Heissan olen siis nainen, yritän saada rasvaa pois, rullaluistelemalla ja pyöräilemällä, samalla teen kotona painoilla ja hypin hyppynarua. Olen siis normaalipainoinen.
Minulla olisi kysymistä mm. pitääkö se todella paikkaansa että miehillä on pienempi rasvaprosentti kuin naisilla? Eli onko naisen vaikeampaa luopua kehonrasvasta?
Mulle tuli mieleen eräs henkilö kun pohdin tätä kehonkoostumusta, Justin Bieberillä on todella vähän rasvaa, hänestä on netissä uutisissa melkein joka päivä ja ei voi olla huomaamatta kuinka timmi hän on. Joskus oli jossakin uutisessa kuinka hän pitää pakollisessa pyytää keikkamatkoilleen karkkeja yms. "ei niin terveellistä".
Muutenkin tuntuu että miehet jotenkin voivat syödä niin paljon kuin jaksaa mutta kehossa ei yhtään rasvaa, onko tässä kyse hormoneista vai siitä kuinka lihaksia miehillä on automaattisesta enemmän?
Esimerkkikuvat:
http://img.ibtimes.com/www/data/images/full/2013/04/16/362428-a-collection-of-justin-bieber-s-shirtless-snaps.jpg
http://data.whicdn.com/images/27796941/abs-baby-beautiful-body-boy-Favim.com-412707_large.jpg
http://24.media.tumblr.com/tumblr_mc7rcwHu0k1rh2kw5o1_500.jpg
Jos omaatte samanlaisen kehon kuin kuvissa tai lihaksikkaamman, kuinka paljon syötte? Lasketteko kaloreita ja kuinka paljon niitä syötte?
Alhainen rasvaprosentti
7
689
Vastaukset
- lääkkeet avuksi
Kuvassa olevat henkilöt ovat ilmiselviä roinaajia, eli he käyttävät anabolisia, kiellettyjä lääkeaineita lihastensa kasvattamiseen. Syödä tai treenata ei tarvitse käytännössä lainkaan jos käyttää steroideja, riittää että muistaa nukkua ettei pää mene sekaisin niiden käytöstä.
- massamato
Kun miehen rasvaprosentti on alle 15% serratus, eli kylkilihakset alkavat näkyä. Se on aika hyvä merkki, että saavutaan alhaiselle rasvaprosenttialueelle. Offilla bodausta treenaavalla miehellä voi olla 10-15%:n rasvaprosentti ja silti hyvää lihasmassakehitystä tapahtua. Kisakauteen rasvat voidaan tiputtaa 5%:iin tai alle dieetillä. Tässä kunnossa ei lihaskehitystä tapahdu, vaan lihasmassaa menetetään dieetin edetessä.
Joillakin narukepeillä miehillä rasvaprosentti saattaa tosin olla luonnostaan jopa 5%. Vartalo on äärettömän tiukka, vatsalihakset ja kylkilihakset ovat teräviä, kuten muukin lihaksisto. Ongelma on vain se että tällainen kroppa ei kerää lihasmassaa oikein millään, eli vaikka kuinka harjoittelivat pysyvät tiukkina narukeppeinä. mm. monet maratoonarit, triathlonistit, pyöräilijät ja myös jotkut liikuntaa ihmeemmin harrastamattomat.
- Halooooo..
"Joskus oli jossakin uutisessa kuinka hän pitää pakollisessa pyytää keikkamatkoilleen karkkeja yms. "ei niin terveellistä". "
Tuosta ei ymmärrä mitään.
Etkö sinä ymmärrä, että kuvissa olevat pikkupojat ovat kuin juutalaiset kaasukammiossa? Heillä ei ole lihasta, heillä on vain alhainen rasvaprosentti, niin ne "lihakset" mitä kaikilla ovat, myös juutalaisilla kaasukammiossa, näkyvät. Kuvissa olevat pikkupojat ovat 40kg painavia lihaksettomia muotipoikia.
Laita googleen Marko Savolainen. Siinä yksi kotimainen esimerkki lihaksesta. - Spoudari
"Jos omaatte samanlaisen kehon kuin kuvissa tai lihaksikkaamman, kuinka paljon syötte? Lasketteko kaloreita ja kuinka paljon niitä syötte?"
Tuo oli hyvä vitsi :D Lihaksikas keho nuilla :D Salli mun nauraa...
Eikö nuo oo niitä ripped gay boy lookkeja vai mitä ne oli? - Periaatteessahelppoa
Keskimäärin naisilla on suurempi rasvaprosentti kuin miehillä.
Ja asia vierestä:
Laihduttamisessa on lopuksi vain kyse siitä että syö vähemmän kuin kuluttaa.
Miten sen toteuttaa on 100001 keinoa. Vähähiilihydraattipitoisen ruokavalion etuna on se että se pitää nälän tunteen poissa. Hallita nälän tunnetta, niin ettei nälän tunnetta ole. - morjez
Laihtuminen on kaloreista kiinni, vaikka söisi pelkkää karkkia ja saa vähemmän kaloreita kuin mitä kuluttaa, laihtuu. Naisilla rasvaprosentti on väkisinkin suurempi rintojen takia. Miehillä on kulutus keskimäärin myös hieman suurempi kuin naisilla. Kuvissa olevat pojat ovat teini-iässä eivätkä muista syödä siksi matala rasvaprosentti :D
- jazzoo
Tässä oli ilmeisesti kuintenkin tarkoitus säilyttää lihakset, joten aika tarkkaa mitä syö ettei jää läskikerrosta ja lihakset katoa. Pitää siis olla proteiinipitoista ruokaa ja lihastreeni.
Naisilla on suurempi rasvaprosentti raskautta ja imetystä varten. Vararavintoa jälkikasvun varalle. Vararasva kerääntyy etenkin lantion seutuville. Rinnoissa on rintakudosta, joskin lihavilla on myös enemmän rasvaa rinnoissa.
Teini-iässä ravinto kuluu kasvamiseen. Siksi moni on siinä iässä hoikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1422453Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961157Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1101067Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi296888- 66858
- 53841
- 89837
- 46829
- 51743