abortti. Se avasi silmäni lopulta, emmekä ole sen illan jälkeen nähneet enää.
Mitä siihen tulee, että ex-miesystävän mukaan en kelpaisi kenellekään järjelliselle miehelle, jolla on yhtään ulkonäköä tai joka ei olisi ikäloppu...Nykyisin olen naimisissa ex-miesystävääni nuoremman ja mielestäni komean miehen kanssa.- miesvm1967
Jotkut yrittää manipuloida mutta kaikkea ei pidä tosiaankaan uskoa. Onnentoivotuksia sulle :)
- kriittinen nainen
:( Arvauksia: Ettei mies vaan kehuskele kavereilleen, että kuinka helpolla saa panna vanhempaa naista? Ja pitää naisia halpana? On luokitellut? Seksi, irstaus ja raha on varmaan ainoa mikä häntä kiinnostaa? Älä maksa missään nimessä. Se ei ole sen arvoista. Lapsillesi voit tukea.
Ei kovin suuri motivaatio tunnu olevan matkaan, jos muiden pitäisi se maksaa. Onko hänellä avovaimo muualla? Kokemusta on sen verran erilaisista tapauksista, että siksi arvailen. Hän ei halua kanssasi vakavaa suhdetta? Kannattaako jatkaa, ei? - totuuden torvi
Venaas... aloittajan miesystävä käyttää naisten ikiaikaista taktiikkaa ja nyt naiset haukkuvat hänet narsistiksi? Ois pitäny arvata...
- niinkö...
No itsekyyden huippu voi olla ainakin.
- Jadette
No voi sun, miesystäväsi pisti sitten vehkeensä myyntiin!
Hinta: risteilymatka.
Oletko täysin varma, ettet ole maksanut kalukkeesta aikaisemmin esim. ruoan, juoman ja viikonloppuasumisen muodossa tai muulla ylläpidolla?
Mieti.
Mies olettaa, että kun olet 10 vuotta vanhempi häntä, niin et saa miestä muuten kuin ostamalla. - naisellinen nainen
Ei yksikään hyvä mies haluaisi että nainen maksaa matkoja. Jätä se! Itsellänikin on nuorempi mies mutta kyllä hän ostaa minulle asiota. Etsi oikea rakkaus. :(
- homo-omo
oikea rakkaus = mies jolla on iso ja avonainen lompakko?
- Vuoroin maksumiehenä
No, eihän tuollaiset risteilyt maksa juuri mitään. Maksa pois ja pääset tasoihin, kun ukko tarjoaa sinulle lounaan ja päivällisen tai pari laivan ylihinnoiteltua drinksua.
- puoliorpo
Mäpä kerron.
Itsellä ei ole elämä oikee ollut suotuisa, ja sit ku ei oo terveyttä ja ollut huonot työtilanteet yms. yms..... nii ei tulis millään mieleen mennä toisen ihmisen rahapussille.
Mut jos toinen tekee duunia ja sillee.... nii on aika ihme ettei se sit saa omaa osaansa hoidettua. Ne on aika ontuvia noi selitykse miks ei koskaa oo rahaa.
Minäkin otin itseeni niskasta kiinni pakosta ja on nyt pikkasen sukanvarressa, mut ei mulla ole varaa levittää eikä oikeutta mennä toisen siivelle silläperusteella. Enkä tiedä olisko sitä siipeäkään olemassa. Näiden syiden takia olen jopa jättäytyiny olemaan yksin, vaikka maailman upein ihminen pyysi matkalle elämäänsä. - mies.35.
Tapailen 32 vuotiasta naista joka maksoi mut etelään. Olisin halunnut maksaa puolet mut ei ja ei se sanoi. Tää nainen järkkäsi koko matkan ja mun ei tarvinnut kuin pakata laukku. Tosin olen kuskannut sitä autolla joka paikkaan, auttanut muutossa, vienyt rafloihin ja konsertteihin, maalannut sen makuuhuoneen. En kysellyt mut olisko sillä etelän matkalla kiitellyt mua kun oon auttanut kaikenlaisis jutuis.
Kreikassa oltiin kuitenkin viikko. Nyt se haluaa ens viikolla viedä mut risteilylle, on jo varannut hytin ja kaikki. Mikäs siinä sitten kun tykkään naisesta. En halua mistää rahasta alkaa riitelee joten men mukaan kun käsketään.- puoliorpo
Mä vaan pelkään, että jos teidän suhteessa tulee heikkohetki, nii sä oot huonossa asemassa sen jälkeen.....
- no fear
puoliorpo kirjoitti:
Mä vaan pelkään, että jos teidän suhteessa tulee heikkohetki, nii sä oot huonossa asemassa sen jälkeen.....
Ei kannata pelätä vaan elää tilanteen mukaan. Pelko on varmin parisuhteen kaataja ja rakkauden este.
Osta miehellesi halvin mahdollinen hytti autokannen alta ja itsellesi joku luksushytti ;)
Maksaako tämä mies mitään sinun puolestasi? Jos tykkäät hänestä, rahatilanteesi on kohtuullinen/hyvä ja et pelkää että miehesi ei vastavuoroisesti tarjoa sinulle mitään, niin maksat matkan. Jos suhde epäilyttää, niin vaadit maksamaan puolet. Jos suhde näyttää vielä toivottomammalta, niin et lähde hänen kanssa reissuun. Yksinkertaista?- älä anna käyttää
Mullakin on 10 vuotta nuorempi ja maksetaan sen mukaan kenellä on rahaa tai jos ollaan tiukilla ja toinen haluaa ehdottomasti esim auton matkaan laivaan niin sitten se haluaja maksaa sen itse...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .472966Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472851Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242639Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3391703- 711084
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101061Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193917Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101772Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26770- 44739