mitens oletta hoitaneet homman? nyrkkipyykilä vai jossain leirintäalueella? vai huoltoasemien vessassa? toi huoltoasemien vessassa ei kuulosta houkuttelevalta.
kertokaahan kokemuksia..
pyykkääminen pitemmillä reissuilla?
25
202
Vastaukset
- Näin meillä
Me ei reissuun lähdetä pyykkäämään, jos ei ole varaa ostaa kertakäyttövaatteita niin sitten ollaan kotona.
- Näin meillä.
Jos matkustaa viikosta kolmeen pyykkäystä ei tarvii tehdä jos nyt ei satu joku katasroofi! Mutta jos nyt on innokas pyykkääjä niin leirintäalueilla on yleensä koneita mitä saa käyttä.
- Late Lapista.
Leirintä alueilla on koneita, ja monissa kaupungeissa pesuloita!
Reissunsa voi myös ennakoida, ja ottaa jo lähtiessä tarpeeksi vaatetta mukaan ! siis puhdasta vaatetta !
Late Lapista. SSSS Ry! - Late Lapista
Late Lapista. kirjoitti:
Reissunsa voi myös ennakoida, ja ottaa jo lähtiessä tarpeeksi vaatetta mukaan ! siis puhdasta vaatetta !
Late Lapista. SSSS Ry!Ja samoja kalsareita pidän kaksikin viikkoa ja sitten käännän.Late Lapista Ry Sssss Pa
- Late Lapista.
Late Lapista kirjoitti:
Ja samoja kalsareita pidän kaksikin viikkoa ja sitten käännän.Late Lapista Ry Sssss Pa
Perskärpäs feikit fittaan yleisön pyynnöstä!
Late Lapista. SSSS Ry! Late Lapista. kirjoitti:
Late Lapista. SSSS Ry!Vaikka, ainakin vanhemmilla isoilla alkoveilla, massat ovat yläkantissa niin kyllä puhtaita kalsareita on aina mahtunut följyyseen. Siellä jossain 2 - 3 viikon kohdalla voi missä maassa hyvänsä maksaa pari euroa pyykkikoneen ja rummun käytöstä ja taas on puhdasta ainakin alle.
Ei ole ongelma enkä ole harrastanut Euroopan romaanien tyyliä valloittaa pysähdyspaikka jossa on WC ja pestä pyykkini siellä ripustaen pyykkinaruja ristiin rastiin yli parkkipaikan. Tuollaiseen törmäsin aikoinani Ranskassa. Saahan siitäkin ottaa mallia jos kehtaa, minä en aio.
Laten kanssa ollaan samoilla linjoilla vaikka hän onkin Lapista.
- konepyykki
Perheen kanssa kun on reissussa niin pyykiä kertyy kuten kotonakin.
Pesen aina leirintäalueella. useissa on myös kuivausrumpu tai -kaappi, niin saa vaatteet hyvin kuivatettua.
Parilla eurolla saa koneellisen pestyä.
Muista omat pesuaineet mukaan :)
Antoisaa lomaa!- Late Lapista
Täällä Lapissa on ollut vielä senverran vilpoista että pinän vielä pitkiä kalsareita ja välihousuja Late Lapista Hy OOOO PA
- varas voi iskeä pyyk
Ulkomaan reissuilla on muistettava ripustaa pyykit kuivumaan niin ettei varkaat iske. Ranskassa meillä oli auton takana viritetty narut. Illalla kun noudin oli hävinnyt kahdet rintaliivit kuudet alushousut kahdet sukkanauhaliivit ja kahdet parit sukkanauhasukkia. Nykyisin ripustan pyykin kuivumaan koottavaan telineeseen ja markiisin alle, on aina näkyvissä.
- Huh huh
Meen akan yhden koon alkkareita ei varasteta. Kätevät ei tarvi pitää rintsikoita.
- kädettön
Tarviiko rintsikoita pitää jos ei ole kätevä?
- Kankimies
kädettön kirjoitti:
Tarviiko rintsikoita pitää jos ei ole kätevä?
Miä olen nimenomaan "KÄTEVÄ"käytän joskus myös rintsikoita.
- Ämpäri !!!!
Mukana yksi Ämpäri! Siinä peseytyy kalsarit, T-paidat, rintsikat, sukat jne.... ei niitä pestä tarvitse kun ovat puoliämpärissä tärinässä niin peseytyvät itsestään, sitten jossain jokirannassa huuhdellaan ja yöpymispaikan orapihlaja aidalle kuivumaan !!! Aina on puhdasta..... Euro matkaaja.
- Kankimies
Pyykin kuivattamiseen käytetään Rumatikkiä.Ei muuta kuin puhaltamaan.En käytä alushousuja.
- antava anna
Inhottavaa minä olen pitänyt teitä seksy miehinä ja antannut aina leirintä alueella maistaa minun piirakkaa mutta en anää senkin sontiaiset. Taidan siirtyä takaisin palomiehiin.
- 04.52
Nuku nyt Anna katsotaan sitten aamulla.
- Kitara kans..
Piirakassasi on aivan liian paljon lisäaineita !! Minä siirryin pamputtamaan luontohippejä, se on ikkäänkuin luomua !!
- Late Lapista
Kitara kans.. kirjoitti:
Piirakassasi on aivan liian paljon lisäaineita !! Minä siirryin pamputtamaan luontohippejä, se on ikkäänkuin luomua !!
Pidän naisten alushousuja,kätevämmät. Late Lapista SSSSS.
- ABCCBA
ABC-asemilla ainakin on tilat sitä varten, miesvaatteille ja naisvaatteille omansa. Merkitty useimmiten sellaisella naisen tai miehen kuvalla, joskus kuvassa on kana tai kukko. Myös tekstiä ladies and geentlemän näkee käytettävän. Siellä on pesuallas, pesuaineet saatavilla (usein jopa miedosti hajustettua pesuainetta) ja juokseva lämminvesi. Sitten on vielä sellaiset huuhteluautomaatit erillisissä kopeissa, vaate vaan sinne, napakka ote jostain kulmasta ja vedät vivusta...ja laite valuttaa hetken aikaa runsaasti väljää vettä vaatteelle. Muistettava vain pitää napakasti kiinni, joskus alkuaikoina muutamat pikkarit hävisi huuhtelulaitteen poistoaukosta veden mukana. Lopuksi vain vaatteen esikuivaus sellaisilla lämmintä ilmaa puhaltavilla vaatteenkuivaimilla, joita useimmissa paikoissa on tilan seinässä. Joskus olen ihmetellyt, että miksi naisten ja miesten vaatteet pitää pestä eri tilassa, eikö erottelun voisi tehdä vaikka värin perusteella? Tummathan voisi pestä eri tilassa, niin ei viirukset ja muut ötökät ainakaan tartu vaaleapiin...
- matkailijamatonen
SF Caravanin Leirintäoppaassa on ainakin usein niissä leirintäalue-esittelyiden ikoneissa myös pyykkikoneen kuva jos paikalla on mahdollisuus pestä pyykkiä. Viimeisimmällä reissulla kiinnitin useammallakin leirintäalueella huomiota siihen, että pyykkikoneet olivat käytössä.
- Elecrolux
Oliko könttähinta vai henkilöhinnoittelu?
- sukkanauhaliivit
ylempänä oli kirjoitus jossa kerrottiin varkaudesta. Oli varastettu mm sukkanauhaliivit ja sukat. Onko yleistä että naiset nykyisin käyttää niitä?
- Rumatikillä on
On se yleistä varmaan rumatikkimiehillä, ainakin kirjoitusten taso viittaa siihen.
- hiphei eip
Ei kait kukaan sivistynyt nykynainen sukkanauhaliivejä käytä, ei ainakaan fiksu karavaanitar.
- Karavaanitar
Olen karavaanitar ja käytän sukkanauhavyöyä ja sukkia viikonloppuisin tai muilla vapailla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 662975
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252093Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671678Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t241530- 281281
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161277Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61196Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281160Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101117Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621001